Logan Dci 103cp Si 260nm(cuplu)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by CAnnabYS
    pardon ... am gresit eu ... ma gandeam la 50nm peste cuplul stock ... si am luat valoarea de 200 de la 1.5-u de 85 cp ... miker avea stock doar 160 ... deci probabil cu 210nm a rupt lejer cutia ... (acu imi aduc aminte de o discutie undeva unde ziceau ca jh3-ul de pe 1.5 70cp duce cam 200 nm) ...

    deci curiozitatea ramane: 100% nu ai cutie stock si mergi tare cu ea ... una din 2

    L.E. topicu o sa ajunga un fel de presupus ce ai facut la masina ... eu dau cu banu si zic: motor + cutie schimbate (m-am uitat mai atent la poza 3)
    Motor de fabrica, cutie stock, 1.5dci 65cp iar faza cu ruptu cutiei e discutabila (nu prea cred).
    Am mers cu 210nm un an (10000km) si am forjat-o n-a patit nimic saraca iar acum la 260nm i-am dat de doua ori blana (peste 200km/h mi-a aratat acul) si am mers asa destul de mult (in regim de turatie mare)

    Voi mai mult presupuneti decat sa experimentati.

    Uite!!
    Sa-ti arat motoru de sus sa nu mai presupui ca e schimbat.(nu mai fiti ma CARCOTASI).
    Last edited by andrei; 15 November 2007, 00:07.
    http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

    Comment


    • #17
      pai da... presupun pentru ca nu am de gand sa experimentez, nu sunt genu ...

      dar imi pare bine sa vad ca lumea face ce ii place si ii iese ... si sunt lucruri interesante (n-o sa stau acum sa-tzi fur "secretul" ptr 103 cp si 260nm si sa-l aplic pe "dric-ul" meu, stai linistit) ...

      ideea e ca din ce zici tu, se poate si mai mult decat doar un chip ... cei interesati pot incepe sa experimenteze...

      p.s. asteptam detalii dupa schimbarea turbinei

      Comment


      • #18
        Ce ai facut u la masinuta aia de are 103 cp si 260nm ??
        Nu ne crezi pe noi vorbeste cu MKR si o sa te convingi ca nu rezista....
        MKR vroia sa isi puna intercooler de si turbina cu geometrie variata dar nu are cu asa cutie.....si nici nu se potriveste alceva.....
        Loganu tunat de Delta care era de 65cp si au montat intercular de ford(mondeo parca) si cip avea 100 cp(sau aproximativ).
        Last edited by Cristi_Xp; 15 November 2007, 16:13.
        sigpic

        Comment


        • #19
          sa scoti asa mult dintr-un motor de 65CP e cam periculos,eu cred ca un 85CP e suficient pentru motorul asta,banuiesc ca au o limita si astea(presiunea in turbina in pompa de injectie).

          Comment


          • #20
            Cutia nu se sparge la peste 200 la ora cum zice felixb, daca stie sa mearga cu ea, porniri mai fine si acceleratii la fel, cutia se sparge la plecarea de pe loc "in forja" nu la viteze mari, adica la "liniute", acolo se deosebesc copii de oameni mari.
            Cu privire la cei 103 cp cred ca se pot masura numai pe un stand dinamometric pt motor, unde se monteaza doar motorul, am inteles ca standurile unde intri cu masina pe role calculeaza puterea motorului in functie de anumiti factori deci cu o eroare mai mica sau mai mare (deobicei in plus).
            Ar fi ca lumea sa avem si noi un stand care sa iti arate puterea la roata, ca la americani (deja ma uit cam mult la discovery )

            Comment


            • #21
              Originally posted by SUPERCAR
              sa scoti asa mult dintr-un motor de 65CP e cam periculos,eu cred ca un 85CP e suficient pentru motorul asta,banuiesc ca au o limita si astea(presiunea in turbina in pompa de injectie).
              Intr-adevar, injumatatesti viata turbinei, dar cat ai sa o tii, 100.000-200.000?Eu zic k se merita sa mergi acolo sus cu un loganel(150-200 cu vana).Ms
              http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

              Comment


              • #22
                asta cam asa e,daca ai de cand sa o tii cativa ani se merita sa scoti 100CP dintr-un dci,eu sunt super multumit si de astia 90CP cum trag

                Comment


                • #23
                  Originally posted by SUPERCAR
                  asta cam asa e,daca ai de cand sa o tii cativa ani se merita sa scoti 100CP dintr-un dci,eu sunt super multumit si de astia 90CP cum trag
                  Dak ai merge cu 103cp nu ai mai fi deloc multumit de 90cp, e diferenta ca de la 70cp la 90cp.
                  http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                  Comment


                  • #24
                    corect, mai ales ca ai inca 50nm in plus la cuplu ... nici nu vreau sa-mi imaginez cum intri in scaun cand ii dai forja intr-a 3-a

                    Comment


                    • #25
                      Trage foarte bn treptele 3,4 chiar si a 5 nu mai stay dupa ea sa urce, dak oi prinde vreme frumoasa vreau sa vad in cat mai scot suta (DUMINICA).
                      MS
                      Last edited by andrei; 15 November 2007, 22:14.
                      http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by GOLAN91
                        Ce ai facut u la masinuta aia de are 103 cp si 260nm ??
                        Nu ne crezi pe noi vorbeste cu MKR si o sa te convingi ca nu rezista....
                        MKR vroia sa isi puna intercooler de si turbina cu geometrie variata dar nu are cu asa cutie.....si nici nu se potriveste alceva.....
                        Loganu tunat de Delta care era de 65cp si au montat intercular de ford(mondeo parca) si cip avea 100 cp(sau aproximativ).
                        daca te uitai mai atent vedeai ca si asta are "intercular" si nu mai intrebai atat

                        Comment


                        • #27
                          Eu nu am zis ca nu el nu are , am subliniat faptu ca si MKR si el au intercular si cip , dar lui MKR nui rezista cutia , si lui ii rezista .
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            Cam cit se investeste in toata cresterea asta de putere?
                            M-ar interesa si pe mine.Multumesc anticipat daca vrei sa raspunzi sau pm.

                            Comment


                            • #29
                              Salut maestre felixb ,ai putea sa arati niste poze de la motor in mai multe ipostaze sa vedem si noi ce ascunzi tu sub capota daca nu sunt indiscret ?
                              Sincer este culoarea care mi-am dorit-o si eu la masina mea ,o superba culoare felicitari !
                              "cromul este placerea mea"
                              "cui nu-i place , valea"

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by BRUTUSANF
                                Salut maestre felixb ,ai putea sa arati niste poze de la motor in mai multe ipostaze sa vedem si noi ce ascunzi tu sub capota daca nu sunt indiscret ?
                                Sincer este culoarea care mi-am dorit-o si eu la masina mea ,o superba culoare felicitari !
                                cu cea mai mare placere..da nu pot sa uploadez..dak-mi spui cum altfel pot sa ti le arat..
                                http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google