Dacia Logan GPL
Collapse
X
-
Alexys, merci pentru info, apreciez timpul petrecut in a scrie toate alea.
Legat de zafire, cica e una la pitesti care merge pana la bulgari si inapoi cu 20 de lei de gaz, are compresor acasa (vreo 1000 de euro) si o umple de la retea cum ar veni.
Nu stiu exact cum e legislatia, dar normal mi s-ar parea sa se ia in considerare cel mai rau caz (daca e euro 3 benzina si euro 4 gpl). Insa costul testarii e cam mare fata de posibilile economii fiscale.
Cu dusterul.... ai fi uimit ce fac producatorii la omologare ca sa iasa (bujii deosebite, ulei cu vascozitate redusa etc). Ala daca era si mai hartanit, nah, a iesit mai slab.
Leave a comment:
-
Salut,
Am o instaltatie Landi Renzo instalata pe 1.4 de fabrica si este posibil ca injectoarele sa aiba ceva probleme, masina are ~80mii km.
Ce alte tipuri de injectoare se pot monta fara a schimba ECU GPL? EU am gasit asa si asa
Acum se manifesta in felul urmator: la relantii trepideaza dar nu tot timpul, au fost schimbate si bujiile(am pus cu 1 electrod
), pt ca la cele vechi aparea eroarea (OBD: Missfire Catalyseur). Pe benzina este ok.
Thanks
Leave a comment:
-
@einstein1984, Romania este tara tuturor posibilitatilor. Din punct de vedere legal, chiar daca nu se modifica rezervorul de benzina pentru a fi mai mic, ce iese pe standul ala dinamic hotaraste norma de poluare.
Primul exemplu: Roman, lucreaza in Arabia Saudita si patriot fiind isi ia un Duster in 2012 cu gandul sa il inmatriculeze apoi in Ro. Deosebirea era ca avea motor de 2000cc, dar Renault l-a asigurat ca masina e Euro 4 si are CO2~200g/km. Real a iesit E3 si 247g/km dupa plata a 3000 lei taxa test. Masina a facut 12000 dolari iar taxa a rezultat 11000 euro. Pe GPL, teoretic CO2 ar fi fost cu 15% mai putin. Iar daca ar iesi E5, nimeni nu ar putea contesta rezultatul.
Acum o sa zici ca nu e sigur ca masina va merge pe GPL, dar vine exemplul 2:
Opel Zafira A este o masina ieftina, toti romanii se bucura la ea, mai ales adusa cu "putini" km si gaz din fabrica. O cumpara lumea ca se da ieftin, apoi afla ca de fapt e pe CNG si vei fi nevoit sa mergi in limita a 17 litri benzina.
Dar are un avantaj, are un CO2 de invidiat 138 g/km, desi nici dracu nu merge cu ea pe CNG in Romania.
Probabil ca nu se justifica testul RAR la modelele omologate CE. Dar si daca vreau sa demonstrez ceva, pot sa platesc testul si sa fie considerat corect. Si ma refer aici la toate emisiile, e corect ca RAR sa-si recunoasca propriul laborator de testare, mai ales ca se stramba mereu cand aud de rezultate obtinute de alte laboratoare. Daca imi poate trece CO2 si e corect si legal, atunci poate calcula si CO, HC, NOx, rezultand norma de poluare.
Viteza maxima mai mare pe GPL poate fi obtinuta la motoarele limitate in turatie pe benzina, daca se regleaza sa dea suficient GPL peste turatia unde timpii de injectie la benzina sunt taiati. Cu conditia ca si sarcina sa fie mai mica decat cea luata in calcul de producator, gen doar soferul, vant din spate, panta...Last edited by alexys; 21 January 2014, 23:25.
Leave a comment:
-
Cred ca se pate face un reglaj de imbogatire la blana pentru faze de genul asta, insa nu vad rostul.
Leave a comment:
-
Loganul meu 1.4 pe benzina lua 170 maxim pe ceas- iar real pe GPS avea 155.
Probabil ca pe GPL loganu 1.4 ia in jur de 165 pe ceas- adica 150 real- poate chiar 170 dc e vale.
Portiunea intre Bz - Rm Sarat care are 2 benzi pline este in vale puternica (acolo si cu un Tico am prins 140). Esti sigur ca pe exact aceeasi portiune ai incercat si pe benzina?Originally posted by Powersteering View PostExact la fel am patit si eu, pe sectorul buzau-ramnicu sarat, i-am dat cit a putut fara sa ma uit la consum. Pe benzina 160, pe gaz 172-175, nu pot spune precis, dar eram uluit ca trage pe gaz asa de tare!!!!
Mentionez sursa de energie : BUTANGAZ
Leave a comment:
-
alexys, sa iasa ia euro 5 in gpl, daca inca poate merge in benzina si in benzina e euro 3.... euro 3 ramane
. Nu e frumos sa luam colegu la misto, a intrebat destul de politicos.
Leave a comment:
-
Salut baieti,nu am gpl montat,dar am mers cu 1.4 pe gpl si bag mana in foc ca nu ia cat sustineti voi 170 sau mai mult!Explicati-mi si mie va rog cum ar putea pe gpl prinde atat si pe benzina nu?!Poate nu sunt suficient de informat....Poate la voi se numeste Nos nu gpl...
Leave a comment:
-
Bai cum va place sa dezamagiti omul!
Ba da, se poate, dar in urmatorul sens: Te duci la RAR Voluntari si faci o cerere de testare pe standul dinamic. Apoi platesti taxa de test, care e vreo 800 euro.
Dupa care poti spera sa iasa euro7, dar singurul fapt sigur este ca daca nu e motorul bun, catalizatorul ok, anvelope bune, etc, motorul nu va mai iesi nici macar euro3.
Ai ceva sanse sa se reduca emisiile de CO2, intre 10 si 15%, daca e cat de cat reglata macar de euro 2 (de fapt pentru E2 nu e necesar standul, doar un analizor).
Daca n-a iesit din prima, nu dispera, bani sa ai, poti regla sistemul si repeta testul...
Leave a comment:
-
EU n-am vazut modificare de norma de poluare sau de emisii de CO2 dupa vanzarea masinii in RO, indiferent de modificarile facute.
Nu de alta dar masina trebuies a faca ITP si pe benzina, nu doar in gpl.
Leave a comment:
-
buna ziua... am si eu o intrebare ... vreau sa mi iau un logan 1.6 16v sa montez GPL oe el stiti cam ce emisii o sa aiba ??? cam cat o sa fie taxa ??? (este din 2006) ... si o a doua intrebare... am vazut ca in anumite cazuri se poate modifica norma de poluare dupa montarea instalatiei de GPL ??(din euro 3 in euro 4) ..
Leave a comment:
-
Am instalatie gpl de tip OMVL montata de 2 saptamini(10.07.2008).Am deja 2000km pe gaz;am fost in concediu.Masina(1.6,16v) se comporta super pe gpl si in oras si la drum lung.Am reusit sa ating cu ea 190km/h dar eram 2 persoane in masina.Legat de consum, acesta este super(7.3% afara cu 5 persoane in masina si 6.8% singur in masina,viteza medie 83km/h). In oras(timisoara) am un consum intre 8.5 si 9%,foarte apropiat de cel pe benzina.Va salut pe toti.
Leave a comment:
-
Batea cumva vantul din spate? :p..Oricum ciudata faza !Originally posted by Powersteering View PostExact la fel am patit si eu, pe sectorul buzau-ramnicu sarat, i-am dat cit a putut fara sa ma uit la consum. Pe benzina 160, pe gaz 172-175, nu pot spune precis, dar eram uluit ca trage pe gaz asa de tare!!!!
Mentionez sursa de energie : BUTANGAZ
Leave a comment:
-
Eu tot ButanGaz bag. Am bagat odata pe langa Bucuresti de la OMV si dadea sa moara. L-am consumat tot (pana a lesinat tiuitoarea de atata strigat) si tot la ButanGaz am revenit. Benzina (ca mai trebuie si din asta din cand in cand !) Efix 95.
Succese!
Leave a comment:
-
confirm
Exact la fel am patit si eu, pe sectorul buzau-ramnicu sarat, i-am dat cit a putut fara sa ma uit la consum. Pe benzina 160, pe gaz 172-175, nu pot spune precis, dar eram uluit ca trage pe gaz asa de tare!!!!Originally posted by mywrc View PostDAk va spun ca am prins 173 KN/h pe GPL si pe benzina nu am putut ( pt ca nu mai aveam loc) m ai mult de 160 :P....Am impresia ff proasta ca fuge mai tare pe GPL dekt pe benzinica dar e mai puturoasa in demaraj 1-2--> si pe urma ...Bufff
Mentionez sursa de energie : BUTANGAZ
Leave a comment:

Leave a comment: