Am fost fix in acceasi situatie ca tine. Dupa 9 luni de stat in provincie am revenit la inceput de septembrie in Bucuresti, pregatit sa caut piese si un service sa schimb kitul disc ambreiaj si apoi sa o vand. Dar, surpriza, nu am avut timp si dupa vreo 2 saptamani de stat in garaj si iesit zilnic pe rampa cu inclinare mare de minim 2 ori pe zi, masina merge din nou perfect. Sa vedem cat tine, am 57.000 de km. Am renuntat total la plecarea de pe loc cu treapta 2, pentru ca mi se pare mie ca mai rau face.
Acum merg in mod normal (fara ECO) si doar automat. Ce mai fac in plus, dar nu neaparat pentru evitarea trepidatiilor, ci pentru confortul meu. La orice oprire mai mare de 5 secunde, ridic un dinte frana de mana, ca sa imi pot odihni piciorul drept si sa nu il tin pe frana. Cu alte cuvinte sa fiu fix ca la o manuala, unde ambele picioare se odihnesc. La plecare, pun piciorul pe acceleratie, eliberez frana de mana si concomitent accelerez, nu apuca sa bipaie ca am plecat cu frana de mana trasa.
Daca anticipez o oprire mai lunga de 30 se secunde, dupa ce am ridicat un dinte frana de mana, scot si pe liber sa faca S&S (o mica economie de carburant si se mai raceste si discul).
Imi asum schimbarea cablului de la frana de mana daca se rupe, desi nefacand cursa maxima a franei de mana si cursa cablului e scurta, deci uzura e mai mica.
Nu stiu daca disparitia trepidatiilor are legaura cu scaderea temperaturii de afara, sau cu faptul ca peste noapte masina sta la 22 de grade constant, sau cu plecarea de pe loc concomitent cu eliberarea franei de mana, sau cu urcarea usoara a rampei sau poate toate cele de enumerate.
Easy-R a.k.a. JS3
Collapse
X
-
Originally posted by nelu_242000 View PostDacă schimbi viteze manual în oraș, cum ar fi?
S-ar îmbunătăți cu ceva?
Leave a comment:
-
Originally posted by aurbrz View PostÎl schimbi degeaba, după câteva mii de km iar îți face asa, daca pui Valeo.. Vorbesc din experiență, am schimbat 3 pana acum.
Leave a comment:
-
Dacă schimbi viteze manual în oraș, cum ar fi?
S-ar îmbunătăți cu ceva?
Leave a comment:
-
Îl schimbi degeaba, după câteva mii de km iar îți face asa, daca pui Valeo.. Vorbesc din experiență, am schimbat 3 pana acum.
Leave a comment:
-
am trecut de 43 de mii de km si la mersul inapoi face urat de tot, trepideaza nasol. Nu i vorba ca trepiudeaza si la mersul la relanti insa nu atat de nasol. Imi vine de multe ori sa cobor si s-o las acolo, in strada sau sa merg la Dacia sa le-o fac guler si sa le cer banii inapoi. Nu am ce face, ma vad nevoit sa inlocuiesc ambreiajul, stiu ca nu e o rezolvare definitiva, dar asta e..
Leave a comment:
-
Si aceasta nu este singura omisiune \inadvertenta din documentatia oficiala, insa consider ca aceasta ajuta clar la fata locului "pe pacient", desigur insa ca functie si de tehnicitatea, experienta, priceperea si indemanarea fiecaruia acestea se si pot "adapta" pe masina (inclusiv procedurile din diagnoza)....
- Likes 1
Leave a comment:
-
Din fericire procedura de reasamblare a actuatorului nu e în documentația aia, deci repunerea capacului va da cu virgulă - asta dacă nu ai 2 mâini stângi
- Likes 1
Leave a comment:
-
Atasat si procedura de demontare \montare a calculatorului JS3 (motor H4B408), la fel ca si la actuatorul ambreiaj am subliniat si aici ca la sfarsit trebuie aplicata procedura ”dupa reparatie” din diagnoza.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Despre "ungerea" asta parca s-a mai discutat si pe aici, despre demontarea \montarea actuatorului am atasat si capturi din procedura oficiala iar celilati colegi au oferit si ei destule informatii\ experiente, etc.... si nu cred ca este chiar asa de complicat pentru cine chiar doreste sa faca asta, dar desigur ca trebuie vointa, ceva cunostinte, "unelte" si putina "tehnicitate"....
- Likes 1
Leave a comment:
-
Si pe cineva care stie ce face sa mai pleci si cu masina dupa aia.
Leave a comment:
-
Păi e simplu, trebuie doar să vrei să faci operațiunea și să ai scule (a se citi elevator sau canal)
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oricum si asta cred ca este tot din "ciclul":
Originally posted by nickey1982 View PostN-am sustinut ca schimbarea bateriei rezolva problema, ci doar am mentionat ca doi colegi (NB: germani) care au raportat asta. De altfel, atat timp cat bateria mea inca nu e dusa nu as schimba-o decat daca ar confirma rezolvarea problemei mai multe persoane.
...
Leave a comment:
-
Multumesc, mi-am luat gandul. Credeam si speram ca e mai simplu.
Leave a comment:
-
...
La ruși nu au JS3+H4B ci JS3+K7M - alt soft, altă distracție
Trebuie dat calculatorul cutiei jos, ai acces la actuatorul ambreiajului, poți da capacul jos și ungi ce vrei, remontatul o să fie distractiv - evident se poate da jos și actuatorul și ai acces, dar remontatul o să fie și mai distractiv.
P.S. Nu cred că mai trebuie precizat că mașina va fi imobiliată până la remontare.
- Likes 2
Leave a comment:
Leave a comment: