Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Stormy
    replied
    Originally posted by nickey1982 View Post
    Multumesc Gil26 in special pentru tabel. Cam asta ma asteptam sa vad si la JS3, doar ca la noi diferentele sunt mult mai mari. Bine, pana nu gasim un coleg binevoitor cu JS3, nu pot sti daca asa ar trebui sa fie, sau e ceva in neregula.
    Ma gandeam ca acele 2 butoane pentru a scrie valorile pentru cutie si ambreiaj sunt pentru a scrie valorile cu motorul pornit si apoi pentru a putea pleca direct cu masina, fara a mai astepta cele 4 minute.
    Hai ca ai reusit sa ma scoti din casa pe frigul asta
    Masina are 12000km si nu am modificat nimic pana acum(e virgina)
    Last edited by Stormy; 12 minutes ago.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    CLiP nu îți poate dezactiva servodirecția, indiferent cât de prost e utilizatorul.

    Ca fapt divers un Launch X431 PRO a reușit printr-o banală intrare/iesire din mod service pună frana de parcare în mod manual... totul ok, doar că mașina avea EDC.

    Last edited by t0rquemada; 21 hours ago.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Si nu neaparat ce e scump e si bun.
    Si cele din reprezentante mai au "bubele" lor. Un exemplu:
    "I have long dreamed of communicating with Renault engineers in a number of ways, they have accumulated a number of questions, there are errors in the database."
    Apoi baza din PyRen este extrasa din CanClip.
    Nu textul conteaza (se poate modifica foarte rapid) ci restul din xml-ul DDTului (sau ma rog json).

    Depinde si de cine\cum foloseste "uneltele", un exemplu (dar sunt mult-mult mai multe):
    "In urma unui test cu Clip pentru codurile injectoarelor, am constatat ca nu mai am servodirectie. Noroc ca cel care mi-a facut testul n-a apucat sa plece. A conectat Clip-ul din nou si mi-a reactivat servo. Posibil Clip-ul a dezactivat servo la prima conectare."

    PS: @ nickey1982 multumesc pentru capturi, din pacate de maine nu prea voi mai avea timp pentru astea.

    Leave a comment:


  • nickey1982
    replied
    Originally posted by t0rquemada View Post
    Teaser:

    Când îi dai calibrare versiunea ieftin și bun : routine completed and ok

    Când îi dai calibrare corect : Routine complete and OK.


    Sa nu uitam ca procesul de calibrare facut de scula aia scumpa si softul ala original de la Dacia care nu au fost scris pe genunchi a tinut fix 2-3 zile. Colegul aurbrz poate confirma.
    Nu zic ca procesul de calibrare facut de scula asta foarte ieftina, la pret de pizza si softul asta facut pe genunchi o sa tina prea mult, dar macar avem la indemana o solutie ieftina, pe care sa o aplicam ori de cate ori e nevoie. La mine inca merge super bine dupa 120 de km facuti in oras, dar ma astept ca de cate ori stau sa astept sa spal masina sa fac si calibrarea.

    Mi se pare ca ne pierdem in detalii. Din punct de vedere gramatical sunt corecte amandoua textele in engleza.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Acum cred ca ar trebui sa compar fisierele din cele doua baze de date, ar trebui sa le invat, sa le "buchisesc", apoi ar trebui si testate, nu mai am timp (vor veni alte prioritati) si ma depaseste.
    Asa ca eu unul zic "pas" (atat am putut sa ajut si atat stiu deocamdata).

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Teaser:

    Când îi dai calibrare versiunea ieftin și bun : routine completed and ok

    Când îi dai calibrare corect : Routine complete and OK.



    Leave a comment:


  • nickey1982
    replied
    Atasez cele doua capturi promise.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Pana ataseaza @ nickey1982 capturile hai sa vedem ce face de ex Write Clutch Data: trimite o comanda 312700. Verificam in PyRen (cu CLiPul am spus ca sunt la inceput si este si o corvoada conectarea si capturile) RZ013 care face acelasi lucru si trimite 312700. Apoi vedem si ce spune procedura oficiala (pentru masina mea) despre folosirea comenzii RZ013 (doar o captura, dar sunt mai multe).
    Eu stiu ce am pe masina mea (si invat atat cat pot altele, cand voi descifra complet un log atunci poate pot spune ca am cat-de-cat putin habar) dar nu pot sa stiu ce are\a facut altcineva pe masina sa. Iar cand am scris: "Cu cat cine face calibrarea (valabil insa si pentru tot lucrul pe CAN) este mai bine informat si are mai multe detalii cu atat riscurile sunt mai mici" stimabilul coleg de forum a raspuns: "Gil , deja esti penibil" (vezi posturile #5160 si #5161)

    PS: PyRen nu face doar resetarea intervalului de revizie asa cum fals s-a afirmat de un "cunoscator" care l-a folosit de la sfarsitul anului trecut si acum cateva saptamani spunea ca va invata PyClip.



    Attached Files

    Leave a comment:


  • nickey1982
    replied
    Acele butoane au ramas pe verde, exact ca in captura pusa de tine, nu au mai revenit pe rosu cu "NO DATA" cum au fost inainte de calibrare. Promit sa pun o captura si din Diagnostics, de indata ce ajung la masina.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    @ nickey1982, pentru a avea un raspuns corect (si eu ma pot insela sau gresi) poti te rog sa atasezi o captura in care sa se vada cum ai acum zona marcata din captura colegului ce a finalizat cu succes doua calibrari. Si mai ales cea cu ecranul Diagnostic (vezi atasat).
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Cu mare placere @ nickey1982. Am atasat totusi si capturile (dupa 11.01.2020 puteam mai multe dar sunt la fel) drept dovada pentru a nu fi facut si mincinos.
    Oricum experimentatul coleg (cu doua calibrari) a dat verdictul: "Esti sigur ca valorile sunt constante? Daca ar fi constante de-a lungul functionarii nu s-ar modifica la recalibrare si apoi iar si iar. Deci raspuns total nesatisfacator."
    (si nu am subliniat degeaba)

    As reitera totusi ce a spus @ t0rquemada : JS3 # TS4 (referitor la "Cam asta ma asteptam sa vad si la JS3") si "să îl folosească în mod corect și sigur" (referitor la cele doua butoane).
    Aici ar mai fi o discutie destul de lunga, insa astept sa vad ce jigniri mai primesc.
    Last edited by Gil26; 1 day ago.

    Leave a comment:


  • nickey1982
    replied
    Multumesc Gil26 in special pentru tabel. Cam asta ma asteptam sa vad si la JS3, doar ca la noi diferentele sunt mult mai mari. Bine, pana nu gasim un coleg binevoitor cu JS3, nu pot sti daca asa ar trebui sa fie, sau e ceva in neregula.
    Ma gandeam ca acele 2 butoane pentru a scrie valorile pentru cutie si ambreiaj sunt pentru a scrie valorile cu motorul pornit si apoi pentru a putea pleca direct cu masina, fara a mai astepta cele 4 minute.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    @ georgstelsib , scurte raspunsuri la postul #5268:
    - "Deci raspuns total nesatisfacator" = " sunt acri strugurii la care nu ajungi " = vezi atasat (doar in graba) = de ce sa fac calibrarea? = on topic
    - "nu-ti place sa fii considerat invatacel" = am fost, sunt si voi fi un invatacel
    - "nu mai intram in delir" = "extaz intelectual" = "Usor , usor , cazi in patologic" = "Deja frizezi ridicolul" = "Atat de frustrat esti?" = "deja esti penibil" = "Comportament de caine legat la claia de fan" = "Esti mic domnule , mic in toate" = .....= No comment!
    - "nu te vor recomanda pentru pozitia de moderator" = nu doresc sa fiu moderator, nici gand asa ceva (cei pe care ii avem sunt OK)
    - "sa-mi ignori viitoarele postari" = desigur ca voi comenta aberatiile
    Attached Files

    Leave a comment:


  • georgstelsib
    replied
    Sigur mai sunt si eu chiar am incredere .

    Leave a comment:


  • nickey1982
    replied
    Poate ne poti ajuta atunci cu mai multe detalii. Eu unul sunt interesat si cu siguranta mai sunt si altii.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google