Logan Prestige 16v ( Castigator : Campionat Cele Mai Tari Jante Editia 2011)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan Prestige 16v ( Castigator : Campionat Cele Mai Tari Jante Editia 2011)

    Salut la toata lumea!

    Ma numesc Valentin, sunt nou pe acest forum si cum nu exista o sectiune de introduceri, o sa abuzez de masina ca sa fac asta

    Masina:

    Dacia Logan Prestige 1.6 16v din noiembrie 2006

    Masina e stock in afara de un kit Xenon la care s-a ars un bec dupa un an, multumita drumurilor noastre superbe. O poza cu masina murdara in parcare mai jos :p

    Planuri de viitor:
    1. Suspensii: KW reglabile sau fixe
    2. Jante 17". Alternativ un set de jante de 15" late cu offset mic si cauciucuri performante de dimensiuni standard.
    3. Cateva imbunatatiri foarte utile gasite pe forumul vostru!
    4. Logan Sport daca mai apare...

    Soferul:

    Sunt student la Electronica in anul... 5+1 ;) si grafician 3d, mai precis Lead Vehicle Artist la AMC Studio.
    Pe scurt, fac masini pentru jocuri. Ceva de genul:
    We provide 3D design, digital art creation, content solutions and technical tools for the game development industry.




    "Sa fie intr-un ceas bun", cum zic batranii!
    Attached Files
    sigpic
    ^Logan turbat (WIP)^

  • #2
    sa o stapanesti sanatos ........ multi km fara probleme !!
    numa bine
    Mereu superiori unui sat cu caini si oi

    Comment


    • #3
      S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea ! Bine ai venit pe forum
      1.6 MPi Icy White

      Comment


      • #4
        Bine ai venit pe forum, cat mai multi km fara probleme.....
        sigpicRenault megane 2 1.6 16V si Opel Bertone 2.2 16V

        Comment


        • #5
          ce de posturi cu idei constructive
          Attached Files
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.