Salut,
In jur de 19.02.08 am sa intru in posesia unui Laureate GPL (comandat fabrica) si sper, citind prin acest forum , ca nu voi fi dezamagit (urmeaza de vazut). O intrebare totusi DE CE la acest model nu se accepta acea DACIA extenso de ani? Mersi anticipat.
Dacia Logan GPL
Collapse
X
-
Esti asteptat cu deosebita placere ,sigur o sa ai multe de invatat de la unii sau de la altii .
Leave a comment:
-
Danke Brutus !!!
Pt informatii !!!
Cred ca o sa te contactez pe mess, kiar vreau sa vin la intalnirile voastre si kiar pana in 20 cand imi vine masina !!!
Of s-a facut tarziu... vorbim , bafta multa !!!
Leave a comment:
-
Referitor la intrebarile tale am sa incerc sa-ti raspund pe rand cate ceva
La roaportul cutie motor nu stiu de ce au renuntat sau poate este acelasi dar aici cum spuneai si tu nu se mai cunoaste datorita greutatii in plu de 200 kg plus greutatea rezervorului care cantareste vreo 20 kg gol plus kg gpl-ului deci iaca sunt destul de multe si creste foarte mult in greutate ,deci daca facem o adunare sa zicem 200+20+inca 35 kg face 255 kg in plus si daca mai pui si altele prin ea ,ceva scule un subwoofer o sa ramai stupefiat cum de mai trage masina de 1.4 ,este cam greu de spus .
Chetia cu testarea pe taxi si eu am auzit ca mai intai au fost testate si am auzit ca au facut fata ,ma rog aici au fost pareri impartite totusi ,unii erau multumiti altii nu prea nu stiu intotdeauna nu poti multumi pe toti .
Instalatia gpl este intradevar secventiala pentru ca alta nu se potriveste ca asa este motorul la logan ca de altfel si la solenza si supernova este acelasi motor ,la aceasta
instalatie secventiala ai rampa de injectoare gpl separata prin niste furtune ce pleaca din rampa de injectoare in injectoarele de gpl ce se monteaza in admisie in apropierea chiuloasei ,ma rog cel putin asa este la instalatia tomasetto ,la a ta din fabrica o sa ai 2 rampe a cate 2 injectoare ,cum te uiti la motor o rampa o sa fie in stanga motorului una in dreapta o sa le vezi sigur cu, sunt asezate si sunt bosch daca nu ma insel iar plamanul de gpl o sa-l vezi sub baterie asezat ca acolo l-au montat ei si sincer mi se pare foarte greu accesibil dar sper sa nici nu ai nevoie sa se umble la el .
Pentru cunostiintele tale generale mai vreau sa-ti spun asa: sa nu te sperii daca la trecerea pe gpl o sa auzi un tacanit ,nu este altceva decat rampa celor 4 injectoare care sunt de altfel niste bobine electrice si de aceea se aud cand este rece motorul cand se mai incalzeste o sa vezi ca nu o sa se mai auda asa tare ,deci sa nu te sperii sau sa intri in panica este ceva foarte normal si ca sa stai linistit sa pui urechea langa ele sa le auzi .
In rest toate cele bune si asteptam sa iti vina masina si sa faci poze si chiar sa vii la intalnirile noastre .
Leave a comment:
-
Salve prieteni !!!
Revin cum am promis.
Am "lins" din nou posturile voastre de pe acest topic, o sa fac acum referire doar la el.
Ref la roata de rezerva, in aproape 7 ani de zile de super nova, am avut nevoie doar O SINGURA DATA sa inlocuiesc eu personal roata de rezerva. Si atunci eram in afara localitatii, fireste as putea spune. Au fost foarte multe cazuri in Bucuresti in care am ramas pe janta cum se spune, am scos frumusel pompa mea de picior din portbagaj, au urmat 3-400 de pompe si apoi fuguta la vulcanizare !!! Deci, cat circul in oras nu voi avea nici cea mai mica problema in a tine roata de rezerva in casa. Este adevarat ca e musai sa NU O UIT cand plec din Bucuresti , incidentul cu schimbarea rotii de rezerva s-a petrecut in camp intre Ramnicu Sarat si Focsani si daca nu aveam rezerva la mine ma uitam lung. Mda, e o problema cand ai bagaj mult si mergi la mare eventual doua perechi , se strange mult bagaj si roata am vazut , ocupa mult loc, dar cred ca pot traii cu problema asta, cat de des se intampla...? O data maxim de doua ori pe an nu ?
