Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vasilios
    replied
    Si daca s-a mai discutat , inseamna ce ? Nu se mai poate continua , nu mai pot aparea elemente noi ? Cine poate pune stop discutiei ?

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    S-a mai discutat, Stop&Start este inhibat de mai multe interconditionari printre care si incarcarea bateriei, daca aceasta este mai mica de 80% atunci S&S este dezactivat din soft.

    Leave a comment:


  • Onixer
    replied
    Au mai aparut din pacate, la fel ca inainte. Interesanta chestia, dar ma gandesc ca bateria pe jumate n-ar insemna ca nu mai intra start-stop?

    Leave a comment:


  • nickey1982
    replied
    Originally posted by Onixer View Post
    Vin cu o completare dupa noua baterie, intr-adevar nu mai trepideaza pentru moment. Este un overall feeling foarte bun in legatura cu masina momentan desi nu stiu cat va dura. Bateria e un Bosch 60A AGM din cate m-am documentat
    Cum mai stai cu trepidatiile? Au reaparut?

    O posibila explicatie:

    Hello,
    the jerking at the first start is very annoying.
    I have a problem with the battery management because the battery is always only half full.
    Idataurl573078.gifcharged the battery (EF) and the cold star trucking was gone. Had been
    on the road for a week and the battery was tested again only half full and the cold star trucking was back.


    Leave a comment:


  • nickey1982
    replied
    Originally posted by NeMar View Post
    Vanduta si luata tot Dacia cu cutia CVT, si nu mai sunt probleme. CVT e o cutie buna, ptr traficul de oras in special, si scapati de trepidatii. Ca n-am auzit pe cineva sa se planga de noua CVT de pe Dacia.
    Ai avut curajul sa iei tot Dacie, dupa ce ne-au tepuit si si-au batut si joc de noi?

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Cred ca este cea mai proasta cutie CVT din gama "CVT"-ului de la toti producatorii. Vad ca s-a scris deja de Nissan, este urgie la cate probleme s-au raportat, foarte multe in SUA.
    Alta treaba este in schimb cu CVT-ul de la Toyota, dar astia deja au peste 20 de ani experienta in astfel de cutii.
    Last edited by prometheus; 12 April 2023, 22:12.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Doar că ce folosește Dacia vine din Alliance, mai precis de la Jatco via Nissan, și alea nu sunt cele mai ok CVT-uri cel puțin în gama SUV 4x4 / 4x2.

    Toate sunt mizerii când se strică, doar că "mizeria" de JS3 o găsești/repari/faci din piese foarte ușor, iar la CVT vei schimba toată mașina, piese din dezmembrări nu vor fi (cutiile vor fi deja defecte) iar de reparat cu piese noi, dacă le găsești, va fi imposibil (financiar).

    Bun venit în epoca Disposable iPods with wheels... dar hei are CVT

    Leave a comment:


  • NeMar
    replied
    Nu poti compara CVT cu mizeria asta de Easy R. De aia o folosesc japonezii pe Honda, Toyota , etc, ca e proasta cutia. E o cutie foarte fiabila si recomandata pentru trafic intens de oras. Acum sunt CVT si CVT, Dacia poate folosesc un CVT mai vechi, nu stiu, insa ce e pe Toyota e super tehnologie. Prefer oricand un CVT decat mizeria de DCT care se incinge in trafic de oras si mai are si mers cu noduri.

    Leave a comment:


  • DFA
    replied
    Originally posted by NeMar View Post
    .....Ca n-am auzit pe cineva sa se planga de noua CVT de pe Dacia.
    Ai răbdare...
    1. CVT-urile nu se vând în număr mare.
    2. Încă nu au ajuns suficient de mulți la 150.000 - 200.000km cu CVT.
    3. Atunci or să realizeze clienții de CVT ce greșeală s-a făcut că CVT-ul a fost vândut fără calendar de întreținere "pe viață", exact ca o manuală...
    4. OLX, în viitor: "caut curea CVT" , "cine rectifică conuri CVT", "unde găsesc bloc hidraulic CVT bun", etc.

    Leave a comment:


  • NeMar
    replied
    Vanduta si luata tot Dacia cu cutia CVT, si nu mai sunt probleme. CVT e o cutie buna, ptr traficul de oras in special, si scapati de trepidatii. Ca n-am auzit pe cineva sa se planga de noua CVT de pe Dacia.

    Leave a comment:


  • nickey1982
    replied
    Daca o sa o vand o sa fie doar in reprezentanta Dacia, chiar si cu bani mult mai putini, sa nu am stres dupa aia.

    Leave a comment:


  • george.sce
    replied
    Poate te gindesti si vinzi masina aia, sper sa gasesti pe cineva sa cumpere, nu spun de REMAT ca incepe la 1 martie ?

    Leave a comment:


  • nickey1982
    replied
    Din pacate, fara sa fiu pesimist, nu cred ca o sa tina mult.

    Acum ma gandesc la ce solutii avem:

    1. Schimbam bateria la cateva mii de km?
    2. Incarcam bateria periodic pe redresor? Zicem si noi ca avem masina electrica?
    3. Putem dezactiva incarcarea pilotata sa fortam astfel incarcarea bateriei mereu, chiar daca asta ar scurta viata bateriei?

    La mine n-a tinut minunea mult. Astazi, cand a ajuns temperatura la 20 de grade si a inceput sa mearga aerul conditionat, au reinceput timid trepidatiile. Ma astept sa se agraveze.

    Leave a comment:


  • Onixer
    replied
    Vin cu o completare dupa noua baterie, intr-adevar nu mai trepideaza pentru moment. Este un overall feeling foarte bun in legatura cu masina momentan desi nu stiu cat va dura. Bateria e un Bosch 60A AGM din cate m-am documentat

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Si care\unde este "ciudatenia"?
    (oricum este , chiar si in topicul "Probleme Tehnice LoganII", sa se arda becurile originale faza scurta dupa 6 anî, chiar si ambele in acelasi timp )
    Last edited by Gil26; 19 February 2023, 13:16.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google