If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Un articol carpit, un mix de citate si nicio solutie pertinenta. Cred ca a luat si din ce am scris si eu ) Nu-mi vine sa cred ca am luat 40.000 de lei pe masina. Nu mai speram sa o vand si nu aveam de gand sub nicio forma sa bag in ea 3500-4000 de lei sa-i schimb ambreiajul. Culmea e ca atunci cand s-a urcat cumparatorul in ea n-a mai trepidat la plecarea de pe loc ), bine era si AC pornit. Regret ca aveti si voi problemele astea, ce sa spun, sper sa reusiti sa le vindeti si va luati masini cu care sa nu mai aveti astfel de probleme. Ptr mine, Dacia a incetat sa mai existe.
Citez si ce a scris cu bold chiar la inceputul acestui "articol" pentru ca despre asta este vorba in toata aceasta "capodopera":
... Fie mașina nu mai intra în viteză, fie cutia se decupla, fie se decalibra. Iată cum se poate repara și de ce trebuie șterse erorile, dacă ai probleme cu o cutie robotizată Dacia.
si este foarte-foarte clar ca acest Radu Țuțulan habar nu are ceea ce a scris.
Mda, iar autorul acestui articol, acest domn Radu Țuțulan de la ProMotor e clar ca a “frunzarit” si el putin pe diferite grupuri si forumuri, a citit pe sarite si mai ales fara sa inteleaga nimic, apoi le-a amestecat in articol dandu-si si aiurea cu parerea.
Doar ca exemplu citez din articol:
„Am găsit aceste faulturi (n.r. erori) pe cutie: DTC078072 și DTC081171. Mecanism de acționare cuplare viteza și uzură ambreiaj. După ștergerea lor, am făcut o tura de stradă și nu a mai apărut eroarea”, e soluția găsită de un șofer la erorile de calculator.
si am subliniat ce a scris “parereologul” despre asta pentru ca este unul dintre (ne)cazurile pe care le cunosc, distinsul “autor” putea sa citeasca si ceea ce a scris colegul de forum putin mai inainte de asta:
“ 79 adu post 11 Jun 2022: Da .Este 2017,dci si are in jur de 180mii.”
deci este vorba despre o masina 1.5 dCi Easy-R TS4 cu 180 000 km parcursi, Iar referitor la cele doua erori si eu am oferit cateva detalii:
“M-am uitat si eu putin peste aceste erori, pe scurt: - DTC078072: se sterge eroarea se efectueaza un test rutier, daca reapare se executa programarea cutiei de viteze (AC063), apoi daca este aer in circuit purjarea circuitului hidraulic ambreiaj (SC011), control al mecanismului de actionare, etc. - DTC081171: se sterge eroarea, se fac cateva porniri de pe loc în diferite situatii, daca eroarea este prezenta se executa programarea punctului de atingere ambreiaj (AC039), daca este cazul si pozitie ambreiaj cuplat (AC070) si decuplat (AC071), se verifica ansamblul mecanisme de actionare ambreiaj, etc.”
Insa distinsul domn nu cred ca a inteles ceva din asta si nici macar nu a citit ce a scris @ 79 adu doar la cateva ore dupa postul citat de acest Radu Țuțulan (in 18 Jun 2022 la 13:30):
“79 adu post 18 Jun 2022, 22:38: Revin cu detalii! După un drum mai lung și plecări de pe loc mai dese, reîncepe să apară smucituri și parcă se aude și cum schimbă.Iau in calcul și ideea de a face conversia la manuală.Multumesc”
Din pacate astfel de “folclor” circula destul de mult pe net, multe “articole” sunt chiar amuzante, mai trist este ca ele se si “propaga”
Nimic nou \interesant in acest articol. plus un "amalgam" de informatii., atata tot, mult mai multe detalii, experiente, etc. se gasesc chiar in acest topic.
Iti doresc spor si bafta la vanzare si pacalirea cuiva. Dar te rog mult NU generallza, nu toti gandesc ca tine, printre noi mai sunt si oameni corecti si cinstiti, dovada chiar colegul NeMar si nu numai.
Iar pentru mine asa cum am scris este interesanta \utila si partea asta:
Da, deja am trecut de 5000 de km cu Yaris Cross hibrid, sunt foarte multumit, incantat chiar, nu poate fi facuta nicio comparatie intre cutia e-CVT si Easy R. Se conduce usor, volanul se invarteste muuult mai usor decat la Dacia, etc. Repet, nu au rost comparatiile. Ptr mine, Toyota e din alta lume fata de Dacia. Am consum in oras de 3,6 - 4,9. Pe autostrada cu viteza legala nu sare de 5,2.
Pe la 20 de ani si eu credeam ca traim intr-o lume in care toata lumea e corecta si cinstita. Acum, dupa inca 21 de ani, chiar nu mai cred asta. Sunt samsari care vand masini reparate dupa dauna totala, care nu mai sunt sigure la un nou accident. Asa ceva nu as fi in stare sa fac niciodata. La noi e un defect oarecum minor, care nu iti pune viata in pericol, dar destul de deranjant.
Ma bucur ca esti OK, dar nu stiu de ce te-ai "atacat" singur aiurea, plus ca este normal ca NU toata lumea sa gandeasca si sa procedeze ca tine, doar ca exemplu (pe care il consider unul foarte bun):
Trepidatiile le-a avut de noua, de la inceput, din prima mie de km. Nu am schimbat ambreiajul, nu am vrut sa pacalesc pe nimeni, am considerat ca nu are sens sa investesc 3-4 mii de lei intr un nou ambreiaj la reprezentanta si apoi dupa 500 de km trepidatiile sa reapara. Plus ca exista posibilitatea ca cel care ar fi cumparat o sa se intrebe de ce am schimbat ambreiajul la nici 60 de mii km si tocmai inainte s-o vand.....
Eu nu am timp sa stau mult cu masina, sa vina toata lumea sa o testeze, sa mearga perfect masina in ziua respectiva si a doua zi sa trepideze ca naiba, sa ma mai trezezc ca mi-o returneaza noul proprietar
Am unde sa fac schimbul cu 500 de lei manopera, probabil kitul e in jur de 1000 de lei. Trepidatiile o sa reapara cam in 5.000 de km, nu chiar 500 de km, depinde mult si in ce conditii se merge.
Masina mea e din Feb 2017 si are 90.000 de km. Daca o sa iau 5-6000 de euro o sa fiu multumit.
Trepidatiile le-a avut de noua, de la inceput, din prima mie de km. Nu am schimbat ambreiajul, nu am vrut sa pacalesc pe nimeni, am considerat ca nu are sens sa investesc 3-4 mii de lei intr un nou ambreiaj la reprezentanta si apoi dupa 500 de km trepidatiile sa reapara. Plus ca exista posibilitatea ca cel care ar fi cumparat o sa se intrebe de ce am schimbat ambreiajul la nici 60 de mii km si tocmai inainte s-o vand.
Da, deja am trecut de 5000 de km cu Yaris Cross hibrid, sunt foarte multumit, incantat chiar, nu poate fi facuta nicio comparatie intre cutia e-CVT si Easy R. Se conduce usor, volanul se invarteste muuult mai usor decat la Dacia, etc. Repet, nu au rost comparatiile. Ptr mine, Toyota e din alta lume fata de Dacia. Am consum in oras de 3,6 - 4,9. Pe autostrada cu viteza legala nu sare de 5,2.
Multumim si noi pentru acest update .
Pretul cred ca este unul bunicel chiar daca prin Februarie doreai 9000-9500 euro pe ea.
As avea totusi o intrebare referitor la "... au venit s-o vada cativa, s-au speriat de trepidatii ...", sa intelegem ca avea trepidatiile si NU ai schimbat ambreiajul sperand sa pacalesti mai usor pe cineva?
....
Sper sa obtin un pret cat mai bun pe ea, undeva pe la 9000-9500 euro. Nu necesita nicio investitie, revizii la zi numai in reprezentanta, placute si discuri noi, schimbate in decembrie. Voi trece la o hibrida de la Toyota, cu e-CVT, pe care fata de mizeria de easy-r mi se pare un vis s-o conduc.
iti doresc sa o volanesti sanatos si cu placere, plus multi-multi km fara probleme.
Si poate mai postezi pe aici cateva impresii despre masina (raman la parerea ca Toyota hibrid e-CVT este una buna \fiabila), eventual si o comparatie cu "fosta" JS3.
Salut, in sfarsit am reusit s-o vand. Sandero Stepway 2018, benzina 0.9 TCe, Easy R, 55.000 km, - 8.000 euro. De noua am luat-o cu 10.200 euro. Am luat bine, dar am tinut o la vanzare din aprilie.. au venit s-o vada cativa, s-au speriat de trepidatii..altii dupa ce intrebau, nu mai dadeau niciuun semn de viata, multi neseriosi, etc..Am dat o la o firma de inchirieri masini. As fi dat o mai repede dar am tinut la pret..voiam 9.000 euro. Nu s-a putut, e bine si asa.
salut....am fost la service iar,la mine in zona.....au oamenii un tester launch,destept cred eu......mi-au intrat pe motor-fara erori,apare ceva la semnalizare mereu,dracu stie de ce,am semnalizari....apoi s-a intrat pe cutie-fara erori apoi mi-au dat resetare parametri ambreiaj si resetare parametri cutie....acum pare normal tot,ceva s-a schimbat,merge altfel,nu cred ca e doar efect psihologic......mai aveam de inlocuit antigelul care era urat si maro,am pus dacia verde,3 litri si am mai pus apa distilata......acum a mai ramas o mica problema si e cam gata,asa sper.....are momente cand face turometru 800-1000....aiurea,random.....asta mai e si gata,asa sper...
LE nu inteleg cum mama naibii un motor asa mic schimba la 6500rpm cand te dai la ea si apesi brusc acceleratia,am dat blana la ea azi ca sa deschida termostatul mai repede sa mai completez.....accelerat,chinuit,imi place sunetul sunt un diliu sadic.
Comparat cu dci-ul 2017 ce sa zic...tot pe dci as merge dar asta e doar parerea mea,sper sa nu supar pe nimeni.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Leave a comment: