Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pornire cu motorul rece ajunge la 4 linii, sta un pic apoi termostatul deschide, se incalzeste furtunul si dupa aceea am 2 linii si asa ramine, citeodata mai trece la 4 linii dar nu sta prea mult.
    Cred ca mai cumpar unul de data asta cel mai ieftin.
    Last edited by 77sky; 8 May 2012, 22:18.

    Comment


    • Cred ca mai cumpar unul de data asta cel mai ieftin.
      Eu am pus CALORSTAT. 34 de lei.

      Comment


      • si cit timp are?
        Last edited by 77sky; 8 May 2012, 22:18.

        Comment


        • 2 saptamani.

          Comment


          • Eu am pus aceeasi marca anul trecut in martie.
            Pana acum...no sweat!!!

            Comment


            • Si eu tot Calorstat, de vreo 3 luni, absolut ok.

              Comment


              • [QUOTE=cristiansens;1262115]Si eu tot Calorstat, de vreo 3 luni, absolut ok.[/QUOT Am sa caut si eu sa vad daca gasesc .

                Comment


                • salut baieti,am si eu un logan diesel care candva inainte de un accident serios se comporta normal,adica aveam 4 linii la bord(ajungeam greu la 4,dar ajungeam) acum....nu vrea sa treaca de 2,l-am muncit rau de tot...si tot nu vrea...trebuie ceva schimbat sau reglat. multumesc anticipat

                  Comment


                  • Eu iti recomand doar sa citesti cateva pagini din topicul asta sa vezi ce ti se potriveste; altfel iar o luam de la capat; termostat, sonda, contact masa, samd,
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • Luna viitoare am revizia de 60k, tot tacamul la reprezentanta.Liniile sunt doar 2, in iarna am fost pe la ei sa le spun de asta, dupa ce 2 ani jumate mi-au stat la 4 aprinse.In iarna m-au imbrobodit ca e normal, ca e frig, ca nu stiu ce.
                      Intrebarea mea e : ce argumente le pot aduce pentru a-i convinge ca nu e normal sa stea la 2 linii chiar si dupa 4-5 ore de condus "sportiv" ? Cei de la Vocea Clientului mi-au recomandat un alt reprezentant Dacia din Brasov, dar eu stiu de aia ca sunt cam escroci si nu vreau sa ma duc acolo.

                      Comment


                      • Sa dea termostatul jos si sa beleasca ochii la el sa vada ca e deschis si la rece.
                        Doar din rea vointa poti spune ca asa e normal, sa indice doar 2 linii.
                        Mai degraba asta e din ciclul ca asa se comporta termostatele la Logan, cad pe rupe dupa 2-3 ani.

                        Comment


                        • Este posibil ca indicatiile celor doua pavele sa fie eronate, din mai multe motive. Daca pe tester, temperatura motorului e peste 80grade, indicata ca optima peste acest prag, iar pe bord ai aprinse doar doua pavele, nu iti mai trebuie nici uin argument; ce e de vazut se vede.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Problema indicare temperatura bord, 14MPI.
                            De mai multa vreme nivelul temperaturii indica in mare parte 2 linii si mai rar 4 linii dupa care fluctua intre 2 si 4. Am crezut ca este termostatul, si l-am schimbat cu unul marca Calorstat 20 lei, (pe masina am gasit aceeasi marca), iar acum sta constant la 2 linii(mai mult ca inainte) si rar creste la 4linii, dar atunci cand creste ramane la 4 linii fara a mai fluctua. Nu o fi termostatul bun sau sonda de temperatura defecta? Ce se intampla daca merg cu ea asa, infuenteaza consumul?
                            Care a-ti intampinat aceasta problema, va rog sa-mi spuneti cum s-a rezolvat.

                            Comment


                            • Schimba si sonda si vezi daca mai face la fel.
                              Alte rezolvare nu exista.

                              Consumul nu e influentat prea tare de fluctuatia asta, iarna contand mai mult. La mine, dup ace am schimbat termostatul, consumul a crescut, dar cred ca e din cauza ca apas mai tare talpa pe acceleratie.
                              Last edited by mr.K; 29 May 2012, 13:38.

                              Comment


                              • Da, schimba sonda si vezi daca mai face. Daca face si cu sonda noua, ar mai fi o varianta, totusi putin probabila, dar posibila : afectarea continutului flashului din tabloul de bord, pavelele alea se activeaza functie de niste constante scrise in dumpul din acel flash 93c56, se poate citi si reprograma la ce valori vrei tu sa se activeze pavelele.
                                Pare SF ce am scris ? Nu este, cautati un soft ( rusesc, normal ! ) se numeste Logan dash editor, iti spune cum programezi tot ce stie dash-ul sa faca, inclusiv sa-ti arate turometrul 7000 rpm cind mergi cu 3000 rpm si orice altceva se poate modifica. Si viteza, poate arata ca mergi cu 170 km/h cind tu ai de fapt 90 km/h ! Numai bun de postat pe YouTube !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google