Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimbat la 20.000 de km? Cat am avut masina in garantie data trecuta, nu mi-au schimbat uleiul pana la 15.000 de km (maximul recomandat).

    Comment


    • Originally posted by t0rquemada View Post
      Ca de obicei, batem câmpii,auzi abuz, în Germania.... caută, povestea e disponibilă

      ..................
      Disponibila unde, in reteaua Renault?

      Cautarea textului nu da niciun rezultat pe net.

      Comment


      • Așteptăm link-ul torq! Uita-ți ce prețuri practică reprezentanțele! Prețuri pt. 1.5 DCI 90 CP
        Attached Files
        Last edited by IceLord; 24 August 2016, 19:18.

        Comment


        • E disponibilă la căutat, dar dacă din #2521 și #2530 nu îți dai seama unde trebuie să cauți "pe net" e clar.
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Baieti, care aveti masini in garantie, cautati, cica e disponibila informatia. Mie mi se rupe.
            Inclusiv de tonul superior al angajatului Dacia.

            Comment


            • Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

              Comment


              • Rasfoit putin topicul cu acel Dokker , Dacia a gasit imediat scuza ca vezi domne motorul e kaput din cauza uleiului adus de client !!! Nu cred !!! mai degraba ii dau dreptate lui @mr.K - > motorul in sine e varza , refuz sa cred ca a venit acel client cu ulei "Prista".

                Clientul in schimb poate face altceva :

                - sa ceara construtorului raportul in care s-a concluzionat clar scris "negru pe alb" ca acel motor a pierdut compresie la cilindrul nr.2 + alte defectiuni majore interne datorita uleiului folosit.
                Last edited by prometheus; 24 August 2016, 22:57.
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • În secunda 2 Dacia îi zice pas din nou:
                  -are activat RVLV neortodox (cu telecomandă, volanul cu butoane era scump)=modificări pe injecție
                  -are lăutari (amplificator+modificări ale instalației electrice)=sarcini adiționale pe alternator deci pe motor.

                  Tot acolo e și un topic pe aproximativ aceeași problemă pe dCi

                  În cazul unor TCe125 de pe mașini din țară, cu uleiul din reprezentanță s-au înlocuit motoarele (mâncat 1L la 500km) fără probleme, deci... se poate.
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • În cazul unor TCe125 de pe mașini din țară, cu uleiul din reprezentanță s-au înlocuit motoarele (mâncat 1L la 500km) fără probleme, deci... se poate.
                    Deci e varza motorul si cu ulei sfintit din reprezentanta.
                    Daca nu-si fac toti modificari pe masina, ar scapa Renault de orice grija privind garantiile.

                    Oricum, ideea de baza e ca la revizii cumperi de la ei pana garnitura de cupru de la busonul de golire, ca mai se duce naibii motorul si e de vina fix garnitura aia.
                    Last edited by mr.K; 25 August 2016, 07:44.

                    Comment


                    • Aha. Daca eu schimb uleiul azi si pe urma ma duc la ei cum recomanda, la 20.000 km (sau un an), nu cred ca ar fi vreo problema. Daca pun uleiul lor la revizie si dupa 5000 de km îl schimb, o sa verifice ce ulei este în caz ca Doamne ferete?

                      Comment


                      • In caz de belele, motorul e demontat de pe masina si trimis la uzina. E mai mult decat probabil sa analizeze si uleiul. Despre ce-si pot da seama sau nu, referitor la un tip de ulei, probabil numai specialistii stiu.

                        Comment


                        • Originally posted by mr.K View Post
                          ...
                          Mie mi se rupe.
                          Inclusiv de tonul superior al angajatului Dacia.

                          Bine stim si noi sa nu ne mai batem capu degeaba cu el ... de-acum mi se rupe si mie

                          Comment


                          • Originally posted by mr.K View Post
                            In caz de belele, . ...Despre ce-si pot da seama sau nu, referitor la un tip de ulei, probabil numai specialistii stiu.
                            Pai nu e bine. Daca las motorul pe mâna recomandarilor 4 ani si se beleste dupa aia din cauza ca a fost schimbat uleiul (Dacia Oil sau Motrio) la 20k km... Astia experimenteaza motoarele cu noi. E o tactica, peste 4 ani cumperi motor sau alta masina. Vrei sa dai pe o masina 6000 de euro si sa te tina 10 ani [emoji1]

                            Comment


                            • Schimbi si tu uleiul mai des, doar ai de unde, ca ai facut economie la achizitia unei masini low cost.

                              Comment


                              • Asa se face dar nu te prea lasa producatorul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google