Easy-R a.k.a. JS3
Collapse
X
-
Din ce știu eu toate mașinile care au schimbat la manuala au cumpărat cutii cu totul ma gândesc dacă erau la fel nu puteau decât sa cumpere decât timoneria și sa lase cutia același o sa compar cutia mea cu una manuala la cineva care se ocupa cu mașini sa vedem diferntele
-
Partea buna este ca mai am 3 ani jumate și scap de mașină sper ca în ani ăștia sa nu albesc mai mult de atât
Leave a comment:
-
Poate o sa caut sa o repar pe asta după vedem unde și cât o costa dacă se merita sa o am acolo ma gândesc ca poate or fi rulmenți ceva mai ușor vedem ce pot sa mai zic ar fi dacă aude cineva zgomotul de care zic sa nu mai facă calibrare eu am făcut 2 sperând ca poate rezolv ceva dar o data nu mai pleca de pe loc eroare punct atingere ambreiaj ma chinuit câteva ore sa o remediez a doua oara nu am mai putut termina calibrarea nu putem porni motorul clipa n era scoasa din viteza dar ea o citea în viteza nu mai rețin eroarea era și becul aprins cu rosu aia ma transpirat puți dumica trecuta ambele dați când termina a doua comanda sa auzit o lovitura în cutie ca atunci când dai cu ciocanul în țeavă
- Likes 1
Leave a comment:
-
Cam greu de explicat dar încerc sa fiu cât mai explicit. Primul simptom a fost fost băgat revers afișa pe bord r dar nu pleca de pe loc bănuiam acctuatorul de cutie avea parca 120000 km după a fost schimbatul vitezelor lag mai mare parca și un zgomot la fel bănuiam acctuatorul după la începutul verii am auzit un zgomot ciudat în viteza 4 zgomot de cardan slab cine înțelege adică sa zic asa subturata după din 1 în 2 când schimba parca zici ca nu cupla 2 ma infrana puțin dar mergea totuși la fel bănuiam acctuatorul deja avea 145000 și în final zgomotul sa accentuat și la viteza 5 făcea doar pe accelerare acum face în 3 4 5 și accelerare di deccelerare grav de tot vad ca începe parc și la 2 dacă o scoți pe liber în mers când face dispare totat zgomotul cum o bagi din nou urla de nu se poate sper sa mai tina și luni la munca și aia e pot zice ca săptămâna trecut am fost afară cu ea am dat 150 urla ca nebuna dar ducea
- Likes 1
Leave a comment:
-
Eu la parcarea cu spatele m-am obisnuit si o fac fara pedale, doar cu frana de mana. Eliberez doar frana de mana, lasa un pic sa prinda viteza, apoi ridic 1-2 dinti si virez volanul apoi, cobor frana cat sa se puna iar in miscare, indrept volanul, iar inainte sa ma apropii de oprire, ridic de tot frana de mana ca sa se opreasca.
Totul tine de cum isi facea e calibrarea, poate sa mearga perfect si cu fata si cu spatele, fix cum a mers cand a iesit din fabrica, sau poate merge foarte prost.
La mine niciodata plecarea cu treapta 2 nu a a ajutat (in sensul ca da, nu trepideaza) dar, plecand de mai multe ori cu treapta 2, sa nu mai trepideze apoi cu treapta 1. Ce ajuta la mine in eliminarea trepidatiilor, e sa stea masina cateva ore, ideal sa doarma toata noaptea. Mereu a doua zi e fix o loterie cum merge.
Leave a comment:
-
Salut Gil ms de info nu schimb cutia la mecanicul meu nu am baza o schimb la Cristi torquemada știe ce vorbesc este ca atunci când ma duc la reprezentanta sa schimb dar mult mai ieftin și mai rapid tot ce contează pentru mine
- Likes 1
Leave a comment:
-
Nickey trucuri am încercat toate combinațiile posibile nu ai ce sa ii faci după câteva mii de km sau maxim 2 luni în cazul meu ce pot sa îți spun ca după 55000 km de la schimb trepidatiile ținute sub control sunt acceptabile pt mine ex a testat mașina un mecanic în condițiile de acum cutie defecta a mers cam 3-4 km cu mașina în ce hal trepida la el niciodată nu a trepida la mine îl cunosc de mult pe mecanic la-am dat jos de la volan fără glume singura chestie în plus de toate manevrele de evitare trepidații care o fac în zilele care are dracii aia mari încerc sa ma fac cât pot de înțeles, eliberez frâna aproape de punctul de plecare de pe loc după apăs din nou și când ma pun în mișcare eliberez frâna încet după care accelerez și nu mai trepideaza valabil și la parcarea cu spatele însă nu mereu reușesc
- Likes 1
Leave a comment:
-
Ireaza27 , este destul de trist ca “a căzut cutia trebuie sa o schimb …”
, pana acum nu am citit de probleme cu aceasta (cu ambreiajul si actuatoarele au fost destule), iar daca doresti poti sa oferi si alte detalii: simptome, efecte, potentiale cauze, etc…, pentru ca schimbarea cutiei este destul de complexa si costisitoare iar experienta ta poate sa fie utila si altora.
Cutia JS3-002 in sine are codul OE 320103663R (vezi ex si atasat) si asa cum bine s-a scris chiar in primul post este o cutie JH3 la care sau adaugat actuatoarele si calculatorul de comanda, are rapoartele 1-11/39, 2-21/47, 3-28/41, 4-30/29, 5-47/31, R-11/39, conic-14/69 iar una noua este destul de scumpa, interesant este si ca “… partea și mai proasta este ca nu se găsește cutie nouă eu am încercat nu am reușit …”.
Deasemenea trebuie avut grija atat la demontare cat mai ales la montare, producatorul Dacia recomanda sa se schimbe si garnitura de etansare de la diferential si rulmentul de presiune ambreiaj (doar ca ex si codurile OE, desigur ca acestea se verifica pe baza seriei VIN), cu acesta din cate tin minte ai avut “experienta” pe care ai detaliat-o foarte bine si in acest topic, inclusiv cu ambreiajul si actuatorul, multumim
pentru toate acestea.
Este bine si ca “…dacă tot umblu acolo îl schimb pe el preventiv nu vreau sa am surprize după câteva luni …”, trebuie avut grija si la remontare, atasez cateva capturi, tot doar ca info, in care am subliniat si cuplurile de strangere dar mai ales ca trebuie aplicata procedura dupa reparatie din CLiP in mod corespunzator si verificat ca totul sa fie OK si sa functioneze conform.
Bafta cu schimbarea cutiei, iti doresc ca totul sa fie bine si desigur ca orice detalli \informatii “…o sa va anunț săptămâna viitoare ce și cum.” legate de asta sunt bine-venite \primite, putand sa fie de ajutor si altor colegi, problemele cu transmisia (ambreiaj, actuatoare, cutie, etc.) fiind mult mai importante \grave ca “celebrele trepidatii”.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Cred ca Ireaza27 a scris destul de clar:
iar despre "metode sau trucuri" s-a tot discutat, insa interesant poate sa fie si asta:Originally posted by Ireaza27 View PostDe când am schimbat ambreiajul am făcut undeva la 55000 km trepideaza la fel ca înainte nimic nou calibrare pot sa zic ca la început după 3 săptămâni de la schimb a fost prima cam o calibrare pe luna făceam sa zic asa în mare dar după 6 luni cam 15000 km am încetat cu ele nu mai ajuta deloc sa zic ținea doar o zi minunea asa ca am renunțat mai fac o calibrare asa de control...
Originally posted by Ireaza27 View PostGlumeam evident nu exista rezolvare la problema asta dar în schimb a căzut cutia trebuie sa o schimb tare neplăcut marți ma duc cu ea la doctor o sa va anunț cum se prezintă ambeajul … dar la câte probleme are cutia asta nu risc timpul meu și bani partea și mai proasta este ca nu se găsește cutie nouă eu am încercat nu am reușit am găsit totuși una sh are undeva la 15000 km maxim o sa va anunț săptămâna viitoare ce și cum
si detaliile cred ca pot sa fie de folos si altor colegi de forum.
Leave a comment:
-
Ireaza27 , eventual poate ne mai poti impartasi din experienta ta, daca ai mai descoperit metode sau trucuri de a mai tempera macar temporar trepidatiile. La mine in continuare are zile cand merge perfect si zile cand merge aiurea.
Leave a comment:
-
Glumeam evident nu exista rezolvare la problema asta dar în schimb a căzut cutia trebuie sa o schimb tare neplăcut marți ma duc cu ea la doctor o sa va anunț cum se prezintă ambeajul asta are 55000 de când l-am schimbat tot valeo este și ce voi pune din nou este identic dacă tot umblu acolo îl schimb pe el preventiv nu vreau sa am surprize după câteva luni nu voi pune alta marca de ambreiaj pentru ca nu am găsit sa fie cu aceleași specificații ca la valeo și nu ma risc la idiotenia asta de mașină cine vrea sa schimbe marca ii recomand sa fie foarte atent la specificațiile discului de ambreiaj 2 exemple va dau Sachs diametru disc 220 mm diametru gaura 21.7/20 exedy diametru ambreiaj 215mm gaura 21.7/20 valeo diametru ambreiaj 215 gaura 25 sau 26 mm nu mai rețin de asta nu voi pune altceva în afara de valeo diferența pare infima în mm dar la câte probleme are cutia asta nu risc timpul meu și bani partea și mai proasta este ca nu se găsește cutie nouă eu am încercat nu am reușit am găsit totuși una sh are undeva la 15000 km maxim o sa va anunț săptămâna viitoare ce și cum
- Likes 2
Leave a comment:
-
De când am schimbat ambreiajul am făcut undeva la 55000 km trepideaza la fel ca înainte nimic nou calibrare pot sa zic ca la început după 3 săptămâni de la schimb a fost prima cam o calibrare pe luna făceam sa zic asa în mare dar după 6 luni cam 15000 km am încetat cu ele nu mai ajuta deloc sa zic ținea doar o zi minunea asa ca am renunțat mai fac o calibrare asa de control ce vreau sa va anunț în mod special este ca la 160000 km surpriză am rezolvat cu trepidatiile
- Likes 1
Leave a comment:
-
Apropo cineva întreba câteva posturi în urma ca ar avea problema la pornire ca îl pune sa miște levierul la cutie ca altfel nu pornește îl anunț ca ala este primul simptom ca actuatorul la ambreaj va ceda pe mine de când a făcut asa prima oara cam 20000km a mai dus
- Likes 1
Leave a comment:
-
Va salut după o perioada destul de lunga nu am mai avut timp sa întru pe site credeam ca să resemnat lumea în legătură cu cu aceasta cutie vad ca nickey tot încearcă rezolvarea problemelor eu unul am renunțat de mult trag de ea cât mai poate
Leave a comment:
-
Exact, si atunci (ca si acum, plus multe alte posturi) ai facut doar presupuneri, afirmatii aiurea si ai oferit informatii gresite.
Da, materialul acela de "training" NU este bun, ceea ce am scris atunci este corect si ramane valabil " Toate aceste afirmatii sunt gresite si\sau false. ”Documentatia” nu este completa si nu este pentru cutia de viteze Easy-R JS3 H4B....", iar daca doresti poti sa citesti si ceea ce au scris atunci foarte bine\corect si colegii catalin si t0rquemada .
Iar daca "saracul GPT" tot de acolo "invata" si el (ce intelege este altceva) atunci nu este de mirare ca face aceleasi presupuneri \afirmatii aiurea ca si tine, bazate si pe aceeasi "logica" gresita.
- Likes 1
Leave a comment:

Leave a comment: