Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nickey1982
    replied
    Tot citind pe la rusi, din nou se vehiculeaza aceasta informatie: "Also, I advise all Robot Guides to lubricate the actuator periodically (as the actuator grinds appear)"
    Pentru mine in continuare face sens, pentru ca daca actuatorul ambreiajului are o cursa sacadata sau incompleta, sunt logice si trepidatiile. Cum se face, ce se demonteaza, nu stiu exact, dar eu unul as fi dispus sa incerc.

    Leave a comment:


  • nickey1982
    replied
    Am facut revizia azi de 5 ani (ar fi trebuit facuta din Mai, dar n-am putut) 54.102 km si pe langa ulei si filtre am schimbat pentru prima data placutele de frana care erau aproape terminate.
    Sa vedem daca e vreo modificare in ceea ce priveste trepidatiile, in special pe franare. Inca n-am apucat sa testez.

    Leave a comment:


  • nickey1982
    replied
    Va povesteam la inceput de an ca datorita unui necaz am condus in ultimele 8 luni masina tatalui un Logan Stepay 0,9 Tce, cutie manuala. Acum am ramas cu 2 masini: un Logan Stepway 0,9 Tce cutie manuala 9.000 de km si un Sandero Stepway 0,9 Tce EasyR, 53.000 de km si 5 ani. Am ales sa pastrez masina mea pentru ca nu ma pot reobisnui cu cutia manuala. Am mers cu Loganul fara probleme, dar mi se pare aiurea sa schimb eu mereu. Loganul s-a vandut la un pret foarte bun, as putea sa spun chiar cu un usor profit.

    Ce am mai descoperit la EasyR legat de primele plecari de pe loc cu motorul si ambreaiajul reci, pentru a preveni trepdidatiile. La plecare cu treapta 1, e bine sa se apese cat mai mult posibil pedala de acceleratie, macar pana se pune in miscare primii 5-10 metri, astfel avand loc o ambreiere foarte scurta, iar daca masina e in usoara deplasare si cu treapta 2, e bine sa se apese cat mai putin pedala de acceleratie, astfel avand o ambreiere lunga.
    Toate astea pana se incalzesc putin motorul si ambreiaju, dupa nu mai conteaza daca apesi tare sau incet acceleratia. Obligatoriu in mers bara la bara, cu franari dese imediat dupa plecarea de pe loc se foloseste treapta a 2-a manual, nu neaparat pentru plecarea de pe loc, cat pentru franarea de dupa.

    Leave a comment:


  • NeMar
    replied
    Mda, ar fi trebuit sa reactionam cumva, noi astia cu aceste probleme, sa dam in judecata Dacia. Eu am platit la vremea respectiva (2017) 10.200 euro pe o masina noua, care ar fi trebuit sa fie impecabila! Dar si asa, vad ca suntem cativa aici care ne plangem pe forumul asta, cei mai multi probabil ca nu au problema asta, cu motoare pe benzina vorbesc, ca la diesel nu exista problema asta, si o actiune in instanta daca suntem cativa era egala cu zero. Daca ne-am fi strans cateva sute, poate.. Una peste alta, pe mine unul ma ia groaza cand ma gandesc la revanzare, desi e o masina intretinuta numai la reprezentanta, cu revizii si ITP la zi, aceste trepidatii ma vor impiedica sa obtin cat vreau pe ea.. Ma bate gandul sa investesc 3-4 mii de lei si sa-i schimb ambreiajul si apoi s-o vand imediat. E o investitie mare, dar ma gandesc ca in felul asta am sanse sa obtin pe ea mai multi bani..

    Leave a comment:


  • aurbrz
    replied
    Mai nou folosesc metoda cu ușa întredeschisa la deplasarea în R, mi se pare mai ok decât metoda cu frâna de mana trasa, desi poate părea mai incomoda,dar se elimina în totalitate trepidațiile și poți sa folosești accelerația cum vrei.

    Leave a comment:


  • nickey1982
    replied
    Da, te cred. La mine nu trepideaza niciodata cu un dinte frana de mana trasa. In R fara acel inte trepideaza doar dupa un drum lung cand ambreiajul e foarte cald. Chiar si atunci as putea evita trepidatiile, daca nu las sa cumpleze complet si il tin din scurt din frana de picior, dar asta inseamna o deplasare foarte, foarte lenta. Probabil uzura e mai mica la mine.

    Leave a comment:


  • aurbrz
    replied
    Poate în cazul tău, eu oricât de finuț am fost cu accelerația, tot a intrat uneori într-o trepidație urâtă, iar uneori nu ai timpul necesar sau conjunctura nu-ți permite sa faci manevre fine.
    ​​​​

    Leave a comment:


  • nickey1982
    replied
    Cu un dinte frana de mana ridicata, poate fi foarte usor controlata atat in treapta 1 cat si in R. Can dai in R apesi usor acceleratia, iar cand vrei sa reduci viteza, mai degraba eliberezi usor pedala de acceleratie, decat sa iei brusc si total piciorul de pe pedala. Daca eliberezi brusc pedala de accelerie se simte ca un mic sut. Daca o manevrezi finut si la accelerare si la decelerare ai parte de o deplasare foarte lina.

    Leave a comment:


  • aurbrz
    replied
    NeMar Cei care vad din exterior cum se scutură mașina ne consideră niște șoferi idioți care nu știu sa conducă, eu am pățit sa mi se și spună treaba asta, dar ei nu știu prin ce calvar trecem noi cu cutia asta.

    Leave a comment:


  • aurbrz
    replied
    Originally posted by NeMar View Post
    La mine in marsarier face urat, se uita trecatorii de pe strada cand parchez. Uneori face atat de urat incat si daca o franez, continua sa tremure urat, trebuie s-o scot in N ca sa se potoleasca.
    Trage frâna de mana un dinte sau întredeschide puțin ușa și nu o sa mai facă asa urat. Asta nu este o rezolvare dar ajuta puțin.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Originally posted by NeMar View Post
    ...Intreb si eu ca amatorul: chiar nu s-ar putea sa schimb aceasta transmisie cu noua CVT de pe Dacia? Sunt dispus sa o fac la Dacia si sa platesc daca as sti ca asta ar rezolva problema!.
    Sunt diferente foarte mari intre cele doua tipuri de transmisie, mai degraba se poate face conversia la manuala, JS3-CVT doar daca se schimba masina....

    Leave a comment:


  • NeMar
    replied
    Am observat ceva: daca dupa ce pun contactul astept macar panaq se stinge lumina in habitaclu, sau mai mult, macar 3-4 minute, apoi pornesc motorul si nu mai trepideaza aproape deloc, sau f putin. La fel si daca pornesc motorul si nu plec imediat, ci dupa 4-5 minute. In alta dezordine de idei, constat cu tristete ca la 6 ani dupa lansarea pe Dacia a acestei robotizate, nu s-a gasit o rezolvare si Dacia nu a facut nimic sa rezolve problema. La mine in marsarier face urat, se uita trecatorii de pe strada cand parchez. Uneori face atat de urat incat si daca o franez, continua sa tremure urat, trebuie s-o scot in N ca sa se potoleasca. Intreb si eu ca amatorul: chiar nu s-ar putea sa schimb aceasta transmisie cu noua CVT de pe Dacia? Sunt dispus sa o fac la Dacia si sa platesc daca as sti ca asta ar rezolva problema!.

    Leave a comment:


  • nickey1982
    replied
    Eu personal n-am vrut nimic gratis (nici masina n-a fost gratis) si in continuare sunt dispus sa platesc pentru rezolvarea problemei.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Ăia din Franța s-au strâns pe bani, casă de avocatură, bla bla bla... aici toți își repară Easy-R pe net telepatic și mai ales gratis

    L’action collective Motorgate - Casse moteur est contre le Groupe automobile Renault - Dacia - Nissan à cause de moteurs défectueux de milliers de véhicules.

    Leave a comment:


  • nickey1982
    replied
    In Franta se ingroasa gluma: Renault și Nissan, chemate în justiție în Franța pentru motorul 1.2 TCe (lifenews.ro)
    Aici n-am fost in stare sa ne strangem macar 10 persoane pentru o reclamatie comuna (Renault + ANPC) (nu chemare in justitie). Pacat...

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google