pierde lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    dap garnitura cred ca e se vede clar este dintre bloc si capac
    laureate 1.5l, albastru marin

    Comment


    • #17
      Nu am curatat-o, masina efectiv o folosesc de o luna. Pana atunci am fost am fost un "martor pasiv" la probleme masinii, de care se ocupa colegul meu. Si este in garantie, banuiesc ca nici nu am dreptul sa o desfac.
      A fost curatata la prima revizie, cand mecanicul a zis ca poate asa a venit din fabrica si l-au reparat ei, dar nu l-au curatat, si daca mai pierde lichidul, sa ducem masina inapoi sa-i desfaca motorul...

      Comment


      • #18
        Cu certitudine e vorba de garnitura de chiuloasa! Trebuie demontata chiuloasa!
        Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

        Comment


        • #19
          aceleasi pierderi de anigel aveam si eu ,erau de la pompa de apa,facea floare partea de jos ,au schimbat pompa pe garantie si cureaua de distributie etc...asa ca mergi in service la un mecanic ,,mai priceput ca primul,,,,eu am dat de unul bun din prima ..si cu o mica atentie se rezolva multe ,,,asa e in Romania,,,bafta!

          Comment


          • #20
            Originally posted by MESERIASU' View Post
            Cu certitudine e vorba de garnitura de chiuloasa!
            Chiulasa nu chiuloasa.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #21
              Originally posted by vvasile View Post
              Masina este din 2007 martie, un 1.4mpi . Dupa 2 luni de folosire, cam 5000km, am observat ca borcanul cu antigel este sub minim si am completat pana la maxim. La verificarea de 15.000 km iar era aproape de minim, iar pe motor era un suvoi de antigel ars. Mecanicul a completat pana la maxim antigelul, si a zis ca daca mai pierde antigel, sa revenim. Acum masina este la ~27.800, si la a 3a cutie de antigel deschis, 2 cutii s-au terminat deja. Temperatura niciodata nu a trecut de 4 linii, nici vara in cele mai mari calduri. Destul de des se simte un miros de ars (nu de la ambreiaj, miroase altfel), in special la turatii mai mari ~3500-4000rpm, sau in urcare pe un deal, la depasiri, etc. Am tot amanat aceasta problema, fiindca mecanicul a zis ca trebuie desfacut motorul, au nevoie de permisul fabricii, si ca masina va sta o luna cel putin in service...
              In afara de mirosul ars neplacut si ca "mananca" antigel, masina merge bine. Se apropie verificarea de 30.000km, si intrebarea este ca s-ar putea strica motorul din cauza asta? Masina are numai 1,5 ani garantie, si atunci acum ar trebui desfacut motorul, la urmatoarea verificare. Dar fiindca masina nu prezinta alte probleme, nu ma simt prea bine ca motorul sa fie desfacut, fiindca toti prietenii mei cu Dacia Logan au avut suprize (mai mici-mai mari) dupa ce si-au dus masina la reparat (au uitat sa puna un surub, o boxa "s-a defectat" din senin, ceva plastic deasupra rotii din fata a fost uitat, etc. ) si ma tem sa nu uite ceva afara din motor sau sa nu-l asambleze corect si la manifestarea noilor probleme deja sa nu mai am garantie.

              Ceva sfaturi? Sa las masina sa-i fie desfacuta motorul? S-ar putea agrava aceasta problema? Am citit mai multe forumuri, de 3 luni tot caut o problema asemanatoare, dar nimeni nu "pierde" lichidul de racire "la greu".
              Hmm...intra pe forumul de la opel si vezi acolo cat lichid se pierde
              Unul spunea ca el completeaza la fiecare 200km..

              Comment


              • #22
                Multumesc pentru raspunsuri, se pare ca tot va trebui desfacut motorul. Poimaine dimineata sunt programat in service, sper sa se rezolve problema!

                Comment


                • #23
                  Azi dimineata am fost in service pentru revizia de 30.000 km si le-am mentionat pierderea de antigel. La ridicarea masinii au zis ca au curatat zona de antigelul ars si au strans suruburile la chiulasa, si problema ar trebui sa fie rezolvata. Sper ca n-o sa mai simt mirosul de antigel ars. Masina a stat in service in jur de 3 ore.

                  Comment


                  • #24
                    Numai prin strangerea suruburilor la chiulasa sa se rezolve problema? M-as mira...
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #25
                      Am si eu o nelamurire tot in leg cu lichidul de racire.Am verificat ieri nivelul si am vaz ,ca desi este intre limitele min si max, este foarte aproape de min si as vrea sa completez.Problema este ca masina este in garantie si nu stiu exact dc am voie sa deschid si sa completez cu lichid. Daca este voie imi poate spune cineva ce fel de lichid trebuie sa folosesc(denumire,tip) si m-ar interesa cam la ce lichid as avea voie sa completez si la care nu ,cat timp este masina in garantie, pt ca nu-mi mai aduc aminte ce a zis tipu de la Meridian exact cand am luat-o .Multumesc

                      Comment


                      • #26
                        Foloseste numa antigel tip dacia glycerol tip R parca. nu mai stiu denumirea exact. si eu am avut probleme cu lichidul, si am schimbat kit de distribuite si racire( curea, role, pompa de apa etc)

                        Comment


                        • #27
                          Mersi pt info Cristi dar problema se mai pune dc am voie sa pun acum cat este in garantie si pe langa lichidul de racire ce alt lichid mai am voie sa completez.Astept si multumesc

                          Comment


                          • #28
                            Poţi să desfaci liniştit capacul şi să completezi cu lichid de răcire - de preferat să fie de origine DACIA. Când am cumpărat eu era vreo 20 ron.
                            Eu am avut noroc din p.d.v - ul ăsta, am loganul din oct. 2006 şi nu am completat decât o dată cam 200 ml.
                            Baftă!

                            Comment


                            • #29
                              Fiind inca in rodaj ,adica abia am facut 2400 km cu ea ma astept sa mai completez putin, ce-i drept nivelul se afle intre min si max putin mai aproape de min si tin sa precizez ca verificat si partile de langa container-ul cu lichid de langa furtunase etc nu am vaz nici o scurgere care sa indice vreo problema cu vasul dar totusi mai bine sa fiu preventiv decat sa regret mai tarziu.Ms pt reply dorut

                              Comment


                              • #30
                                Poti sa completezi linistit, dar numai cu Glaceol RX tip D, de la dealer. Nu sunt probleme la completare, sa nu deschizi busonul de la vasul de expansiune fara motiv, ca instalatia e sub presiune si nu e indicat sa se desfaca mereu.
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google