Dacia Logan GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • givali
    replied
    Originally posted by Gabi Dan View Post
    Sfatul asta m-i l-au dat dat absolut toţi prietenii.
    Dar m-am săturat de maşini cu 80.000 - 100.000 de Km.
    Vreau ceva cu 0 Km indiferent de dotări.
    Mare atentie !!!!
    Sa nu iti para rau dupa aceea !!!!!

    Leave a comment:


  • Gabi Dan
    replied
    Sfatul asta m-i l-au dat dat absolut toţi prietenii.
    Dar m-am săturat de maşini cu 80.000 - 100.000 de Km.
    Vreau ceva cu 0 Km indiferent de dotări.

    Leave a comment:


  • givali
    replied
    Originally posted by Gabi Dan View Post
    OK fratilor.
    Vreau si eu un sfat de la voi dupa ce am citit tot forumul asta.
    Am un renault din 1978 de 1600cc care merge pe GPL de vreo 4 ani super super multumit.
    La anul vreau sa schimb masina, ( ca are totusi destul)si sunt chitit pe un Logan MCV.
    Am banii si vreau sa iau versiunea full, dar ma gandisem la un DCI
    Aseara am vazut la stiri ca de la 1 ianuarie motorina la pompa va ajunge si 4 ron/litrul.
    Sunt in dilema, parca as lua MCV-ul cu GPL ca vad ca dieselul ajunge masina de lux (la consum).
    Voi ce sfat imi dati?
    Mentionez ca masinuta mea veche de 30 ani, cu motor original si fara reparatii consuma constant GPL de 70 ron la 400 Km.
    Cu diesel de ultima generatie ies cu banii astia la 400 Km??? Parca nu.
    Eu zic sa nu te grabesti cu loganu , fie el si diesel !! Mai ai putintica rabdare si poate fac ceva guvernantii astia cu taxa de prima inmatriculare , ca la banii pe care-i dai pe un MCV full cu motor diesel, iti iei ceva beton de afara, cam pe la 80 - 100 mii km . Nu e noua dar este mai buna si mai bine dotata decat ce vrei tu . Asta este parerea mea .
    Eu am luat golanu ca nu aveam cu ce sa ma mai misc ( am avut o dacie din 78 pe care am montat o inst. de gpl si am folosit-o 3 ani fara sa ii fac nimic la motor ; am dat-o de batranete ) si nici bani suficienti pentru ce vroiam eu din Germania !!!
    Decizia iti apartine !!!

    Leave a comment:


  • 27cry
    replied
    asa ma gandeam si eu, nu de alta da poate mai curge cate ceva pe la motor

    Leave a comment:


  • Gabi Dan
    replied
    Mai mergi 6 luni pe benzină că nu ai să mori.
    S-a mai strica ceva şi pui din buzunar cât economia cu GPL pe cine ştie cât timp.

    Leave a comment:


  • 27cry
    replied
    In primul rand vreau sa salut toata lumea si la multi ani. Deci, am avut pana mai anul trecut o nova consuma pe gpl cam 7-8% mixt. Toti care ma intrebau cat consuma le spuneam acelasi lucru 7-8, nu ma credea nimeni. Eu cred ca mai conteaza si cine le instaleaza. Precizez ca era cea mai ieftina instalatie de pe piata (marini parca). Raportul gpl/benzina s-a cunoscut imediat........la buzunar, ieseam pe undeva pe la jumatate, dar bagam gpl numai de la Mol, era mai scumpa cu 1000 lei dar merita credeti-ma, cum bagam de la bombe nu mai avea aceeasi putere si nr de km erau redusi simtitor. probleme - doar butonasul s-a defectat cat era in garantie atata tot.
    Acum am un logan si abia astept sa iese din garantie sa-l pun pe gpl, sau macar sa treaca de un an de revizie. Ce ziceti merita sa pierd cele 6 luni de garantie? Eu sunt pentru GPL!!!

    Leave a comment:


  • Gabi Dan
    replied
    Merci de raspuns.
    Consumul dat de mine de 70 ron/ 400Km este consumul general, nu extraurban.
    In concluzie cred ca va ramane MCV cu GPL.

    Leave a comment:


  • andrei
    replied
    Un diesel, la consum de 5,5l/100 km in extra-urban, la 400 km consuma 22 L si la 3,7 ron/litru iese 79 lei.

    Leave a comment:


  • Gabi Dan
    replied
    OK fratilor.
    Vreau si eu un sfat de la voi dupa ce am citit tot forumul asta.
    Am un renault din 1978 de 1600cc care merge pe GPL de vreo 4 ani super super multumit.
    La anul vreau sa schimb masina, ( ca are totusi destul)si sunt chitit pe un Logan MCV.
    Am banii si vreau sa iau versiunea full, dar ma gandisem la un DCI
    Aseara am vazut la stiri ca de la 1 ianuarie motorina la pompa va ajunge si 4 ron/litrul.
    Sunt in dilema, parca as lua MCV-ul cu GPL ca vad ca dieselul ajunge masina de lux (la consum).
    Voi ce sfat imi dati?
    Mentionez ca masinuta mea veche de 30 ani, cu motor original si fara reparatii consuma constant GPL de 70 ron la 400 Km.
    Cu diesel de ultima generatie ies cu banii astia la 400 Km??? Parca nu.

    Leave a comment:


  • BRUTUSANF
    replied
    Harbar n-am cat costa un injector dar sper sa nu am nevoie sa schimb vreunul ,intr-adevar singurele piese care se strica sunt injectoarele deoarece sunt electrice si pot ceda in timp si membrana de la plaman si furtunuri eventual dar in timp asa ca nu-mi fac probleme deocamdata ,in rest sa am parte de ele si ssa ne bucuram cat mai mult de ele in km foarte multi

    Leave a comment:


  • gogoasha69
    replied
    eu un laureate 1.4mpi gpl din fabrica pe el, merge superbine, nu cred ca strica motorul, fac cate 200 250km zilnic, merg cu o viteza 100-140, la 140 merge beton , abs dupa ea e meserias isi merita bani cand te gandesti ca e 18500litrul de gaz, ba chiar mai gasesti si cu 16000in unele locuri. cat o costa un injector pt golanul meu pe gaz ??? un injector pentru gaz, stiu ca pentru benzina este 9milioane unu parca nu ?

    Leave a comment:


  • quintrixman
    replied
    asa e brutus...
    si eu am observat acelasi lucru

    Leave a comment:


  • BRUTUSANF
    replied
    Originally posted by dan_thedriver
    Cine spune ca GPL-ul dauneaza motorului si scade performantele masinii greseste! Taicamiu o avut o Dacie Break cu GPL pe ea, am condus-o si eu si pot sa spun k nu am simtit nicio diferenta intre benzina si GPL! Am mers cu 110 lejer!Motorul nu are absolut nimik de suferit din cauza gazului, pornirea era buna! Chestii gen "GPL-ul are supapele, explodeaza butelia, etc etc" nu-si au rostul! Gresesc???
    Nu ai de ce sa gresesti asta este adevarul ,gpl-ul chiar protejeaza motorul ,bujiile sunt foarte curate chiar mai curate decat pe banzina si uleiul este mai curat ,asta am vazut cu ochii mei deci nu are cum sa ma convinga nimeni ca nu este asa

    Leave a comment:


  • quintrixman
    replied
    nu gresesti deloc
    )
    si eu am GPL pe logan si e ok

    Leave a comment:


  • dan_thedriver
    replied
    Cine spune ca GPL-ul dauneaza motorului si scade performantele masinii greseste! Taicamiu o avut o Dacie Break cu GPL pe ea, am condus-o si eu si pot sa spun k nu am simtit nicio diferenta intre benzina si GPL! Am mers cu 110 lejer!Motorul nu are absolut nimik de suferit din cauza gazului, pornirea era buna! Chestii gen "GPL-ul are supapele, explodeaza butelia, etc etc" nu-si au rostul! Gresesc???

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google