Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nickey1982
    replied
    O alta posibila cauza a trepidatiilor: https://youtu.be/mY17wVKNaR8?si=xDKBGhZHv3TV0cIg&t=65
    Nu e nevoie sa va uitati decat 30 de secunde.

    Leave a comment:


  • nickey1982
    replied
    Rezolvarea ruseasca a problemei trepidatiilor:
    Нюансы по составным частям узла сцепления для АМТ и влияние состоянии, правильной регулировки актуатора на срок жизни сцепления. Мнение про усиленное сцеплен...

    Вы задаете вопрос, какое сцепление лучше на гранту с тросовым КПП, в этом видео мы постараемся ответить на него. #тросовоеКППСайт ТАЯ автоZапчастиhttps://tay...

    Leave a comment:


  • nickey1982
    replied
    Elementul de noutate e ca rusul zice ca la fiecare pornire a motorului dupa o stationare de minim 4-5 minute (cat se inchide releu principal) se face face autocalibrarea punctului de contact a ambreiajului. El face curatarea ambreiajului cu el dupa o utilizare normala, apoi asteapta sa se raceasca ambreiajul 5 minute, ca dupa asta autocalibrarea sa se faca cu discul curat.
    Zice ca daca trepidatiile sunt minore e suficient 3-5 secunde la 1500 de rpm (eu cu asta sunt de acord, nu mi se pare daunator). In rest zice ca are masina de 16 ani si e foarte fiabila.

    Leave a comment:


  • aurbrz
    replied
    Nu am găsit decât traducerea în engleză .In primul filmuleț,din câte am înțeles, se tine turat motorul la 2000 de turații și se apasă concomitent frana de picior până se simte miros de ambreiaj,de preferat la finalul zilei când ambreiajul este cald.Pe urma se oprește motorul 5min.si se reporneste.Mie mi se pare o metoda mai brutală decât cea cu frana de mana trasa.Din al doilea film n-am înțeles mare lucru,pe mine m-ar interesa concluziile tale !

    Leave a comment:


  • nickey1982
    replied
    De studiat atat continutul celor 2 video-uri, cat si comentariile lor. Se poate usor traduce automat in engleza sau romana,
    Adaptation of AMT LADA according to kolkhoz without tools - YouTube
    ЛАДА на АМТ робот. Адаптация АМТ. Эксплуатация. (youtube.com)

    Daca intereseaza pe cineva, o sa va spun si concluziile mele.​​

    Leave a comment:


  • Gaby20045
    replied
    Salut. Nu a bagat nimic înapoi... A realizat imediat ca a desfacut busonul greșit când a văzut uleiul. Cum am spus, avea ceva cunoștințe insa vorba aia.. Daca ai suflat în jigler nu înseamnă că știi sa desfunzi un injector.
    A realizat imediat ca a desfacut busonul greșit insa nu a mai avut ce face. A cautat pana am ajuns eu acasă filmulețe și informații despre cum se umple cutia și a găsit numai pe cele în care specifica ca e un fluture în fata langa radiator. Cu greu am reușit sa găsesc informația necesara, daca găseam din timp poza postata de Gil26 ne era de mare ajutor, din păcate nu am reușit sa o găsesc pe forum la timp.
    ​​​​​​​Desigur mai era și varianta cea mai buna, statea cuminte și nu mai avea problemele astea. Oricum s-a rezolvat, am mai învățat lucruri noi.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Nasol moment ! trebuie tot timpul documentare in cel mai mic detaliu cand vrei sa faci asa ceva mai ales cand nu activezi in domeniul auto ! nu trebuie graba mai ales cand nu cunosti toate detaliile, faptul ca te-ai rutinat pe un anumit motor si cunosti procedurile de schimb ulei/filtre la el, asta nu inseamna ca la toate motoarele se procedeaza fix ca la cel pe care-l cunosti tu !
    Sa inteleg ca el practic a golit uleiul din cutie, crezand ca este uleiul de motor ! probabil atunci cand a inceput sa bage uleiul nou a constatat ca nivelul de pe joja este cu mult peste limitele maxime si probabil atunci a realizat ce greseala facuse ! sper sa nu fi mers cu masina fara ulei in cutie !
    Da, atentie mare ! documentati-va foarte bine inainte de a face orice la masina ! da, costurile unei revizii facute personal sunt mult mai mici dar si aici exista acest mare risc, daca ai dubii, nu te baga !

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    LE: iar garnitura busonului de golire are codul OE 7703062062 si D=16mm (asa cum s-a scris in primul post JS3 provine dintr-o cutie JH3 cu actuatoare si calculator pe ea), atasat alte doua capturi cu codurile OE:
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Atasat si o captura cu vederea de ansamblu si pozitia busonului de umplere la JS3, iar cutia are o capacitate totala de 2.6 L, se foloste ulei transmisie TransElf TRJ sau NFJ ori inlocuitorul de acum al acestora NFX 75W80, busonul de golire se strange la 25 Nm si se foloste o garnitura noua pentru acesta, umplerea se face pana la preaplin \revarsare pe la busonul de umplere apoi se strange busonul fluture.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Gaby20045
    replied
    Bună ziua colegi,
    Fac și eu acest post pentru a nu păți ce a pățit cumnatul meu. Din dorința de a economisi niște bani (nu vreau sa deschid polemici, a facut o greșeală ca nu a mers în service, nu continuam cu asta) a decis sa schimbe singur uleiul de motor, având operația asta de multe ori la a lui 1.5 dci din prima generație.
    Din păcate nu a cercetat suficient de mult modul în care se golește uleiul asa ca nu a văzut ca se face din acel plastic în care este filtrul și a desfacut din greseala busonul de la uleiul cutiei de viteze.