Ref la butelia de gaz de pe loganul din fabrica, este adevarat ca practic este o sfera in alta sfera ? Adica in caz de impact, de la penetrarea primei sfere si pana la penetrarea celei de a doua sfere care de fapt contine GPL-ul ar fi o distanta de siguranta de vreo 10 cm ? Desigur daca e asa e grozav, pt ca e o butelie 99.99% sigura sigura !!!
In ceea ce priveste instalatia de gaz. Poate cineva sa-mi spuna daca cea din fabrica este secventiala ? Am auzit numai lucruri bune despre instalatiile astea secventiale....
Ref la "La masina aia de test mergea si pe gpl si pe benzina la fel ,pt ca asa este 1.4 puturos in trepte ,daca ii faci o remapare o sa se simta ceva ,fata de supernova este mult mai puturos loganul asta pot sa-ti confirm eu deci o sa fi fata de supernova mai dezamagit de logan ca este mai puturos nu din cauza instalatiei gpl ci ca are alta cutie mai nasoala pe logan ,dar asta e si o sa fioe si mai greu ca are rezervorul gpl. "
Am condus in vara lui 2006 un Logan de 1.4Mpi pe autostrada, si pot recunoaste ca din pacate este o masina foarte puturoasa in comparatie cu super nova mea, am intrebat si eu ca tot omul ce or fi avand in cap domnii de la Dacia-Renault de au stricat bijuteria aia de combinatie dintre cutia si motorul de pe super nova , am intrebat in stanga si in dreapta si in sfarsit s-a gasit un agent mai dezghetat care mi-a sugerat ca POATE e vorba de trecerea de la euro3 la euro4 , desi nici el nu era prea convins.
Cutia/motorul de pe super nova ar fi venit UNSE pe Loganul actual care nu cantareste decat DOAR 200 de kg in plus... parerea mea de amator totusi.
Buuuuuuun, dupa ce au "comis-o" cu schimbarea raportului dintre cutie si motor, s-au prins ei ca loganelul consuma prea mult si au incercat solutia asta cu GPL-ul.
O fi bine , o fi rau, vom vedea, cert este ca toate problemele de consum au aparut la Logan prin modificarea raportului cutie / motor.
Desigur, au venit ei cu argumente, ca actualul motor de pe Logan este mult imbunatatit fata de cel de pe super nova si bla bla bla dar eu sincer o sa regret tot timpul combinatia precedenta !!!
Acest fapt combinat cu lipsa traditiei GPL in tara noastra si cu faptul ca ori unde intorceam capul si ceream pareri, primeam numai raspunsuri contra GPL , m-au facut sa am mari probleme ref la decizia de a lua GPL. Intr-un sfarsit m-am decis si-mi voi lua !!!
Dar repet, doar timpul ne va arata daca am facut o alegere buna.
Poate cineva sa-mi spuna daca are cunostinta despre imbunatatirile motorului de 1.4MPI facute de Dacia SPECIAL pt relatia cu GPL-ul ???
In alta ordine de idei , am vorbit in urma cu o luna cu un taximetrist de la Cobalcescu, si mi-a spus un lucru foarte interesant !!!
Inainte de a lansa pe piata modelul pe GPL , Dacia impreuna cu Taxi Cobalcescu ar fi facut un test timp de un an pe taxiurile celor de la Cobalcescu, cu actuala combinatie 1.4 MPI + inst. GPL de la Landi Renzo. Cum testul ar fi dat rezultate bune, modelul a fost scos pe piata. Poate cineva sa-mi confirme aceasta informatie ?
