Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gil26
    replied
    LE: atasat si capturile cu calculul autonomiei si coeficienti, scuze, am uitat de ele (sunt mai vechi), iar ceea ce am scris anterior ramane valabil.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Verificarea jojei de nivel carburant si a sistemului de alimentare\pompa se face atat electric\fizic pe masina cat si prin diagnoza, pentru ca s-a mentionat asta atasez doar ca ex semnificatia pavelelor, cati litri reprezinta fiecare, la ce cantitate de carburant ramas se aprinde martorul, rezistente, coeficienti de corectie, etc. asa cum este pe masina mea, cu mentiunea ca aceste valori se pot modifica, sunt useri care au facut asta, eu m-am obisnuit cu acest afiseaj, stiu exact cati litri am in rezervor si toate valorile sunt conforme (inclusiv consumul de carburant), am testat asta chiar dupa ce am achizitionat masina, dar valoarea de km autonomie este insa una estimata asa cum foarte bine si corect a scris si colegul t0rquemada in postul # 6602 dar nu numai, plus ca despre toate acestea s-a mai tot discutat, inclusiv despre valorile diferite, etc...
    Eu alimentez cand am cel putin doua pavele de obicei trei (si despre faptul cand se merge frecvent cu rezervorul aproape gol s-a mai discutat), plus ca in 37 de ani de cand am permisul de conducere la toate gioarsele detinute am vazut martorul aprins doar de vreo 2-3 ori daca tin bine minte si atunci chiar am fost ”fortat de imprejurari”.
    Dar unele ”probleme tehnice” mai tin si de modul de exploatare al masinii, valabil si pentru Easy-R egal ca este JS3 sau TS4 si egal de ceea ce tot scriu \contrazic unii sau altii. Insa asa cum am scris de nenumarate ori pana la urma fiecare procedeaza cum doreste cu \pe masina sa, inclusiv cu JS3.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • nickey1982
    replied
    Pana schimbi plutitorul, daca trebuie schimbat, ca sa te poti orienta cati litri ai, faci plinul, resetezi CB si apoi monitorizezi litrii consumati. La mine, daca fac asa, undeva intre 40-45 de litri se aprinde martorul de benzina. Ideea e sa nu lasi niciodata sa fi consumat mai mult de 40 de litri, ca sa fii sigur si sa alimentezi imediat.
    Consumul ala e dat de cantitatea de benzina care trece prin injectoare.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Cu mentiunea ca nu am "contrat" pe nimeni, doar am citat ceea ce s-a scris, chiar contrazicandu-se de la un post la altul. Plus ca am repetat de cateva ori:
    Originally posted by Gil26 View Post
    ...
    PS: iar fara o analiza si verificari fizice pe masina se pot face cel mult presupuneri, mai mult sau din pacate mai putin corecte.
    (si care nu il ajuta cu nimic pe coleg)
    Cine doreste poate sa reciteasca cine\ce a scris si desigur sa inteleaga ceea ce considera.
    Last edited by Gil26; 27 January 2023, 17:27.

    Leave a comment:


  • nickey1982
    replied
    L-am rugat sa ignore tot ce spun eu bun sau prost, dar pur si simplu nu poate. Si numai cu lucruri scoase din context si spuse la un anumit moment cand nu se cunosteau toate informatiile.

    Leave a comment:


  • Onixer
    replied
    Salutare, din experienta proprie de mers pana cand s-a aprins martorul de combustibil scazut, nu am avut problema sa nu schimbe treptele de viteza. E o corelatie ciudata, totusi imi place ca nickey1982 incerca sa dea un sfat sau orice legat de asta si Gil26 tot ce reusea sa faca e sa-l contreze in orice, fara vreo data importanta spusa. Nu inteleg Gil26, iti place sa contrezi lumea de dragul contratului sau exista o logica in spatele ei?

