Logan Masina Rezistenta !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Accidentele frontale sunt cele mai periculoase pentru conducatorul unui automobil. Centura de siguranta este, dupa cum se cunoaste, unul din primele mijloace de protectie in cazul coliziunilor sau rasturnarilor. Dar gradul de securitate nu depinde numai de ea, ci si de structura de rezistenta a automobilului. Protectia pasagerilor este o problema pentru care unele firme constructoare cheltuiesc foarte multi bani. Automobilistul trebuie aparat in continuare imporiva efectelor nefaste ale coliziunilor si rasturnarilor. Cu centura de siguranta nu se rezolva totul.

    .................................................................

    Comment


    • #17
      Imi permit sa te contrazic, ady, pt ca vazusem pe discovery un reportaj despre crash-teste si tocmai de aia fac testele de impact lateral la viteze mai mici decat cele frontale si doteaza masina si cu airbag toracic si airbag tip cortina, pt ca socurile laterale sunt cele care te omoara mai repede decat cele frontale. de ce? Explicatia lor e simpla si zic ca la impact frontal, chiar daca se deplaseaza creierul in cutia craniana nu-i un pericol asa mare ca in cazul unui impact lateral, unde din cauza acceleratiei laterale, se rupe puntea de legatura intre cele doua emisfere, iar in decurs de cateva ore, in care totul pare ok pt cel accidentat, creierul incepe sa se umfle (ca orice tesut/organ lezat) si survine moartea pt ca, cutia craniana nu perimite dilatarea creierului.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #18
        Eh uite ca io am fost lovit din plin din lateral si nu mi s-a umflat creierul . Insa imi pare rau ca am luat-o de pe stoc si nu am asteptat una care sa aibe airbag-uri laterale (m-am lovit la cap destul de bine atunci)
        Last edited by Seba; 4 May 2008, 19:15.
        Logan Prestige 1.6 16v 105cp stock - 23000km
        Honda 2.0 Accord Executive M/T - 21000KM

        Comment


        • #19
          Ai avut mare noroc inseamna ... ce zice csebalyn e perfect adevarat ... socurile laterale sunt cele mai periculoare ... odata creierul poate fi lezat sau mai exista si coloana vertebrala care poate fi lezata usor la un soc lateral...

          S.
          I have no special talent. I am only passionately curious.

          Comment


          • #20
            Da, sunt foarte periculoase loviturile laterale. Din acest motiv Dacia ar trebui sa puna standard 4 airbag-uri pentru toate modelele. nu cred ca se supara nimeni sa mai dea 200 euro pentru un plus de siguranta. Mai bine fara bani si viu decat cu 200 euro in plus si in spital (doamne fereste)
            Last edited by Seba; 5 May 2008, 11:25.
            Logan Prestige 1.6 16v 105cp stock - 23000km
            Honda 2.0 Accord Executive M/T - 21000KM

            Comment


            • #21
              Bat in lemn si Doamne fereste spun in cazul coliziunilor frontale sau laterale.In decursul anilor, cercetatorii si constructorii au definit principiile si modul de realizare ale unei celule sigure pentru automobile, cu zone de impact deformabile. Testele sunt denumite Offset-crash.


              The Insurance Institute for Highway Safety (IIHS) is an independent, nonprofit scientific and educational organization dedicated to reducing deaths, injuries and property damage from motor vehicle crashes through research and evaluation and through education of consumers, policymakers and safety professionals.

              Comment


              • #22
                Nu i un motiv de lauda da....o sa zic si yo pe mine m a lovit in spate un bmw iar masina mea in urma impactului nu avea mai nimic adica mi sa indoit putin numerele pe spate si cam atat iar bmw si a facut praf bara fata ;)) (idiotu se uita la casetofon.... si nu a vazut semaforu si a intrat in mine), oricum la capitolul siguranta loganu a iesit mai bine decat alte masini (branduri mai mari decat dacia) so....
                Drive is the game, Logan 1.5 dCI is my way
                www.upgradefaruri.blogspot.com

                Comment


                • #23
                  Explicatia e simpla: in spate nu avea de ce sa se deformeze. Tu daca il loveai in spate pe el, era aceeasi poveste.
                  In fata masinile sunt facute sa se deformeze pentru a absorbi impactu. Desi bucuria nu e foarte mare pentru ca stai cu masina in service de la o luna in sus, deformarea salveaza vieti, efectiv. Daca ai o masina veche de 20 de ani si intri in cineva, cel mai probabil masina nu va avea nimic, insa despre tine ca sofer nu se poate spune acelasi lucru. Decat poate daca te iubeste foarte mult cineva acolo sus.

                  Cam asta e explicatia. Daca auzi pe cineva ca se lauda ca el a lovit frontal pe cineva si masina lui nu a patit nimic, toate astea la o viteza cat de cat, sa stii ca nu e chiar motiv de waw pentru masina respectiva.

                  nu mai da "quote" la ultimul post!
                  Last edited by Seba; 6 May 2008, 23:37.
                  Logan Prestige 1.6 16v 105cp stock - 23000km
                  Honda 2.0 Accord Executive M/T - 21000KM

                  Comment


                  • #24
                    Uite aci poze cu unu lovit nu prea tare si airbagurile sarite.(
                    Attached Files

                    Comment


                    • #25
                      Stati ca fac eu ceva poze astazi la un logan sa vedeti cat de rezistent este ...asa masina nu am vazut in viata mea

                      Comment


                      • #26
                        Pai si aia care o sa cumpere sau au cumparat TATA deja? Aia ce sa zica la impact?(sau inaintea lui)ca dupa nu cred ca mai zic nimic/

                        Comment


                        • #27
                          Firma tata e firma destul de maire in india. Modelul acela de 2500$ e ceva special. Dar daca mergeti in pipera la reprezentata TATA veti vedea masini destul de misto. Su SUV, si berline- acolera cam toata gama de masini. Nu m-am informat referitor lasinguranta dar masinile arata bine.
                          1.5 dc

                          Comment


                          • #28
                            Cat este de sigur Loganul?
                            Structura Logan-ului s-a dovedit a fi puternica, masina primind trei stele la testele de siguranta pentru adulti. Senzorii din interiorul pieptului manechinului de testarea au suportat o presiune mare la impactul frontal. De asemenea, o astfel de presiune s-a inregistrat si la impactul lateral. Rata inregistrata pentru protectia copiilor in scaunule pasgeriolor a fost foarte buna. Insa, la polul opus, Logan-ul a primit o rata scazuta la protectia pietonilor.

                            Impactul frontal
                            Celula de protectie din jurul pasagerilor si airbagurile pentru pilot si pasagerul din dreapta s-au comportat foarte bine, insa senzorii montati pe maechine, in special cel din dreapta au inregistrat leziuni in zona pieptului. Chiar daca membrele inferiare au suferit leziuni usoare, dispunerea nepotrivita a ambreajului si a pedalei de franare ar putea compromite serios securitatea picioarelor.

                            S-a descoperit ca pedala de frana a ramas blocata dupa impact, punanad inca o data in pericol picioarele soferului. De asemenea a existat riscul unor leziuni ale genunchilor din cauza volanului si suportului in care este montat.


                            Impactul lateral
                            Chiar daca senzorii de la nivelul pieptului au inregistrat un impact puternic, totusi zonele abdominala si pelviana au fost protejate. Insa, din cauza faptului ca forta s-a propagat nerealistic de-a lungul coloanei vertebrale a manechinului, reducand astfel din impactul inregistrat la nivelul pieptului, punctele obtinute la acest capitol nu au fost luate in considerare.

                            Protectia copiilor
                            Vehiculul are un buton special pentru airbag-ul pasagerilor. Statutul acestuia nu se poate modifica in timp ce masina este in mers, iar daca se incearca totusi modificarea statutului, se aprinde un beculet de instiintare. S-a recomandat un corset Britax Romer pentru fata si un corset Baby SafePlus pentru partea dorsala. Ambii copii au fost protejati la impactul lateral, insa la cel frontal s-a inregistrat o presiune la nivelul gatului si a pieptului la copii de trei ani.

                            Protectia pietonilor
                            Capota a oferit o oarecare atenuare a impactului acolo unde s-ar putea lovi cu capul un adult si o protectie limitata in cazul unui copil. Cat despre aripi, bara frontala si spoiler, ele nu au oferit nici o protectie.


                            sursa: StiriAuto

                            3 stele??

                            Comment


                            • #29
                              3 stele sunt suficiente. Fata de Nissan Navara, de exemplu, care a luat o jumatate de stea.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • #30
                                Testele se fac in primul rand la o anumita viteza!Daca vedeti insa realitatea din strada, sunt o gramada care mor in masini de 5 stele pt ca impactul se produce la viteze mult mai mari!Bineinteles ca exista o marja mai mare de a scapa cu viata intr-o astfel de masina....Insa asa cum se intampla mai multe accidente cu masini puternice si sigure, cu tot felul de sisteme de siguranta, decat masinile mai putin puternice...Trebuie sa realizam ca factorul uman este primordial!
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google