Da Ulei Pe La Cureaua De Distributie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ok, scuze daca am fost putin "acid" dar nu a fost cu intentie, voiam doar sa stiu mai multe despre problema inainte de a ajunge la service unde mecanicii evident ca ma pot pacali.
    Sa inteleg ca acea fulie antreneaza cureaua de accesorii deci nu are treaba cu distributia? in colcluzie se poate rupe doar curea accesorii?

    Comment


    • acea fulie face parte din distributie(prin intermediul ei primeste miscarea de rotatie axa cu came),si daca e sa se rupa ceva se rupe tot cureaua de distributie

      Comment


      • Originally posted by mumus View Post
        eu am ajuns la 40200 km... am de gand sa schimb distributia in toamna... adica la 4 ani. Vara din cauza caldurii se vad urme umede... dar tot nu curge...
        la service-urile autorizate se da garantie la lucrare

        Comment


        • Daaa.... am dat scutul jos sa ma uit mai bine si la problema mea cu uleiul scapat. Concluzia o sa o trageti din pozele de mai jos, unde se vede ulei uscat pe scut in zona distrib., cureaua accesorii e murdara de ulei dar nu uda, si se vede ulei umed pe la rola cea mai de jos, aia mai mare asa cum ziceam "imag006" totodata am constatat ca mai pierde ulei si pe undeva prin zona turbinei, ulei care se prelinge pe piesa din poza, banuiesc electromotorul-poza "imag019" si "imag015". Uleiul vine de mai sus de undeva.

          Acum banuiesc ca am identificat si problema mea mai veche, de pe un alt topic, cu " miros de covrigi arsi la motor", banuiesc ca uleiul ala scapat pe la turbina se incinge.
          Attached Files
          Last edited by lord_wader; 29 May 2010, 16:08.

          Comment


          • nu prea se intelege la distributie,daca vrei vrei sa mai faci niste poze si pe deasupra ar fi super iar la turbina ,poti sa mai strangi colierul de la furtunul de aer ce vine de la filtru,de obicei pe acolo pierde(mare atentie,uleiul se poate aprinde de la catalizator)

            Comment


            • Pata de pe scut(acum l-am sters), era fix sub zona distributiei, pe fapt spre exterior spre rola aia mai mare de pe cureaua de accesorii.
              Asa e, nu prea se vede din poza dar pe sus nici atat. De fapt pe sus nici nu zici ca ar fi probleme, eu de asta am stat linistit pana acum, la ultimul schimb de ulei posibil sa fi fost putin ulei dar nu si pe scut.
              Uleiul scurs de la turbina l-am sters oarecum, eu am o banuiala ca nu e recent pt. ca era ca un praf inchegat, sa vedem daca mai curge.
              Multumesc pt. sfaturi.
              Ma intristeaza faptul ca am schimbat distributia anul trecut si nu a fost pe garantie, acum trebuie iar sa merg la service si daca nu vor rezolva problema in mod intentionat sau nu iar va trebui sa repet, ceea ce nu e deloc rentabil.

              PS: pana la urma in pozele 3 si 4 ce e chestia aia patata? electromotr? catalizator? eu nu -mi dau seama
              Last edited by lord_wader; 30 May 2010, 09:51.

              Comment


              • catalizatorul

                Comment


                • Azi am descoperit adevarata dimensiune a problemei. Fulia aia mai mare de jos(pe unde da si ulei) vibreaza cam 1mm in lateral, banuiesc ca nu poate fi decat rau acest aspect. Fulia de la alternator, pompa servo, si cealalta mai mica din "mijloc" nu vibreaza, se rotesc corect, cureaua de accesorii ruleaza oarecum corect pe ansamblu, dar trebuie sa ajung de urgenta la service si mi-e sa nu se rupa pe drum.

                  Comment


                  • fulia aia mare este fulia de la arborele motor si e normal sa vibreze oleaca fiindca e compusa practic din 3 piese si anume butucul ,un inel de cauciuc si partea exterioara a fuliei(cea pe care calca cureaua)acel inel de cauciuc are rolul de a amortiza socurile ce se transmit catre curea

                    Comment


                    • Multumesc loribob, pt. munca depusa aici si raspunsurile date

                      Comment


                      • si eu am baia de ulei plina cu ulei scurs prin dreptul distributiei, insa nu ajunge sa picure pe scut si jos, doar baia de ulei si atata o sa vad la mecanic cat ma costa, cand voi schimba si distributia..... vai de noi. masina este ca femeia!
                        sigpic

                        Comment


                        • vezi poate pe la garnitura de chiuloasa..stiu pe cineva cu DCI asa a patit..ia jos capacu de plastic si vezi pe unde ai scurgeri...bafta
                          http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                          Comment


                          • Originally posted by FLR View Post
                            vezi poate pe la garnitura de chiuloasa..stiu pe cineva cu DCI asa a patit..ia jos capacu de plastic si vezi pe unde ai scurgeri...bafta
                            e scumpa o garnitura dinasta? se monteaza greu?
                            sigpic

                            Comment


                            • e destul de scumpa si se monteaza destul de greu,plus de asta trebuie schimbate si prezoanele chiulasei

                              Comment


                              • Originally posted by loribob View Post
                                e destul de scumpa si se monteaza destul de greu,plus de asta trebuie schimbate si prezoanele chiulasei
                                estimativ, in mare cat ar ajunge toata operatiunea ? sa stiu ce calcule imi fac, va trebui sa schimb si uleiul respectiv distributia, daca se umbla la baia de ulei....?
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google