Izolati Duzele Cu Silicon/Mastic !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Izolati Duzele Cu Silicon/Mastic !!!

    Va recomand sa izolati cu silicon sau mastic partea duzelor din compartimentul motor.
    Cei mai afectati de problema asta sunt cei ca mine cu motor 1.6 16v.
    Apa se prelinge de la ploi,zapezi topite,etc printre duze si capota, apoi se scurge pe furtunase si pica exact pe blocul motor sau bobina 4 de la duza stanga sau in gol printre furtune la duza din dreapta.
    Mai departe, apa ajunge si umple direct golul ala unde vine bobina si bujia.
    Eu cand am schimbat bujiile, am avut probleme cu cea din stanga, adica de la bobina 4.
    Bujia era pur si simplu ruginita si deabia am scos-o pt ca se "sudase" de blocul motor. Imi era frica sa nu o mai pot desfileta sau rupe si sa ramana in interior.
    Canto a schimbat si el bujiile odata la Polivalenta si a avut aceiasi problema, rugina la bujia 4.
    Vali(VRN-ul) a scos si el atunci bobina aia 4 afara si surpriza,,lacasul ala era pur si simplu plin de apa.
    Daca acolo este apa, pot aparea diferite complicatii: pornire mai grea,mers aiurea al motorului,arderea bobinei sau ruginirea bujiei,etc.
    Asa ca IZOLATI acele duze cu ce vreti,,numai sa le izolati pt ca creeaza numai probleme, cel putin posesorii de 1.6 16 v sunt cel mai afectati.

    Ps,,pt a face proba si sa vedeti daca se prelinge apa printre capota si duze si mai apoi pe furtunasele alea, turnati o sticla de apa pe capota in dreptul duzelor si vedeti daca este ud si pe unde pica.
    Attached Files

  • #2
    Chiar nu-mi imaginam pe unde ajunge apa in locasul bujiei de la pistonul 4. Cat timp am avut bujiile de origine totul a fost perfect (inca le mai am si ma uitam din cand in cand la ele, ca nu se cunoaste care a fost in locul cu pricina), pentru ca am desfacut de doua ori, odata sa reglez gap-ul si mai apoi sa verific starea acestora.
    Acum inteleg; beleaua a inceput dupa ce am inlocuit duzele de origine cu cele tip perdeluta. Asa cum spuneam si pe topicul unde a inceput discutia, am sesizat ca intra apa dupa o ploaie violenta. Neaparat trebuie sa izolez acolo; chiar dupa amiaza asta, ca de cateva zile tot de ploi puternice avem parte.
    Multumim Marian.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #3
      Merci de sfaturi

      Comment


      • #4
        sunt curios la benzinarele "8v" ce este sub diuza din stanga....
        Mai este mult pana departe ...sigpic

        Comment


        • #5
          in mod normal ar trebui sa fie acelasi lucru (adica aproape de baterie). daca nu uit, cand ajung acasa ma uit.

          Comment


          • #6
            Multumim de sfat, Ivan!
            MY CLA

            Comment


            • #7
              Originally posted by Tek_ids View Post
              sunt curios la benzinarele "8v" ce este sub diuza din stanga....
              La Mpi-uri, pica apa fix unde e mufa ce conecteaza injectorul
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • #8
                eu nu am observat sa picure apa pe motor sa sa fie umed sub duze in compartimentul motor...eu am duzele noi dar sub capota am o insonorizare....promit ca o sa ma uit si urmaresc fenomenul
                sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

                Comment


                • #9
                  Originally posted by IancuMIC View Post
                  Acum inteleg; beleaua a inceput dupa ce am inlocuit duzele de origine cu cele tip perdeluta. Asa cum spuneam si pe topicul unde a inceput discutia, am sesizat ca intra apa dupa o ploaie violenta. Neaparat trebuie sa izolez acolo; chiar dupa amiaza asta, ca de cateva zile tot de ploi puternice avem parte.
                  Multumim Marian.
                  Salut,

                  La mine a aparut dinainte de schimbarea duzelor insa era minora. Multi cand schimba acele diuze este posibil sa mai indoaie si putin tabla (am patit-o la loganul vechi). La mine la 50-60 mii de km era doar ceva minor... problema apare mai mult probabil la masinile care stau.

                  Oricum daca aveti grija de motor nu ar fi un capat de lume .... daca desfaceti alea doar cand schimbati bujiile la 60k km sau mai mult atunci va pot pune bete in roate, iar in acest caz recomand sa izolati totusi ... dar numai la cei cu 1.6 16v ... la ceilalti nu exista probleme...
                  B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

                  Comment


                  • #10
                    Lol, motocicletele au un canal unde se scurge apa din capacul culbutorilor ,adica in jurul bujiilor. Ce-i drept, acolo si loveste valul in chiulasa.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • #11
                      Infiltraţia apei pe lânga duzele instalaţiei de spalare geamuri, poate apărea la orice model de Logan; probleme insa cu adevarat apar doar la motorizarea 1.6 16v, datorita particularitatii amplasării bujiilor. In locaşul destinat acestora apa se aduna si poate crea reale probleme bobinei de la pistonul nr.4. Într-una din situatiile cand am desfacut bobina de la aceasta bujie, mansonul acesteaia era ud pe o inalţime de cca 10mm.
                      In acest moment am facut rost de o fasie de mastic auto pentru caroserii si sper sa rezolv aceasta problema.
                      Originally posted by Canto View Post
                      Oricum daca aveti grija de motor nu ar fi un capat de lume .
                      Cel mai urat lucru care se poate intampla e sa rupi bujia; deja ultima oara m-am straduit sa o desfac pentru ca ruginise un pic.
                      Last edited by IancuMIC; 26 June 2013, 17:26.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by IancuMIC View Post
                        Acum inteleg; beleaua a inceput dupa ce am inlocuit duzele de origine cu cele tip perdeluta..
                        Iancu,,nu este asa,, nu au importanta duzele. Indiferent ca sunt stock sau perdeluta.
                        Cand am schimbat bujiile anul trecut (prin Aprilie) aveam duze stock. Deci cu astea stock am stat vreo 4 ani si tot a curs apa acolo.
                        Imi pare rau ca nu am facut poza la bujia aia ruginita, ca sa vezi in ce hal era.
                        Mai era putin si ii toceam soclul bujiei, la cat de stransa/sudata era acolo.
                        Daca scapa cheia de bujii in gol, o beleam efectiv, la propriu
                        Asa ca am izolat imediat cu mastic duzele cand am observat si analizat situatia apei si ruginei de acolo.
                        Acum am si eu duze perdeluta de logan 2 si la fel, curge apa pe langa ele.

                        Mai pot fi afectati cei cu motor 1.2 16v, cu 0.9 sau cei cu motor diesel.
                        Asa ca sa analizeze si ei situatia, adica pe unde pica si se aduna PICATURILE CHINEZESTI

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Ivan Marian View Post
                          Iancu,,nu este asa,, nu au importanta duzele. Indiferent ca sunt stock sau perdeluta.
                          Crede-ma ca stiu ce spun; duzele astea tip perdeluta nu se inchid perfect pe tabla; joaca un pic se cunoaste ca nu sunt "de origine". Alea tip jet ale masinii se lipeau perfect.
                          In fine; am rezolvat problema cu mastic.
                          Cateva poze.
                          1. ce se vede acolo e dupa ce s-a evaporat apa.
                          2. urme specifice unui cauciuc ce sta in apa.
                          3. duza izolata.
                          Attached Files
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #14
                            eu am reusit sa pun perfect duzele de C4.
                            Si culmea e ca nici astea de pe noul logan nu au joc.

                            Comment


                            • #15
                              Ca au joc, ca nu au joc, dar e posibil ca apa sa tot intre.
                              V-am zis, ca sa verificati turnati apa cu sticla/un furtun pe capota in dreptul duzelor si apoi vedeti daca sunt ude furtunasele de la sprituitori.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google