Logan Dci 103cp Si 260nm(cuplu)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan Dci 103cp Si 260nm(cuplu)

    PIONEER-P88RS,STATYE DLS RA-50, DIFUZOARE JBL GTI T595(SPATE) , DLS UP-6 (FATA) CONDENSATOR.
    Arcuri amortizoare EIBACH SI BILSTEIN.
    Cauciucuri TOYO PROXES T1R 205/55/15
    MOTOR 103CP SI 260NM
    Faruri si stopuri ANGEL EYES
    Culoarea bordului este modificata si neoane

    Urmeaza turbina cu geometrie variabila
    Attached Files
    44
    a meritat
    77.27%
    34
    nu a meritat
    22.73%
    10
    Last edited by felixb; 12 November 2007, 21:13.
    http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

  • #2
    cutia te tine cu toti cei 260nm???

    sigpic

    Comment


    • #3
      Originally posted by sonykel
      cutia te tine cu toti cei 260nm???

      dar ambreiajul?la asa cuplu nu stiu cat suporta cel stoch.
      sigpic........restul e NoSpeedLimit

      Comment


      • #4
        103CP dintr-un dci de 65CP....vreau si eu

        Comment


        • #5
          Originally posted by SUPERCAR
          103CP dintr-un dci de 65CP....vreau si eu
          salut, cum este cu resostare,ai calcat-o?

          Originally posted by felixb
          salut, cum este cu resostare,ai calcat-o?
          resoftarea

          Originally posted by sonykel
          cutia te tine cu toti cei 260nm???
          Originally posted by gigi-kent
          dar ambreiajul?la asa cuplu nu stiu cat suporta cel stoch.
          Last edited by Cristi_Xp; 12 November 2007, 22:28.
          http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

          Comment


          • #6
            am calcato ce sa zic,merge super bine masina

            Comment


            • #7
              De unde nene 103 remapare si mai ce ??? ? Sau ai 103 si folosesti doar 90 din ei ?? Ca zic eu ca nu iti tine cutia la cuplu ala....
              Last edited by GOLAN91; 14 November 2007, 20:45.
              sigpic

              Comment


              • #8
                Originally posted by GOLAN91
                De unde nene 103 remapare si mai ce ??? ? Sau ai 103 si folosesti doar 90 din ei ?? Ca zic eu ca nu iti tine cutia la cuplu ala....
                GOLAN91 DE unde esty ???????
                Esty din BUC????
                http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                Comment


                • #9
                  scrie si sub avatar ca e din buc ... si hai si tu la intalniri, ca e frumoasa foc rosheatza ta ...

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by CAnnabYS
                    scrie si sub avatar ca e din buc ... si hai si tu la intalniri, ca e frumoasa foc rosheatza ta ...
                    Mc CAnnabYS dar invata-l si u pe ala dinainte sa citeasca o DIAGRAMA
                    http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                    Comment


                    • #11
                      Am vazut si eu diagrama aia si si stiu sa o citesc....
                      Dar team intrebat de unde ai u 103 ce e asa mare problema ??
                      Si iti zic sigur ca daca u ii dai blana ramai fara cutie...vezi MKR-ul
                      Last edited by Cristi_Xp; 15 November 2007, 16:10.
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Omu vroia sa te intrebe ce modificari i-ai adus, nu era nevoie sa-i sari in cap ... ptr ca diferenta e foarte mare si din cate stiu eu n-a mai fost facut asa ceva ...

                        Deci ... intalniri, demonstratii, sfaturi, ceva? Cutia e stock? ... daca ii pui si turbina cu geometrie variabila, vei mai avea un boost de putere si cuplu, si daca mergi tare s-ar putea sa ai probleme cu ea. (miker a rupt vreo 2 din cate am inteles cu 250nm)

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by CAnnabYS
                          Omu vroia sa te intrebe ce modificari i-ai adus, nu era nevoie sa-i sari in cap ... ptr ca diferenta e foarte mare si din cate stiu eu n-a mai fost facut asa ceva ...

                          Deci ... intalniri, demonstratii, sfaturi, ceva? Cutia e stock? ... daca ii pui si turbina cu geometrie variabila, vei mai avea un boost de putere si cuplu, si daca mergi tare s-ar putea sa ai probleme cu ea. (miker a rupt vreo 2 din cate am inteles cu 250nm)
                          Zi-mi si mie cum a scos MIKER 250 NM !!
                          http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                          Comment


                          • #14
                            pardon ... am gresit eu ... ma gandeam la 50nm peste cuplul stock ... si am luat valoarea de 200 de la 1.5-u de 85 cp ... miker avea stock doar 160 ... deci probabil cu 210nm a rupt lejer cutia ... (acu imi aduc aminte de o discutie undeva unde ziceau ca jh3-ul de pe 1.5 70cp duce cam 200 nm) ...

                            deci curiozitatea ramane: 100% nu ai cutie stock si mergi tare cu ea ... una din 2

                            L.E. topicu o sa ajunga un fel de presupus ce ai facut la masina ... eu dau cu banu si zic: motor + cutie schimbate (m-am uitat mai atent la poza 3)
                            Last edited by CAnnabYS; 14 November 2007, 23:13.

                            Comment


                            • #15
                              cannabys, pana primim un raspuns concret mai posteaza omu de fro 50 de ori in stil pur mircuistic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google