Facelift Logan 2 /2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Atunci ma mai gândesc si poate revin sambata dimineata tot la meridian sud.

    Comment


    • Daca aveti chef sa impartim pareri, sa discutam una-alta, eu o sa fiu usor de recunoscut pentru ca vin cu piciul meu. Nu cred ca o sa fie mult lume cu copii pe acolo
      O sa fiu si online pe forum...

      Comment


      • reteta fabilitatii loganului

        cine vrea sa tina loganu peste 1 milion de km trebuie sa faca urmatoarele:

        Un autoturism Dacia Logan din România a împlinit anul acesta... 1 milion de kilometri :)!Urmărește clipul pentru a descoperi rețeta fiabilității, dar si pove...


        Celebrul Logan de 1 milion de kilometri de la Slobozia functioneaza. Si chiar bine! Matei Anastasie ne-a plimbat prin oras si ne-am dat seama ca masina despr...




        ca sa fim ontopic

        More about this Dacia Sandero SCe 75, here http://throttlechannel.com/dacia-sandero-sce-75-2016Dacia Sandero SCe 75 is the replacement of Dacia Sandero 1.2 M...


        pana la urma poate trec la 1.0sce



        la 1.0sce distributia cum e? lant sau curea?
        Last edited by cristi....; 24 November 2016, 20:51. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • Lanț, e așa de greu să cauți?

          Trebuie puse întrebări tâmpite(=atunci cînd e prea greu să cauți pe forum/manual și e mai simplu să întrebi a nșpemia oară acelașiu lucru) pe toate topicurile?!

          Atenție la data postării !
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • hm...ala micu a reusit sa scartaie rotile cand i-a dat a 2-a. foarte tare... unde-s aia care ziceau ca la cuplu de 90Nm tre' sa-l impingi ca sa porneasca?
            Last edited by Seba; 24 November 2016, 21:07.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • stai sa-l vedem incarcat si la deal/dealu negru/depasit tiruri

              atunci o sa te rogi de el si o sa invoci divinitatile pamantului

              in plus cati posesori de logan stii tu sa schimbe la 6500? multi nu trec de 3-3500 in depasiri. se misca asa daca il storci de puteri, altfel, la mers normal nu se mai misca asa

              cat arata consumu initial? 9.4% cumva?
              Last edited by cristi....; 24 November 2016, 21:15.

              Comment


              • e strict problema posesorului ca nu intelege ce inseamna x cp la y rpm. din pct meu de vedere, cand nu cunosti ceva, ori intrebi, ori dai cu presupusul si-ti asumi rezultatul. dar nu te vaiti ca nu credeai ca...te asteptai sa fie mai...ca nu ti-a zis nimeni...etc.

                eu am urcat transalpina cu 5 in amsian si bagaje cu a 2-a, pe unele portiuni apucam sa-i dau si a 3-a. da, motorul are 150Nm, dar cutia pare etajata mai lung si atat timp cat nu mergi blana cu a 2-a vreo 200km, n-ai de ce sa-ti faci problem, altele decat sa te intrebi daca-ti ajunge benzina asadar, presupun ca la un mers decent, 1.0 se va descurca. daca vrei sa-ti iei logan de un litru si sa faci probe de viteza in coasta, trebuie sa fii un pic dus cu vaca pe conducta... adica, totusi, despre ce vorbim? daca vreau camion sa faca carausie, sau locuiesc in varful muntelui, imi iau motor de tractor (aka diesel). daca stau in oras si vreau o masina sa merg la lucru, ocazional la parinti/socrii si sa fie eiftina, sa consume putin, imi iau motor de un litru aspirat in 3 pistoane. simplu. daca stau la cabana capra sau la balea lac, tre' sa fiu sonat sa cred ca 1.0sce e alegerea ideala...

                am fost de 4 ori pe transalpina, de 3 ori pe transfagarasan, 1 transemenic, 8 ori dealu negru, masina s-a comportat ok dupa 3500-4000rpm, ce-i drept, dar drumurile astea insumate reprezinta cam 3-5% din totalul parcurs. in rest, drum drept. da, as fi vrut 500cp pe transalpina, dar s-au descurcat si aia 105 cu brio. de fapt vreo 60 la mers normal, 105 au fost strigati la apel doar pentru a satisfice placerile nebune a doi pasageri din masina cred ca 1.0sce se va descurca, atata timp cat va fi folosit la modul in care a fost gandit.
                Last edited by Seba; 24 November 2016, 21:26.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • Originally posted by Seba View Post
                  hm...ala micu a reusit sa scartaie rotile cand i-a dat a 2-a. foarte tare... unde-s aia care ziceau ca la cuplu de 90Nm tre' sa-l impingi ca sa porneasca?
                  Si de consumul ala de 8.3% ce zici ?
                  Si nu vezi ce rapoarte scurte are ?
                  1.2 16v pe l2 din cate vad cand e turata la 6000rpm (are puterea maxima la 5750rpm) cand ii da a 2-a turatia scade pe la 3500rpm, pe cand la 1.0sce, turatia scade pana la 4000rpm, de aici si "patinarea aia"
                  Sau acuma daca era rece si avea cauciucuri de iarna la drive test, e normal sa patineze cand schimba la turatie in treapta 2-a.
                  Oricum e un motor foarte turat la drum lung si puterea maxima la 6300rpm nu-i tare interesanta, deoarece si eu care schimb uneori la 5500 imi e mila sa ajung la 6000, dapoi la 6300 unde e puterea maxima, banuiesc, ca merge pana in 6500rpm ascutitoarea, deci un om de rand pana in 4000rpm va schimba, nu va simti cei 73cp

                  Comment


                  • ba de ce nu sa fie ok si pt balea?. chiar daca ai masina puternica virajele tot nu le poti lua in tr 3/4. tot cu 2 le iei. pt rampe accentuate, tr 2, eu nu trec niciodata in 3 chiar daca ar putea pt ca ar cadea intr-o turatie nepotrivita, gen 2250rpm unde nu prea ii place. ii setez un palier rezonabil de 3000-3500rpm si o tin acolo pana in varf

                    Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.


                    in culoarea si configuratia asta masina recunosc ca imi place f mult

                    cam asa e cum zici. pt bucuresti e o motorizare ideala, cu atat mai mult cu cat mai mult stai pe loc decat te misti

                    singuru moment in care aspiratu meu a fost vlaguit a fost intr-o vara pe transalpina, cand se asfaltase aproape in totalitate. app de cel mai inalt punct, vara, tr 2, nu trecea de 3 mii rpm cu pedala app la podea, era moarta. 3 in masina (2 pasageri usurei si unu mai greu)+ bagaje light, ac off

                    pai turatiile stau cam asa, in tr 5

                    100km/h- 3250rpm
                    110km/h-3500rpm
                    120km/h-3750rpm
                    130km/h-4000rpm
                    140km/h-4250rpm

                    pt consum redus cred ca trebuie sa stai sub 3 mii de ture, sau maxim 3250, asta inseamna sa nu depasesti 100/h

                    peste turatia asta cred ca incepe sa se dea la rezervor
                    Last edited by cristi....; 24 November 2016, 21:35.

                    Comment


                    • stai sa ne intelegem, au fost cateva curbe unde si 16volti sughita in tr2. dar in general cu 2 si 3 s-a mers aproape decent, 2 pe viraje, 3 pe zonele mai "deschise", dar 3 venea dupa 2 "lung". gol, probabil ca nu trebuia asa tras de motor, dar oricum, idea e ca merge.
                      consumul de 8.3% e irrelevant atata timp cat nu stim in ce conditii a fost obtinut. loganul meu a baut 26.5% in regim de circuit. dar nu ala e consumul lui. as indrazni sa zic ca bea mai putin decat 1.0, dar doar daca mergem cu 150 ceea ce nu-i normal. dar nu asta e smecheria. m-am uitat pe clip, 80-120 a scos in 10-11 secunde. ceea ce nu-I rau pt 3 pistoane si 1 litru. 16v scoate cam 7 secunde, in conditiile in care nu tre' sa schimb treapta intre 110-120. as indrazni sa zic ca 1.4 scoate tot pe-acolo, undeva la 10 secunde si-atunci, unde-i problema? motorul are cu 24% mai putin cuplu decat 1.4, dar cutia e cu vreo 10% mai scurta. dezavantaj clar la ture mici. insa cilindreea micosrata cu 40% cred ca adduce un consum cu 30% mai mic decat 1.4. ceea ce in viata reala ar veni undeva la 6.5% in oras. asta parca nu mai e asa rau. deja chiar "merge", asa-i?
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • da, acu ca sa fiu sincer, dpdv daca stii sa tragi de el se misca chiar bines sce-u asta

                        in plus, dpdv tehnologic e senzatie, adica ai bloc de aluminiu, distributie pe lant, 4 supape/cilindru, vvt pe admisie si evacuare, camasi dlc, adica ce mai vrei de la motor? doar ca nu are turbo

                        pct forte al motorului cred ca e in oras, adica aici vad eu ca poate scoate consumuri f bune. in afara nu il ajuta cutia, asa ca overall, la consum, cred ca iesi cum ai iesi si cu unu mai mare. dar macar la intretinere iesi mai bine, cel putinu nu cred ca intra asa mult ulei, poate pana in 3l, impozit mic si ce mai decurge de aici

                        chiar sunt curios sa fac un test drive si cu el, sa vad eu exact ce si cum

                        nici antifonarea nu pare f rea

                        eu sunt curios de cum se misca la un mers cat se poate de normal, adica cu schimbari la 2750-3 mii de ture si cat e de elastic. aici s-ar putea sa fie o mica dezamagire, la mers normal. asa, cu schimbari la 6500rpm am cazut de acord ca motorul pune decent in miscare caroseria, doar cu soferu

                        Comment


                        • Modelul nou de jante din aliaj nu-mi place, mai frumoase sunt Empreinte. Cam greu de gasit un model placut de jante din aliaj cu prindere in 4 suruburi.
                          Bineinteles, pe spate aceeasi "cocoteala" ca la modelele anterioare.

                          Ca design, led-urile de pe fata, stopurile si proiectoarele dau bine intr-adevar iar ca functionalitate camera reverse, eu zic ca-si va gasi publicul tinta chiar si cu 1.0 Sce.

                          Comment


                          • Pai am inteles ca are cuplu disponibil la 3500 rpm fata de D4F la 4250 rpm , un mare plus pentru SCE .
                            Cred ca in oras este mai fasnet decat raposatul 1.2 16v.
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • Poate sa fie si la 3000 cuplul, nu vad cum ar putea imprima o senzatie placuta la conducere intr-un ritm de mers de la normal in sus, ca doar pensionarii se vor bucura de el In plus, rapoartele astea scurte sunt un adevarat "macel" in oras, oare cati vor sa traga de el tot timpul 1-2-3-4..uneori si 5.

                              Din punct de vedere constructiv poate e o evolutie, lantul, blocul motor...dar totusi fata de actualul 1.2 nu vad cu ce va fi mai bun. Eu de ex cu un plin fac 2 drumuri Buc-Braila dus intors (aprox 880 km) mergand la economie, in gen fac 750-800 la mers normal, in concediu am mers pana in Grecia si inapoi cu 2 plinuri complete (aprox 1700 km).

                              Probabil va fi ok ca masina de incepator si atat. Eu sunt multumit de masina actuala, nu stiu daca la sandero se simte mai dinamica decat la logan cu motorul asta. Oricum, dupa aproape 6 ani am simtit nevoia unei schimbari, iar cand am auzit de aceasta varianta de 1.0 n-am crezut, desi stiam ca parca era in Brazilia Sandero cu motor de 1.0 in 3 cilindri.

                              Pacat, as fi mers pe 0.9 TCE in 2 variante de putere.

                              nu mai folosi "quote" ca sa arspunzi la ultimul post!
                              Last edited by Seba; 25 November 2016, 11:05.

                              Comment


                              • În BRazilia era D4D 4 cilindri 1L
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google