Probleme Frana Logan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • traseul acela l-am facut si eu de vreo 2X. si nu s-a incins nimic. pe drumul acela de la cabana nu ar trebui sa se incinga deloc franele. in schimb s-au incins tare cand am coborat de pe transalpina spre petrosani.
    sigpic

    Comment


    • Originally posted by C_Adrian View Post

      Placutele de frana in mod normal se schimba la 10k hai sa zicem maxim 20k ... dupa 40 de k placutele alea mai tin cand mai ai si greutate???
      Nu te baga intr-o discutie daca nu stii ceva despre acel domeniu.

      Cred ca mi s-a parut mie. Am ajuns cu bine. Jantele deloc incinse, etririi nici atat. Cand fac revizia o sa ii rog sa le faca la ambele roti pe fata o verificare a franelor.

      Comment


      • Originally posted by C_Adrian View Post
        Placutele de frana in mod normal se schimba la 10k hai sa zicem maxim 20k ... dupa 40 de k placutele alea mai tin cand mai ai si greutate???
        Pai daca schimbam placutele de frana la fiecare revizie unde ajungem ...

        Niste placute de frana rezonabile tin intre 40 de mii de km si 60 de mii de km, in functie de stilul de condus.

        Doar la masinile sport se schimba la 10 000 de km, dar nu cred ca e cazul la Logan.

        Majoritatea celor care au schimbat placutele la 20 000 de km sau chiar sub 20 000 de km, fie conduc foarte foarte prost, fie au fost pacaliti de cei de la service, care i-au 'citit' ca habar nu au si au profitat de ei incarcandu-le factura la revizie cu o operatie care nu era necesara.
        Logan GPL 1.4

        Comment


        • Archangel80: placutele de frana fac parte din consumabile, deci la 10 k, cum ar fi recomandabil, pe langa ulei si filtre s-ar schimba si placutele, ca se consuma ferodoul in functie de stilul de condus al fiecaruia este altceva. Pana acum am avut placute de la ate trw si mai nou jurid (210 lei setul) si la ate si trw dupa 20k cu toate ca mi s-au spus ca mai merg s-a simtit diferenta cand masina era incarcata si puneam frana, mai ales ca franele pe spate imi tineau foarte putin, chestie aflata de curand, asa ca aceea a fost o intrebare in urma constatarii personale si eu cel putin cu franele si directia nu ma joc! ;-)

          Hmmm as fi curios sa vad cum tin placutele de frana de 30-40 k si cat or sa ma tina noile placute mai ales ca am si sabotii schimbati.
          Last edited by C_Adrian; 1 August 2014, 13:04. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Placutele de frana care le-am pus sunt jurid de peugeot 206 gti rallye iar diferenta fata de placutele trw si jurid pentru logan este destul de mare in franare si distanta franarii ....

            Stolniceanulician: :-)))) placutele de frana la masinile sportive sau spermasini se schimba la maxim 5000 de km dupa ai frane foarte slabe si nu te risti sa mai conduci masina!
            La masinile normale placutele de frana in mod normal se schimba la 10k, orice masina ai avea in afara de cele sportive, ca ele tin pana la 20k si diferenta nu este o diferenta foarte mare in franare sunt de acors cu tine dar deja dupa daca incarci masina si ai viteza si pui frana o sa vezi o diferenta mare la franare si o distanta mult mai mare!

            La fel ca si la cauciuri si la frane este la fel vrei frane bune si sa dea maxim din ce pot ele automat se reduce timpul de folosire al lor dar franarea si tinuta de drum de impecabila, daca vreti sa tina cat mai milt atunci si calitatea lor scade dramatic!

            Comment


            • Eu garantez ca 90% din masinile din circulatie schimba placutele de frana la mai mult de 20 000 de km. Cazurile de mentenanta excesiva tin de anumiti posesori si nu pot fi generalizate.
              Logan GPL 1.4

              Comment


              • Fiecare le schimba cand doreste si la fel pune si ce doreste pe ea .... dar daca vrei ceva bun si nu vrei sa ai probleme atunci da totul se schimba. Cu franele, directia si gumele de regula nu ma joc si incerc sa pun produsele cele mai bune raport calitate pret iar la cat de multi posesori de permise sunt si putini soferi franele sunt primele chestii de care trebuie sa te ingrijesti, asta este parerea mea.

                Comment


                • Cum ma sa schimbi placutele la 20k cand am fost la revizie si le-au verificat aveau uzura de cca 30%? Tie iti place sa te auzi vorbind? Le schimbi cand trebuie nu cand crezi tu. Ce conducem noi nu sunt masini sportive, sunt normale. Eu de la Cta pana la Ploiesti de vreo 4-5 ori am folosit frana. La Fetesti si pe centura Bucuresti. Asta ca exemplu.
                  Daca tie iti place sa schimbi la 10k fa ce vrei tu, insa la marea majoritate a masinilor se schimba in intervalul 30k-50k depinde cum s-a mers. Eu am 40k km si simt aceeasi franare ca la inceput.
                  Te-au tzacat serviceurile pana acum vanzandu-ti gogosi cu masini sportive, sau esti din ala care la fiecare curba sau pietricica iesita in cale apesi pedala.
                  Last edited by Archangel80; 4 August 2014, 22:15.

                  Comment


                  • Originally posted by C_Adrian View Post
                    La masinile normale placutele de frana in mod normal se schimba la 10k, orice masina ai avea in afara de cele sportive, ca ele tin pana la 20k
                    Odata cu schimbul de ulei, ce sa mai...

                    Ce tampit am fost ca le-am inlocuit la peste 70.000k; pur si simplu am uitat de ele.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • si loganul din familie are 65000 cu placutele originale, si inca nu scartaie... si mai au 'carne'
                      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                      Comment


                      • Hmmm nu vreau sa intru in polemici aiurea dar ca sa se inteleaga, ca vad ca fiecare s-a legat de ce l-a zgariat pe creier .... am spus in mod normal, nu trebuie sau este obligatoriu si am spus ce fac eu si ce placute pun, as fi absurd sa imi pun placute de 80 de lei setul si sa am pretentia sa opreasca ca placutele de la jurid pentru peugeot 206 rallye cu toate ca or sa tina mult mai putin decat cele de 80 de lei setul dar in mod cert calitatea franarii este maxima pe toata perioada de 10-20k dupa calitatea lor scade considerabil... Acum ca va jucati cu vietile voastre este problema voastra pe mine franele ma intereseaza sa le am foarte bune si cand apas pedala de frana sa puna frana nu sa ma rog la dumnezeu sa tina!

                        Iar ca sa nu se duca discutia aiurea as face un test de franare cu voi si cu masina goala si cu ea incarcata si dupa sa va vad cam ce o sa mai spuneti .... cred ca testul asta ar fi destul de graitor.

                        Comment


                        • Discutia se axeaza pe placute originale omule. Nu pe kakaturi sau rally kakaturi.

                          Comment


                          • Archangel80: daca vrei sa ai ultimul cuvant este ok dar daca dupa mintea ta placutele de frana pentru masini de raliu sunt kakaturi si cele originale sunt cele mai bune oare pe loganul de raliu tot placute originale pun sau placute de raliu adica kakaturi? :-))))

                            Sa mai spun ca setul de placute de frana originale, atunci cand a aparut primul logan costau in jur de 200 de lei chiar peste iar cele facute de acelasi producator fara stanta de renault costau in jur de 180 de lei ... oare de la 200 atunci la cat costa acum 90 de lei calitatea o mai fi aceeasi sau odata cu pretul a mai scazut si calitatea? Oare cele originale sunt cele mai bune si restul sunt kakaturi sau oare sunt mult mai bune unele dintre ele si nu degeaba costa si mai mult? Oare de ce trw si jurid fac placute pentru masini mult mai bune si mai scumpe, sau vin cu ele echipate pe cand cele originale de logan sau producatorul in sine nu?

                            Comment


                            • Sa mai spun ca setul de placute de frana originale, atunci cand a aparut primul logan costau in jur de 200 de lei chiar peste iar cele facute de acelasi producator fara stanta de renault costau in jur de 180 de lei ... oare de la 200 atunci la cat costa acum 90 de lei calitatea o mai fi aceeasi sau odata cu pretul a mai scazut si calitatea?
                              Scaderea pretului la unele subansamble de origine nu are legatura musai cu scaderea calitatii, ci mai mult cu ajustarea ofertei la cerere.
                              La o masina nou aparuta, variantele de consumabile sunt in general de origine si cam atat (vezi placute de frana Logan 2).
                              Dupa ce alti producatori vor scoate placute pentru Logan 2, o sa scada si pretul acestor placute.
                              Calitate ca la placutele de uzina nu o sa gasesti aftermarket.
                              Last edited by mr.K; 5 August 2014, 08:44.

                              Comment


                              • mr.K: intram in politica economica a renault iar la o masina ieftina pretul pentru piese si consumabile o sa fie mai mare pentru ca trebuie sa isi scoata banii mai ales pentru inceput sau o anumita perioada de timp, pe langa asta preturile sunt mai mari la reprezentanta fata de alte magazine tot din politici economice si costuri care nu au legatura cu piesele in sine, traseul pieselor pentru reprezentanta este direct de la producator pe cand la magazin trec prin 2-3 maini inclusiv aduse din afara si tot mai mic este pretul fata de reprezentanta, ca sa iti dai seama ce adaos au fiecare.Iar calitatea pieselor este aceeasi la cele originale cu cele facute de acelasi producator dar fara stanta de renault, aftermarket, pentru ca sunt facute fix la fel si pe aceeasi linie de productie doar ca singura diferenta este stantarea cu producatorul. Iar odata cu scaderea pretului o sa scada si calitatea produsului, este o regula simpla economica, da sunt de acord cu tine, nu la inceput cand scade putin pretul dar deja cand produsul ajunge la sub jumate din pretul cu care se vindea cand a aparut te asigur ca nu mai este aceeasi calitate. Ca si exemple pe langa placutele de frana, unde placutele de la jurid sunt cele mai bune si dupa de la trw, amortizoarele kayaba excel g bitubulare sau kayaba gas a-just monotub sunt mult mai bune decat cele originale sau monroe, aftermarket (vezi pe ce masini sunt montate din fabrica si la placute si la amortizoare ca sa iti faci o idee cam cat de bune sunt).
                                Mereu exista ceva mai bun, daca nu stim nu inseamna ca nu exista ;-)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google