pierde lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pierde lichid de racire

    Masina este din 2007 martie, un 1.4mpi . Dupa 2 luni de folosire, cam 5000km, am observat ca borcanul cu antigel este sub minim si am completat pana la maxim. La verificarea de 15.000 km iar era aproape de minim, iar pe motor era un suvoi de antigel ars. Mecanicul a completat pana la maxim antigelul, si a zis ca daca mai pierde antigel, sa revenim. Acum masina este la ~27.800, si la a 3a cutie de antigel deschis, 2 cutii s-au terminat deja. Temperatura niciodata nu a trecut de 4 linii, nici vara in cele mai mari calduri. Destul de des se simte un miros de ars (nu de la ambreiaj, miroase altfel), in special la turatii mai mari ~3500-4000rpm, sau in urcare pe un deal, la depasiri, etc. Am tot amanat aceasta problema, fiindca mecanicul a zis ca trebuie desfacut motorul, au nevoie de permisul fabricii, si ca masina va sta o luna cel putin in service...
    In afara de mirosul ars neplacut si ca "mananca" antigel, masina merge bine. Se apropie verificarea de 30.000km, si intrebarea este ca s-ar putea strica motorul din cauza asta? Masina are numai 1,5 ani garantie, si atunci acum ar trebui desfacut motorul, la urmatoarea verificare. Dar fiindca masina nu prezinta alte probleme, nu ma simt prea bine ca motorul sa fie desfacut, fiindca toti prietenii mei cu Dacia Logan au avut suprize (mai mici-mai mari) dupa ce si-au dus masina la reparat (au uitat sa puna un surub, o boxa "s-a defectat" din senin, ceva plastic deasupra rotii din fata a fost uitat, etc. ) si ma tem sa nu uite ceva afara din motor sau sa nu-l asambleze corect si la manifestarea noilor probleme deja sa nu mai am garantie.

    Ceva sfaturi? Sa las masina sa-i fie desfacuta motorul? S-ar putea agrava aceasta problema? Am citit mai multe forumuri, de 3 luni tot caut o problema asemanatoare, dar nimeni nu "pierde" lichidul de racire "la greu".

  • #2
    vezi ca si eu pierdeam la fel, am gasit problema: cauta la imbinarea furtunurilor cei de la fabrica nu au strans cum trebuie clemele. ale mele le strangeai cu mana si pierdea chiar langa filtru de aer in dreapta unde se imbina 3 furtune. si mirosul cred ca vine de la antigelul care pica pe motorul cald si de aceea si miroase urat.
    sigpic

    Comment


    • #3
      Vasile, in primul rand, nu trebuia sa pleci din service cu masina pana nu ti se rezolva problema, in al doilea rand, ai grija sa nu ramai fara antigel.

      Scrie tu un mail la vocea.clientului@daciagroup.com cu toate detaliile (VIN, proprietar, numele service-ului in care ai fost, eventual numele patronului si/sau numele mecanicului), si poate primesti o rezolvare decenta. Un sfat personal, nu te mai duce cu masina in service-ul ala, sau la mecanicul ala... nu se demonteaza un motor pt scurgere de antigel.

      Comment


      • #4
        Nevasta-mea imi mai spune cind nu gasesc ceva sa deschid si ochii! Vezi si tu pe unde curge, e clar ca ai scurgeri exterioare,
        Anigelul cind se evapora lasa in urma o pata ,ia vezi cauta si tu un mecanic mai dezghetat (nu sa iti desfaca motorul!)Sigur ii ve da de cap!
        Si eu mai zic citeodata una dar chiar asa...sa desfac motor...
        Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

        Comment


        • #5
          Si eu am patit acelasi lucru. Totul s-a rezolvat la revizie pe garantie. Este o problema cu pompa de apa. S-au semnalat destule cazuri care au avut problema cu pierderea de lichid de racire.

          Odata cu schimbarea pompei de apa o sa-ti schimbe si cureaua de distributie pt ca asa vin in kit.

          Comment


          • #6
            Multuesc pentru raspunsuri.

            M-am tot uitat in jurul motorului, dar este destul de murdar si nu vad acum un "suvoi" de antigel ars cum era cand motorul era nou. Si nici nu stiu exact unde sa ma uit... Trebuie desfacut un capac sa ajung la furtunul unde intra in motor antigelul? Unde trebuia strans la cei care au avut problema asta?
            Imediat ajung la 28000km si o sa programez masina la verificare, am inteles ca se poate si cu 1000-2000km inainte de 30.000km. Dar as vrea sa stiu daca chiar acolo la furtun pierde si nu in interiorul motorului.

            Comment


            • #7
              Sigur antigelul nu curge din vasul de expansiune?
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #8
                Daca ar curge din vas, as mai simti mirosul de ars al antigelului? Maine mai verific si pe acolo, dar cand puneam antigelul nou probabil as fi observat.

                Comment


                • #9
                  Fa si tu ceva poze.....poate observam noi ceva!
                  Fa o foto linga filtrul de ulei, una sub filtrul de aer sub racordul de intrare,in zona racordurilor de la radiator...
                  Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

                  Comment


                  • #10
                    Si una sub si langa vasul de expansiune, sa vedem cum sta treaba si acolo.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by vvasile View Post
                      Dar as vrea sa stiu daca chiar acolo la furtun pierde si nu in interiorul motorului.
                      pierderi de lichid de racire in motor ar insemna camasa fisurata si in principiu antigelul cind e motorul rece se scurge in baia de ulei si ar creste nivelul de ulei sau garnitura de chiulasa arsa si se scurge antigel in capul pistonului si la pornire scoate un fum albicios si innecacios si in mersul motorului ar face bule de aer in vasul de expansiune, sigur nu ajungeai la 28000 de km.
                      verifica toate furtunele mai ales pe partea unde spui ca la inceput se vedea pata de antigel si chiar noroiul acumulat daca se mentine umed ar putea fi un indiciu al locului pe unde ai scurgeri.

                      Comment


                      • #12
                        Am vorbit cu utilizatorul anterior al masinii si m-a indrumat unde sa ma uit si am gasit! In partea stanga a motorului, este o masca protectoarea deasupra tevilor de esapament care ies din motor, si dedesubtul placii este antigelul ars si uscat, am reusit sa ma uit cu o lanterna din partea stanga. Maine o sa fac si poze, sper sa reusesc, este destul de greu accesibila fara sa dau jos aceea placa protectoare.

                        Comment


                        • #13
                          tare imi e ca nu ai pierderi de antigel asa aveam si eu pe dacia care am avut-o inainte de logan care era pe injectie, la mine era altfel la 300 de km ii puneam 2 litri de apa, problema era ca nu curgea pe nicaieri totul era uscat pana am dus-o in service si era de la garnitura tot antigelul se ducea pe evacuare.. acum nu stiu ce sa zic uita-te si tu mai bine daca nu cumva ai vreun furtun fisurat sau vreun por la radiator, uita-te bine inainte sa ajungi in service sa se apuce baietii la demontat motorul...
                          laureate 1.5l, albastru marin

                          Comment


                          • #14
                            Am revenit cu poze facute cu telefonul mobil.
                            Attached Files

                            Comment


                            • #15
                              cel putin dupa pozele 2 si 3 pare sa fie garnitura de chiulasa. ai curatat locul acela vreodata ?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google