My Ride BT 98 APO - Prestige 1.6 16v - PH1

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • My Ride BT 98 APO - Prestige 1.6 16v - PH1

    Salutare, dupa mult timp in care am urmarit forumul, dar nu prea am comentat, am decis sa-mi prezint masinuta. Aceasta este un Logan Prestige,bleu mineral, achizitionat in decembrie 2006, motor 1.6 16v remapat si filtru K&N, masina are rulati 130.000 km, schimbate consumabile si facut revizii la termen (2 distributii - Contitech + pompa apa HEPU la a doua distributie, 1 ambreiaj - LUK, discuri si placute - FERODO, ulei Elf 10W40), capete de bara, 2 brate si cam atat)

    Estetic masina arata binisor, zic eu, si-ar cam dori o ropsire completa dar nu exista fonduri, momentan.

    Ca modificari :
    - portbagaj clean + folie rosii stopuri (in poze e data jos pentru curatenia de primavara, iar aici vreau sa va cer o parere, daca sa pun folia inapoi sau nu)
    - LED-uri in ceasuri + sub bord(intrerupator langa cel de blocare geamuri spate)
    - plafoniera spate + LED-uri in ambele plafoniere
    - tapiterie tavan, stalpi, vopsiti in negreu negru
    - CD Player MP3 JVC + 4xBlaupunkt GTX-542
    - folie proiectoare, aplicata aiurea (cer ajutor, cum s-o aplic fara cute? Exista vreo metoda fara sa dau jos proiectoarele?)
    - anvelope de vara abia achizitionate Michelin 195/65/15 - am observat ca tine masina mai bine pe curbe (asta nu inseamna ca se transforma in Lambo )
    - etrieri si tamburi vopsiti galbeni cu vopsea termorezistenta

    Planuri de viitor:
    - arcuri sport Eibach/ H&R - aici ma gandesc la o alegere
    - toba sport eventual cat-back, sau daca s-ar putea sa scap de catalizator si de sonda Lambda (acum am racordul, intermediara si finala fisurata...si cam bolboroseste)
    - faruri cu lupe si vopsite negre la interior
    - grila clean fata + bara MCV
    - partea audio: un player si cu USB(tot JVC sau Pioneer) + alte boxe, putin mai potente, un subwoofer de dimensiuni mici, nu foarte puternic, de preferat activ (si aici astept sfaturi)
    - sa imbrac volanul in piele (ecologica aia originala s-a tocit)
    - sa schimb maciulia (si ea s-a tocit) + short shifter
    - LED-uri portbagaj, semnalizari aripi, numar si m-am gandit sa montez o banda de leduri la motor, cu intrerupator mic, undeva in interior (util noaptea cand ai de turnat lichid de parbriz)
    - telescoape capota si portbagaj
    - LED-uri in butoane si comanda climatizare(inca nu am apucat)
    - un parbriz nou
    - jante mai mari ceva 16"/ ceva 15" usoare gen ATS DTM sau OZ...aici depinde de ce stil o sa abordez in continuare
    - o vopsire totala

    Scuzati calitatea pozelor, sunt facute cu telefonul, mai caut poze din urma sa mai postez.

    Multumesc anticipat!
    Attached Files
    My Ride - Prestige 1.6 16v

  • #2
    Frumoasa masina ta , dar parca toba finala e cam prea scoasa in exterior, in rest destul de ingrijita. Planuri pe viitor ? arcuri sport ? alte jante etc ?
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • #3
      Am scris mai sus, planuri.
      Ala e un tips si s-a rupt piulita, prima data cand o ridic pe elevator, vad cum fac (refac filet, etc.) si il pun mai in spate.
      My Ride - Prestige 1.6 16v

      Comment


      • #4
        Daca pe spate ai capota clean pe fata de ce nu? Trebuia sa lasi si pe spate sigla, dar fiecare cu gusturile sale. Frumoasa masina! Culoarea!

        Comment


        • #5
          Frumos +1
          Cu antena mica este ok?
          Abia astept sa pun si eu jentile pe masina.

          Comment


          • #6
            Frumoasa, insa eu spun sa te mai gandesti si la niste folii pe geamuri, iar cand pe luneta sa nu faci acel decupaj la al 3-lea stop de frana, cel putin mie nu`mi place(ca sa se vada bine ori pui o folie cu o trasparenta mai mare de 5% ori pui bec cu led in stop.. dar bec de calitate ). Mai gandestete si la un parasolar pe parbriz, dupa ce il schimbi daca planuiesti asta, si acum o intrebare: La ceasurile de bord de ce nu se vede zona rosie la turatie ? si acele nu prea se lumineaza cum trebuie ... in rest pare ok. Ai putea sa pui si leduri in butoane si in climatizare, cum ai mentionat. Referior la acel tips de la toba, trebuie sa il aranjezi astfel in cat sa fie la acelasi nivel cu spoilerul, iar ca sa nu se vada urat toba inanuntrul lui, trebuie sa o scurtezi, daca te gandesti sa faci asta, ar merita un tips de calitate...de inox si sudat acolo sa nu ti-l fure nimeni. Bafta, si imi place ca e 1.6 16v. Mult noroc si bafta.

