Pinion A 5-a De Diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @ seba

    daca 16v cu soft si evacuare era sufocat si lesinat de la pinionul ala iti dai seama ca 1.4 remapat trage de indoaie lonjeroanele si puntea spate pe masina. se torsioneaza toata

    cu pinion de diesel 1.4, cu siguranta la lua top speed ul intr a 4 a

    Comment


    • Ce tot ii dati cu APV? Am spus AVP. Logan rosu cu lambodoors.
      Cel mai lent 1,6 8v

      Comment


      • Da domnu logan rosu cu lambodors si numere de constanta ... e de la Logan Club Kronstadt. (Scuze ca iam botezat numaru de inmatriculare)

        Deci dupa cum am spus revin cu impresiii despre pinionul de V de diesel pe 1.4

        Tin sa precizez ca datele pe care le dau mai jos pot diferii destul de mult .... Testul s-a efectuat pe drumul de Brasov-Sfantu Gheorghe

        Inainte de montarea pinionului:
        Turatie 3500 tr V - viteza cca. 120 Km/h (pe bord) - 114 Km/h (pe GPS)
        Consum extraurban de 4.8-5,00 L/100

        Dupa schimbarea pinionului:
        Turatie 3500 tr V - Viteza cca. 130 si ceva (pe bord) - 125 Km/h (pe GPS)
        Consum extraurban de 4,2-4,4 L/100

        Testu sa efectuat in conditii normale de condus (adica nu cu pedala la podea)

        Tin sa precizez ca masina e remapata si datele pot sa nu fie valabile (mai mult ca sigur pentru cei din Bucuresti sau orase aglomerate)

        Impresii legate de putere la schimbarea vitezei din IV in V:
        Schimbare la 2500 RPM (poate nu vedeti rostu acestei turatii dar pentru cei care au condus doar diesel si care au o prima masina pe menzina .... e foarte fregventa schimbarea la 2500 - valabil si cazu meu ... pana acum 1 an schimbam pana in 2500 ... nu e corect si nu recomand)
        La schimbarea in 2500 rpm pierde putere si viteza chiar daca esti cu acceleratia la podea.

        Schimbare la 3000 rpm - Se comporta binisor, nu pierde putere dar e un pic mai lenesa decat cu pinion de V de benzinar.

        Schimbare la 3500 rpm - Extraordinar, are putere si se misca chiar ok, se accelereaza usor ("extraordinar" este valabil pentru cei care au motor 1.4 si care intradevar vor vedea o diferenta fata de cutia normala)

        Daca vreti sa va legati de consumu masinii mele .... aceasta consuma in stil normal de condus 6.9-7.2 in oras si 4.8-5.0 in afara orasului inainte de schimbarea pinionului. Masuratorile au fost facute cu toate metodele si cei care vor veni la regionala la brasov se pot convinge (Am mai fost luat la misto in legatura cu consumu de multe ori)


        Recomandarea mea pentru cei care vor Pinion de V Diesel:
        - daca parcurgeti multi chilometrii si mai ales in afara localitatiilor - MERITA TORI BANII
        - daca sunteti soferi de duminica sau conduceti putin si in oras - RAMANE DOAR MOFT.

        Cu stima si respect
        Nicosianu
        Traim in romania si asta ne ocupa tot timpul.

        Comment


        • parerea mea e ca a 4 a trebuie intinsa in 4000 4500 altfel e lesinata rau. asta genereaza consum marit
          daca se merge preponderent in afara da este foarte ok. la mine cum vede rar a 5 a era inutil

          Comment


          • si eu mi`as pune maine pinion de dizel pe tr5 ,dar cum rar ies in afara , ma las pagubas.

            Comment


            • L-a 1.6 merge.

              La 1.4 nici nu se mai pune problema de demaraj cu pinion de dizal pe tr V.
              Si asa nu prea are demaraj in tr V, cu modificarea asta la orice urcare in viteza, trebuie retrogradat in tr IV.
              Personal cam tot timpul daca vreau sa urc de la ~110 la 130, nici nu ma gandesc s-o fac pe tr V, 99% din cazuri tr IV.
              E mai ok, nu ma chinui ca un adormit.

              Am vazut filmat 1.4 cu pinion de dizal constant la ~140/h (pe ceas) consumul undeva la ~7,7...7,8%.
              Deci nu prea e nici o economie...

              Pt 1.4 un 4000 rpm la aprox 140/h e mai mult decat OK (consum optim si motorul nu e fortat de turatii), numai unii nu vor sa inteleaga asta.

              Parerea mea da?
              Last edited by Octavian; 7 March 2012, 18:53.

              Comment


              • Originally posted by Nicosianu View Post
                Inainte de montarea pinionului:
                Turatie 3500 tr V - viteza cca. 120 Km/h (pe bord) - 114 Km/h (pe GPS)
                Consum extraurban de 4.8-5,00 L/100
                Dupa schimbarea pinionului:
                Turatie 3500 tr V - Viteza cca. 130 si ceva (pe bord) - 125 Km/h (pe GPS)
                Consum extraurban de 4,2-4,4 L/100
                Nicosianu
                La ce viteze obti consumurile astea SF? Nu cunosc traseul pe care-l faci, dar sincer sa fiu nu cred ca se poate lauda nimeni de pe forum ca scoate cu 1.4 mpi extraurban 4.8-5% stock/remapat sau 4.2-4.4% cu pinion de diesel la un mers normal, fara teste stupide gen mers cu tr V-a la 70 km/h constant. Sincer, eu nu cred ca este posibil, pune si tu niste poze/filmulete ceva... ca la valorile astea ai nevoie de dovezi .

                Comment


                • Unde se poate sa gasesc si pe la ce preturi pinion de treapta 5-a de diesel,si la ce preturi?
                  Intreb pe cei care v-ati montat asa ceva
                  sigpic
                  "BRABUS" STYLE

                  Comment


                  • >>>>

                    @ Nepotu ... asa cum am scris si inainte ... am fost luat la misto de multe ori iar persoanele au ramas cu buza umflata dupa ce le-am demonstrat. Totodata iti dau si dreptate, pentru ca daca as veni in bucuresti consumu sunt fer convins ca va fi mai mare ... in brasov circuli constant cu 60 la ora si probabil de asta .... pe exterior daca mergi normal ... scoti linistit consumu spus de mine (in conditii de masina goala si cu doua persoane in masina) ... daca vii la regionala la brasov o sa te convingi si tu.

                    @Matheoo ... eu am luat setu de pinioane (pinion atac + pinion degajare + sincron) la 200 ron de la cineva din pitesti ... o sa caut numaru de tel si o sa til dau)

                    Pentru cei care nu mergeti mult extern nu se merita sa puneti pinion de V diesel
                    Traim in romania si asta ne ocupa tot timpul.

                    Comment


                    • Si eu am gasit la un coleg din pitesti pinioanele de tr V diesel, dar nu stiu daca se potrivesc pe cutia de 1.6 de pe mcv si in plus imi trebuie un om care sa le monteze. Astept un raspuns de la cei sunt pusi in tema. Multumesc!

                      Comment


                      • consum de 4,2 ; 4,4% cu 130 pe ceas obtii poate la smart fortwo diesel ....
                        tu chiar crezi ce spui ?
                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • @samy .... treaba voastra fratilor ... dupa ce invatati sa mai conduceti o masina si sa nu va credeti cu ea ca pe pista de formula 1 o sa vedeti si consumuri decente ... (daca cititi ce am scris eu inainte de a da un raspuns v-ati da seama ca am specificat ... "Condus normal" adica nu cu pedala pana la podea. Lasi masina sa se duca singura in ture si nu o calci ca ghiolbanu. Daca as fi condus probabil cum conduceti voi, cu pedala pana in podea e normal sa ai cisterna dupa tine)

                          Vorbind alfel v-as recomanda sa va documentati un pic in legatura cu principiile fizici ... si atunci o sa aflati mai multe despre cum obtii un consum mai mic ca de exemplu sa tii masina la cuplu maxim (acolo ai consumu minim de carburant) sa nu tii geamurile deschise sau sa nu calci brusc pedala etc.

                          Daca as fi fumat in masina cu geamu deschis si as fi calcato pana in podea + as fi schimbat vitezele in 5000 de ture sau sub 3000 atunci aveam si eu consum de 8-10%.

                          @BAROSANU_MOL ... Atata timp cat ei setu de pinion atac + pinion degajare + sincron ... merg perfect pe cutiile atasate motoarelor de 1.4 si 1.6. Nu trebuie sa schimbi furca (merge pe furca stoc).
                          Traim in romania si asta ne ocupa tot timpul.

                          Comment


                          • Consumuri decente sunt de 6%, 6,5%, nu sub 5 astfel incat sa-i faci invidiosi si pe cei cu diesel. Ce spui tu sunt povesti de adormit copii, iar la 130 la ora sa iti manance 4,4 % esti deja faraon. Fa un filmulet cu consumul instant pe 5 km, acul lipit de 130, si daca nu iti sta la cel putin 7% io ma duc si o caut pe Ileana Cosanzeaza.
                            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                            Comment


                            • @Nicosianu: multumesc mult pt informatii. Eu ma gandeam ca sun cateva diferente intre 1.6 berlina si 1.6 mcv pt ca la aceeasi viteaza e o diferenta de vreo 200rpm intre berlina si mcv

                              Comment


                              • Originally posted by Nicosianu View Post
                                @ Nepotu ... asa cum am scris si inainte ... am fost luat la misto de multe ori iar persoanele au ramas cu buza umflata dupa ce le-am demonstrat. Totodata iti dau si dreptate, pentru ca daca as veni in bucuresti consumu sunt fer convins ca va fi mai mare ... in brasov circuli constant cu 60 la ora si probabil de asta .... pe exterior daca mergi normal ... scoti linistit consumu spus de mine (in conditii de masina goala si cu doua persoane in masina) ... daca vii la regionala la brasov o sa te convingi si tu.
                                Eu nu te contrazic, si nu te iau la misto, daca atat scoti bravo tie... dar mi se pare pur si simplu incredibil ce spui tu(consum de 4.4% la 130 km/h). La 130 km/h constant mie imi consuma in jur de 7%, sau poate chiar mai mult. Eu nu scot 4.4% nici daca merg cu 90-100 km/h, iese aprox 5.5%, iar sub 5%(defapt sub 5.3, 5.4%) nu mi-a scazut niciodata consumul, asta repet la un mers normal... nu sa ma apuc sa merg singur in masina in tr 5-a la 60-70 km/h, ca ala nu-i mers, ala-i chin.
                                Din cauza asta ti-am cerut si dovezi, poze, filmulete pentru ca la asemenea consumuri chiar ai nevoie sa si demonstrezi ceea ce spui. Fa un filmulet la 130 km/h constant, pe drum drept... reseteaza consumul in mers si mergi asa cativa km si vezi cat iti iese, sau daca ai consum instant filmeaza cat afiseaza. Sau altfel: fa poze la CB dupa ce faci un drum mai lung si pune aici sa vedem si noi: distanta parcursa, litrii consumati, consum mediu, viteza medie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google