In plus , stau si eu si ma gandesc, daca nu ar fi fost o combinatie buna ( 1.4MPI+GPL ) un NUME ca Renault (multipli campioni mondiali de formula 1) s-ar fi bagat in treaba asta ????
Bun ca sa fie foarte clar, eu personal sunt, de fapt ma consider un sofer foarte bun.
Nu am nici o problema in a ma acomoda cu GPL-ul, la inceput imi va fi putin mai greu, asta chiar nu are importanta, orice efort merita datorita raportului pret benzina / pret GPL. Dar semnul meu de intrebare ramane vis a vis de fiabilitatea in timp . Efectiv este singura dilema care mi-a mai ramas dupa tot studiu acestei probleme !!!
Va doresc o duminica cat mai placuta si sa auzim numai de bine !!!!
Paul.
Leave a comment:
-
La masina aia de test mergea si pe gpl si pe benzina la fel ,pt ca asa este 1.4 puturos in trepte ,daca ii faci o remapare o sa se simta ceva ,fata de supernova este mult mai puturos loganul asta pot sa-ti confirm eu deci o sa fi fata de supernova mai dezamagit de logan ca este mai puturos nu din cauza instalatiei gpl ci ca are alta cutie mai nasoala pe logan ,dar asta e si o sa fioe si mai greu ca are rezervorul gpl .
Tu sa fi sanatos restul nu conteaza .
Leave a comment:
-
Sa dea Domnul !!!
Multumesc , baieti , pt. urari si voua va doresc la fel !!!
Am testat un Logan GPL de la test drive asta vara pe canicula, cu aer conditionat pornit, nu am inteles eu prea multe ca am mers doar de la Podul Grant pana la Academia Militara si retur , am remarcat insa ca intr-adevar motorul se "auzea" foarte bine, dar ca sa am spor la schimbarea vitezei din a doua in a treia, a trebuit sa ma duc la 3500 rpm, altminteri ma simteam cam cum ar fi sa i-o dau pe a patra la 40 Km/h la super nova mea veche si de demult. Deci mergea si asa...dar nu prea avea spor. E adevarat , repet functiona aerul conditionat. Cam atat despre experienta mea unica pe GPL...acuma... sunt multe multe de vorbit si tre sa ma duc sa iau o mandra de la birou.
Asa ca va doresc o seara placuta si va mai scriu maine dimineata !!!
Cele bune !!!
Leave a comment:
-
@paulcristofor: iti spun eu ca o sa fii incantat de masina, merge bine pe gaz, consum bun, eu am consum 10%oras, 9%afara. destul de bun.
Leave a comment:
-
Salut si bine ai venit pe forum ,sper ca de acum incolo sa poti veni si la intalniri unde putem sa-ti admiram masina ta pe gpl si eu am gpl pe ea dar nu din fabrica si daca vrei sa o vezi cum fuctioneaza pana vine a ta si cum arata iti stau la dispozitie pe mess ,aici pe forum sau chiar poti veni inainte de veni masina ca sa te familiarizezi cu noi si cu ce se discuta .Originally posted by paulcristofor View PostSalut baieti !!!
Vreau sa va spun ca am citit toate posturile voastre, sunteti niste baieti deosebiti, si, si datorita voua am decis sa imi iau si eu un Logan pe GPL din fabrica !!!
Sunt multe pareri pro , sunt multe pareri contra, parerea mea este ca in Romania nu exista o cultura sau o traditie GPL, noi toti care avem sau vom avea GPL pe masini facem de fapt un pariu, un pariu cu timpul, si de fapt scriem istoria mai mult decat o fac cei ce poseda motoare exclusiv pe benzina sau pe motorina !!!
Sa ne ajute Bunul Dumnezeu pe toti sa avem parte de motoare pe GPL fara nici un fel de probleme !!!
Va voi tine la curent cu evolutia masinutei mele, va sosi in jur de 20 februarie 2008, si va fi un Laureat argintiu cu ABS-ul moca din promotia actuala.
Cele bune si sa auzim de bine !!!