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Exact, despre semnificatia pavelelor, aprinderea martorului si "autonomie" la LoganII s-a discutat de nenumarate ori in diferite topice.
    Referitor la ce s-a "zis" mai sus, s-au scris "destule" ex si:
    Originally posted by nickey1982 View Post
    [USER="64837"]
    ...
    E greu de crezut ca ar putea avea vreo legatuta pompa de benzina cu schimbatul din 3 in 4.
    Last edited by Gil26; 27 January 2023, 14:37.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Originally posted by juliuswobay View Post

    Salut,
    nu vreau sa te contrazic dar cred că nu ai citit cu mare atenție ce am scris mai sus.
    Becul roșu se aprinde la Range 70 km.
    Oricum ai calcula nu poți să nu ai macar 5 litri in rezervor.
    Asta până acum o săptămână
    Când am constatat că eu aveam mult mai puțin ( circa 2 litri sau chiar mai puțin).
    Până acum nu a fost nicio problema in 5 ani cu becul roșu.
    Oare...

    1. E martor rezervă carburant portocaliu nu roșu.
    2. Martorul se aprinde când mai ai 7L în rezervor.
    3. Mașina mea are pavelele cu 6-10-17....45L (0,9 TCe 2012)
    Mașina ta are pavelele cu 2-7-12....45L (0,9TCe 2017+)

    Rezultă foarte simplu că trebuie să ai cel puțin 2 pavele aprinse (din 8) că să mai ai benzină în rezervor

    Range-ul e discutabil teoretic merge cam așa 100-90-80-70 și ---Km în practică, în unele cazuri am vazut / avut și 20km autonomie

    4. Orice alte informații există deja pe forum trebuie doar căutate, oricum e interesant că nu facem deosebirea între zgomote motor/cutie/pompă carburant

    Leave a comment:


  • nickey1982
    replied
    Inseamna ca e cum am zis eu mai sus cand am fost contrazis. Are o limitare cum au si electricele cand bateria lor e aproape descarcata.

    Eu cand am luat masina noua de la dealer stiu ca atunci clipea becul de la benzina in fiecare secunda si bipaia la fiecare minut si am mers cu emotii 3 km pana la prima benzinarie. Drumul era aglomerat prin oras si nu cred ca am avut unde sa merg mai mult de 40-50 de km la ora. Nu stiu cati litri aveam, dar banuiesc ca foarte putini.

    Leave a comment:


  • juliuswobay
    replied
    Originally posted by nickey1982 View Post
    Cu schimbatul din 3 in 4 in automat cum a ramas? Schimba acum?
    Pai da ... atunci când are benzina suficienta

    Leave a comment:


  • juliuswobay
    replied
    Originally posted by prometheus View Post
    Va mai aduceti aminte ce-a scris Torque despre martorul aprins pentru carburant la L1 si L2 ?
    La Logan I cand se aprinde martorul, incepi sa cauti statia de alimentare, la Logan II deja trebuie sa cunosti locatia acesteia.
    Salut,
    nu vreau sa te contrazic dar cred că nu ai citit cu mare atenție ce am scris mai sus.
    Becul roșu se aprinde la Range 70 km.
    Oricum ai calcula nu poți să nu ai macar 5 litri in rezervor.
    Asta până acum o săptămână
    Când am constatat că eu aveam mult mai puțin ( circa 2 litri sau chiar mai puțin).
    Până acum nu a fost nicio problema in 5 ani cu becul roșu.

    Leave a comment:


  • nickey1982
    replied
    Cu schimbatul din 3 in 4 in automat cum a ramas? Schimba acum?

    Leave a comment:


  • juliuswobay
    replied
    Originally posted by nickey1982 View Post
    Sa inteleg ca acea huruiala venea de la pompa de benzina care avea prea putina benzina? Scuze daca nu am inteles.
    Da, huruiala de acolo venea.
    A apărut cam cu 0,7 litri înainte să se aprindă becul rosu.
    Dar am zis becul rosu se aprinde aiurea (probabil că mai aveam doar vreo 2 litri).

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Va mai aduceti aminte ce-a scris Torque despre martorul aprins pentru carburant la L1 si L2 ?
    La Logan I cand se aprinde martorul, incepi sa cauti statia de alimentare, la Logan II deja trebuie sa cunosti locatia acesteia.
    Last edited by prometheus; 27 January 2023, 12:30.

    Leave a comment:


  • nickey1982
    replied
    Sa inteleg ca acea huruiala venea de la pompa de benzina care avea prea putina benzina? Scuze daca nu am inteles.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google