Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gil26
    replied
    Originally posted by nickey1982 View Post
    N-am zis nicio clipa ca e usor. Ba chiar am specificat greu, dar nu imposibil, daca recititi mai sus. Am zis doar ce inseamna ca si procedura: modificat de exemplu timpii de ambreiere in codul sursa, recompilat codul, scris pe masina si testat.
    Daca asta consideri ca "inseamna" si crezi ca poti face asta...then go for it
    Dar tu si cand ai dat "stirea" cu schimbatul bateriei de pe forumul german ai "dezbatut" pe aici si ai incheiat cu "faptul" ca astepti ca si alti colegi sa o schimbe si sa vezi "rezultatul" apoi o vei schimba si tu (daca chiar doresti pot cauta \cita postul acela), acum doresti sa faci rescriere de "coduri sursa" ...Bafta!

    Leave a comment:


  • Leo0608
    replied
    si rapoartele din cv sunt asemanatoare cu jh3 de logan. Deci nu comentez.Francezii jegosi ca de obicei,la romani tot ce e vechi la care aveau ei stocuri mari nevandute si in loc sa le caseze/arunce la fier le-au trimis in ro pe logan ca 1,5dci 65cp fosila, 1,4mpi de pe solenza e7j si k7m de pe logan, k7j 1,4 75cai ...
    De ce nu ne-a dat direct 1,4 16v , 1,9dci, 2.0 turbo benzina si diesel?
    Ca preturi mari stie sa ceara

    Leave a comment:


  • nickey1982
    replied
    Ca sa mai vorbim la obiect, pun 3 video-uri recente de la brazilieni:

    Veículo perdia os parâmetros de ajustes do câmbio todos os dias após a 1° partida e não gerava código de defeito algum. Após os testes que fizemos percebemos...

    Evite deixar o conjunto de embreagem chegar a quilometragem superior a 70 mil km. Assim previne o que aconteceu com este que é mostrado no vídeo.

    Fala Galera, esse video mostra o relato de um problema no cambio automatizado da Renault, o Easy-R estava acunsando troca de marchas estranhas e erroneas, e ...


    Ultimul video e o problema cunoscuta, care se intampla mai ales la supraincalzire, primele sunt probleme pe care nu le-am mai vazut.

    Leave a comment:


  • Leo0608
    replied
    ptr scris pe masina softul de testare trebuie scule care costa...
    Cel mai bine vinzi masina cum face lumea si iei altceva
    Ori faci conversia la manuala. Sau adaptezi alta cutie de viteze EDC ori aia cu convertizor de pe Laguna/Megane dar trebuie cineva care stie cutiile alea si masina donatoare de pe care sa iei si sa muti/adaptezi pe logan.E greu
    Ce fain era cutia automata cu convertizor BA0/1 7700600222
    ​pe 1,6mpi Ambition. Hai ma aveau Laguna /Megane1 si noua ca suntem saraci ne-a bagat ciurucurile lor 5tr manuala pe logane, care avea aceeasi viteza la 3000 rpm aproape 100km/h ca oltcitu si dacia 1310 in 5 tr. Ba ma lasi? Pe bune? Dupa 25 ani???
    Last edited by Leo0608; 6 November 2022, 14:34.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Leo0608 corect, mai adaug ca modificarea, implementarea si testarea se fac in timp si conditii diferite pe masini, apoi mai trebuie si "validata", NU "doar il modificam si compilam" ​
    Last edited by Gil26; 6 November 2022, 14:33.

    Leave a comment:


  • nickey1982
    replied
    N-am zis nicio clipa ca e usor. Ba chiar am specificat greu, dar nu imposibil, daca recititi mai sus. Am zis doar ce inseamna ca si procedura: modificat de exemplu timpii de ambreiere in codul sursa, recompilat codul, scris pe masina si testat.

    Leave a comment:


  • Leo0608
    replied
    Originally posted by Gil26 View Post
    Despre firma din Olanda am scris primul pe aici cunoscand si persoana din Romania care colaboreaza cu ei, am mai scris de vreo doua ori ca NU au dezvoltat softul pentru Easy-R considerand ca nu se merita (pentru robotizatele de la VW, BMW, etc. insa au facut asta), apoi colegul i-a contactat, si NU e chiar atat de simplu pe cat crezi tu ca "Poate ar fi avut codul sursa si doar il modificam si compilam"
    Tragand linie: in ultimele cateva zeci de pagini ai tot reluat lucruri care s-au discutat de "enspe ori" pe acest topic plus ca ai mai adaugat \preluat si "stiri" unele chiar hilare, facand si multe presupuneri aiurea, etc.
    Sa fie foarte clar ca problema asta a trepidatiilor la JS3 este destul de mare neplacuta si frecventa, este si de apreciat ca incerci sa tii topicul "in viata", dar informatiile mai trebuie si "cernute", si altii citesc forumurile straine sau grupurile de pe FB, etc., sunt si posturi interesante si utile dar si multe balarii, iar "folclorul" circula rapid dar NU ajuta pe nimeni cu nimic.
    Chiar si cu codul sursa nu e asa de usor. Trebuie sa ai si mediul de lucru in care sa scrii /modifici/testezi codul.Planuri de testare
    Nu e asa batut din palme @nickey1982
    Plus ca trebuie programatori automotive care au mai lucrat softuri de cutii de viteze la viata lor. Un simplu programator se uita ca la desene animate la televizor ca habar nu are de unde sa o apuce,etc...

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    daca (doar) asta ai inteles atunci...keep going cu

    Leave a comment:


  • nickey1982
    replied
    Gil26 nu stiu de ce ar fi neaparat aberant sau hilar ca schimbatul bateriei sau al bujiilor sa rezolve problema (chiar si temporar). Depinde aici desigur de uzura ambreiajului si poate si de modul de exploatare. Pana la urma suntem pe forum sa ne dam cu parerea, chiar daca uneori e gresita, asa invatam si ne corectam.

    Leave a comment:


  • Leo0608
    replied
    care au masini cu robotizate le vand, ca sa ia ochii la vanzare baga ambreiaj nou eventual da bani si face o calibrare de ambreiaj care nu tine mult.
    Trebuia proces colectiv data Dacia si Renault in judecata, gen cum facuse in alt stat ca s-au judecat cu Renault ptr 1,2tce care consuma ulei si l-au retras din productie.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Originally posted by nickey1982 View Post
    Sunt firme de tunning care fac asta. S-a vorbit aici la un moment dat de o firma din Olanda care a modificat softul de DSG. Parca le-a scris un coleg si a primit raspuns ca trebuie sa fie un numar mare de cereri ca sa renteze timpul investit.
    Eu gasisem pe LinkedIn o persoana care avea in CV ca a participat la dezvolarea cutiei EasyR, dar n-am mai reusit sa o contactez. Poate ar fi avut codul sursa si doar il modificam si compilam.
    Despre firma din Olanda am scris primul pe aici cunoscand si persoana din Romania care colaboreaza cu ei, am mai scris de vreo doua ori ca NU au dezvoltat softul pentru Easy-R considerand ca nu se merita (pentru robotizatele de la VW, BMW, etc. insa au facut asta), apoi colegul i-a contactat, si NU e chiar atat de simplu pe cat crezi tu ca "Poate ar fi avut codul sursa si doar il modificam si compilam"
    Tragand linie: in ultimele cateva zeci de pagini ai tot reluat lucruri care s-au discutat de "enspe ori" pe acest topic plus ca ai mai adaugat \preluat si "stiri" unele chiar hilare, facand si multe presupuneri aiurea, etc.
    Sa fie foarte clar ca problema asta a trepidatiilor la JS3 este destul de mare neplacuta si frecventa, este si de apreciat ca incerci sa tii topicul "in viata", dar informatiile mai trebuie si "cernute", si altii citesc forumurile straine sau grupurile de pe FB, etc., sunt si posturi interesante si utile dar si multe balarii, iar "folclorul" circula rapid dar NU ajuta pe nimeni cu nimic.

    Leave a comment:


  • Leo0608
    replied
    Ar mai fi Modus,avea robotizata cu comanda hidraulica, nu electrica ca la Logan.
    N-am inteles de ce nu au pus Renault pe Dacia cutia lor cu convertizor,o aveau pe Laguna.Dar e alta discutie

    Leave a comment:


  • nickey1982
    replied
    Originally posted by Leo0608 View Post
    a fost Reno Twingo, nu stiu sigur daca si pe Clio robotizate Easy-R asta ziceam.
    Twingo nu avea functia de crawling.
    Renault Clio 3 a avut o robotizata.

    Leave a comment:


  • nickey1982
    replied
    Originally posted by Gil26 View Post
    Poti detalia te rog asta: "Softul poate fi modificat si neoficial, mai greu dar nu imposibil.", poti da exemple, cum, cine, etc.?
    Sunt firme de tunning care fac asta. S-a vorbit aici la un moment dat de o firma din Olanda care a modificat softul de DSG. Parca le-a scris un coleg si a primit raspuns ca trebuie sa fie un numar mare de cereri ca sa renteze timpul investit.
    Eu gasisem pe LinkedIn o persoana care avea in CV ca a participat la dezvolarea cutiei EasyR, dar n-am mai reusit sa o contactez. Poate ar fi avut codul sursa si doar il modificam si compilam.

    Leave a comment:


  • Leo0608
    replied
    studiaza conversia la manuala 5 tr cu tot cu timonerie, las-o dracu de robotizata.
    Lada au pus robotizata pe 1,6 mpi cel mai fiabil motor
    Pacat ca nu au mai iesit ptr normele de poluare Euro 6
    Originally posted by nickey1982 View Post
    La brazilieni si rusi s-a pus pe Renaulturi (Dacii cu alta sigla) pe motoare benzina 1,6 si sunt probleme cu trepidatiile, poate nu asa multe ca la noi, unde poate contribuie si motorul in 3 pistoane.
    Softul poate fi modificat si neoficial, mai greu dar nu imposibil.
    ​
    Last edited by Leo0608; 6 November 2022, 12:29.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google