Paul
Iti doresc mult noroc , sa o stapanesti cu placere si cati mai multi kilometrii .
Leave a comment:
-
Salut baieti !!!
Vreau sa va spun ca am citit toate posturile voastre, sunteti niste baieti deosebiti, si, si datorita voua am decis sa imi iau si eu un Logan pe GPL din fabrica !!!
Sunt multe pareri pro , sunt multe pareri contra, parerea mea este ca in Romania nu exista o cultura sau o traditie GPL, noi toti care avem sau vom avea GPL pe masini facem de fapt un pariu, un pariu cu timpul, si de fapt scriem istoria mai mult decat o fac cei ce poseda motoare exclusiv pe benzina sau pe motorina !!!
Sa ne ajute Bunul Dumnezeu pe toti sa avem parte de motoare pe GPL fara nici un fel de probleme !!!
Va voi tine la curent cu evolutia masinutei mele, va sosi in jur de 20 februarie 2008, si va fi un Laureat argintiu cu ABS-ul moca din promotia actuala.
Cele bune si sa auzim de bine !!!
Paul
Leave a comment:
-
problema poate fi cum spune si givaldi din cauza aerului care il baga incearca sa testezi mai multe pompe si care ti se pare mai buna numai de acolo sa bagi ,si eu am patit-o asa si imi iesea un consum ca al tau deci nu esti singurul cu consumul asta si mai fa un reglaj la injectoareOriginally posted by salexul View PostSalut, mi-am pus si eu instalatie GPL Tomasetto de cateva zile. Am bagat gaz de 20 de lei, adik 10 litri si am meers pana a inceput sa chiuie si s-a trecut pe benzina, adik am inteles ca s-a terminat gazul. Cand m-au uitat la kilometraj am vazut ca am parcurs 60 de km cu acei 10 litri de gaz adik un consum de 16,66 % !!! E posibil asa ceva, tinand cont ca 30 de km din cei 60 i=am facut in oras si 30 in afara???
Care sa fie problema?
Leave a comment:
-
Se poate sa fi bagat aer cu aroma de gaz de la statia de gpl !!! Lasand gluma , ai grija de unde bagi gpl ; si anume , alimenteaza de la cei care pompeaza direct gpl din rezervorul statiei in butelia ta si NU ALIMENTA de la cei care pompeaza aer in rezervorul statiei si acesta impinge lichidul (gpl) in butelia ta !!Originally posted by salexul View PostSalut, mi-am pus si eu instalatie GPL Tomasetto de cateva zile. Am bagat gaz de 20 de lei, adik 10 litri si am meers pana a inceput sa chiuie si s-a trecut pe benzina, adik am inteles ca s-a terminat gazul. Cand m-au uitat la kilometraj am vazut ca am parcurs 60 de km cu acei 10 litri de gaz adik un consum de 16,66 % !!! E posibil asa ceva, tinand cont ca 30 de km din cei 60 i=am facut in oras si 30 in afara???
Care sa fie problema?
Aveti mare grija de unde alimentati !!!!!!!!!!!!
Leave a comment:
-
Salut, mi-am pus si eu instalatie GPL Tomasetto de cateva zile. Am bagat gaz de 20 de lei, adik 10 litri si am meers pana a inceput sa chiuie si s-a trecut pe benzina, adik am inteles ca s-a terminat gazul. Cand m-au uitat la kilometraj am vazut ca am parcurs 60 de km cu acei 10 litri de gaz adik un consum de 16,66 % !!! E posibil asa ceva, tinand cont ca 30 de km din cei 60 i=am facut in oras si 30 in afara???
Care sa fie problema?
Leave a comment:
-
odata trecut pe gaz chiar daca scade turatia nu mai trece pe benzina la mine asa e o am gpl din fabrica, si poti merge numai pe benzina chiar daca mai ai gaz...
Leave a comment:
-
gazul intra la peste 30 grade apa in motor si la peste 1600 rpm. daca scade sub 1600 tot pe gaz ramane? si poti merge numai pe benzina chiar daca ai gaz in butelie?
Leave a comment:

Leave a comment: