Reglaj Culbutori Preference 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu m-am fript cu ciorba si de asta suflu si-n iaurt, la fosta masinuta (o supernova 2002) am dat jos de vreo 2-3 ori capacul culbutorilor si mi se prelingea ulei in zona injectoarelor. Atunci am strans si mai tare suruburile si am rupt doua, noroc ca am mai avut ceva "par" de care sa prind cu patentul sa pot scoate jumatatea de surub ramasa infiletata in chiulasa. Atunci am aplicat metoda cu siliconul pentru a nu mai fi nevoie sa strang prea tare suruburile.

    Comment


    • #17
      da ce si cand trebuie sa reglezi curbitorii ?????????????????????????????????????????????????? ????????

      Comment


      • #18
        la km care are masina ta @urs nu cred ca ca se merita sa verifici culbutori, bagi la banuiala si alti utilizatori de logan, loganu meu are 34 mii si nu ma deranjeaza, acuma nici nu stau cu urechea pe motor

        Comment


        • #19
          oricum si la mine merge si se aude motoru cum l-am luat din fabrica da am intrebat si eu asa sa vad si eu cum s-ar manifesta sarbatori fericite tuturor pa pa

          Comment


          • #20
            Originally posted by Urs View Post
            Eu m-am fript cu ciorba si de asta suflu si-n iaurt, la fosta masinuta (o supernova 2002) am dat jos de vreo 2-3 ori capacul culbutorilor si mi se prelingea ulei in zona injectoarelor. ............
            Auzi, sa-ti spun sincer, eu n-am pus pt ca n-am mai vrut sa dau 10-20 lei pe silicon, nu din alt motiv, eram pornit sa pun, dar deh.
            Am vazut ca nu transpira si m-am calmat

            PS: imi pare rau ca prima data am dat 50 lei la mester (ca sa nu ma mai murdaresc eu) si mai rau mi-a stricat-o, trepida de o lua dracii in ralanti, m-am dus a doua oara, a mai reglat-o , tot trepida ca curu, a treia oara m-am pus eu (cum ai facut tu) fain frumos si i-am reglat exact ca la carte, a mers brici.

            PPS: n-ai avut emotii cand ai dat la cheie dupa reglare? )

            Comment


            • #21
              la 1.6 MPI care sunt distanete din manual pe admisie si evacuare? si un manual pentru logan unde gasesc si eu ! ! !

              octavian, urs am si eu cateva intrebari la voi : 1) Care este distanta de la admisie respectiv evacuare la un logan 1.6 mpi? 2) De unde pot sa fac si eu rst de un manual de reparatie logan?? Respect ! ! !
              Last edited by B-64-MVP; 8 December 2009, 21:40. Reason: Automerged Doublepost
              sigpic
              The MVP

              Comment


              • #22
                MVP sunt aceleasi 0,10 admisie, 0,25 ; 0,30 evacuare
                Multumim pentru topic e pe intelesu tuturor zic eu si foarte util
                Ma bag si eu,nu era mai simplu sa invarti roata,decat sa invarti fulia??
                Sunt chiar curios cam care sunt cotele pentru un logan cu vro 120.000km de forja.......
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Cred ca nu era deloc comod sa invart roata, e nevoie de muschiuletii lui nenea Arnold. Trebuie ca roata dinspre sofer sa fie pe sol. Ar mai fi fost varianta sa bag in viteza a 5-a. Atunci pentru multe ture ale rotii ii corespund putine ture ale arborelui cotit. Plus nu cred c-ar exista destula precizie, sa pot opri invartirea camei exact in pozitia necesara.
                  b-64-mvp cauta-ma pe mess si-ti dau manualul.
                  Manujupanu si Lorenz lorenzu nu scrie nicaieri km la care se face operatia, fiecare o face cand are timp. Ce e sigur e ca dupa reglaj (daca se aduc jocurile la valorile din manualul de reparatii) motorul va functiona mai bine. Exemplu este nenea Octavian, el a simtit bine de tot care e diferenta dintre jocuri conform manualului si jocuri conform "fundului" lui nenea mecanicul ce stie doar cat e ora de manopera, nu si meserie.
                  Last edited by Urs; 9 December 2009, 20:22.

                  Comment


                  • #24
                    Am vorbit si eu cu un mecanic sa reglez culbutorii si mi-a zis ca e mai bine sa ai fac de 0.15 pe admisie si 0.30 pe evacuare fiindca ei se strang cu timpul.
                    sigpic
                    Stiu ca sunt prost,dar cand ma uit in jur prind curaj

                    Comment


                    • #25
                      Se poate sa fie adevarat, de asta eu am gasit dupa 4 ani si 30.000 km numai 0,20 la evacuare in loc de 0,30. Si eu credeam ca cel ce a facut reglajul in fabrica era putin cherchelit. Credeam ca-n timp se maresc jocurile, nu scad.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Urs View Post
                        ......... Ar mai fi fost varianta sa bag in viteza a 5-a. Atunci pentru multe ture ale rotii ii corespund putine ture ale arborelui cotit. Plus nu cred c-ar exista destula precizie, sa pot opri invartirea camei exact in pozitia necesara.
                        ................
                        Eu asa am pus pe cama, bagata in tr V si merge lejer, tragi prea mult, mai impingi inapoi cu soldu' , precizia zic eu ca e aceeasi, ai contact vizual permament cu cama )
                        Last edited by Octavian; 13 December 2009, 23:06.

                        Comment


                        • #27
                          toata stima pentru urs si pictorialul sau ai ce vedea si poti invata

                          am si eu un 1.4 faza 2

                          si eu imi reparam singur vechea dacie 1300
                          Last edited by marin marius; 4 January 2010, 19:05. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #28
                            Super tare tutoralul. De mult vroiam sa-i reglez. Cum da caldura si am timp fac si eu operatiunea
                            Daca aveti moderatori scapati de ai si daca nu aveti sa nu va luati

                            Comment


                            • #29
                              salut

                              foarte bun topicul. si eu mi-am reglat culbutorii acasa dupa ce am venit de la service cu o distributie noua si supapele de evacuare noi(greseala celor din service la montarea curelei de distributie) iar dupa lera mecanicului(mana)tachetii se auzeau ca un concert de greieridaca nu se supara nimeni adaug eu acea pagina din manual ca sa stie si cei ce nu au inca acest manual cum se procedeaza..
                              Attached Files

                              Comment


                              • #30
                                @adrian dar eu cred ca ai fost la service nostru din Onesti fiat am auzit ca acolo sunt mecanici si vopsitori de mantuiala, si plus de asta trebuia sa i strangi putin de garlej

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google