Dacia Logan GPL
Collapse
X
-
Daca mi-ar putea raspunde cei care au Logan de mai mult timp, le-as ramane recunoscator. Revin cu intrebarea mea: ce inseamna mers subturat la un MPI de 1,4?!? Multumesc.
Si apropo, cam cat e un consum GPL la drum mixt (calculatorul de bord stiu ca face consumul estimat pe benzina, iar eu nu am optiunea asta la masina mea).
Leave a comment:
-
eu nu am instalatia din fabricaOriginally posted by gogoasha69 View Posteu am pe gpl din fabrica...nu mi s-a intamplat nimic din ce ai spus tu...eu merg cu ea si cu 160km/h si nu trece pe benzina....sau la orice viteza o pot trece de pe gaz pe benzina fara sa se intample ceva...ai instalatie din fabrica?? la mine in maxim 10minute am apa la 4liniute indiferent de frigul de afara.
sa stii ca m-am gandit si eu la faza cu termostatul...
nici nu mi se pare normal ca atunci cand urca la 4 linii sa scada la 2...ca de asta nu imi mai intra gazul, scate temperatura la apa si nu il mai incalzeste suficient...
o sa ma interesez cat costa un termostat, pentru ca daca e rezonabil il schimb din prima...daca e o gramda de bani...acopar prizele de aer mai bine
apopo, daca stie cineva ceva de termostat de logan sa spuna...ca nu ma supar :P
un pret, un magazin...
Leave a comment:
-
Pai in garaj creste usor la 4 linii ca trage aer cald (sau ma rog, caldut, oricum nu e rece ca afara). Forja aia nu poate face nimic rau.
Leave a comment:
-
@andrei: ieri am pornit-o si am lasat-o sa mearga numai pe benzina cand m-am dus dupa 10min sa o accelerez putin sa treca pe gaz am ramas uimit ca a urcat la 4 linii. cu o seara inainte am forjato raw in 5500ture mers pe zapada mare vreo 30min pana acasa mai avea 3 liniute ajungea apa sus
pana sa o forjez nici mie nu-mi urca apa stand pe loc mai mult de 2 liniute.
acum nici nu pot sa merg cu ea ca e zapada mare pe strada si e doar o potecuta pe unde de-abia merge un om
sa aiba ceva de la forja ? de aceea sa fi crescut apa la 4 liniute asa repede, tinand cont ca masina era in garaj oricum era destul de frig afara, in garaj e putin mai adapostita...
Leave a comment:
-
Concluzie: la MPI-uri apa ajunge la 4 liniute iarna dupa aproximativ 15 min(depinde si de caldura de afara). Nu conteaza ca e pe gaz sau pe benzina. Asta e, e normal , nu e o problema. Nu va mai tot intrebati de ce sau daca dauneaza (ce-i drept dauneaza un pic dar nu aveti ce face)ca devine obsesie.
Mult noroc.
Leave a comment:
-
Salut!
Am avut 1310 pe GPL timp de 4 ani, acum am un golan pe GPL. Apropo de ce spuneti, si mie temperatura imi creste la 4 liniute foarte greu, acum ca e iarna, mai precis in vreo 10 minute. Instalatia Gpl e pusa din fabrica. As vrea sa va intreb, ce inseamna mers subturat la Logan? Eu o tin normal la 2500 de ture si zic ca e OK. Care e parerea voastra? Trebuie sa-mi pun si eu obturator la prizele de aer?
Leave a comment:
-
Atata timp cat o data a crescut la 4 linii nu e o problema. Pe frigul asta, daca se merge subturat si cu viteza nu creste asa usor la 4 linii. Eu mereu, dupa 10-15 minute de mers prin oras imi ajunge la 4 linii, dar nu merg subturat.
Leave a comment:
-
Pentru cei cu 2 linii la apa, verificati termostatul, indiferent de frigul de afara apa ar trebui sa fie la temperatura normala.
Leave a comment:
-
eu am pe gpl din fabrica...nu mi s-a intamplat nimic din ce ai spus tu...eu merg cu ea si cu 160km/h si nu trece pe benzina....sau la orice viteza o pot trece de pe gaz pe benzina fara sa se intample ceva...ai instalatie din fabrica?? la mine in maxim 10minute am apa la 4liniute indiferent de frigul de afara.Originally posted by quintrixman View PostAm intampinat o problema la Loganelul meu care merge pe GPL...
Am mers cu el in oras pe GPL in mod normal...aveam 2 linii la apa, ca e frig afara...dar intrase gazul si era ok.Cand am iesit cu ea din oras, la vreo 20 km am constat ca mergeam pe benzina...ceea ce era cam nasol ca nu aveam suficeinta benzina sa ajung la destinatie...am redus viteza la 40 kmph si a intrat din nou pe GPL (pt cine nu stie GPL la Logan intra pana la 60 kmph, dupa viteza asta nu mai intra) daca depaseam 80 intra din nou pe benzina...
Asta nu prea e ok, ca am pus GPL sa merg pe GPL si iarna si vara, dar fiind foarte frig, se raceste motorul si intra pe benzina...Problema s-a rezolvat simplu, iar acum nu mai am nicio treaba, iar apa imi sta cum e normal sa stea...la 4 linii...
La 110-120 kmph merge pe GPL fara nicio problema, dar cum depasesc 120 trece din nou la benzina. Asta se intampla cand afara erau intre -6 si -10 grade...probabil ca la temperaturi mai scazute se ve intampla din nou chiar si cu prizele de aer acoperite...
a si am uitat sa va spun...mi-a spus cei de la dealerul de unde am luat masina (am un laureat gpl+abs din fabrica) ca sa am mereu in masina 10litri de benzina chiar daca merg pe gaz...cica asa trebuie....
Asa ca cei care au de gand sa iasa cu Loganul ,alimentat cu GPL, din oras pe timp rece sa aiba in vedere ca pot avea astfel de surprize pe drum si sa isi faca o rezerva de benzina, sau sa acopere prizele de aer asa cum am facut eu...cu ocazia asta se reduce si consumul...
Materialul cu care am acoperit prizele de aer este polistiren expandat cu grosimea de 1cm, pe care l-am confectionat din protectia pe timpul transportului a unui aparat de uz casnic...asta conteaza prea putin
Leave a comment:
-
sa pui poze sa vedem si noi...
la mine simtul estetic nu s-a manifestat deloc in cazul asta, pentru ca afara era foarte frig iar eu ma grabeam sa ajung in alt oras.
ideea mea e sa imi acopar prizele de aer cu 2 bucati de piele sau vinilin de culoare neagra, sau macar sa vopsesc polistirenul asta cu negru ca asa arata ca dracu.
oricum, o sa pun poze
Leave a comment:
-
Da asa am sa fac si eu dar m-am gandit la o alta varianta si anume cu material abs care mi se pare mult mai bun si mai rezistent din toate punctele de vedere si anume de ce:
este din plastic si nu se rupe
este maleabil si nu se sparge la pietre si se muleaza la fix
Acum ma gandesc la un sistem de prindere cat mai aspectos si asa vad cum,sper ca in 2 zile sa rezolv treaba asta ca m-a rupt la consum si m-am saturat sa vad 2 linii mai tot timpul de parca as avea diesel
Leave a comment:
-
Am intampinat o problema la Loganelul meu care merge pe GPL...
Am mers cu el in oras pe GPL in mod normal...aveam 2 linii la apa, ca e frig afara...dar intrase gazul si era ok.Cand am iesit cu ea din oras, la vreo 20 km am constat ca mergeam pe benzina...ceea ce era cam nasol ca nu aveam suficeinta benzina sa ajung la destinatie...am redus viteza la 40 kmph si a intrat din nou pe GPL (pt cine nu stie GPL la Logan intra pana la 60 kmph, dupa viteza asta nu mai intra) daca depaseam 80 intra din nou pe benzina...
Asta nu prea e ok, ca am pus GPL sa merg pe GPL si iarna si vara, dar fiind foarte frig, se raceste motorul si intra pe benzina...Problema s-a rezolvat simplu, iar acum nu mai am nicio treaba, iar apa imi sta cum e normal sa stea...la 4 linii...
La 110-120 kmph merge pe GPL fara nicio problema, dar cum depasesc 120 trece din nou la benzina. Asta se intampla cand afara erau intre -6 si -10 grade...probabil ca la temperaturi mai scazute se ve intampla din nou chiar si cu prizele de aer acoperite...
Asa ca cei care au de gand sa iasa cu Loganul ,alimentat cu GPL, din oras pe timp rece sa aiba in vedere ca pot avea astfel de surprize pe drum si sa isi faca o rezerva de benzina, sau sa acopere prizele de aer asa cum am facut eu...cu ocazia asta se reduce si consumul...
Materialul cu care am acoperit prizele de aer este polistiren expandat cu grosimea de 1cm, pe care l-am confectionat din protectia pe timpul transportului a unui aparat de uz casnic...asta conteaza prea putin
Leave a comment:

Leave a comment: