Demontare pompa benzina 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Demontare pompa benzina 1.4

    Am scos ieri din rezervor pompa de benzina sa vad ce si cum. Chiar daca masinuta are 26.000 km a reusit sa adune apa si mizerii in compartimentul in care se afla sorbul pompei si totodata si filtrul de benzina. Pentru desfacerea capacului trebuie improvizata o cheie, altfel nu merge. Cand am incercat cu o surubelnita invelita intr-o carpa nu a mers, sareau bucatele de plastic din aripioarele de pe capac. Dupa desfiletarea capacului trebuie scoasa pe jumatate pompa si demontata tija plutitorului. Se face cu varful unei surubelnite mici sau al unui cutit, prin introducerea sub tija. Dupa demontarea tijei plutitorului se poate scoate in sfarsit pompa din rezervor. Apoi cu simt de raspundere, adica cu grija sa nu se rupa, se indoaie cele 4 urechiuse si se scoate capacul de jos al pompei si se ajunge la sorb (filtru de benzina). Se curata zona si se monteaza inapoi. La montare se face invers, intai se introduce plutitorul si apoi pompa in rezervor. Daca scapati plutitorul in rezervor cum am patit eu nu-i bai, il recuperati pe pipaite, rezervorul e mai mult lat decat adanc, nu bagati mana pana la cot in benzina. Va fi greu de reintrodus tija plutitorului in clema verde ce indica nivelul benzinei, eu am reusit cu o penseta. Se poate si cu un patent mic, trebuie doar finete sa nu se forteze si distruge apoi mecanismul indicator de nivel benzina. Sorbul (filtrul) nu am reusit sa-l demontez, dar din ce am citit pe forum nu se gaseste de cumparat separat si in caz de imbacsire cu mizerie trebuie cumparat alt ansamblu pompa-regulator presiune-filtru cu totul.
    Attached Files

  • #2
    Foarte instructiv , ma gandesc si eu sa fac aceasta operatie , felicitari pentru efortul de a realiza singur aceasta operatie. Cand ai scos corpul pompei ai reusit sa vezi pe regulatorul de presiune surubul de modificare a presiunii?
    sigpicImbracat volane in piele http://www.youtube.com/watch?v=99W1jXEEJOU

    Comment


    • #3
      Nu, nu am mai umblat pe nicaieri, doar curatat mizerie si montat inapoi. Nici nu am vazut pe acolo vreun surub de reglare..

      Comment


      • #4
        super treaba. oare la 50.000 o fi mai multa mizerie?...
        sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

        Comment


        • #5
          Felicitari pentru detalii.Un lucru bun pentru cine se baga sa umble acolo.Eu unu nu.Dar stiu multi care ar face asta,cel putin din curiozitate

          Comment


          • #6
            Super tutorialul, cred ca maine dimineata incerc si eu sa vad cata mizerie si apa s-au strans in 44.000 km.
            GL-22-TOF

            Comment


            • #7
              Ma bucur ca se bucura de interes subiectul, am facut astazi cateva poze cu "scula" si o ruleta pentru a va da o idee despre dimensiunile necesare ca sa se potriveasca perfect pe capacul pompei de benzina.
              Attached Files

              Comment


              • #8
                ai schimbat si garnitura? pe un alt forum am citit ca dupa demontare garnitura veche se umfla si nu o mai poti monta calumea si curge benzina

                Comment


                • #9
                  Garnitura e din cauciuc, nu am avut probleme sa se umfle. Probabil nu au asezat-o cu grija, rabdare, calm pe "buza gaurii" si au "agatat-o" cu filetul capacului.

                  Comment


                  • #10
                    ce parere aveti de pompele de benzina?, la mine dupa 40.000km s-a stricat, dupa ce am schimbat-o masina trage mai bine. La revizia de 15.000 le-am spus ca nu trage masina si mi-au spus ca-si da drumul dupa 30.000 si nici nu au vrut sa puna testerul cu toate ca acest lucru e platit in cadrul reviziei, iar la vocea clientului ii doare in cot. Pompa veche am alimentat-o si nimic, am desfacut-o din curiozitate si nici un pic de mizerie, am montat-o si curios la realimentare merge, am bagat-o intr-o galeata cu benzina si trage f. bine, am pus degetul pe tur si il arunca, deci baga si presiune,nu stiu daca cat trebuie . Concluzia, cred, ca era defecta din fabrica si s-a stricat in a cincea zi dupa ce a iesit din garintie, refuz sa cred ca-s facute sa tina doar 3 ani, mentionez ca am mers in permanenta cu rezervorul pe jumatate ca sa-si faca racire cum trebui.

                    Comment


                    • #11
                      salut,poate o desfac si eu sa vad cata mizerie are ,pompa mea la motorul de 1.4mpi.
                      Nu imi pot da seama cam cata are la aproape 200.000 km(mai exact 189.000km)

                      Comment


                      • #12
                        Se poate schimba separat motorasu

                        Comment


                        • #13
                          eu va recomand sa faceti astea cu rezervorul gol. nu va vine rau de la miros ?

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Urs View Post
                            Am scos ieri din rezervor pompa de benzina sa vad ce si cum. Chiar daca masinuta are 26.000 km a reusit sa adune apa si mizerii in compartimentul in care se afla sorbul pompei si totodata si filtrul de benzina. Pentru desfacerea capacului trebuie improvizata o cheie, altfel nu merge. Cand am incercat cu o surubelnita invelita intr-o carpa nu a mers, sareau bucatele de plastic din aripioarele de pe capac. Dupa desfiletarea capacului trebuie scoasa pe jumatate pompa si demontata tija plutitorului. Se face cu varful unei surubelnite mici sau al unui cutit, prin introducerea sub tija. Dupa demontarea tijei plutitorului se poate scoate in sfarsit pompa din rezervor. Apoi cu simt de raspundere, adica cu grija sa nu se rupa, se indoaie cele 4 urechiuse si se scoate capacul de jos al pompei si se ajunge la sorb (filtru de benzina). Se curata zona si se monteaza inapoi. La montare se face invers, intai se introduce plutitorul si apoi pompa in rezervor. Daca scapati plutitorul in rezervor cum am patit eu nu-i bai, il recuperati pe pipaite, rezervorul e mai mult lat decat adanc, nu bagati mana pana la cot in benzina. Va fi greu de reintrodus tija plutitorului in clema verde ce indica nivelul benzinei, eu am reusit cu o penseta. Se poate si cu un patent mic, trebuie doar finete sa nu se forteze si distruge apoi mecanismul indicator de nivel benzina. Sorbul (filtrul) nu am reusit sa-l demontez, dar din ce am citit pe forum nu se gaseste de cumparat separat si in caz de imbacsire cu mizerie trebuie cumparat alt ansamblu pompa-regulator presiune-filtru cu totul.
                            acel filtru se scoate afara , cu o surubelnita, eu am facut la a mea si am suflat la compresor, nu trebuie schimbat tot ansamblu pompa-filtru

                            Comment


                            • #15
                              credeti ca daca aplic si eu metoda de mai sus scap de problema care o am, aceea ca masina moare pe la 140km/h (nu mai am pedala).
                              la demaraj nu se simte ca merge mai greu dar la schimbat pe la 2500...in a 5-a...abia ajung la 140..cu pedala in podea.
                              am pus-o pe tester si mi-a spus ca ar fi de la pompa de benzina...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google