Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ugabrielu
    replied
    epuru
    Nu trebuie sa-l returnezi ca ti-am sugerat eu, trebuie sa fii tu convins de treaba asta. Ca o paranteza, daca as fi in locul tau, dar nu sunt, in primul rand as cauta un filtru la care materialul filtrant, are cat mai multe pliuri, asta arata ca producatorul e serios si nu face economie tocmai la ce este important si pune cat material e nevoie. Pana la urma i se spune filtru pentru ca filtreaza ceva. De asemenea as fi atent si la calitatea acelui material, daca este o simpla hartie care se mototoleste imediat ce ai apasat putin pe el e clar ca e o petarda. Un alt aspect important, in special la filtrele de ulei care lucreaza la temperaturi ridicate, garniturile, ele trebuie sa fie din silicon si nu din cauciuc. Asta e alt aspect important care arata ca producatorul e unul care se respecta. Nu zic ca nu este importanta si carcasa sau plasticul din care e facuta dar ar cam fi pe la coada criteriilorl. Una peste alta, grija mare ca si la filtre se falsifica la greu, important e sa cumperi de la un dealer care se respecta insa cauta un filtru care indeplineste criteriile descrise de mine mai sus. Sper sa iti fie de folos.
    Apropos, priveste cu atentie cele doua filtre din pozele puse de tine, in special acel material filtrant si numarul pliurilor si ai sa intelegi mai bine ce am vrut sa spun.
    Last edited by ugabrielu; 1 week ago.

    Leave a comment:


  • epuru
    replied
    Originally posted by Midnighte View Post
    Pentru ca au fost unele probleme cu filtrul de combustibil care au dus la incedii cauzate ba de montajul deficitar ori din cauza unor probleme de fabricatie, s-a renuntat la metoda prin schimbarea cartusului filtrant, de aici si lipsa piesei care are codul 164039594R.
    Acum se comercializeaza si se monteaza doar filtru de combustibil complet - carcasa metalica + cartus filtrant. Diferenta e ca acum carcasa nu mai poate fi desfacuta, sa fie schimbat cartusul filtrant, suruburile fiind inlocuite de nituri. Dezavantajul e ca pretul este dublu, din cauza carcasei metalice.
    Daca tii totusi mortis sa schimbi doar cartusul filtrant, vezi ca producatorul e Mahle, nu petarda aia de Motrio.
    Multumesc pentru explicatia referitoare la lipsa stocului pentru piesa de originie. Nu cunosteam aceste detalii.
    Momentan as prefera sa schimb doar cartusul filtrant, nu tot ansamblul cu carcasa de metal.


    Originally posted by emilian_rks View Post
    Eu la Duster 1.5 am aceeasi problema si ultima data am pus filtru Mahle, care ar fi, cica, original:

    FILTRU COMBUSTIBIL MAHLE ORIGINAL KX338/26D
    https://targuldepiese.ro/filtru-comb...id-2477764.htm

    Originally posted by ugabrielu View Post
    epuru
    Daca te uiti la atent la cele doua filtre, ma refer la materialul filtrant, se observa cu ochiul liber diferenta de calitate. Ala de la Motrio are distanta dintre acele cute ale materialului filtrant mai mare ca la celalalt, asta inseamna ca lungimea materialului este mai mica de unde si o filtrare deficitara. Midnight are dreptate, foloseste un filtru de calitate, ala pe care l-ai cumparat chiar pare o petarda.
    Multumesc!

    Atunci o sa returnez acest filtru Motrio si iau altul care sa si arate la fel cu cel de origine (ma refer la acel capac negru rotund).

    Vad ca si Midnighte si emilian_rks au mentionat de Mahle asa ca probabil merg pe acesta: https://www.epiesa.ro/filtru-combust...id-2477764.htm

    Sau aveti alta recomandare din cele de aici? Am cautat dupa codul de origine si am primit aceste rezultate care ar trebui sa fie compatibile.
    https://www.epiesa.ro/cautare-piesa/?find=164039594R

    Multumesc!

    Leave a comment:


  • EmanuelO
    replied
    anduvirgil norma C3 este special destinata pentru a nu se întinda dpf sau gpf. Niciun Logan 2 nu are gpf deci ești safe in cazul 0.9 și cu A3/B4. Pentru 1.0 tce este alta poveste.
    De asemenea când am fost la reprezentanta am pus ravenol rn17, norma C3, unde am fost nu doreau să pună altceva înafara de rn17 deși mergea foarte bine rn0710.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    S-a mai tot discutat si despre unele reprezentante, si despre norme, si despre uleiul folosit, si despre documentele oficiale.... din pacate in unele (ne)cazuri cam asa este....

    Leave a comment:


  • anduvirgil
    replied
    Care norma respectam ...pe aia din carnetul de service / fisa de intretinere sau ce spune serviceul...
    Nu de alta dar al meu 0.9 din 2018 are norma A3/B4 iar cel din 2019 (cazul de mai sus) are norma c3, iar dupa parerea service au trebuie sa pun C3.
    Profesionisti...
    Ca sa nu mai zic ca in motor intra 4,1 l ulei....asa scrie in carte.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Originally posted by ugabrielu View Post
    pistritu
    La mine au folosit Havoline 5W40 Ultra S, la ambele revizii, ultima am facut-o luna trecuta. Cred ca e la latitudinea reprezentantelor ce anume ulei folosesc, doar sa respecte specificatiile producatorului.
    Corect, uleiul folosit trebuie sa respecte norma, caracteristicile si conditiile impuse de producatorul auto (si asta egal de cine\ce presupune si\sau scrie in "numele" altora - cred ca am explicat destul de clar).

    Leave a comment:


  • ugabrielu
    replied
    epuru
    Daca te uiti la atent la cele doua filtre, ma refer la materialul filtrant, se observa cu ochiul liber diferenta de calitate. Ala de la Motrio are distanta dintre acele cute ale materialului filtrant mai mare ca la celalalt, asta inseamna ca lungimea materialului este mai mica de unde si o filtrare deficitara. Midnight are dreptate, foloseste un filtru de calitate, ala pe care l-ai cumparat chiar pare o petarda.

    Leave a comment:


  • ugabrielu
    replied
    pistritu
    Eu am scris ce ulei a folosit reprezentanta la care am facut reviziile, nu Castrol, cum presupui tu ca "reprezentantele au trecut la Castrol".

    Leave a comment:


  • emilian_rks
    replied
    Eu la Duster 1.5 am aceeasi problema si ultima data am pus filtru Mahle, care ar fi, cica, original:

    FILTRU COMBUSTIBIL MAHLE ORIGINAL KX338/26D
    https://targuldepiese.ro/filtru-comb...id-2477764.htm

    Leave a comment:


  • Midnighte
    replied
    Pentru ca au fost unele probleme cu filtrul de combustibil care au dus la incedii cauzate ba de montajul deficitar ori din cauza unor probleme de fabricatie, s-a renuntat la metoda prin schimbarea cartusului filtrant, de aici si lipsa piesei care are codul 164039594R.
    Acum se comercializeaza si se monteaza doar filtru de combustibil complet - carcasa metalica + cartus filtrant. Diferenta e ca acum carcasa nu mai poate fi desfacuta, sa fie schimbat cartusul filtrant, suruburile fiind inlocuite de nituri. Dezavantajul e ca pretul este dublu, din cauza carcasei metalice.
    Daca tii totusi mortis sa schimbi doar cartusul filtrant, vezi ca producatorul e Mahle, nu petarda aia de Motrio.

    Leave a comment:


  • epuru
    replied
    Va salut!

    Detin un Sandero Stepway II 2014 1.5 dci 90 cp DPF (fara adblue) si timp de 5 ani cat a fost garantia am facut revizia la reprezentanta.

    La reprezentanta mi-au pus de fiecare data filtru de motorina de origine cu codul 164039594R care arata asa:

    Anul trecut nu am mai facut revizia la reprezentanta, dar am luat de pe epiesa acelasi filtru.

    Anul acesta am vrut sa comand tot de la ei acelasi filtru, dar au zis ca nu il mai au si ca imi pot aduce altul la fel la pret similar din gama Renault Motrio si am zis ok si mi-au adus produsul cu codul 8660003797, dar care arata destul de diferit.





    Este bun acest filtru pe care mi l-au dat sau sa-l returnez si sa caut unul pe baza codului original sau de la alt producator, dar cu aceeasi forma precum cel original?
    Daca trebuie sa-l schimb ce producator imi recomandati dintre cele de aici?

    https://www.epiesa.ro/filtru-combust...subcat-100261/

    Multumesc!
    Attached Files
    Last edited by 77sky; 1 week ago.

    Leave a comment:


  • pistritu
    replied
    ugabrielu
    nu te-am întrebat ce folosești tu, chiar nu ma interesează.
    Gil26 folosește la masina dansului Dacia Oil de foarte multi ani și este mulțumit.

    Leave a comment:


  • ugabrielu
    replied
    pistritu

    La mine au folosit Havoline 5W40 Ultra S, la ambele revizii, ultima am facut-o luna trecuta. Cred ca e la latitudinea reprezentantelor ce anume ulei folosesc, doar sa respecte specificatiile producatorului.




    Leave a comment:


  • anduvirgil
    replied
    Asta știu și eu, dar pe mașina mea scrie el , cartea recomanda elf....deci de ce nu elf daca exista pe piata și respectă norma din carte A3/B4.

    Nici nu vrea sa mă gândesc dacă la revizii cu piesele lor, pe banii mei, puneau ulei 5w30...norma .A5/B5

    Dpdv al prețului, elf, merita schimbat de 2 ori, decât o data cu unu mai scump.

    Și da, piesele sunt cumpărate de mine, de origine, la jumătate din prețul pieselor din oferta de service.
    Mă simt furat atunci când primești o ofertă cu același repere la preț dublu.

    Vis a vis de resetare..... știam că nu se poate din buton, dar....

    Leave a comment:


  • pistritu
    replied
    nu pute, reprezentantele au trecut la Castrol. Colegul Gil26 poate sa confirme. Puteti sa veniți cu piesele dumneavoastră dacă nu aveti pachetul de revizii platite când ati cumpărat masina.
    Originally posted by anduvirgil View Post
    In fine ...printre altele
    ​​​​​​La revizia asta am aflat că elf "pute" și poți reseta interval service din buton ...bineînțeles fara succes
    Last edited by pistritu; 1 week ago.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google