Easy-R a.k.a. JS3
Collapse
X
-
Ca o concluzie a mea personala .In ultimele 6 luni am folosit doar modul eco,deoarece îmi plăcea că schimba mai fluent vitezele.Dar cred că în acest mod apare o suprasolicitare mai mare a ambreiajului și în combinație cu temperaturi mai mari afara și trafic aglomerat sa ducă la supraîncălzirea lui și la erori.Acum de când merg in modul normal și este mai răcoare afara nu mai sunt probleme Rămâne de văzut dacă se confirma supoziția mea,când va fi caniculă.
Deci recomandarea mea pt cei care au această cutie ,este să meargă cat mai puțin in modul eco sau deloc.
Leave a comment:
-
Originally posted by aurbrz View PostAm ajuns la Dacia și mi-au făcut doar o testare și au șters eroarea.Au spus că nu pot să-mi facă calibrare deoarece exista riscul ca mașină sa rămână imobilizată,sa se bușească calculatorul.
Au pățit-o in câteva cazuri și ei nu-și asumă răspunderea,doar dacă o fac pe răspunderea mea.Mi-au spus în urma testării că ar trebui schimbate ambreiajul și actuatorul de ambreiaj,mi-au dat și un deviz pt asta .In ultimă săptămână nu am mai avut nicio problema cu cutia a mers ireproșabil așa că mai aman puțin reparatia.
Last edited by gabrieln1960; 14 May 2025, 10:48.
- Likes 1
Leave a comment:
-
aurbrz , am dat "Like" postului dar doresc sa si iti multumesc pentru acest update, informatiile si experienta ta putand sa fie de folos si altora, iar asta confirma ceea ce am scris de cateva ori pana acum, din pacate astfel de probleme si erori NU se rezolva doar printr-o calibrare, ba mai mult "recalibrarea" (neconforma sau esuata) poate sa duca chiar si la imobilizarea masinii
.
Leave a comment:
-
Am ajuns la Dacia și mi-au făcut doar o testare și au șters eroarea.Au spus că nu pot să-mi facă calibrare deoarece exista riscul ca mașină sa rămână imobilizată,sa se bușească calculatorul.
Au pățit-o in câteva cazuri și ei nu-și asumă răspunderea,doar dacă o fac pe răspunderea mea.Mi-au spus în urma testării că ar trebui schimbate ambreiajul și actuatorul de ambreiaj,mi-au dat și un deviz pt asta .In ultimă săptămână nu am mai avut nicio problema cu cutia a mers ireproșabil așa că mai aman puțin reparatia.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Auzi bre, ti-am mai scris ca eu NU lucrez in vreo reprezentanta si nici la Dacia /Renault (asa cum gresit si eronatai mai scris de cateva ori asta), iar din cate stiu nici colegul t0rquemada nu lucreaza in vreo reprezentanta, deci iar ai dat cu "batul in balta" complet aiurea.
Apoi noi nu ne-am "certat" deloc, am discutat la subiect /obiect despre problemele Easy-R, erori, diagnosticare, rezolvare, etc... si referitor la "totusi pe noi nu me intereseaza ..." nu cred ca este cazul sa "vorbesti" in numele altora, iar pe tine te intereseaza doar mistocareala ieftina pe care o faci in fiecare post, aroganta, flame si offtopic complet aiurea si inutil, dovada ca si acum ai mai "bifat" inca un post in "stilul caracteristic" si se pare ca nici NU poti si nici NU vrei sa te opresti cu aceste posturi
- Likes 1
Leave a comment:
-
Auzi bre, multumim din suflet ca ne dati informatii dar mai bine vorbiti intre voi pe telefon ca lucratori de reprezenta
totusi pe noi nu me intereseaza certurile voastre
Last edited by george.sce; 7 May 2025, 16:38.
Leave a comment:
-
Da, a fost doar un (alt) exemplu, era alt cod de eroare (DTC09111D) si alt actuator, dar masina pornea chiar daca cupla doar 1 si 2, s-a incercat recalibrarea si nici NU a mai pornit (fiind blocata, necupland in N).
Asa cum am scris recalibrarile NU ajuta in astfel de (ne)cazuri, ar fi bine si de dorit (simplu si usor), din pacate NU este asa.
