Easy-R6 A.k.a. TS4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Easy-R6 A.k.a. TS4

    Cum probabil mulți (nu) știu Easy-R de pe dCi are 6 rapoarte(R6) se numește TS4 și se trage din cutia TL4(de ex Duster 4x2).

    Ambreiajul e pilotat electrohidraulic, în rest are aceleași funcții ca și JS3.

    Variante de vânzare:
    k9k626+ TS4 001

    Folosiți acest topic doar pentru impresii, probleme tehnice și întrebări legate de TS4
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

  • #2
    "Ambreiajul e pilotat electrohidraulic"
    la benzina cum este? si care este diferenta?

    Comment


    • #3
      Poluăm topicul inutil, sunt peste 150 de pagini din care afli, dacă vrei, cum funcționează JS3

      JS3 are ambreiajul comandat prin cablu - una din ipozele de lucru de la trepidații e exact acest cablu

      http://www.loganclub.ro/forum/easy_r_k_js3-t57172.html
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • #4
        11 luni 25.000 km singura obiectie :pe franare este ca o tine prea mult in treapta a 2-a in jos, ar putea schimba mai repede in treapta 1.

        Comment


        • #5
          Nu prea merge, trebuie turatie cat mai mica pt ca altfel da socuri. Oricum cutiile de acest gen nu prea folosesc treapta a I-a.

          Comment


          • #6
            Originally posted by proteinman View Post
            11 luni 25.000 km singura obiectie :pe franare este ca o tine prea mult in treapta a 2-a in jos, ar putea schimba mai repede in treapta 1.
            exact asta e si "nemultumirea" mea cea mai mare, iar daca dupa o franare, te si grabesti iar sa pleci, nu prea percuteaza

            sigpic

            Comment


            • #7
              Incepand de astazi se poate comanda (nu ma refer la masinile din stoc!) in cazul motoarelor diesel numai cu adblue. Iar deocamdata nu se mai poate alege cutia robotizata pe diesel.

              Comment


              • #8
                Interesanta stirea. Chiar am configurat un SS Prestige. La motorizare nu este TS4 (care pare ca nu a avut probleme pana acum), dar mai este JS3 (cu unele probleme legate de trepidatii). Am vazut ca pretul diesel cu adblue este ca cel vechi cu TS4.

                Referitor la retrogradarea din 2 in 1 nu am remarcat intarziere prea mare. Tind sa cred ce a spus colegul valioglu. Pe mine m-a deranjat de cateva ori schimbarea din 2 in 3. Dar m-am obisnuit cu dinamica masinii si acum evit instinctiv asta.
                E adevarat ca softul (sau chiar partea hard) pare a "lungi" putin treapta 2 (atat la retrogradare cat si la urcare). Uneori asta poate fi deranjant in trafic daca nu se anticipeaza raporturile turatie-viteza-cuplu.
                Este doar impresia mea de pana acum (un an si 19 000 km).
                Last edited by Gil26; 6th September 2018, 12:17.

                Comment


                • #9
                  Cand aveti AC-ul pornit si franati la retrogradarea din 2-1 nu aveti senzatia ca va da "in nas"?

                  Comment


                  • #10
                    Ba da, si e normal sa fie asa :-) e frana de motor puternica din cauza AC-ului.
                    I have no special talent. I am only passionately curious.

                    Comment


                    • #11
                      La aproximativ 23k km, mie mi se propune inlocuirea ambreiajului la 1.5 DCI+Easy R, cei drept la solicitarea mea, dar eu incerc sa rezolv anumite trepidatii (la parcare si in trafic) in rest, CV schimba foarte bine. Consider ca nu am probleme la ambreiaj, si ca softul cutiei nu stie in anumite momente sa-mi patineze ambreiajul. Asta am explicat si service-ului, dar ei nu stiu nici macar sa ia notite nu mai zic ca vor ca eu sa platesc 20% din interventie, Dacia facand doar un gest comercial de 80%. Acum astept raspunsul Dacia, pentru ca eu nu consider vinovat ambreiajul, ci softul. La revizia de 1 an, mi s-a resetat calculatorul de bord si trepidatiile au disparut vreo 6k km.
                      Last edited by mihai82; 12th October 2018, 07:48.

                      Comment


                      • #12
                        Acum nu stiu cat de tare vibreaza sau cum se comporta cutia ta, dar nu trebuie totusi sa uitam ca aceste cutii cu ambreiaje nu vor fi la fel de line si confortabile ca cele cu convertizor de cuplu. Mereu vor aparea senzatii ciudate si care se vor resimti mai ales la treptele inferioare de viteza. E valabil si pentru aceste robotizate si pentru cele cu dublu ambreiaj care sunt insa mai line, mai ales cele cu ambreiaj umed.

                        Comment


                        • #13
                          Scuze, poate nu m-am exprimat bine. Eu am solicitat prin VC o diagnoza pentru a vedea daca trepidatiile pe care le am eu sunt sau nu normale, si am ales un reparator autorizat. Cei din reprezentanta mi-au spus ca vinovat e ambreiajul, si ei propun inlocuirea lui.

                          Comment


                          • #14
                            Foarte bine ca propun inlocuirea lui dar tu in calitate de posesor al masinii nu trebuie sa dai niciun procent din costuri. Masina este in garantie, cutia are si ea la randul ei garantie de 3/5 ani, sau 100.000 km, mi se pare normal ca ambreiajul sa tina atat, sau hai, nu 100.000 dar 80.000 macar

                            Comment


                            • #15
                              La 27k si eu cred ca ma indrept in aceeasi directie. Apar trepidatii, cateodata si mai puternice, dar doar cand accelerez in momentul ambreierii.

                              Daca o las sa plece cu crawl nu face nimic dar apoi daca accelerez trepideaza. Face doar la cald si niciodata la rece.

                              Ce mai observ este daca o las linistit sa mearga ele sunt foarte fine dar daca sa zicem ca am avut niste reprize mai energice apoi un tip face "urat".

                              Iar la schimbul sus la 4500rpm pe treapta superioara face urat la ambreiere, de fiecare data (asta am observat in weekend la intrari pe autostrada cand am avut nevoie de acceleratie si am urcat-o sus in ture, de vreo 3 ori).
                              I have no special talent. I am only passionately curious.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google