Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gil26
    replied
    Deci solutia e schimbarea ambreiajului si vanzarea cat mai rapida, "tipla, nu bate, nu troncane, nu trepideaza, ..."

    Leave a comment:


  • nickey1982
    replied
    Din pacate o sa fie foarte greu de scapat de masini. Da, solutia e schimbarea ambreiajului si vanzarea cat mai rapida.

    Leave a comment:


  • IceBling986
    replied
    Nu m-a conctat nici dupa ce am revenit telefonic la agentul cu care am facut drive test-ul, nici oferta de Duster nu am mai primit. A reusit cineva sa o dea la buyback? Cei care ati vandut-o personal ati inlocuit ambreiajul si ati dat-o?

    Leave a comment:


  • IceBling986
    replied
    Salutare!Am fost de curând sa testez noul Duster 1.2manuala si am întrebat de buyback la Autocobalcescu pe Splaiul. A făcut o inspectie a mașinii un coleg al celui care trebuia sa se ocupe, urmand sa ma contacteze persoana care se ocupa cand revine din concediu. Mi-a zis ca sunt slabe sanse sa o cumpere avand in vedere problemele cu ambreiajul (nu se stia de ele in 2018 cand am cumpărat-o, mi-a spus)
    Last edited by IceBling986; 7 August 2024, 20:03.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    si atunci mult spor la "clarificat" ...

    Leave a comment:


  • nickey1982
    replied
    Ba din contra, incerc sa clarific.

    Atunci raman doua posibilitati: ori e de vina traficul prin care circulam, ori suntem de vina noi soferii. Masinile clar sunt identice.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Ce iti mai place sa divaghezi si chiar denaturezi ....

    Leave a comment:


  • nickey1982
    replied
    Atunci ramane cealalta varianta, eu si majoritatea celorlalti care avem probleme cu trepidatiile nu am stiut sa le conducem cum trebuie si le-am stricat. Eu sunt dispus sa imi accept greseala, dar cu conditia sa stiu si ce anume am facut gresit cand am condus-o.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Nu cred ca "Atunci a fost foarte norocos" si nici "sau pur si simplu ai avut noroc", masina colegului a iesit pe poarta fabricii in 2017 la fel ca toate celelalte, fara nimic "special", acelasi soft si aceleasi componente ca toate celelalte, nu cred ca cei de la Dacia au fabricat o masina deosebita \speciala cu alt soft si alte componente doar pentru colegul "norocos", apoi vorba aceea, "norocul" il mai face si omul ...

    Leave a comment:


  • nickey1982
    replied
    Atunci a fost foarte norocos, sau poate sunt eu un sofer foarte prost. E bine asa? E vreo una din cele doua presupuneri corecta?

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    nickey1982 , niciuna din :presupunerile" tale nu este corecta, din cate stiu gabrieln1960 nu circula doar "in trafic putin aglomerat" si nici nu merge "foarte incet", isi foloseste masina in toate conditiile de trafic dar in mod conform si cu chibzuinta, daca citesti posturile sale vei vedea asta, inclusiv ultimele.
    Ba mai mult, nici acum nu am uitat savuroasa povestire inca de pe la inceput cu Harap Alb si Spanul cel rau cand bidiviul sau care mancase jar s-a luat chiar la intrecere cu bemeveul cel fioros. ... (chiar merita citita asta, modul cum a scris \narat colegul este absolut superb, demn de cel al lui Ion Creanga)

    Leave a comment:


  • nickey1982
    replied
    Gabriel esti exceptia care se abate de la regula. Probabil mergi foarte incet, in trafic putin aglomerat sau pur si simplu ai avut noroc. Nici eu nu mi-am batut joc de masina, banuiesc ca e de la traficul intens in care ma nimeresc si unde chiar nu am incotro decat sa merg dupa celelalte masini.

    Leave a comment:


  • gabrieln1960
    replied
    Originally posted by Gil26 View Post
    gabrieln1960 , am dat "Like" posturilor tale dar doresc sa si scriu cateva cuvinte: ma bucur nespus ca mai postezi si pe acest forum, posturile tale sunt foarte obiective si bine detaliate aducand plusvaloare iar din experienta ta fiind foarte multe de invatat. De fapt inca inainte de livrarea masinii actuale am citit cu mare interes posturile tale din acest topic, din jurnalul de bord de aici sau de pe celalalt forum si pot spune ca toate acestea mi-au fost de mare ajutor, am invatat multe lucruri utile iar cand am primit masina aveam foarte multe "teme facute" deja,.
    Tocmai de aceea te-am citat si dat ca exemplu ulterior, cine doreste chiar are de invatat din toate acestea, posturile de mai sus sunt inca o dovada a experientei tale si subcriu la tot ceea ce ai scris, as mai adauga doar ca si modul de exploatare al masinii conteaza si tinand cont de tot ceea ce ai scris pana acum cred ca nu este de "mirare" ca nu ai aceste "trepidatii", masina ta nu cred ca este una mai "speciala" cu soft si componente "deosebite"\diferite, la fel ca si ale altor useri sau cunoscuti cu JS3 care nu au pana acum aceste trepidatii (chiar si dupa ani buni si zeci de mii de km).
    Iti multumesc pentru aprecieri. Ma bucur ca am putut fi de folos candva asa cum si tu mi-ai dat o uriasa mana de ajutor atunci cand am avut nevoie.

    Leave a comment:


  • gabrieln1960
    replied
    Cred ca este de la sine inteles ca postarea de mai sus a fost adresata userului nickey.

    Leave a comment:


  • gabrieln1960
    replied
    Partea asta cu ce poti sau nu accepta, cu ce te poti obisnui sau nu si cu ce poti sa traiesti sau nu este strict problema ta personala.
    Eu nu pot spune decat ca am aceeasi masina, aceeasi transmisie si totul merge fara repros, cel putin pana acum. Atunci cand o sa se strice si nu o sa merite reparatia, o schimb.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google