Leave a comment:
-
Doar că mașina era MCV II 1,5dCi + TS4, mașina fusese implicată anterior într-un accident de unde a ieșit cu cutia blocată (conform proprietarului), mașina s-a "reparat" (s-a deblocat cutia conform proprietarului care a vândut mașina unei rude), actualul proprietar a rămas cu ea în drum (cupla doar 1 și 2) iar din coduri se vedea clar că are ceva blocat în ea - în condițiile astea (doar 1 și 2 fără R,3,4,5,6 pentru un ciclu de pornire) s-a încercat operațiunea sub rezerva că va trebui să umble (aici intră orice operațiune vrei: demontare/verificare cablaje/actuatoare/cutie etc) la cutie oricum.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Nu e alta, este aceeasi “idee”, asa cum am mai scris in cazul unor astfel de probleme si erori ale transmisiei Easy-R degeaba se sterg erorile, ele reapar, iar o “recalibrare” NU a ajutat cu nimic, asta chiar cand /daca a fost executata conform si a putut sa fie finalizata.
In aceeasi idee, cunosc un alt user care a apelat la tine, e adevarat cu o alta eroare si alt actuator, i-ai facut o diagnoza si ai incercat o recalibrare dar s-a “blocat” si nu a mai pornit motorul, pana la urma tot in reprezentanta a ajuns.
Dar legat de reprezentante mai depinde si de acestea, sunt useri care au avut probleme chiar si in unele (nu toate) dintre ele(ex de genul AutoCobalcescu), dar macar acolo se poate apela si la “Nivel de expertiză superior”.
Revenind la problema colegului aurbrz si eroarea DTC080A54, raman la parerea ca a procedat bine apeland la reprezentanta, chiar daca “Pentru o calibrare mi-au dat 2 săptămâni de așteptare și un cost de 500lei” si putin probabil ca o recalibrare va rezolva problema fara a schimba componente, dar macar masina este acolo si desigur ca ramane de vazut cat va costa si mai ales cat va dura asta.
Dar da, de acord, pana la urma fiecare face ce doreste si considera pe banii, timpul si masina lui.
Leave a comment:
-
Ideea era alta:
- chiar cu erori și probleme, cu stergere de erori și/sau borne scoase ,mașina e funcțională aka motorul pornește și e oarecum deplasabilă.
- dacă îi dai calibrare și nu reușește s-ar putea să nu mai poți porni motorul până nu se repară/inlocuiește reperul problemă, mașina fiind imobilizată.
Fiecare face ce dorește pe banii și timpul lui.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Exact, tocmai de aceea in ultimele posturi am punctat ca in astfel de (ne)cazuri, simptome si erori "recalibrarea" NU rezolva cauza sau cauzele, ba mai mult poate sa faca mai rau decat bine, mai ales daca nici nu este facuta in mod conform, iar in unele cazuri aceasta nici macar NU se poate finaliza daca nu sunt indeplinite toate conditiile,, egal de ceea ce au scris pe aici unii "specialisti" in recalibrari.
Chiar in acest topic este un user care a incercat o "recalibrare" si s-a "obtinut" doar o masina imobilizataapoi a ajuns in reprezentanta cu masina pe platforma.
Iar legat de asta ma bucur ca aurbrzprocedeaza bine /corect:
Originally posted by aurbrz View Post... M-am programat in reprezentanta pt.o recalibrare desi știu care este procedura de diagnosticare,dar nu vreau sa risc. Daca nu se rezolva cu recalibrarea probabil voi fi nevoit să schimb actuatorul de acționare a ambreiajului sau kitul de ambreiaj,sau poate ambele .Last edited by Gil26; 6 May 2025, 17:15.
Leave a comment:
-
Dacă e defecțiune mecanică, dacă îi dai calibrare și nu reușește s-ar putea să nu mai poți porni motorul...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Totusi, pentru ca aceste erori sunt destul de “urate” iar efectele se pot amplifica in timp (de la aparitia temporara a mesajului in bord si aprinderea martorului pana la intrarea in avarie si imobilizarea masinii) atasez doar ca info procedurile de diagnosticare a celor trei erori din postul 6865, acestea sunt asemanatoare si sunt doar “linii de ghidare”, fiecare se poate adapta de la caz la necaz, dar poate sunt de folos si altora.
Attached Files
- Likes 1
Leave a comment:
-
Pentru o calibrare mi-au dat 2 săptămâni de așteptare și un cost de 500lei.
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: