Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by robbie_ro View Post
    L-am intrebat pe reprezentantul dealerului Dacia despre cum ar trebui sa stationez la semafor. Raspunsul lui a fost: cu maneta schimbatorului in pozitia N. In momentul in care schimbatorul se afla in D si piciorul pe frana, discul de ambreiaj este atacat insa masina nu se misca din cauza franei actionate. Daca este tinuta mai mult timp in pozitia D cu pedala de frana apasata, va incepe sa trepideze la plecarea de pe loc. Prin urmare, discul incepe sa se incinga din cauza patinarii.
    :-) Manualul de utilizare Dacia il cam contrazice pe reprezentant.

    Dupa 1-2 secunde debreiaza complet ambreiajul si ambreiaza cand incepi sa reduci presiunea pe pedala de frana.

    Am mai testat de vreo 2 ori in weekend, in special, acest lucru. Daca mergi energic cu ea (adica schimbi sus) mai mult timp cat sa se incalzeasca discul, se simte la oprire, dupa 1-2 secunde, o vibratie/sacadare foarte scurta/fina, as zice momentul cand debreiaza complet. La plecare in schimb nu se simte vreo sacadare.
    I have no special talent. I am only passionately curious.

    Comment


    • Nu te contrazic. Nu am avut posibilitatea de a citi manualul, m-am bazat doar pe spusele reprezentantului.

      Comment


      • Deci am clarificat ca atunci cand esti in D la semafor cu frana apasata, ambreiajul este "calcat"... fie ca in prima parte a intevalului ambreiajul se afla in patinare, fie ca dupa aceea este decuplare totala, tot "calcat" este! Altfel nu si-ar mai indeplini rolul de cutie automata. Speram ca atunci cand a ales solutia tehnica si brandul de ambreiaj pentru mariajul cu Easy-r, Dacia a luat in considerare aceste conditii de lucru, mult mai dure fata de cele aparute la o cutie manuala!
        Daca treci maneta in N atunci masina astepta frumos cu cutia pe liber si cu ambreiajul neactionat, exact asa cum procedam la cutia manuala!
        Pentru evitarea oricaror neplaceri viitoare, eu prefer sa pun maneta pe N la semafor!
        Last edited by tipicarul; 22 May 2017, 12:23.
        „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

        Comment


        • Ce scrie in manualul masinii? Are cineva scanat?

          Comment


          • Scrie ca in stationare se foloseste pedala de frana nefiind necesara scoaterea din D a cutiei (nu sunt exact cuvintele dar asta exprima textul oficial).
            I have no special talent. I am only passionately curious.

            Comment


            • Originally posted by bolovan View Post
              Ce scrie in manualul masinii? Are cineva scanat?
              Sunt puse de mine aici, paginile din manual referitoare la Easy-r... cauta cateva pagini mai in urma!
              „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

              Comment


              • Mai exact aici
                Attached Files
                I have no special talent. I am only passionately curious.

                Comment


                • "Atentie la data postarii!"
                  „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                  Comment


                  • Scuze, n-am citit. Deci in manual nu spune sa treci in N...prin urmare, nu este obligatoriu...prin urmare este problema dacia...prin urmare...daca se dovedeste regula problema cu ambreiajul...urmeaza un deget mijlociul la benzinar+ Easy-R

                    Comment


                    • @bolovan

                      De ce doar la benzinar?

                      Edit: Btw am intrebat la reprezentanta consultanta vanzari ea zice 100% se foloseste aceasi marca de ambreaj indiferent de motorizare...ma tenteaza sa merg in spate la service sa intreb oamenii de acolo.
                      Last edited by Orednas; 22 May 2017, 14:14.

                      Comment


                      • Se pare ca dieselul nu are probleme...sau cel putin asa am inteles eu de aici.

                        Comment


                        • Dar s-au plans mai putin de 5 oameni (legit, nu troll accounts) de benzinar si toti aveau ceva km la activ.

                          Avem persoane aici cu dci easy r cu peste 5k km la activ?

                          Comment


                          • Originally posted by Orednas View Post
                            Edit: Btw am intrebat la reprezentanta consultanta vanzari ea zice 100% se foloseste aceasi marca de ambreaj indiferent de motorizare...ma tenteaza sa merg in spate la service sa intreb oamenii de acolo.
                            Pe diesel cutia este TS4, e derivata din cea de Duster. Eventual poti cere un cod de piesa: disc ambreiaj pentru un MCV 90cp Easy-R 2017 :-)
                            I have no special talent. I am only passionately curious.

                            Comment


                            • @Silviu

                              Thanks asta nu stiam, deci se poate asta sa fie nu calitatea ambreajului. Cutia mai exact cum e progamata sa functioneze supra utilizeaza ambreajul, ceva ce aia de pe diesel nu face aparent.

                              Este un tip pe youtube turatii, ce are un logan cu easy r pe diesel dar are 4k..dar zice ca nu a avut nici cea mai mica problema.

                              Comment


                              • Originally posted by Silviu View Post
                                Pe diesel cutia este TS4, e derivata din cea de Duster. Eventual poti cere un cod de piesa: disc ambreiaj pentru un MCV 90cp Easy-R 2017 :-)
                                Codul de piesa din Dialogys, nu ofera date despre fabricantul ambreiajului. Cel putin in sistemul de la dealer... probabil ca in sistemul intern de la Renault apare pe undeva pe acolo si furnizorul.

                                Originally posted by Orednas View Post
                                @Silviu

                                Thanks asta nu stiam, deci se poate asta sa fie nu calitatea ambreajului. Cutia mai exact cum e progamata sa functioneze supra utilizeaza ambreajul, ceva ce aia de pe diesel nu face aparent.
                                Nu este vorba numai despre cum este tavalit ambreiajul de catre softul cutiei ci si de faptul ca de pe diesel vibratiile sunt mult mai puternice si atunci se impune folosirea unui ambreiaj mai rezistent. Motorul asta este echipat si cu volanta dubla in anumite versiuni, alt element destul de sensibil in timp dar care protejeaza ambreiajul si transmisia... in momentul de fata nu sunt sigur daca si pe Logan exista volanta dubla!

                                Am verificat, dieselul are volanta cu masa dubla. Din acest motiv este mai bine protejat ambreiajul, dar volanta cu masa dubla este o piesa care se poate defecta in timp!

                                In Dialogys arata ca la diesel referinta ambreiajului de pe Easy-r este identica cu cea a ambreiajului de pe manuala!

                                Referinta de ambreiaj pentru K4K + TS4 este 302057302R.

                                Pe net nu am gasit echivalent de la Valeo: http://www.mecatrouve.com/pieces.aut...7302R--93.html
                                Last edited by tipicarul; 22 May 2017, 15:32. Reason: Automerged Doublepost
                                „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google