Dacia Logan GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dacia Logan GPL

    Începând din 22 mai, modelul Logan berlină în varianta cu alimentare alternativă, benzină / GPL (gaz petrolier lichefiat), poate fi comandat în toată reţeaua comercială Dacia.

    În parteneriat cu Landi Renzo, lider mondial pentru piaţa de GPL, Dacia oferă un vehicul fiabil şi economic la cel mai bun raport calitate/preţ. GPL este un carburant economic şi ecologic, al cărui preţ la pompă este deosebit de atractiv.

    Dacia lansează modelul Logan berlină cu GPL, disponibil în versiunile Preference 1.4MPI şi Laureate 1.4 MPI. Emisiile de CO2 ale vehiculelor care utilizează carburantul GPL sunt cu 18% mai mici faţă de cele echipate cu motoare pe benzină. În plus, GPL este cu aproximativ 50% mai ieftin decât benzina.

    Cele două versiuni Logan GPL pot fi comandate, începând din data de 22 mai, în toată reţeaua de agenţi autorizaţi Dacia, la preţuri avantajoase: 8 000 euro (Preference 1.4 MPI), respectiv 8 800 euro (Laureate 1.4 MPI).

    Instalaţia specifică alimentării cu GPL este furnizată şi montată în proces industrial de compania italiană Landi Renzo - unul dintre liderii mondiali în producţia de sisteme alternative de propulsie cu GPL şi gaz natural.

    Calitatea instalaţiei şi a procesului de montaj, garantată de producătorul Landi Renzo, asigură vehiculului un excelent raport performanţe/consum şi o deplină siguranţă în exploatare.

    Datorită funcţionării alternative, benzină/GPL, vehiculul beneficiază de o autonomie considerabilă, de peste 1 500 km.

    GPL este un carburant a cărui utilizare oferă o siguranţă deplină. Instalaţia specifică este supusă unor reglementări severe la nivel european. Rezervorul GPL este realizat dintr-un material deosebit de rezistent, echipat cu cinci dispozitive de siguranţă, testat la 550°C, conform standardelor în vigoare*.

    Logan cu GPL se adresează atât companiilor cât şi persoanelor fizice care parcurg anual un număr important de kilometri şi sunt interesate de optimizarea costurilor cu carburanţii. Nu în ultimul rând, oferta GPL se adresează clienţilor care sunt sensibili la impactul vehiculului asupra mediului înconjurător.

    Peste 10 milioane de vehicule alimentate cu GPL circulă astăzi în lume, din care 150 000 în România. Reţeaua de distribuţie GPL numără peste 25 000 de staţii de alimentare în Europa din care aproape 1 000 în România.

    Odată cu comercializarea Logan GPL, Dacia îşi reafirmă grija permanentă pentru protecţia mediului înconjurător, lansând vehicule cu emisii poluante reduse, deci mai ecologice şi mai economice.

    Dacia a fost recent recertificată ISO 9001, ceea ce confirmă faptul că Sistemul de Management al Calităţii adoptat corespunde exigenţelor standardului internaţional ISO 9001, versiunea 2000.

    Toate vehiculele comercializate din gama Dacia Logan respectă exigenţele reglementărilor Euro 4.

    sursa dacia
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

  • #2
    Preturi:

    DACIA LOGAN Berlină GPL
    Versiuni---------------Euro-------RON
    Preference 1.4 GPL----8000-----25109,60
    Laureate 1.4 GPL------8800-----27620,56
    Opţionale DACIA LOGAN GPL
    Radio CD--------------180------564,97
    ABS-------------------450-----1412,42
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #3
      Am logan gpl laureate si deocamdata in afara de faptul ca nu este chiar "sprintena" nu am de ce ma plange.Dupa 1200 km. am un consum mediu de 8.5 l/100. GPL, cred ca am consumat si vreo 5 l de benzina. Daca mai sunteti posesori de logan GPL, as fi curios sa aud si alte pareri.

      Comment


      • #4
        Roata din portbagaj nu te deranjeaza?
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #5
          si eu am un logan 1.6 mpi, cu instalatie montata dupa....si nu ma plang, masina trage tot asa ca inainte pana la 140....de acolo merge parca mai greu

          Comment


          • #6
            Originally posted by andrei
            Roata din portbagaj nu te deranjeaza?
            Din pacate deranjeaza, de aceea o las acasa. In oras cel putin , de 10 ani de cand am masini, nu a fost nevoie sa schimb roata pe drum, intotdeauna am putut ajunge la o vulcanizare si daca stau sa ma gandesc nu cred ca am facut mai mult de 5 pene in tot acest timp.
            Spatiul ocupat de roata de rezerva poate nu ar fi mare dar locul ramas pe langa roata e naspa.Nu prea poti pune nimic convenabil, ar fi fost de preferat gasirea altei solutii de amplasare a rotii (sau a rezervorului).
            Din fericire masina o folosesc 95% in oras asa ca problema cu roata de rezerva nu ma doare asa de tare , am luat masina pe gpl pentru economie , nu ?

            Comment


            • #7
              La drum lung e bine sa ai roata de rezerva cu tine ca nu se stie cat de aproape e o vulcanizare.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #8
                e chiar bun gpl pentru cineva care are masina numai pentru oras asa de deplasare de colo colo...eu zic ca merita banii...dar acuma cateva zile m-am uitat pe discovery la emisiunea 5gear si facea comparatie intre ford mondeo pe benzina si unul pe gpl si reiesea ca in 5 ani iesi cu 500lire in plus economie intre cele doua in favoarea gpl..gpl se merita au constatat ei numai la bmw X5de exemplu sau masinile 4X4 care consuma mult.care merg trecute pe gpl
                sigpic
                astra h 1,7 cdTI

                Comment


                • #9
                  poate datele problemei la ei sunt altele. la noi gpl e la pret cam jumatate din benzina.
                  Dacia Logan Ambition 2006 1.5 dci 65cp
                  10.000 km - 22.01.2007

                  Comment


                  • #10
                    Exista acele roti de rezerva de dimensiuni mai reduse ce permit deplasarea pe distante relativ scurte (am vazut un opel care mergea cu asa ceva). Cred ca ar fi o solutie pentru cei cu GPL.

                    Comment


                    • #11
                      multe masini sunt echipate din fabrica cu astfel de roti de rezerva... mie personal nu imi plac, dar poate ca la GPL, datorita lipsei de spatiu, e mai bine ca deloc

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Seby
                        multe masini sunt echipate din fabrica cu astfel de roti de rezerva... mie personal nu imi plac, dar poate ca la GPL, datorita lipsei de spatiu, e mai bine ca deloc
                        poate pune roata pe usa k e mai tare il face jeep (la mcv ma refer)
                        sigpic
                        astra h 1,7 cdTI

                        Comment


                        • #13
                          Da, si o sa-l mai scumpeasca cu 500 de euro.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #14
                            care-i faza cu roata de rezerva? butelia de GPL si roata de rezerava e problema, m-am prins.
                            butelia e in locul rotii de rezerva?
                            Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                            Comment


                            • #15
                              Da, butelia e in locul rotii de rezerva si roata e pusa direct in portbagaj, intr-o husa.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google