Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gil26
    replied
    Nu e alta, este aceeasi “idee”, asa cum am mai scris in cazul unor astfel de probleme si erori ale transmisiei Easy-R degeaba se sterg erorile, ele reapar, iar o “recalibrare” NU a ajutat cu nimic, asta chiar cand /daca a fost executata conform si a putut sa fie finalizata.

    In aceeasi idee, cunosc un alt user care a apelat la tine, e adevarat cu o alta eroare si alt actuator, i-ai facut o diagnoza si ai incercat o recalibrare dar s-a “blocat” si nu a mai pornit motorul , pana la urma tot in reprezentanta a ajuns.
    Dar legat de reprezentante mai depinde si de acestea, sunt useri care au avut probleme chiar si in unele (nu toate) dintre ele (ex de genul AutoCobalcescu), dar macar acolo se poate apela si la “Nivel de expertiză superior”.

    Revenind la problema colegului aurbrz si eroarea DTC080A54, raman la parerea ca a procedat bine apeland la reprezentanta, chiar daca “Pentru o calibrare mi-au dat 2 săptămâni de așteptare și un cost de 500lei” si putin probabil ca o recalibrare va rezolva problema fara a schimba componente, dar macar masina este acolo si desigur ca ramane de vazut cat va costa si mai ales cat va dura asta.

    Dar da, de acord, pana la urma fiecare face ce doreste si considera pe banii, timpul si masina lui.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Ideea era alta:
    - chiar cu erori și probleme, cu stergere de erori și/sau borne scoase ,mașina e funcțională aka motorul pornește și e oarecum deplasabilă.
    - dacă îi dai calibrare și nu reușește s-ar putea să nu mai poți porni motorul până nu se repară/inlocuiește reperul problemă, mașina fiind imobilizată.

    Fiecare face ce dorește pe banii și timpul lui.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Exact , tocmai de aceea in ultimele posturi am punctat ca in astfel de (ne)cazuri, simptome si erori "recalibrarea" NU rezolva cauza sau cauzele, ba mai mult poate sa faca mai rau decat bine, mai ales daca nici nu este facuta in mod conform, iar in unele cazuri aceasta nici macar NU se poate finaliza daca nu sunt indeplinite toate conditiile,, egal de ceea ce au scris pe aici unii "specialisti" in recalibrari.

    Chiar in acest topic este un user care a incercat o "recalibrare" si s-a "obtinut" doar o masina imobilizata apoi a ajuns in reprezentanta cu masina pe platforma.

    Iar legat de asta ma bucur ca aurbrz procedeaza bine /corect:

    Originally posted by aurbrz View Post
    ... M-am programat in reprezentanta pt.o recalibrare desi știu care este procedura de diagnosticare,dar nu vreau sa risc. Daca nu se rezolva cu recalibrarea probabil voi fi nevoit să schimb actuatorul de acționare a ambreiajului sau kitul de ambreiaj,sau poate ambele .
    Last edited by Gil26; 6 May 2025, 17:15.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Dacă e defecțiune mecanică, dacă îi dai calibrare și nu reușește s-ar putea să nu mai poți porni motorul...

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Totusi, pentru ca aceste erori sunt destul de “urate” iar efectele se pot amplifica in timp (de la aparitia temporara a mesajului in bord si aprinderea martorului pana la intrarea in avarie si imobilizarea masinii) atasez doar ca info procedurile de diagnosticare a celor trei erori din postul 6865, acestea sunt asemanatoare si sunt doar “linii de ghidare”, fiecare se poate adapta de la caz la necaz, dar poate sunt de folos si altora.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • aurbrz
    replied
    Pentru o calibrare mi-au dat 2 săptămâni de așteptare și un cost de 500lei.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    OK atunci, nu o mai este nevoie sa o reatasez.

    Ai punctat foarte bine si ca "Ce mă deranjează cel mai mult,nu este faptul că trebuie să schimb un actuator sau un ambreiaj ci așteptarea care urmează până aduc piesele(1 luna pt actuator!)", ba mai mult a fost o perioada cand nici nu se gaseau actuatoarele mai ales cel ambreiaj, sunt useri care au avut aceasta problema /erori si au asteptat chiar vreo 2-3 luni unul OE.

    PS: si pe mine m-ar deranja mai mult asta (nu neaparat costul sau schimbarea), acum ceva timp chiar ma gandeam sa achizitionez preventiv actuatoarele, pentru ca si la mine vor "ceda",chiar daca deocamdata functioneaza ireprosabil, tine doar de timp asta (si asa cum am mai scris de nenumarate ori problemele cu actuatoarele sunt mai importante si grave ca "celebrele" trepidatii, chiar daca tot timpul am fost puternic "contrat" de unii "cunoscatori" in recalibrari care habar NU aveau ceea ce scriu, dar timpul mi-a dat /facut dreptate)

    Leave a comment:


  • aurbrz
    replied
    Da, mulțumesc.Procedura de diagnosticare o cunosc,dar nu vreau să mă "bag" ,mă las pe mâna reprezentanței.Ce mă deranjează cel mai mult,nu este faptul că trebuie să schimb un actuator sau un ambreiaj ci așteptarea care urmează până aduc piesele(1 luna pt actuator!)

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    In primul rand am stat "in cumpana" daca dau sa nu "Like" postului tau, pentru ca nu poti sa dai like unui NEcaz, dar l-am dat mai ales pentru modul in care doresti sa rezolvi aceasta problema.

    Apoi despre eroarea DTC080A54 chiar putin mai sus in postul 6865 am exemplificat-o si comentat putin, dar repet ca desprea ea s-a mai discutat, au mai fost useri care au avut-o, atat in acest topic cat si in celalalt (asa cum am scris este si pentru TS4). Din pacate (asa cum am mai scris) doar o recalibrare NU a rezolvat aceasta eroare in toate (ne)cazurile pe care le cunosc.

    Nu mai caut acum in acest mare topic, dar daca doresti scrie si pot atasa acum (imediat aici) procedura de diagnosticare si orice alte informatii doresti.

    Leave a comment:


  • aurbrz
    replied
    Da ,se pare că la mine nu țin mai mult de 60 000 km.Este adevărat că merg mult în oraș la ore de vârf,dar totuși țin cam puțin .Data trecuta am schimbat la 67 000km iar acum am 127 000.Cu ultimul ambreiaj schimbat am făcut 80 000km,sa zicem că se acceptă uzura .Poate îmi spui și mie postul unde s-a discutat despre aceasta eroare.Multumesc!

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Despre eroarea DTC080A54 s-a mai discutat pe acest topic, am oferit si procedura de diagnosticare plus alte detalii si exemple referitoare la aceasta, etc. ...

    aurbrz , imi pare rau sa citesc asta, iar daca tin bine minte cu ceva timp in urma ai schimbat actuatoarele inclusiv cel ambreiaj.
    Asa repede (chiar daca si asta poate sa fie relativ) sa apara aceste probleme si eroarea DTC080A54 ?!

    Leave a comment:


  • aurbrz
    replied
    Recent,după mers in trafic intens ,la oprirea motorului cutia intra in avarie(apar liniuțele intermitente și rezistența).După câteva minute își revine și apoi pot pleca mai departe.Pe tester îmi
    apare eroarea DTC080A54,ansamblu mecanisme de acționare ambreiaj.M-am programat in reprezentanta pt.o recalibrare desi știu care este procedura de diagnosticare,dar nu vreau sa risc.Daca nu se rezolva cu recalibrarea probabil voi fi nevoit să schimb actuatorul de acționare a ambreiajului sau kitul de ambreiaj,sau poate ambele .

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Tangential la actuatorul ambreiaj si “cursa” acestuia dar in alta ordine de idei: un user a cerut ajutorul pentru codurile de eroare atasate, a primit si un raspuns “…Ar trebui facuta o calibrare si sterse cele doua erori …” fara insa sa stie ca toate cele trei erori se refera la ansamblu mecanisme (actuatorul) de actionare ambreiaj (doar ca info aceste coduri de eroare sunt valabile si pentru TS4) iar o “calibrare” despre care s-a tot discutat foarte mult si in acest topic nici in acest (ne)caz NU ajuta cu nimic, egal de ceea ce scriu unii “specialisti” in calibrari, plus ca asa cum am scris de nenumarate ori conteza si cum /in ce conditii sunt facute acestea, inclusiv succesiunea comenzilor ex AC062, AC070, AC071, AC048, AC039 sau chiar si AC063, verificarea parametrilor aferenti si a starilor ex PR292, PR293, PR245, ET288, etc. … iar daca NU se respecta toate acestea chiar si dupa inlocuirea actuatorului ambreiaj doar se “pierd” nervi, timp, bani, …. fara sa se rezolve complet problema.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Daca ai observat ca poate sa fie modificata "cursa: actuatorului (robotelul care cupleaza ambreiajul) atunci mult SPOR cu aceasta "joaca" ...

    Leave a comment:


  • Banciu Ovidiu
    replied
    Astăzi, la km 340.000 am schimbat ambreiaj + placă, rulment și volantă.

    M-am uitat la disc și era mâncat pe jumătate.
    Sunt curios daca cineva s-a jucat cu "cursa " actuator-ului? (roboțelul care cuplează ambreiajul).

    Am observat că poate fii modfiicată.

    Menționez, am cutia : JS3 (002) - S087085
    JS3 - CUTIE DE VITEZE SEMIAUTOMATĂ CU 5 TREPTE – TRACŢIUNE FAŢĂ
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google