If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
iar acolo gasesti multe informatii, detalii, experiente, etc... exact pentru masina pe care care ai achizionat-o (plus ca pe acolo NU sunt asa multe posturi despre "celebrele zdruncinaturi" ca pe aici).
Sa o stapanesti sanatos si volanesti cu placere, multi km fara probleme!
Vă salut! Am luat de curând un 1.5 dci easy r(masina foarte îngrijită de la o cunoștință). Tot citesc de câteva zile acest forum și apreciez și vă mulțumesc pentru toate informațiile postate. Însă am o rugăminte dacă se poate să-mi spuneți ce ar trebui să schimb ori să țin sub supraveghere mai atent la această mașină (Nu tremură, nu are niciun semn de alarmă) deoarece îmi place.
Momentan pleacă fără trepidații rămâne de văzut cât timp am făcut deja 1000 km schimbul de cutie a fost făcut în 6 ore la cineva cunoscut eu nu plec cu motorul rece niciodată primăvara și toamna tot sta pornita cam 10 min înainte sa plec iarna și vara 30 min sta pornita pana plec
Nu mai bine o lași pornită non-stop?!
Te mai chinui să stresezi bateria!
Momentan pleacă fără trepidații rămâne de văzut cât timp am făcut deja 1000 km schimbul de cutie a fost făcut în 6 ore la cineva cunoscut eu nu plec cu motorul rece niciodată primăvara și toamna tot sta pornita cam 10 min înainte sa plec iarna și vara 30 min sta pornita pana plec
Gata sa rezolvat cutia schimbata merge ca în prima zi ambreiajul vechi după 55000 km surprinzător arata foarte bine uzura sa zic 30 40% uniform nedeformat deloc placa ok arcurile bune în schimb rulmentul era pe ducă
Cat a costat schimbarea si unde ai facut-o? Poti sa dai cateva detalii? Pleaca ok si cu fata si cu spatele? Si cand e motorul rece?
Gata sa rezolvat cutia schimbata merge ca în prima zi ambreiajul vechi după 55000 km surprinzător arata foarte bine uzura sa zic 30 40% uniform nedeformat deloc placa ok arcurile bune în schimb rulmentul era pe ducă
Ceea ce crezi\consideri si intelegi tu de foarte multe ori aiurea si gresit cu toete aceste "sfaturi" si " idei" (pe care oricum tu nu la aplici) NU neaparat este si adevarat, iar referitor la "produce bani si poate merita investitia" hai sa citim ceea ce a scris (din nou) colegul Ireaza27 :
Manuala pentru mine nu va mai exista decât asa o favoare dus din a în b o mașină am dus una din Oradea la Kiev și durerile de genunchi au reapărut încă mai circul cu mașina pana o duc marți dimineață va rămâne doar robotii mei în rest totul schimbat
iar acum NU a fodt discutia despre aceste "trepidatii" ci despre problemele pe care colegul le are cu transmisia masinii sake.
La mine masina e de uz personal si nu circula decat sotia cu copilul si doar mananca bani.
Dar, cand masina e taxi, produce bani si poate merita investitia. Plus ca nu stiu cum intelege un client problema cand se urca intr-un taxi si acea masina trepideaza. Poate crede ca e defecta si nesigura si nu mai vrea a doua oara sa se urce in aceeasi masina.
.. De pe FB, cineva din Pitesti care face asta: În jur de 2000 lei piesele toate, 1500 manopera pe mecanică, și 700 lei manopera pe partea electrica.
iar ala cu 600 lei manopera il "bate" rau de tot pe asta din Pitesti cu 1500 + 700 lei
Plus ca din nou dai "sfaturi" si mai ales "idei" altora dar pe care tu NU le aplici (la fel ca multe-multe altele):
... Mie personal, daca Dacia mi-ar propune acum gratuit conversia la cutie manuala, cred ca ar fi o decizie destul de grea de luat, datorita confortului pe care il ofera schimbarea automata a treptelor ...
nickey1982 , referitor la idee (ca toate celelalte "idei" ale tale) ai scris destul de clar "Dar, probabil o sa aprecieze ca i-a fost adusa la cunostinta ..." (am subliniat asta).
Iar despre costurile pe care le-ai gasit acestea sunt aiurea, te citez si subliez din nou:
... Am mai gasit asa ca si preturi: Cost cutie + schimbator + pedale + ambreiaj nou: 3500 lei. Manopera cam 600 lei.
...
pentru ca pe langa modificarile mecanice (cutie, schimbator, pedale, ambreiaj nou) conversia la transmisia manuala (despre care repet ca si colegul Ireaza27 a scris de cateva ori, inclusiv acum) implica si modificari electrice si soft (calculator injectie), iar 3500 lei plus manopera cam 600 lei cred ca NU este realista daca aceasta operatiune se executa in mod conform.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Leave a comment: