In aceeasi idee, cunosc un alt user care a apelat la tine, e adevarat cu o alta eroare si alt actuator, i-ai facut o diagnoza si ai incercat o recalibrare dar s-a “blocat” si nu a mai pornit motorul
, pana la urma tot in reprezentanta a ajuns.Dar legat de reprezentante mai depinde si de acestea, sunt useri care au avut probleme chiar si in unele (nu toate) dintre ele
(ex de genul AutoCobalcescu), dar macar acolo se poate apela si la “Nivel de expertiză superior”.Revenind la problema colegului aurbrz si eroarea DTC080A54, raman la parerea ca a procedat bine apeland la reprezentanta, chiar daca “Pentru o calibrare mi-au dat 2 săptămâni de așteptare și un cost de 500lei” si putin probabil ca o recalibrare va rezolva problema fara a schimba componente, dar macar masina este acolo si desigur ca ramane de vazut cat va costa si mai ales cat va dura asta.
Dar da, de acord, pana la urma fiecare face ce doreste si considera pe banii, timpul si masina lui.

, tocmai de aceea in ultimele posturi am punctat ca in astfel de (ne)cazuri, simptome si erori "recalibrarea" NU rezolva cauza sau cauzele, ba mai mult poate sa faca mai rau decat bine, mai ales daca nici nu este facuta in mod conform, iar in unele cazuri aceasta nici macar NU se poate finaliza daca nu sunt indeplinite toate conditiile,, egal de ceea ce au scris pe aici unii "specialisti" in recalibrari. 
apoi a ajuns in reprezentanta cu masina pe platforma.
...
Leave a comment: