Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • gabrieln1960
    replied
    Clipul e de prin august 2017, pe vremea când parcă nu se luau amenzi dacă stăteai cu telefonul în mână. Logic sau ilogic, nu fac altceva decât să încerc să descriu percepțiile mele despre schimbări. Dacă mă înșel și cu ECO activat cutia schimbă mai des (crescător și descrescător) sunt cu atât mai mulțumit de Easy-R pentru că nu am până la acest moment nici cea mai mică problemă în funcționare.
    Last edited by gabrieln1960; 15 May 2025, 13:45.

    Leave a comment:


  • aurbrz
    replied
    Că o completare,discutând cu nenea de la recepție ,mi-a spus că cvt-urile de pe logan3 sunt mult mai problematice decât robotizatele noastre, cică le intră în service pe banda rulantă .

    Leave a comment:


  • aurbrz
    replied
    gabrieln1960 Nu prea este logic ceea ce spui.In modul ECO treptele de viteza se schimbă la turații mai mici ,deci se succed treptele mai rapid.Atunci când în modul normal ajungi in treapta a 3-a,,in modul ECO ești deja în treapta a 4-a sau chiar a 5-a.Cel mai evident se vede acest lucru la urcarea unei pante.Deci in modul ECO se schimbă treptele mai des decât în normal.Asa vad eu lucrurile ,sau poate am eu alta mașină.
    In altă ordine de idei,bucuria a fost de scurtă durată,eroarea a reaparut și ceea ce este mai grav,in timpul mersului.Voi merge la Dacia sa fac reparația . Ambreiaj exista pe stoc,iar pt.actuator
    mi-au dat un termen de livrare de 10 zile lucrătoare,se plătește un avans.

    Leave a comment:


  • gabrieln1960
    replied
    Eu procedez exact invers decât colegul nostru aurbrz, merg în ECO mai mult de 95% din timp tocmai pentru că așa schimbările de treaptă sunt mai puține. Fără ECO este mai vioaie, te înfigi mult mai ușor în depășiri dar schimbă mult mai des sau mai bine spus mult mai des decât aș face-o eu manual. Așa că atunci când nu folosesc ECO prefer să o trec în manual și schimb așa cum vreau eu.

    Leave a comment:


  • gabrieln1960
    replied
    Multumesc, se vede perfect.

    Leave a comment:


  • aurbrz
    replied
    Îl mai atasez odată IMG_20250514_090519~2.jpg

    Leave a comment:


  • aurbrz
    replied
    gabrieln1960 Am atașat devizul la postare.Oare nu se vede?

    Leave a comment:


  • aurbrz
    replied
    Ca o concluzie a mea personala .In ultimele 6 luni am folosit doar modul eco,deoarece îmi plăcea că schimba mai fluent vitezele.Dar cred că în acest mod apare o suprasolicitare mai mare a ambreiajului și în combinație cu temperaturi mai mari afara și trafic aglomerat sa ducă la supraîncălzirea lui și la erori.Acum de când merg in modul normal și este mai răcoare afara nu mai sunt probleme Rămâne de văzut dacă se confirma supoziția mea,când va fi caniculă.
    Deci recomandarea mea pt cei care au această cutie ,este să meargă cat mai puțin in modul eco sau deloc.

    Leave a comment:


  • gabrieln1960
    replied
    Originally posted by aurbrz View Post
    Am ajuns la Dacia și mi-au făcut doar o testare și au șters eroarea.Au spus că nu pot să-mi facă calibrare deoarece exista riscul ca mașină sa rămână imobilizată,sa se bușească calculatorul.
    Au pățit-o in câteva cazuri și ei nu-și asumă răspunderea,doar dacă o fac pe răspunderea mea.Mi-au spus în urma testării că ar trebui schimbate ambreiajul și actuatorul de ambreiaj,mi-au dat și un deviz pt asta .In ultimă săptămână nu am mai avut nicio problema cu cutia a mers ireproșabil așa că mai aman puțin reparatia.
    Ar fi interesant de știut și cam cât este devizul, poți să spui? Sunt lucruri de care, mai devreme sau mai târziu, ne lovim cu toții și ar fi bine să știm cât este "halatul".
    Last edited by gabrieln1960; 14 May 2025, 10:48.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    aurbrz , am dat "Like" postului dar doresc sa si iti multumesc pentru acest update , informatiile si experienta ta putand sa fie de folos si altora, iar asta confirma ceea ce am scris de cateva ori pana acum, din pacate astfel de probleme si erori NU se rezolva doar printr-o calibrare, ba mai mult "recalibrarea" (neconforma sau esuata) poate sa duca chiar si la imobilizarea masinii .

    Leave a comment:


  • aurbrz
    replied
    Am ajuns la Dacia și mi-au făcut doar o testare și au șters eroarea.Au spus că nu pot să-mi facă calibrare deoarece exista riscul ca mașină sa rămână imobilizată,sa se bușească calculatorul.
    Au pățit-o in câteva cazuri și ei nu-și asumă răspunderea,doar dacă o fac pe răspunderea mea.Mi-au spus în urma testării că ar trebui schimbate ambreiajul și actuatorul de ambreiaj,mi-au dat și un deviz pt asta .In ultimă săptămână nu am mai avut nicio problema cu cutia a mers ireproșabil așa că mai aman puțin reparatia.



    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Auzi bre, ti-am mai scris ca eu NU lucrez in vreo reprezentanta si nici la Dacia /Renault (asa cum gresit si eronat ai mai scris de cateva ori asta), iar din cate stiu nici colegul t0rquemada nu lucreaza in vreo reprezentanta, deci iar ai dat cu "batul in balta" complet aiurea.

    Apoi noi nu ne-am "certat" deloc, am discutat la subiect /obiect despre problemele Easy-R, erori, diagnosticare, rezolvare, etc... si referitor la "totusi pe noi nu me intereseaza ..." nu cred ca este cazul sa "vorbesti" in numele altora, iar pe tine te intereseaza doar mistocareala ieftina pe care o faci in fiecare post, aroganta, flame si offtopic complet aiurea si inutil, dovada ca si acum ai mai "bifat" inca un post in "stilul caracteristic" si se pare ca nici NU poti si nici NU vrei sa te opresti cu aceste posturi

    Leave a comment:


  • george.sce
    replied

    Auzi bre, multumim din suflet ca ne dati informatii dar mai bine vorbiti intre voi pe telefon ca lucratori de reprezenta

    totusi pe noi nu me intereseaza certurile voastre

    Last edited by george.sce; 7 May 2025, 16:38.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Da, a fost doar un (alt) exemplu, era alt cod de eroare (DTC09111D) si alt actuator, dar masina pornea chiar daca cupla doar 1 si 2, s-a incercat recalibrarea si nici NU a mai pornit (fiind blocata, necupland in N).
    Asa cum am scris recalibrarile NU ajuta in astfel de (ne)cazuri, ar fi bine si de dorit (simplu si usor), din pacate NU este asa.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Doar că mașina era MCV II 1,5dCi + TS4, mașina fusese implicată anterior într-un accident de unde a ieșit cu cutia blocată (conform proprietarului), mașina s-a "reparat" (s-a deblocat cutia conform proprietarului care a vândut mașina unei rude), actualul proprietar a rămas cu ea în drum (cupla doar 1 și 2) iar din coduri se vedea clar că are ceva blocat în ea - în condițiile astea (doar 1 și 2 fără R,3,4,5,6 pentru un ciclu de pornire) s-a încercat operațiunea sub rezerva că va trebui să umble (aici intră orice operațiune vrei: demontare/verificare cablaje/actuatoare/cutie etc) la cutie oricum.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google