Joja De Ulei Rupta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Joja De Ulei Rupta

    In concediul asta am reusit "performanta" de a rupe joja de ulei cand am vrut sa verific nivelul de ulei. Nu ma intrebati cum, s-a rupt pur si simplu. Am scos-o, am sters-o cu carpa si cand am bagat-o la loc, POC!!! S-a rupt cam la 2-3 cm sub garnitura.
    Intrebari:
    - sunt identice jojele la toate benzinarele de pa Logan?
    - a mai patit careva?
    - are cineva de vanzare?
    - sunt si din metal?
    Acum, cu ea (joja) rupta constat cu stupoare ca plasticul ala din care este facuta este al naibii de casant, asa ca ... aviz amatorilor - grija mare cand realizati aceasta operatiune "complexa".

  • #2
    De patit au mai patit si altii.

    Un prieten are tot Logan 1.6 16v si a patit exact acelasi lucru cu joja.

    A fost la service si i-au scos cei de acolo bucata rupta.

    Din cate tin minte, o joja noua l-a costat 30-40 de ron.
    Logan GPL 1.4

    Comment


    • #3
      Or fi la fel la toate benzinarele? (K4/K7)

      Comment


      • #4
        De asta eu imi verific uleiul doar o data dupa ce fac schimbul.

        Comment


        • #5
          Originally posted by gl_mmm View Post
          Or fi la fel la toate benzinarele? (K4/K7)
          dute prin dezmembrari si poate gasesti de reno benzinare

          Comment


          • #6
            n-am verificat uleiul de cand ma stiu, si masinuta are 150.ooo km si 7 ani

            Comment


            • #7
              Singura solutie e sa te duci la dealer si sa iti cumperi alta. Ar fi bine daca ar costa doar 30-40lei cum zicea cineva mai sus.
              De la 1.4/1.6 8v sigur nu se potriveste, si din cate stiu la modele reno care au acelasi motor ca logan 1.6 16v joja este in alta parte, si e una foarte scurta (e amplasata undeva direct in baie). Cel putin la megane1 1.6 16v asa e.
              Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

              Comment


              • #8
                Poze cu joje de la 1.4, dci, si 16v la cererea colegului Mircea.
                In poza nr.3 prima este de la dci a doua cea rupta de la 16v, a treia de la 16v si ultima de la 1.4
                Attached Files
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #9
                  Eu am infipt in cotorul jojei o tija de metal (dupa ce am incălzit-o) de la un stergator de parbriz apoi am masurat-o dupa cea din plastic. Nu se mai rupe neam. Doamne ajuta...

                  Comment


                  • #10
                    Adevarul ca e cam mare belea cu jojele astea; daca nu ar trebui sa se onduleze dupa teava care le directioneaza in baie ar fi mers ceva metalic; mai e o solutie cu un zbir la capatul caruia sa se afle o tablita gradata9am vazut la un model asa ceva, Opel Astra parca)
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #11
                      Ce am pus eu se indoaie usor, dar nu face cute si valuri ca orice sarma ordinara. O am schimbata de un an iar uleiul il verific cel putin o data pe saptamana. Cu putina indemanare si cheltuieli minime, ati scapat de probleme. Doamne ajuta...

                      Comment


                      • #12
                        Deci nu se potrivec cele de 1.4/1.6 8v la 1.6 16v. Sunt mai lungi! Cele de la dci-uri nici macar nu seamana.
                        Mersi Iancule pentru poze. Or fi de folos si altcuiva.

                        Comment


                        • #13
                          Mergi la un piese auto, cere o joja de logan, o pui langa cea originala si faci semnele ca la aia originala daca nu sunt exact asa! Eu asa am facut cand mi s-a rupt A costat vreo 15 lei.
                          http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                          Comment


                          • #14
                            Stie cineva lungimile jojei de ulei de dci de 70 cai? Lungime totala, lungime pana la semnul de minim si lungime pana la semnul de maxim, masurate de la cotor cel mai bine sau de la inel. Masurile exacte...

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by FloNZN View Post
                              Mergi la un piese auto, cere o joja de logan, o pui langa cea originala si faci semnele ca la aia originala daca nu sunt exact asa! Eu asa am facut cand mi s-a rupt A costat vreo 15 lei.
                              Asa am facut. Am dat 10 lei pe o joja de 1.4/1.6 mpi (nu am gasit de 1.6 16v ), am masurat si am refacut semnele de min-max si bafta. Se potriveste la fix.
                              Ms de pont!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google