Logan MCV Pentru Distributie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Prietene TOOROP se pare ca esti singurul care te tii de motorizarea DIESEL.Oare de ce?Ia mai citeste de motoarele Renault montate pe logan cu sisteme de injectie DELPHI si vezi ce le face motorina euro5,si dupa aia mai stam de vorba.

    Originally posted by dantesro View Post
    As vrea sa o iau cu GPL din fabrica, sa nu mai umblu. Ce parere ai? E mai bine sa o iau cu GPL din fabrica sau sa o iau pe benzina si sa-i pun eu?

    Merci.
    Eu nu as cumpara masina SH cu GPL de fabrica din mai multe motive.Mai bine montezi tu GPL dupa buget.Despreinstalatii GPL ar fi bine sa citesti topicul dedicat de aici de pe forum ca sa te lamuresti ce si cum.Spor la cumparaturi!
    Last edited by sergiu2010; 25 April 2014, 19:06. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #17
      Multumesc pentru raspunsuri si ajutor. Inca nu m-am hotarat ce voi lua, dar mai am timp.

      Comment


      • #18
        Originally posted by sergiu2010 View Post
        Prietene TOOROP se pare ca esti singurul care te tii de motorizarea DIESEL.Oare de ce?Ia mai citeste de motoarele Renault montate pe logan cu sisteme de injectie DELPHI si vezi ce le face motorina euro5,si dupa aia mai stam de vorba.
        Bine domnule, era parerea mea si am incercat sa o sustin deoarece am si cativa prieteni cu logan dci care nu au avut probleme si din contra sunt chiar multumiti si am mers si eu cu masinile respective si par ok, si toate firmele de distributie din zona mea au logan diesel si stiu pe cativa care lucreaza acolo si merg masinile ok si ca fiabilitate precum si consum. DAR!, se pare ca gresesc din moment ce sunt singurul care sustine ideea de diesel, asa ca cedez respectuos si imi cer scuze pentru incercarea mea de a sustine o idee gresita.

        Comment


        • #19
          Am avut si eu diesel.'trage mai bine ca benzinarul, insa pe gl Info si mai ieftin.

          Comment


          • #20
            Monser, uita-te, in principal, la varsta si masinile celor care iti dau sfaturi, concluzionand astfel referitor la experienta si obiectivitatea lor...
            Acum, parerea mea: 1,6 MPI+GPL, indiferent ca are instalatia din fabrica sau i-o pui tu, calculul urmand sa ti-l faci in functie de pretul achizitiei.

            Comment


            • #21
              Originally posted by dantesro View Post
              Salut, dragi colegi!

              As dori sa-mi achiztionez un logan MCV din 2008 pentru activitate de distributie in zona urbana. Activitatea presupune si deplasari extraurbane.
              As avea nevoie de parerile voastre asupra tipului de motorizare (benzina + gpl/diesel) si a puterii motorului. Am nevoie si de informatii referitoare la piese de schimb, service, etc. mai ales ca masina va fi achizitionata la mana a 2-a. Ma intereseaza sa scot un cost/km cat mai scazut (incluzand reparatii/revizii la masina).

              Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

              Daniel.
              Diesel e bun la drum lung. In distributie sunt momente cand opresti/pornesti de min 10x/km. Unde mai e economia? Prinzi un Iuliu Maniu bara la bara, de la Metro la Gradina Botanica, mai repede ajungi cu bicicleta. Stiu ce spun, ca am lucrat in domeniu. As vrea sa vad la ce te ajuta mult laudatul cuplu in astfel de momente, ca doar le intalnesti Luni-Vineri, mai ales daca ploua. Cei de la firma cautau tot felul de prostii de pus in rezervor, de la aditivi la pastile, doar doar mai scade consumul. Revizii de Logan benzinar din vitan ( filtru aer 10 lei, filtru ulei 10-15 lei, ulei Elf 80 lei 4L), cate masini au cazut? Zero...si nu vrei sa stii cati km au ( toate pe GPL). In afaceri nu te intereseaza cuplul, optiunile sau culoarea ci costul.

              Comment


              • #22
                Pentru distribuţie cea mai potrivită alegere este un benzinar, de preferat 1,6 litri, la care să-i montezi obligatoriu GPL!
                Folosit la trasee scurte şi mers numai în oraş, motorul Diesel nu prea se simte în largul lui!

                Comment


                • #23
                  Am inceput sa-mi conturez o idee. Cred ca voi merge pe un logan 1.6 MPI pe care voi monta GPL ulterior. Acum oscilez intre 1.6 si 1.6 cu 16 valve. Am auzit ca cele cu 16 valve au ceva probleme. Voi ce stiti?
                  Multumesc.

                  Comment


                  • #24
                    Eu as lua 1.6 16v pt putere mai mare. Dacă mergi ușor cu el scoți și 6% pe benzină.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by dantesro View Post
                      Am inceput sa-mi conturez o idee. Cred ca voi merge pe un logan 1.6 MPI pe care voi monta GPL ulterior. Acum oscilez intre 1.6 si 1.6 cu 16 valve. Am auzit ca cele cu 16 valve au ceva probleme. Voi ce stiti?
                      Multumesc.
                      Piese mai scumpe, intretinere mai scumpa, ceea ce duce la costuri de exploatare mai mari, iar pentru cei 15CP in plus nu merita,
                      Un 1,6MPI cu 90 CP este prea destul in zona urbana.

                      Comment


                      • #26
                        Mi-am gasit un MCV din 2007 cu aproape 80.000 km, 1.6 MPI, 16 valve -fara GPL (AC, servo, oglinzi si geamuri electrice, abs, etc.), la pretul de 3500 euro. Mie mi se pare cam scump. Voi ce parere aveti?

                        Comment


                        • #27
                          Is reali km? Daca e in stare buna si nu a fost lovit nu e scump. Te mai costa sa montezi si gpl, insa daca nu ai banii pe loc poti monta ulterior. Depinde ce vrei sa distribui. Te poti orienta si spre pick-up sau van daca vrei spatiu mai mare.

                          Sub 4000 nu prea gasesti mcv-uri. Vezi ca are si colegul nostru unul frumos la bursa.
                          Last edited by L3on_rgby; 2 May 2014, 15:40. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #28
                            Da, km sunt reali si nici nu a fost lovita masina. Spatiul este mai mare decat necesar.
                            Am vazut de mult masina lui Mihai, dar e prea frumoasa pentru distributie (sa nu mai spun faptul ca are cu 60.000 km in plus), si eu nici nu sunt pasionat de masini. La mine trebuie doar sa mearga...

                            Comment


                            • #29
                              Atunci nu mai sta pe gânduri. Vezi sa aibă și dovada anaf ca nu a fost recuperata taxa

                              Comment


                              • #30
                                la mine la firma avem mcv-uri din 2007 1.5 dci cu 7 locuri si nu am auzit sa aiba careva probleme cu injectoarele sau alte probleme la motor!
                                cei mai multi kilometri are unul singur 275.000 km si nu a avut nici o problema, tin sa mentionez ca circula 6 zile din 7 si urban si extraurban in medie cu 5 persoane dar au fost cazuri cand au fost si 9. Conteaza mult sa fie facute schimburile si reviziile la timp!
                                Eu sunt posesor de benzinar dar pentru carat si multi kilometri inclin spre diesel!
                                Bafta!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google