            Comment


            • #7
              Nu-l mai innebuniti pe baiat cu folii ca nu astea tin de siguranta ;)

              Daca vrei sa abordezi stilul rally sau chiar mai simplu " stilul siguranta" te sfatuiesc la urmatoaele:


              1. Suspensie sport H&R. Nu face ca si mine prostia sa pui Eibach, la inceput o sa spui wow si dupa 3 saptamani o sa spui " dar parca tot capra e "
              2. Parte de franare: etrieri VAN, placute ferodo EQT sau Greenstuff ( merg ca o manusa, franeaza super bine), discuri Brembo 260 mm
              3. Jante competitie. Tu ai ales tare bine modelul prezentat de tine mai sus

              Ti-am prezentat mai sus toate astea deoarece am citit ca inca nu stii pe ce stil vrei sa mergi . Bineintele poti merge si pe stilul " clean style" cu modificarile mentionate mai sus ;)

              Masina arata tare bine, se vede ca a fost ingrijita bine! Mult succes la decizii
              Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

              Comment


              • #8
                Abordeaza stilul siguranta-fuga. De inceput ar merge un set de arcuri sport H&R, anvelope cu talon mai mic si evacuare fara catalizator... a, si lasa stopurile cum sunt doar sa faci becul de la marsarier cu rosu, sa pui putina folie si va fi un contrast frumos si uniform.

                Remaparea ai facut-o la Dimsport? Cum se simte in ture mari? La unii trage mai prost iar la altii mai bine. Pe turele medii trage mai bine remapata insa sus am auzit pareri si pareri..

                Spor la modificari
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • #9
                  @VlaD2803, am zis ca urmeaza bara MCV cu clean
                  @florin_x2004, e OK antena, se aude mai clar si nu am interferente cu radio-uri de Suceava cum aveam inainte cu undita. Sper sa pui "jantele" pe masina nu "jentile". (fara suparare, atrag atentia mai mereu pentru aceasta greseala)
                  @Toorop, ma gandeam si la o folie...dar imi place mai mult fara. Referitor la zona 6-7 de pe turometru, nu stiam atunci cand am schimbat cum pot sa fac sa nu se combine culorile(nu am mai avut timp sa desfac)... o sa rectific, cand ma bag sa schimb culorile la butoane. Tips-ul este de calitate, e primit cadou de la reprezentanta(deci are 7 ani), a ramas asa in afara si nici de el nu am avut timp.
                  @Christnacht, multumesc de sfaturi si de aprecieri... da, pot aborda un hidrid intre "rally" si "clean". Care este diferenta intre etrierii de 16 volti si VAN (banuiesc ca diferenta vine de la sarcina suportata de masina, VAN-ul fiind o autoutilitara) iar discurile cu 1 mm mai mari ar face diferenta?
                  @aleXpeed, Da, remaparea este facuta la DIMSport Suceava acum ceva timp... se simte bine la ture mari (asa a fost invatata inca de prin rodaj - nu chiar exagerat). Cum pot scapa de erorile aferente eliminarii catalizatorului si, implicit, a sondei Lambda? Se poate anula sonda din ceva soft ? Sau pur si simplu sudez o piulita ca pe catalizator si pun sonda in loc ? Aici cred ca va trebui curatata frecvent.
                  Last edited by C&S; 15 March 2014, 04:29.
                  My Ride - Prestige 1.6 16v

                  Comment


                  • #10
                    Te duci la dimsport din nou, le zici ca ai scos catalizatorul si baietii or sa iti bage o valoare fixa pt sonda lambda si aia e.

                    Comment


                    • #11
                      Aha, deci se poate da jos de tot, nu ? Asta asteptam sa aud
                      My Ride - Prestige 1.6 16v

                      Comment


                      • #12
                        Catalizatorul , sonda ramane la locul ei si astia or sa iti puna o valoare fixa la ea ca sa nu iti dea oreare....or fi si alte metode dar eu asa am procedat si nu am avut probleme

                        Comment


                        • #13
                          frumoasa masina prietenas, o vad des prin botosani, se plimba tata tau, nu gluma )

                          cand vrei sa vinzi boxele da un semn, poate ne intelegem;)

                          si portbagaju` unde l-ai facut? m-ar tenta si pe mine dar mi-e ca va crapa..
                          " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                          Comment


                          • #14
                            De vreo 8 luni o conduc frecvent eu, tata acum e plecat, deci cam zilnic

                            Dada, te sun! tot numarul ala il ai ? (PM daca nu)

                            La niste baieti la Electro dar e facut naspa, o sa-l refac... dar nu prea este buget...
                            My Ride - Prestige 1.6 16v

                            Comment


                            • #15
                              Frumoasa masina,dar incearca sa vopsesti bratele de la stergatoare
                              Prea multii prostii pentru o tara asa mica

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google