    Prostia a fost făcută, nu a putut da înapoi, ora era târzie aseara și bineînțeles ca azi dimineață trebuia sa plece cu ea. Am ajuns acasă, mi-a cerut ajutorul. Am cautat prima oara pe forum, nu am reusit sa găsesc repede o postare care sa ma ajute, stiu ca in trecut au fost postări despre schimbul de ulei în cutie insa nu m-au interesat sa le învăț sau salvez, nu vreau sa fac lucruri care ma depășesc.
    Cauta el filmulețe, peste tot găseste doar ca busonul de golire este dedesubt aproape de planerata iar reumplere se face prin fluturele aflat în partea din fata a mașinii, lângă radiator.
    Verific, acolo este actuatorul care actioneaza ambreiajul, nici urma de fluture.
    Desfacem bateria, filtrul de aer, verificam.. Nimic.
    Am vizionat toate filmulețele găsite pe net, peste tot spune ca busonul de reumplere la Dacia este în fata la radiatoare, lipsa timpului nu m-a lăsat sa aprofundez.
    Am primit de la un cunoscut o informare sa caut și în spatele planetarei. Surpriza, acolo era fluturele ala nenorocit. Am umplut înapoi aproape tot uleiul cu promisiunea ca il va face corect schimbul cu prima ocazie, am reasamblat toate componentele demontate și am probat masina.
    Acum vreau sa anunț pe toata lumea sa nu se bage dacă nu se pricep sau măcar dacă nu se informează corect dinainte.
    Atașez poze cu ce am găsit și cum am înțeles eu din poze și filmulețe ca ar fi locația exacta de umplere. Cel mai probabil a mai fost postat, e un reminder al meu pentru cei care se apuca fără sa cerceteze exact cum se face, eu din păcate la search rapid pe forum nu am reușit sa descopăr informațiile care sa ma poată ajuta.
    Am atașat o poza cu poziția busonului de reumplere de la un motor de 1.6, nu găsesc poza de la 0.9 (o am de la cineva insa nu știu dacă e corect asa ca nu o voi atașa).
    Am mai atașat o poza cu poziția fluturelui din spatele planetare, se accesează pe dedesubt sau pe deasupra dacă se muta carcasa filtrului de aer.
    Și încă o poza cu zona unde am înțeles din pozele cu 0.9 ca ar fi busonul de reumplere și unde l-am găsit eu.
    Multumesc și va rog nu îmi spargeți capul cu reproșuri, eu am fost prins la mijloc în încercarea de a ajuta.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • NeMar
    replied
    Nu, n-am avut GPL si fireste ca nu voi monta nici la Toyota. Ma amuza cum isi dau cu parerea unii de pe aici care habar nu au de fapt. Dar stiu ei ca ma voi lovi de probleme, ca primul pas e sa pun GPL, etc, "romanisme" din astea )
    Last edited by NeMar; 15 February 2024, 10:26.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Ce ne mai place sa vedem peste tot probleme si “când te vei lovi de probleme”, chiar si acolo unde\cand poate nu sunt , iar din cate tin minte colegul NeMar (poate confirma sau infirma asta) nu a avut GPL nici la Easy-R, de ce ar pune GPL “primul pas” la Toyota “whatever” cu e-CVT ....

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Dacă EasyR a fost mizerie stai să vezi când te vei lovi de probleme. Oricum, pentru oras, primul pas după trecerea la toy yoda hibrid (prius, auris, corolla ,whatever) e să pui gpl

    Leave a comment:


  • NeMar
    replied
    Originally posted by nelu_242000 View Post
    Mai bine bag-o la buyback sau rabla.
    Nu cred ca ai sa primești atât pe ea!

    Eu cred ca voi primi, si inca rapid Eu stiu cum am intretinut masinuta asta. 9.500 de euro e un pret corect. Cui nu-i convine, nu-i bai, sa dea dublu pe un Stepway nou, cu CVT si sa astepte dupa ea 6 luni. ​

    Leave a comment:


  • NeMar
    replied
    Originally posted by Gil26 View Post
    NeMar , stai linistit, pentru unii strugurii sunt tare acrisori , despre e-CVT de la Toyota am mai scris pe forumuri ca pe parte mecanica o consider o transmisie foarte ingenioasa, cand am vazut prima oara cum functioneaza am ramas WOW (si am detinut multe masini marci si motorizari doar automate, cam toate tipurile), de fapt nici nu stiu daca mai poate sa fie numita CVT,, pe parte soft nu stiu (dar banuiesc ca este destul de complex sa "gestioneze" minunatia asta mecanica).
    Consider ca ai facut o alegere buna , sa o volanesti sanatos si cu placere.

    Pacat ca ai avut experienta asta neplacuta cu trepidatiile (la fel ca si alti colegi de pe acest topic), daca cei de la Dacia duceau bine "treaba" pana la capat cu JS3 poate ca nu renuntai la masina aceasta.

    Multumesc Gil


    "Mai bine bag-o la buyback sau rabla.
    Nu cred ca ai sa primești atât pe ea!"

    Eu cred ca voi primi, si inca rapid Eu stiu cum am intretinut masinuta asta. 9.500 de euro e un pret corect. Cui nu-i convine, nu-i bai, sa dea dublu pe un Stepway nou, cu CVT si sa astepte dupa ea 6 luni. ​


    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google