Easy-R6 A.k.a. TS4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu n-am accelerat niciodata la fund in rampa. Dar, in linie dreapta, pe drumuri cu 2 benzi, chiar daca nu depasesti la limita, tot vrei sa ai maximul de putere, asa ca nu vad nimic gresit in a apasa acceleratia la fund, sau ferm. Poate in spatele tau mai e cineva care vrea sa depaseasca si el.
    Last edited by nickey1982; 23 July 2019, 14:58.

    Comment


    • Originally posted by gabrieln1960 View Post
      Nu vreau sa bag batul prin gard dar de ce incercati asemenea experimente?
      Nu cred ca a fost experiment ci mai mult precipitare si astfel a ajuns in zona de kickdown. Pe la inceput mi s-a intamplat si mie sa fac asta pana m-am obisnuit cu cutia (acum de exemplu evit cu succes in 99% din cazuri retrogradarile violente, ceea ce cutia ar trebui sa faca dar nu prea reuseste...)
      I have no special talent. I am only passionately curious.

      Comment


      • Originally posted by nickey1982 View Post
        nu vad nimic gresit in a apasa acceleratia la fund, sau ferm.
        De la 140km/h nu te mai prea ajuta kickdown. El este gandit pentru viteze mici cand vrei sa faci un sprint intr-o anumita situatie.

        Acceleratia apasata maxim (fara kickdown) te ajuta daca vrei sa stai intr-o treapta pana in turatia de putere maxima + ceva peste, adica sa accelerezi mai rapid.
        I have no special talent. I am only passionately curious.

        Comment


        • Si eu am experimentat la inceput cateva retrogradari de doua trepte. O data a fost ceva apropiat de ce a descris SoNyKeL cand am ajuns la limitare, de nevoie si in panta. Acum am si uitat cum este asta, ma limitez la ce stiu ca poate masina. Apoi robotizatele astea mai simple nu prea tin cont si de panta. Sunt altele mai "destepte" dar nu am condus pana acum din astea.
          Si ar mai fi un aspect interesant prezentat de coleg: actuatoarele.

          Comment


          • Originally posted by Gil26 View Post
            Apoi robotizatele astea mai simple nu prea tin cont si de panta. Sunt altele mai "destepte" dar nu am condus pana acum din astea.
            Pai cum nu tin cont? Altfel cum "stiu" sa retrogradeze cand sarcina e prea mare pentru treapta curenta? Evident ca nu trebuie sa tina cont de panta (ascendenta sau descendenta) ci doar de sarcina. In functie de asta (+ valoarea pedalei de acceleratie) dozeaza si alege treapta corespunzatoare. Iar sarcina e data de panta, incarcare, etc. :-)

            Si ar mai fi un aspect interesant prezentat de coleg: actuatoarele.
            Aia e doar o parere a service-ului, din acest motiv am ignorat-o. Nu vad ce problema ar avea acuatoarele daca in loguri nu apar erori de functionare (ori de angrenare a vreunei trepte ori de ambreiere/debreiere).
            I have no special talent. I am only passionately curious.

            Comment


            • Clar ca ai dreptate cu sarcina si valoarea pedalei de acceleratie. Eu ma refeream la corelarea directa functie si de inclinatia masinii. Iar discrepantele treapta viteza, sarcina (incarcare), pozitie pedala acceleratie, turatie, viteza sunt mai mici in pante mari. Plus ca la unele maparea tine cont si de altitudine.

              Comment


              • Totusi cel putin dpdv teoretic si actuatoarele (mai ales cel ambreiaj) ar avea influenta lor cel putin prin prima cursei, pozitiei, timpului de reactie, valorii curentului, etc. E adevarat ca la Easy-R nu stiu cum este dar pot fi facute anumite analogii cu Easytronicul despre care am mai multe date (atasez un mic extras din principiul de functionare).
                La Easytronic nu am avut trepidatii dar am trecut prin problema uzurii periilor la vreo 140k km. La inceput pulsa martorul de cutie, nu am avut timp si dupa vreo cateva zile a aparut Fault, de abia schimba in manual si taras-taras am ajuns in service. Inlocuite (mai scumpe decat cele ale EasyR-ului) si mers mult si bine fara probleme (cu ambreiajul original).
                Nu stiu de adaptivitatea alor noastre dar cred ca si actuatoarele pot influenta trepidatiile (iar acestea sunt o nimica toata fata de o defectiune in functionarea actuatoarelor).
                Apoi ca si Valeo, si Magneti Maranelli (sau cine o fi furnizorul) pot avea diferite standarde de calitate functie si de costuri.
                Attached Files

                Comment


                • Probabil ai dreptate, fiecare isi conduce masina cum stie, si da adevarul asta e ca , avem masini care nu sunt sport, dar nu am intrebat de ce nu a atins 100 in 3secunde.
                  Referitor la retrogradatul aiurea l-am patit si eu, dar doar atunci cand eram subturat intr-o treapta superioara, si am vrut sa accelerez mai brusc, si exact cum zicea si Silviu si nickey1982, timp pierdut de pomana, da a3a, doar ca sa piarda cateva secunde.

                  Oricum eu in continuare ma declar multumit si nu regret achizita. Regret totusi ca momentan a disparut aceasta combinatie 1.5dci + EasyR, si daca ar fi acum sa schimb masina si as vrea tot DACIA, as regreta maxim ca nu am aceasta optiune disponibila.

                  sigpic

                  Comment


                  • Maine ma duc la reprezentanta, am programarea facuta. Schimb farul dreapta si deschid fisa de incident pentru easy-r(la insistentele sefului de service). Daca aveti ceva sfaturi, la ce sa fiu atent, sau ce intrebari sa pun. Sau ce documente ar trebui sa cer, sau macar sa le "copiez" ziceti aici.
                    Nu am idee in ce consta aceasta deschidere de fisa de incident, si dece nu sa putut face la momentul reviziei, dar am inteles ca se va face in prezenta unui Inginer Dacia, dar ceva de genul online. Pricep dar nu inteleg
                    Eu in continuare nu simt nevoia sa schimb ambreiajul , desii ei ziceau ceva de actuatoare. Dar vedem...
                    Oricum de cand cu aceea reinitializarea a softului, sincer la plecarile de pe loc trepidatiile parca sunt mai mici sau mai rare.
                    Dar trepidatiile alea urate in a2a, tot au ramas.

                    sigpic

                    Comment


                    • Inginerul service va fi in legatura printr-un chat cu un inginer de la Dacia - acesta va cere anumite teste / parametri inginerului de la service si pe baza informatiilor se va lua o decizie. Doar ca dureaza ceva. La mine cam 4 ore a durat operatia asta (pana citeste cel de la Dacia, mai cere ceva date, iar se astepta pana raspunde de la Dacia si tot asa pana ajung la o concluzie)

                      Comment


                      • Bănuiam că ceva de genul ăsta sau ceva de genul remote.

                        sigpic

                        Comment


                        • Concluzie, schimb ambreiaj, cost suportat 100% client. Revin cu amănunte.

                          sigpic

                          Comment


                          • Din pacate, daca nu schimba discul de ambreiaj cu un altul (alta firma sau alt material) sau sa optimizeze softul, ma tem ca si cel nou o sa aibe acceasi soarta.
                            Chiar nu vreau sa fiu pesimist, dar nici sa astept minuni.

                            Comment


                            • Nici eu nu aștept minuni. Eu acum caut o aplicație de înregistrat apelurile telefonice care să înregistreze clar și să meargă cu Android 9.0, mă pregătesc să sun la vocea clientului.

                              sigpic

                              Comment


                              • Nu stiu daca ai voie sa ii inregistrezi fara acordul lor. Ma rog, poti sa ii inregistrezi, dar nu cred ca inregistrarea poate fi folosita ca proba in instanta, pentru ca VC nu si-a dat acordul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google