Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gil26
    replied
    Pai colegul pana acum ne-a tot povestit explicat si detaliat cate in luna si in stele, doar pe Mercur cand este retrotrad nu l-a mai bagat in ”ecuatia trepidatiilor”, in rest au fost cam toate. Despre baterie si bujii a scris destul de clar ca a citit pe "altundeva" si ne-a mai repetat asta de cateva ori pe aici, dar era bine sa citeasca si mai departe, ex:
    I had the spark plugs replaced a week ago and the problem went away completely.
    Now about 2000 km later it's back.

    Leave a comment:


  • aurbrz
    replied
    N-au nicio treaba bujiile sau bateria cu trepidațiile, poate benzina cu care alimentezi. Eu am schimbat vreo 3 baterii pana acum și bujiile la 60kkm și nu s-a schimbat nimic în bine sau în rău, mașina merge tot asa. Bujiile arătau bine și mai puteam sa merg cu ele, iar în ce privește bateria am trecut de la Rombat la Varta, poate asta ma va tine mai mult de 2ani jumate.
    Last edited by aurbrz; 15 January 2023, 11:51.

    Leave a comment:


  • nickey1982
    replied
    S-a cam asternut praful pe aici.

    In ultima perioada, cred ca de prin octombrie 2022 de cand au coborat temperaturile sub 15 grade a inceput treptat sa nu mai trepideze deloc. Toata luna decembrie am stat in provincie si am pornit si de la -5 grade si a mers perfect de la prima pornire pana la ultima oprire. Cred ca am facut cam 5k de km de atunci.

    Am 62k de km si aveam in plan sa schimb bujiile originale (am zis la 60k de km le schimb) si bateria (face 7 ani in februarie 2023). Dar, sincer (nu radeti de mine) mi-e frica sa nu reapara trepidatiile.

    Au mai fost si in trecut perioade bune, dar pentru cateva sute de km, acum e de departe cea mai lunga perioada, inclusiv comparativ cu perioada cand a fost nou nouta.

    Nici nu m-am mai uitat cu interfata sa vad ce valori mai are la ambreiaj si la treapta 1, sa n-o deochi.

    Nu fac nimic deosebit, merg doar in automat, prima plecare cu treapta 1. Singura chestie pe care o fac e frana de mana un dinte ridicat cand stau pe la semafoare, dar nu pentru trepdidatii ci pentru odihna piciorului drept. In mers bara la bara merg cu frana obisnuit, dar fara sa franez imediat ce plec de pe loc, ci calculez sa ma deplasez macar 5-7 metri pana franez din nou.

    N-am o explicatie, e posibil sa apara din nou trepidatiile la primavara, sau poate a ajuns ambreiajul meu la o uzura care favorizeaza lipsa trepidatiilor. Sau poate e bateria mai slaba sau vreo bujie mai infundata, chiar nu stiu ce sa zic.

    Va tin la curent.



    Leave a comment:


  • ciadra
    replied
    Am dat (două) mailuri la Vocea Clientului, nici un răspuns....să îmi propună un trade-in avantajos sau înlocuirea ambreiajului cumpărat de mine cu manopera gratuită...nimic...dracu mai ia vreodată Dacia (sau Renault)....

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Yes, good for me and for others without problems.
    (iar despre trepidatii, modul de "manifestare", cauze potentiale, etc...s-a tot discutat in cele aproape 438 de pagini)

    Leave a comment:


  • NeMar
    replied
    Well, good for you. Eu am avut probleme cu aceasta cutie din primii km.. asta e. Ce mi se pare straniu e ca uneori cutia se comporta perfect, nicio trepidatie nimic. Nici macar in marsarier. Pentru ca alta data, sa faca foarte urat la mers bara la bara si si mai urat la marsarier. Alta data trepidatiile sunt intermediare, si tot asa. Ei, tocmai aceasta variatia foarte mare in comportament ma intriga. Deci nu este un defect care se manifesta de ficare data si cred ca e influentat de mai multi factori care nu pot fi controlati.
    Last edited by NeMar; 10 November 2022, 15:29.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Da, dar nu cred ca "suporta" comparatie nici CVT-ul de la Toyota cu cel de la Nissan \Renault, iar doar de dragul "discutiei" Toyota are acum e-CVT care nici nu stiu daca se mai poate sa se numeasca CVT, cel putin pe parte mecanica este absolut ingenios (la "electronica" nu ma "pronunt").
    Cat despre:
    Originally posted by NeMar View Post
    ...nici macar nu au considerat un esec cutia Easy R pentru cativa ghinionisti din Romania de pe un amarat de forum...
    si eu sunt un user pe un amarat de forum, am si cutia Easy-R (e adevarat ca TS4, insa tot Easy-R) dar NU sunt un "ghinionist", dupa peste cinci ani si 74k km transmisia Easy-R se comporta ireprosabil, fara nici cea mai mica problema tehnica, sunt foarte multumit de ea si masina, plus ca stiu si posesori de JS3 care la fel NU au avut probleme, dar am scris tot timpul ca am empatie pentru cei cu aceste trepidatii...

    Leave a comment:


  • NeMar
    replied
    Da, CVT e foarte fiabila, mai ales pentru mersul in oras, uita te la Toyota. In niciun caz la CVT nu vei avea nenorocitele astea de trepidatii in primii 2000 de km ca la mizeria asta de Easy R. Nu suporta nicio comparatie, iarta-ma.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Și CVT-ul e monument de fiabiliate, după tine, nu e așa ?

    Macar la JS3 găsești piese, la DK0 orice defectiune = stop joc, nu găsești piese, iar cutiile din desmembrări vor avea aceleași probleme.

    CVT = mentenanță strictă (schimb ulei) sau probleme

    Leave a comment:


  • NeMar
    replied
    Suntem cativa aici care ne plangem de trepidatii, asta e, ne-am luat teapa. Dacia merge mai departe, au pus in final o cutie CVT care nu mai da probleme, nici macar nu au considerat un esec cutia Easy R pentru cativa ghinionisti din Romania de pe un amarat de forum.. Am intrebat la Dacia daca imi pot face conversia la cutia CVT. Imposibil. Pot face conversia la manuala doar.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    H4M e conceput de Nissan și fabricat la Avtoframos (LADA) pe vremea când Renault era în Rusia chiar și pentru ROmania.

    NU e consumator de ulei, ci unele exemplare pot consuma ulei ca urmare a exploatării defectuoase (în special dacă s-a montat GPL)

    S-a montat pe Logan II (cu/fără CVT), Duster ph2/ph3 (doar la noi) și

    Leave a comment:


  • Leo0608
    replied
    Nu stiam.Multumesc
    H4M 115 cp 84kw este facut de Nissan.
    Era consumator de ulei,pus pe Duster.Avea distributie pe lant.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Originally posted by Leo0608 View Post
    Lada au pus robotizata pe 1,6 mpi cel mai fiabil motor
    LADA a pus 1,6SCe euro5 + AMT (automatic manual transmision) aka 2182, (cutie adaptată de ei) nu praștia de k7m, aia s-a pus doar pe Renault Logan II.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Originally posted by nickey1982 View Post
    Ca sa mai vorbim la obiect, pun 3 video-uri recente de la brazilieni:

    Veículo perdia os parâmetros de ajustes do câmbio todos os dias após a 1° partida e não gerava código de defeito algum. Após os testes que fizemos percebemos...

    Evite deixar o conjunto de embreagem chegar a quilometragem superior a 70 mil km. Assim previne o que aconteceu com este que é mostrado no vídeo.

    Fala Galera, esse video mostra o relato de um problema no cambio automatizado da Renault, o Easy-R estava acunsando troca de marchas estranhas e erroneas, e ...


    Ultimul video e o problema cunoscuta, care se intampla mai ales la supraincalzire, primele sunt probleme pe care nu le-am mai vazut.

    Ce treabă are K7M + JS3 001 cu H4B+JS3 002 ? Au același soft și aceeași calibrare? Nu.

    Leave a comment:


  • Leo0608
    replied
    nu schimbati bateria si nici nu visati ca cineva face alt soft ptr cutie.Vise ...
    Am scris mai sus ce face un om rational care nu e pe forumuri,poate si taximetristi care nu au basini in cap dupa forumu asta ...
    Originally posted by Leo0608 View Post
    care au masini cu robotizate le vand, ca sa ia ochii la vanzare baga ambreiaj nou eventual da bani si face o calibrare de ambreiaj care nu tine mult.
    Trebuia proces colectiv data Dacia si Renault in judecata, gen cum facuse in alt stat ca s-au judecat cu Renault ptr 1,2tce care consuma ulei si l-au retras din productie.
    Originally posted by Leo0608 View Post
    studiaza conversia la manuala 5 tr cu tot cu timonerie, las-o dracu de robotizata.
    Lada au pus robotizata pe 1,6 mpi cel mai fiabil motor
    Pacat ca nu au mai iesit ptr normele de poluare Euro 6
    Last edited by Leo0608; 6 November 2022, 14:52.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google