Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gil26
    replied
    Ai adus "informatia", aici dar NU ai aplicat-o, ai asteptat doi ani de zile ca mai multe persoane (nu una) sa confirme rezolvarea problemei ca apoi sa o faci si tu (iar acum doar de nevoie ai facut-o), intre timp ai mai adus-o in "discutie" de cateva ori chiar daca alti colegi de forum au infirmat asta (chiar si unul din userii germani), la fel ca toate celelalte "informatii" (unele chiar aiurea) pe care NU le-ai testat \aplicat, dar le-ai tot "reiterat" pe aicivin repetate randuri \posturi si ai asteptat ca altii sa le faca.

    Asta am citat \subliniat (exact ceea ce ai scris).si nu ceea ce denaturezi tu acum.
    Last edited by Gil26; 5 June 2024, 22:02.

    Leave a comment:


  • nickey1982
    replied
    Da, au fost 2 nemti care au raportat asta si eu am adus informatia si aici. Unde e greseala sau minciuna?

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Iar ca sa fie si mai clar acest lucru l-ai scris pe 23 Mai 2022 (subliniez asta), imediat dupa acest post:

    Originally posted by nickey1982 View Post
    Inca un coleg german raporteaza disparitia trepidatiilor dupa scimbarea bateriei.
    Last edited by Gil26; 5 June 2024, 21:31.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Exact, la fel ca toate celelalte "solutii" pe care le-ai tot propus altora dar tu NU le-ai aplicat:

    De altfel, atat timp cat bateria mea inca nu e dusa nu as schimba-o decat daca ar confirma rezolvarea problemei mai multe persoane.
    Last edited by Gil26; 5 June 2024, 20:33.

    Leave a comment:


  • nickey1982
    replied
    N-avea rost sa incerc sa schimb bateria inainte sa ii sune ceasul. Am zis clar ca n-am sperante prea mari ca o sa rezolve problema permanent. Momentan am facut 4 drumuri in oras de maxim 10 km in total si am eliberat total pedale de frana atat la plecari cat si la parcari si nu a trepidat. Nu inteleg unde ma contrazic singur. E posibil ca acea calibrare care a facut-o la primul contact pus cu bateria noua sa conteze. Maine vedem cum merge cu motorul rece.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    In primul rand eu NU te-am contrazis cu nimic, doar am citat si subliniat ceea ce au scris ceilalti colegi dar mai ales tu, si se pare ca te contrazici singur.
    Apoi ai tot propus tot felul de "solutii" dar tu NU le-ai aplicat, ai asteptat ca altii sa o faca, exemplu chiar acesta cu bateria, daca e nevoie iti citez si postul din prima "etapa" (plus ca le tot repeti la diferite intervale de timp), insa nu am timp si nici chef de astfel de "discutii", dar tu poti continua.

    PS: iar "solutia" ta cu bateria noua NU rezolva rezolva problema trepidatiilor, doar ca ex si posturile pe care le-am citat, iar asta era clar inca de la "bun inceput". Punct.
    Last edited by Gil26; 5 June 2024, 20:10.

    Leave a comment:


  • nickey1982
    replied
    Intentiile mele pe acest forum sunt cele mai bune posibile. Sunt si eu in aceesi oala cu restul de posesori nefericiti care au aceasta problema a trepidatiilor. Pana acum n-am facut decat sa prezint experiente personale (sincere) si sa preiau de pe alte forumuri sau grupul de FB spusele altora (corecte sau nu) care mi s-au parut importante. Nu o sa inteleg niciodata rolul tau de a ma contrazice la fiecare postare sau de a baga batul prin gard.
    Cine intra pe forum si citeste sau chiar pune in aplicare o solutie o face pe propria raspundere si isi asuma riscurile. Pana la urma asta e tot ce ne-a mai ramas atat timp cat producatorul ne-a abandonat...

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    nickey1982 de fapt ai adus “tema” aceasta in trei (nu doua, mea culpa) “etape”, vezi si:

    Originally posted by aurbrz View Post
    N-au nicio treaba bujiile sau bateria cu trepidațiile, poate benzina cu care alimentezi. Eu am schimbat vreo 3 baterii pana acum și bujiile la 60kkm și nu s-a schimbat nimic în bine sau în rău, mașina merge tot asa. ….

    sau cea anterioara in care chiar tu ai scris si asta:

    Originally posted by nickey1982 View Post
    Nu stiu ce sa zic, colegul Ireaza27 a schimbat 4 baterii pana acum si la el nu s-au rezolvat. ...


    Ti-am explicat, detaliat, exemplificat, valori, etc. pe care le-ai ignorat “cu desavarsire”, dar acum daca tot ai pus baterie noua iti sugerez (de aceea am adaugat acest post, cred ca este mult mai important) dupa un timp de utilizare sa si urmaresti acest lucru, cu un tester de baterie poti masura SOC eventual si SOH, U, Ri in diferite conditii si intervale de timp, daca nu ai tester de baterie poti vedea via diagnoza (din cate stiu ai posibilitatea aceasta, iar valorile acestea sunt de fapt si cele de care tine “cont” softul masinii) PR1521 =INCARCARE BATERIE eventual si PR074, PR002, PR1029 plus ceilalti legati de incarcarea pilotata si gestionarea energiei, vei avea cateva “surprize -surprize” si te vei convinge singur si practic de toate acestea referitoare la bateria noua, despre trepidatii find aceeasi lunga “discutie” din pacate

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    LE: plus postul acesta:

    Originally posted by Onixer View Post
    Au mai aparut din pacate, la fel ca inainte. Interesanta chestia, dar ma gandesc ca bateria pe jumate n-ar insemna ca nu mai intra start-stop?
    si ceea ce ai scris \citat chiar tu:

    Originally posted by nickey1982 View Post

    Cum mai stai cu trepidatiile? Au reaparut?

    O posibila explicatie:

    Hello,
    the jerking at the first start is very annoying.
    I have a problem with the battery management because the battery is always only half full.
    I charged the battery (EF) and the cold star trucking was gone. Had been
    on the road for a week and the battery was tested again only half full and the cold star trucking was back.

    Leave a comment:


  • nickey1982
    replied
    Bateria trebuia sa o schimb ca nu mai pornea masina. Cat o sa tina minunea am zis ca nu stiu. Cel mai probabil 1-2000 de km. Sperante mari nu am. Cand reapare ce fac? Zic ca am masina electrica si o pun la incarcat in fiecare seara?

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    nickey1982 , pentru ca m-ai mentionat am citit postul tau, am zambit (din nou) si citez fara alte comentarii (mai este si postul lui aurbrz , plus ceilalti colegi, inclusiv cel al userului german pe care l-ai mentionat in cele doua ocazii cand s-a discutat despre asta):

    Originally posted by SSC42 View Post
    ...
    Astazi am rezolvat problema, am inlocuit acumulatorul original cu unul Moll Germania 60Ah, pret 650 lei, tehnologie AGM.... Am incercat sa vad daca in urma schimbarii acumulatorului se simte vreo modificare in comportamentul cutiei, asa cum citisem pe forum (ca la schimbarea bateriei s-ar ameliora acele trepidatii, cel putin pentru o vreme). N-am sesizat nicio schimbare. ...

    Leave a comment:


  • nickey1982
    replied
    Gil26 uite azi a murit bateria si am pus una noua, Rombat Champion de 70 de Ah. Cand am conectat bateria noua am auzit cum si-a facut bateria o calibrare, cel putin 10 miscari ale actuatorului. Cu ocazia asta am testat fara sa vreau ce spuneau unii colegi legat se disparitia trepidatiilor. Surpriza placut e ca au disparut complet. Sa vedem cat tine minunea. Am notat nr. de km 87.200.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    In alta ordine de idei: atat in acest forum \topic cat si in celelalte am scris de cateva ori ca pe langa aceste trepidatii poate sa fie o problema (chiar mai mare \grava) si cu actuatoarele, am adus destule argumente si date \informatii tehnice dar pe aici am fost contrazis, chiar puternic “contrat”, in lipsa argumentelor doar cu referire (chiar atac) la persoana. Timpul insa mi-a dat dreptate, dovada si (doar) exemplele din acest topic.

    Recent pe un grup a aparut un alt (ne)caz cu actuatorul ambreiaj la JS3-002, pana aici nimic “neobisnuit”, este normal, uzura acestuia putand sa apara mai devreme sau mai tarziu (timp \nr. km) functie de mai multi factori, inclusiv modul de utilizare.
    Dar mi-a atras atentia “discutia” de acolo despre “programarea” acestuia si daca este sau nu necesara.

    Asa cum am scris \atasat de nenumarate ori dupa schimbarea actuatorului ambreiaj trebuie facuta si programarea, reinitializarea,”invatarea” acestuia via diagnoza, citez (din nou) din procedura de demontare \montare etapa finala:

    Aplicați metoda după reparare în instrumentul de diagnosticare:
    - conectați „calculatorul cutie de viteze”,
    - comutați în modul reparație,
    - afișați „Procedura înainte/după repararea computerului selectat,
    - selectați „Computer cutie de viteze” în secțiunea „Lista componentelor găzduite de acest computer”,
    - efectuați operațiunile descrise în secțiunea „Procedura de aplicat după reparație”.

    Verificați funcționarea corectă a sistemului de ambreiaj.
    plus doar un extras (este mult mai mare si nu doresc sa “lungesc” prea mult postul) din procedura de diagnosticare:

    X52/BVR5
    Ansamblu mecanisme de acţionare ambreiaj : Procedură înainte_după reparaţie
    Procedură de aplicat înainte de reparaţie
    Note!!! Această etapă trebuie să fie aplicată înainte de înlocuirea sau (re)programarea calculatorului cutiei de viteze.
    Aplicaţi operaţiile descrise în NT 3585A "PROCEDURĂ DE (RE)PROGRAMARE CALCULATOR".
    Procedură de aplicat după reparaţie
    După remontarea TCU şi dacă aceasta a fost înlocuită, efectuaţi programările TCU în următoarele condiţii:
    Note!!! Condiţii iniţiale: Contact PUS. Motor OPRIT. Cutie de viteze în Neutru
    RN-CLIP-LAUNCH-ACTUATOR DomainTRANSMISIE AUTOMATICĂ:
    RZ004 -MEMORIE DE DEFECŢIUNI
    AC063 -PROGRAMARE CUTIE DE VITEZĂ.
    AC062 -PROGRAMARE SFÂRŞIT DE CURSĂ AMBREIAJ
    AC048 -OPRIRE COMANDĂ ÎN CURS

    Note!!!Condiţii iniţiale: Contact PUS. Motor PORNIT. Ambreiaj decuplat (puneţi cutia de viteze în Rulare, apoi în poziţia Neutră). Cutie de viteze în Neutru. Vehiculul la ralanti
    RN-CLIP-LAUNCH-ACTUATOR Domain TRANSMISIE AUTOMATICĂ:
    AC039 -PROGRAMARE PUNCT DE ATINGERE AMBREIAJ
    AC048 -OPRIRE COMANDĂ ÎN CURS
    RN-CLIP-DISPLAY-DEFAULTS TRANSMISIE AUTOMATICĂ
    Rulaţi vehiculul schimbând vitezele cuplate atât în modul manual, cât şi în cel automat.
    Desigur ca fiecare procedeaza asa cum doreste \considera cu masina sa, dar repet ca aceasta operatie trebuie facuta si mai ales in mod conform, iar pentru cine crede ca nu trebuie facuta si\sau nu o face destul de probabil costurile (bani, timp, nervi, etc.) pot sa fie mai mari.

    PS: la masina din semnatura Easy-R TS4001 asa cum am mai scris NU am aceste “trepidatii” (dupa 7 ani si aproape 95k km) dar anticipez uzura actuatoarelor pe care o consider normala (la fel ca uzura oricarei alte piese \componente) si NU o problema tehnica, ramane de vazut doar cand si care actuator, dar la primul “semn” in secunda doi il (sau le) voi schimba fara sa fac nici cel mai mic compromis.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Pana acum in acest topic ai "prezentat" zeci de "solutii" care rezolvau aceasta problema a trepidatiilor, asa ca te intreb retoric daca ai incercat macar una dintre ele (sa fie foarte clar ca nu este vorba despre "metodele" de evitare a trepidatiilor ci despre numeroasele "solutii" de rezolvare rusesti, germane, braziliene, etc. pe care le-ai prezentat si propus aici altora).

    PS: iar daca citesti acest topic inca de la inceput vei vedea ca multe din probleme au fost anticipate chiar si potentiale solutii, etc. pe acest forum si nu altele, apoi tot aici se gasesc foarte multe informatii referitoare la Easy-R JS3(002) si H4B408.
    Sau altfel scris, referitor la ultimele tale posturi "in serie" despre toate acestea s-a mai discutat \detaliat, inclusiv:

    Originally posted by nickey1982 View Post
    ​​
    Last edited by Gil26; 1 June 2024, 20:04.

    Leave a comment:


  • nickey1982
    replied
    Pe mine ma intereseaza daca gasesc rusii vreo solutie permanenta sa o incerc si eu.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google