Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • t0rquemada
    replied
    TRANSELF NFJ 75W-80
    Lubrifiant extrem presiune, obtinut prin tehnologie de sinteza, pentru cutii de viteze manuale.
    Lubrifiantul TRANSELF NFJ este adaptat vehiculelor Renault ce au in echipare cutii de viteze de tip J, TL4, NDX si in special vehiculelor Renault Twingo, Modus, Clio, Mégane (cu exceptia Mégane / Scenic II Pk4) si Laguna (cu exceptia motorizarii 2, 2DT, dci si V6 ), Espaces (2.0 si 1.9 dti) si Kangoo.

    TRANSELF NFX 75Wa
    Lubrifiantul de ultim generatie, ce asigura un consum redus de combustibil, dezvoltat pentru a satisface cerintele tuturor cutiilor manuale Renault-Nissan-Mitsubishi, inclusiv cele recente (cutii de viteze si reductoare plug-in E-TECH si reductoare E-TECH pentru vehiculele Zoe).
    TRANSELF NFX ofera, de asemenea, compatibilitate completa cu normele cutiilelor de viteze intalnite in familiile J, TL4 si NDX de generatie anterioara.







    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Am dat like dar tin sa si multumesc pentru info (corectare), nu mai tin minte pe unde am citit ca nu se mai produc si au fost inlocuite de NFX, mea culpa ...

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Se produc


    https://www.dedeman.ro/ro/ulei-motor...-1-l/p/1027505

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    corect, asa este, uleiul folosit si recomandat de producator este ELF TRANSELF TRJ \NFJ 75W80 APIGL4 MIL-L-2105 C sau D dar acestea din cate stiu nu se mai produc si se gaseste inlocuitorul NFX 75W80, subscriu si celorlate scrise anterior.
    Mai adaug ca in cutia JS3(002) intra aprox 2.6 L iar umplerea se face pana la preaplin \revarsare, atasat si procedura de golire \umplere (se foloseste o garnitura noua, cuplul de strangere al busonului de golire este de 25 Nm, in plus este bine ca schimbul sa se faca cand uleiul vechi este putin “caldut” pentru eliminarea cat mai multor impuritati, etc…)
    Attached Files

    Leave a comment:


  • DFA
    replied
    Bănuiesc că poți folosi uleiul ELF TRANSELF NFX GL4 75W - API GL-4 SAE75W.

    În genere, operațiile de întreținere sunt doar:
    - verificare nivel ulei;
    - completare nivel ulei;

    Neavând un program de întreținere, schimbarea uleiului poate avea loc doar dacă constați la verificare că uleiul este:
    - Ars - miroase a ars, semn că a fost încălzit puternic;
    - Contaminat – de exemplu cu pilitură metalică sau non-metalică;
    - Degradat în orice fel;

    Schimbarea culorii NU este un semnal de uzură - vezi foto atașat cu ulei de CV la 30.000km comparativ cu unul nou.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • IceBling986
    replied
    Salutare! A schimbat cineva uleiul pentru cutia de viteze? Ce tip este necesar si ce marca ati luat? Am cautat in cartea masinii si in fisa de întreținere si nu este specificat. La reprezentanta nu raspunde nimeni la telefon. Mulțumesc anticipat!

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Nu am primit raspuns dar am intrebat asta (referitor la “trepidatii” Easy-R) deoarece colegul anul trecut prin iunie a scris ca:
    (quote=georgstelsib, 28 Jun 2022, 14:47)
    "Intre timp " nu mai am vibratii la easy-r . Am intrat si eu in clubul celor care au scapat de problema .
    Iar acum a intrebat retoric:
    Originally posted by vasilios View Post
    ... . Dar , ramane un dar . De ce in timpul mersului , mai ales in coloana , apar vibratiile desi se presupune ca bateria este incarcata ? ... .


    Dar toate acestea NU sunt “elemente noi” pentru nimeni, georgstelsib acum vasilios si toate celelalte clone ale sale gen vasiliosgr (nici macar “imaginatie” se pare ca nu prea este ), visceral , gledstone , etc. cam asta a facut pana acum in toate posturile sale.

    Mult-mult mai grav insa este faptul ca a denigrat acest forum, l-a improscat cu noroi (sa nu scriu altfel) pe unde si cum a putut, a scris ca de cand nu (mai) posteaza el nimeni altcineva nu mai face asta, forumul acesta este “mort”, a mintit ca a “plecat la cerere” de pe forum, etc., etc…, apoi isi mai facea o clona, iar denigra, alta clona, din nou mintea prezentand complet aiurea si pe invers lucrurile, alta clona si tot asa …

    Desigur ca la inceput NU recunostea ca este tot o clona, facea atat cat putea doar offtopic, flame, polemica, atac la persoane (colegi, moderatori), jignea si injura, etc., totusi pana la urma a recunoscut unele din clonele sale, utilizand insa toate aceste “arme” ale sale, cu altele insa a scris ca nu sunt clone pentru ca nu le foloseste in acelasi timp, asa ca citez din Regulament:

    3. Fiecare utilizator este identificat printr-un singur nume de utilizator (user). Înregistrarea sub alt nume a aceleiasi persoane se numeste "clona"; clonele sunt interzise
    si cred ca este clar pentru toata lumea ca inregistrarea sub alt nume a aceleiasi persoane se numeste clona, egal daca se face (“utilizeaza”) sau nu in acelasi timp (sau chiar mai mult: folosind IP-uri diferite), fiind aceeasi persona dar sub alt nume tot clona este, iar clonele sunt interzise.
    Deci raspunsul la ultima intrebare (restul fiind tot “retorice” si cu “tenta” de flame)
    Originally posted by vasilios View Post
    Si daca s-a mai discutat , inseamna ce ? Nu se mai poate continua , nu mai pot aparea elemente noi ? Cine poate pune stop discutiei ?

    ar putea sa fie: Regulamentul forumului.


    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Deci pana la urma tot ai REvenit pe forum, si apropo de "divagatii" (pentru cineva care era "anti-internet" pana acum)
    Originally posted by vasilios View Post
    ... . Informatii mult mai multe puteti gasi pe net iar acum , mai complet , puteti apela la ChatGPT , sau Bing AI , iar in curand si la Bard AI. Daca mi se permite o sugestie , v-as sugera sa folositi browserul Edge care are incorporat Bing AI , raspunsurile fiind mult mai complete . Se pare ca Samsung vrea sa renunte la motorul de cautare Google in favoarea Bing , interesant , nu ?
    La masina ta mai ai sau nu aceste "trepidatii" ???

    Leave a comment:


  • vasilios
    replied
    Divaghezi !

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Se stie asta, "mai ales daca faci drumuri scurte si dese ..." sistemul va aduce bateria oricum intr-o incarcare sub 100% destul de rapid.

    Pe Sandero Stepway 2017 0.9 TCe JS3 mai sunt (ai) aceste "trepidatii" chiar si cu bateria incarcata pe un redresor de calitate\clasic???
    Last edited by Gil26; 20 April 2023, 15:34.

    Leave a comment:


  • vasilios
    replied
    Vad ca esti interesat de : " SOC-ul aproape de 100% ..." se "mentine" o perioada mai lunga de timp pe masina " . Nu , nu se mentine , monitorizat de mine cu acelasi tester . Variaza in functie de temperatura exterioara si de timpul scurs de la ultima oprire .
    Apoi : "
    iar despre incarcarea pilotata, gestionaŕea energiei masinii si functionarea actuatoarelor s-au oferit informatii \ exemple si in acest topic." . Exista cineva care s-a suparat ca am oferit spre intarire informatii si catre cei care nu au timp suficient de a sta toata ziua pe forum si a frunzari sute de pagini ? Pentru aceia am oferit informatiile . ​

    Leave a comment:


  • vasilios
    replied
    Rezistenta de 6miliOhmi nu este putintel cam mare , este la limita . Apoi , dupa cum am spus mai sus , rezistenta interna este dinamica , adica variaza in functie de amperajul administrat , capacitatea bateriei (cu cat este mai mare cu atat rezistenta este mai mica ) temperatura lichidului , starea de incarcare , etc . Discutia era daca este indicata incarcarea externa a bateriei . Da este indicata , mai ales daca faci drumuri scurte si dese . Sistemul de management al incarcarii este foarte zgarcit in a pune sub sarcina alternatorul (pentru a reancarca bateria) care consuma energie , implicit carburant si tot implicit polueaza suplimentar . Sper ca informatia sa fie de folos celor in nevoie . Sfatuiesc totusi sa se foloseasca un redresor de calitate care sa nu duca la supraincarcare si nici la incarcare insuficienta . Informatii mult mai multe puteti gasi pe net iar acum , mai complet , puteti apela la ChatGPT , sau Bing AI , iar in curand si la Bard AI. Daca mi se permite o sugestie , v-as sugera sa folositi browserul Edge care are incorporat Bing AI , raspunsurile fiind mult mai complete . Se pare ca Samsung vrea sa renunte la motorul de cautare Google in favoarea Bing , interesant , nu ?

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    O rezistenta de 6 mOhm cred ca este putintel cam mare, apoi pe ex un Sandero Stepway 2017 JS3 cu S&S este interesant daca "SOC-ul aproape de 100% ..." se "mentine" o perioada mai lunga de timp pe masina chiar si pentru o baterie noua sau chiar incarcata (si) pe un redresor clasic, iar despre incarcarea pilotata, gestionaŕea energiei masinii si functionarea actuatoarelor s-au oferit informatii \ exemple si in acest topic.

    Leave a comment:


  • vasilios
    replied
    Incarcarea pe redresor nu poate decat sa faca bine bateriei , mai ales daca se face cu un redresor cu unda sinusoidala la 16 V dupa o descarcare partiala pana la cca 11 - 11,5 V . Cred ca merita cumparat un tester de baterii (konwai) de pe Alliexpres cu care poti monitoriza cat de des vrei bateria de pe masina . Eu am comparat rezultatele cu un Fluke si diferentele sunt nesemnificative . SOH -ul trebuie sa fie cat mai mare (peste 90%) SOC-ul aproape de 100% , iar rezistenta interna (care este dinamica) trebuie sa fie sub 6 mOhm ( nu megohmi cum spunea cineva de pe aici ). Si da , actuatoarele consuma cam mult la actionare iar o baterie insuficient incarcata s-ar putea sa nu poata livra decat partial curentul necesar ducand la o ambreiere "tremurata" . Dar , ramane un dar . De ce in timpul mersului , mai ales in coloana , apar vibratiile desi se presupune ca bateria este incarcata ? Oricum verificarea bateriei si incarcarea pe un redresor clasic (pentru cei care au posibilitatea) s-ar putea sa aduca surprize .

    Leave a comment:


  • nickey1982
    replied
    Originally posted by Onixer View Post
    Au mai aparut din pacate, la fel ca inainte. Interesanta chestia, dar ma gandesc ca bateria pe jumate n-ar insemna ca nu mai intra start-stop?
    Chiar nu stiu ce sa zic...

    Ar merita incercata o incarcare pe redresor la 100% si testat din nou? Nu cred ca face rau bateriei...

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google