Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nickey1982
    replied
    Apropo de ciudatenii, nelegate de cutia noastra, mie mi s-au ars aseara ambele becuri pe faza scurta. Erau becurile originale de 6 ani si 64 de mii de km.
    N-am mai patit niciodata, eram obisnuit sa se arda unul si apoi la o perioada scurta de timp si celalalt, de asta le schimbam tot timpul in pereche.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Stai calm, bateriile de fabrică normale sau EFB, cu S&S activ sau S&S inactiv, acoperite sau nu de OTS, pică la fel un element în scurt - modul de exploatare e irelevant.

    Leave a comment:


  • Onixer
    replied
    Da pe bune, de nu mă lăsa în mijlocul drumului ) Dar toate bune, baterie schimbată într-adevăr, mă așteptam moartea să fie lentă, nu subită ) Bine că m-a lăsat pe un drum slab circulat unde nu am încurcat pe nimeni. Cel mai dubios era că în momentul în care dădeam să o pornesc, cârâia ceva îngrozitor pe la motor în loc de clasicul "învârtim dar degeaba"

    Partea amuzantă e că am fost în munți acum o săptămână, râdea soția că am mers pe un drum izolat, noaptea pe ninsoare, mașini care treceau la 30 de minute una și fără semnal la telefon...acolo să ne fi prins cumva )

    Leave a comment:


  • nickey1982
    replied
    Problema e ca din cauza S&S l-a lasat fix pe marginea drumului. Daca nu intra S&S ajungea la destinatie si n-ar mai fi pornit cand ar fi incercat sa plece. Ar fi fost mai simplu de schimbat bateria din parcare.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Și care e problema *, că nu a pornit sau că a făcut zgomot ? Se mai întâmplă. Vezi partea plină a paharului (puteai să o pățești la cuca măcăii fără posibilitate de a mai porni mașina) acum ai baterie nouă


    *baterie original cu un element în scurt, nimic nou aici, așa au picat cam toate, brusc și fără avertizare. Unele își reveneau de formă, după o zgâlțâială, altele nu

    Leave a comment:


  • Onixer
    replied
    Patania zilei: Am pornit masina, totul ok, dupa 1km de acasa am fost nevoit sa ma opresc ca sa iasa o masina dintr-o curte, moment in care a intrat S&S (pentru ca am uitat sa-l dezactivez). S-a oprit masina, cand sa porneasca poc, nu a mai vrut. Am incercat de vreo 2-3 ori sa pornesc, in momentul in care dadeam cheie caraia ceva tare la motor (electromotor poate?) si in plus, fiind noapte si bagand avariile, toate becurile din masina palpaiau ceea ce m-a dus cu gandul la voltaj mic, fapt dovedit de diagnoza, in momentul in care am pus-o, bateria era intre 9-10v si tot oscila. Am fost rapid la dedeman, am luat o baterie, schimbat acolo pe marginea drumului tot la becul telefonului (tampit tare sa desurubezi la borna de +, foarte tampit), pus bateria noua, montat totul. Emotii la momentul in care am pus contactul, s-a aprins totul bine si a pornit la prima cheie.

    Ce m-a speriat e ca a pornit totusi, daca nu era destul de incarcata bateria, de ce s-a oprit. A fost o peripetie interesanta. Bateria veche, originala cu care a venit masina, era de 5 ani jumatate

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Afirmatiile contradictorii au fost facute in spatiul public, repet intrebarea: "limitarea" de viteza de care s-a scris si faptul ca Easy-R (JS3) nu schimba pe automat din treapta 3 in 4 (sau chiar din 2 in 3 cum s-a "exemplificat") are sau nu legatura cu pompa sau nivelul de carburant?
    Daca se doreste sa se raspunda clar si cu argumente date\cifre atùnci bine, daca nu atunci toate aceste "divagatii" cu referire la doar la persoana si nimic altceva cred ca nu isi au rost\sens si nu ajuta pe nimeni cu nimic.

    Leave a comment:


  • nickey1982
    replied
    Altii te-au injurat, eu ti-am vorbit frumos si te-am rugat sa ma ignori pur si simplu. Forumul chiar te ajuta si iti da optiunea asta.
    Tu pur si simplu nu vrei sau nu poti, nu stiu care din ele.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    LE2: iar pentru ca am postat in acelasi timp si ca sa NU se mai "interpreteze": daca este aceeasi persoana\user la care facea referire nickey1982 (nu urmaresc discutiile de acolo) atunci sublinierile care au fost facute sper ca sunt destul de clare pentru toata lumea.

    LE: eu inca astept raspunsul la intrebarea cu "limitarea" aia (viteza de 50-60 km\h schimbarea din 3 in 4 si chiar din 2 in 3), are sau nu legatura cu pompa de benzina sau nivelul de carburant, pentru ca sincer (am subliniat asta si sper nu se mai interpreteze altfel) NU am inteles nimic din posturile sale cand a scris ca are, cand ca nu are, apoi iar ca are ...
    Last edited by Gil26; 28 January 2023, 21:44.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Nu stiu pentru ca nu am "experimentat" asta (am detaliat cum\cand alimentez), dar nu cred ca este prea bine sa se mearga prea mult si des cu martorul aprins si rezervorul aproape gol, si ceilalti colegi au scris anterior cam acelasi lucru intr-un fel sau altul, dar repet ca pana la urma fiecare procedeaza asa cum doreste cu masina sa.

    LE: t0rquemada , acum am citit postul, bun si interesant exemplul.
    Last edited by Gil26; 28 January 2023, 21:04.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Originally posted by nickey1982 View Post
    Pe grupul de FB dacia logan easy-r | Facebook​ e un coleg care raporteaza ca nu mai trece din 2 in 3 si culmea din filmare se vede ca e cu becul de la benzina aprins.
    Oare...

    Salutare, a mai pățit cineva problema asta? Intra doar în treapta 1 și 2, în 3 nu mai vrea, a stat astăzi toată ziua și s a răcit, pe seară a mers, am pus un tester și arată eroare pe poziția neutru ceva de genul, în vară am schimbat motorașul care debraiază, atunci nu mai intra deloc..! Are 100.000 km masina..!​

    Leave a comment:


  • juliuswobay
    replied
    Unii dintre voi sunteți răutăcioși (nu dau nume).
    Mă scuzați daca v-am deranjat.
    Sănătate!

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Pai si cu limitarea aia cum (mai) ramane? (la colegul juliuswobay nu trecea din 3 in 4, din cate s-a scris la cel de pe FB din 2 in 3, sa mai asteptam putintel, poate apare cineva si cu din 1 in 2, timpul le rezolva pe toate,....)

    Leave a comment:


  • nickey1982
    replied
    Pe grupul de FB dacia logan easy-r | Facebook​ e un coleg care raporteaza ca nu mai trece din 2 in 3 si culmea din filmare se vede ca e cu becul de la benzina aprins.

    Leave a comment:


  • Onixer
    replied
    Și ca sfat general, nu mai circulați cu mașina până ajunge să meargă pe vapori de benzină, pompa aia de benzină se răcește cu benzina prezentă în jurul ei ergo nu benzină -> supraîncălzire -> potențiala micșorare a duratei de viață

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google