Ce am văzut la mecanic.
Dai roata dreapta față jos.
Desfaci plasticul negru cât poți. Acolo este ascuns.
Apoi 2 sau 3 conducte de desfăcut de pe filtru, suportul lui parca, si înapoi cu operațiile. Dacă nu o ridici pe elevator, e greu de schimbat.
Părerea mea.
Revizii Logan II
Collapse
X
-
Salut! Are cineva procedura de schimbare a filtrului de motorina la un Logan 1.5 dci euro 6 din 2017? Este varianta la care se schimba cu totul, nu doar cartusul filtrant.
Multumesc anticipat!
Leave a comment:
-
Da, nu mi-am dat seama. Din păcate nu pot edita postul anterior.
Sunt din București
Leave a comment:
-
Cam rar asa ceva in Romania dar oricum, nu ai precizat orasul in care esti... Daca tu esti din Constanta si iti recomanda cineva un service in Timisoara, nu cred ca te ajuta.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Salutare colegi!
Anul ăsta îmi iese mașina din garanție, următoarea revizie nu mă mai prinde în intervalul de garanție.
Ce service recomandați pentru o revizie ca la carte în adevăratul sens al cuvântului?
Și să nu stau să mă rog de ei să schimbe tot, cum am citit mai sus.
Leave a comment:
-
Nu prea se pune antigel concentrat, decât în cantități foarte mici și doar dacă nu ai posibilitatea de a-l dilua (ești într-o pustietate..., etc.)
Întotdeauna se pune 1:1, indiferent că îl schimbi cu totul sau doar completezi - sau altă proporție, conform regiunii în care te afli, dacă e cazul. În RO nu prea e cazul...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Dupa revizie, vreo 2-3 zile si cateva zeci de km am completat cu fix 1 litru de lichid de racire, acum pare ca s-a "lăsat" si este la nivel. Nelamurirea mea este punctul de inghet. As vrea totusi sa verific la cate grade cu minus s-a stabilizat. Caci schema asta de scos cat putem si pus peste lichid concentrat, nu-mi pare foarte calculată.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Prefer sa dureze mai mult si sa facă operațiile ca la carte sau cât de cât pe acolo... ceea ce nu a fost cazul. Antigelul golit pe jumătate, fără clătire și ce a mai scris colegul mai sus, la cel de frână la fel... purjare dar nu prea mi s-a părut că a scos foarte mult lichid. Nah.... stil românesc. Dar la ce salarii au, înțeleg cumva durerea asta în bașcheți.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Te invit în Austria, aici doar sa schimbe uleiul și filtrul le trebuie 2 ore!
- Likes 1
Leave a comment:
-
Gata si revizia. 4 ani si putin peste 50.000 km . Asa cum ma asteptam, facuta pe repede inainte, a durat cam 1 ora si jumatate.
-schimb ulei (Dacia Oil Plus) 5W30 RN17. Nu mi-am mai batut capul sa intreb de Castrol caci am inteles ca este fix acelasi lucru cu dacia oil. A pus cam 4,1 litri. Nu mi-a dat diferenta de 0,900. Data trecuta mi-o daduse.
-filtru ulei, aer, polen
-inlocuit curea accesorii + intinzator + rola. Toate la cutie, un Kit, cod 11 72 033 36R. Cea veche evident că mai ducea dar dacă plătește nașu RCI, de ce să nu schimb?
-Antigelul i-a dat drumul jos pe undeva prin fata sub baterie, a curs ceva, dar a zis ca oricum mai ramane prin instalatie asa ca a pus vreo 2 litri direct din bidon, nediluat ca vezi domne se amesteca cu ala care era deja... eu stiam ca se pune 50-50 dar daca asa zice mecanicul ... mi-a dat si un bidon de 1 litru sa mai pun eu ca se mai lasa prin instalatie. Ce-i drept cand eram acasa parcat deja se golise bidonul, deci am mai completat. De curatat instalatia sau ceva, nici vorba.
-Lichidul de frana a scos cateva sute de ml prin purjare apoi a pus cam un bidon si ceva inapoi. La fel, sigur a ramas din cel vechi.
-inlocuit bujii, cu NGK 224019133R asa cum a scris mai sus un coleg, doar astea merg la motorul vietii.
-verificat placute frana, profil :60% ca doar ce le-am schimbat anul trecut
Am intrebat cat ar fi costat revizia asta minune, raspunsul, aproape 3000 de lei ! Tinand cont ca am platit doar 2750 lei pentru pachetul de revizii incluse, tind sa cred ca am facut o afacere buna, toate reviziile (5 revizii) costand peste 5000 lei.
Mai am 1 revizie inclusa (ultima) de anul viitor cand masina implineste 5 ani si se termina si garantia. Cum numai bujiile si kitul curelei de accesorii costa peste 700-800 de lei, plus celelalte, consider ca a meritat din plin si revizia asta, cu toate scaparile ei.... atat s-a putut.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Unele service-uri ignoră unele operațiuni..., deci dacă le vrei făcute "ca la carte" le ceri TU să le facă și stai cu ochii să le și facă...
- Likes 6
Leave a comment:
-
Ah da? Si eu care ziceam că (virgulă) CastroNu este mai răsărit.... o să văd dacă bagă castrol, dacă nu, merg pe dacia oil... si referitor la restul operatiilor? Ar trebui sa le facă ca la carte, nu?
- Likes 1
Leave a comment:
-
Originally posted by Maskatu View Post.....pana la urma imi baga Castrol RN17 5w30 care la fel, se deconteaza de RCI. Probabil au marjă mai bună la dacia oil și din acest motiv vor să scape de el. Apropo, castrolul de la revizia trecuta era imbuteliat, bidoane de 1 litru, nu de butoi. Eu zic ca e mai ok Castrol vs Dacia Oil... totuși....
- Likes 3
Leave a comment:
-
La a mea diesel, cu castrol s-a aprins martoru de service la 15000. Cu elf nu am avut nici o problema pana la 20000.
Leave a comment:
-
A scris un coleg acum 2 pagini. In reprezentanta se pune lichid frana DOT 4+ESP .
DOT4+ este o specificație mai nouă decât DOT4 și are proprietăți de lubrifiere mai bune, precum și un punct de fierbere mai ridicat, ceea ce înseamnă că este mai rezistent la temperaturi ridicate. În general, este mai bine să folosiți lichid de frână care respectă specificația recomandată de producătorul mașinii, deoarece acesta va oferi performanța optimă pentru sistemul de frânare al mașinii.
Dacă umpli sistemul de frânare cu DOT4, nu ar trebui sa-ti faci prea multe griji, pentru ca DOT4 are o specificație comună și va funcționa bine pentru majoritatea autovehiculelor. Cu toate acestea, dacă vrei... poti cumpara DOT4+ despre care te-ai convins ca este cel recomandat.
____
Urmează sa efectuez și eu magnifica revizie de ... 4 ani. Așa cum am menționat și m-am mai lăudat, am reviziile incluse, le plătește nașul RCI.
Am fost la reprezentanță (una din București) să mă programez. Foarte indiferenți.... că să o bag repede că schimbă uleiu imediat. Stai așa Boss... că e aia de 4 ani cu bujii cu lichide.... aaaaaa, "o vrei ca la carte".
Intreb cum schimba lichidele? Un Dorel de acolo ca ... golesc doar ce este in VAS si completeaza. Pai ce inlocuire e asta frățică?? Apoi iar... ahhh tu vrei ca la carte. Păi durează așa.....
Asta e, durează. Mi-am notat deja operatiile de la colegul gabrieln.
-revizie;
-inloc.filtru aer;
-inloc. filtru habitaclu (la mine a fost in fiecare an);
-golire, clatire, umplere ansamblu circuit de lichid racire;
-purjare circuit franare;
-inloc. curea accesorii;
-dem.-remont. fulie accesorii arbore cotit;
-dem.-rem. intinzator curea;
-dem.-rem. ecran de pasaj roata fata.
Acum sa vedem ce o fi. S-a aprins si martorul de la CB cu cheia dar si martorul portocaliu in zig zag. Merg saptamana viitoare... am intrebat si de ulei si iar mi-o băga pe aia cu Dacia Oil daca tot "vreau ca la carte". Mereu am discutiile astea cu ei... pana la urma imi baga Castrol RN17 5w30 care la fel, se deconteaza de RCI. Probabil au marjă mai bună la dacia oil și din acest motiv vor să scape de el. Apropo, castrolul de la revizia trecuta era imbuteliat, bidoane de 1 litru, nu de butoi. Eu zic ca e mai ok Castrol vs Dacia Oil... totuși....
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: