Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Maskatu
    replied
    Voi vorbiti din manuale si carti si recomandari date de producator. Eu vorbesc de dorei de la reprezentanta care habar nu au ce ati pus voi acolo! Exista vreo reprezentanta in Romania care face schimbul de antigel cum este prezentat mai sus in manuale?

    Ce curatare? Ce aerisire? Ce-i aia? A scos un furtun jos cum te uiti la motor in dreapta, undeva sub baterie, a curs intr-o galeata, plus pe langa prin service, a pus la loc furtunul apoi a bagat antigel NEDILUAT si a terminat operatiunea! Asa s-a prezentat schimbul de antigel. Punand doar antigel nediluat peste ce a mai ramas prin instalatie, normal ca a crescut punctul de inghet la -72 de grade. Abia dupa 2 litri scosi si inlocuiti cu apa, l-am adus in -40.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Vezi atasat:
    Attached Files

    Leave a comment:


  • emilian_rks
    replied
    Multumim Gil26 ,
    Sambata am schimbat si eu antigelul la 0.9 TCe, si am si eu (cred ca tot de la tine) un extras din Dialogys unde este explicata aerisirea cu cele doua aerisitoare.
    Dar 0.9 are 3 aerisitoare, al treilea e pe radiator, coltul din dreapta sus.
    Ai vazut cumva prin Dialogys ceva cu aeresirea celor 3?
    Multumesc!

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Conteaza si cantitatea de lichid racire schimbata, producatorul precizeaza ca in instalatie cantitatea totala este 4.5 L de GLACEOL RX (type D) diluat 50% cu apa distilata, desigur insa ca nu se poate goli toata cantitatea dar este bine cat mai mult lichid sa fie schimbat, importanta este ca golirea, curatarea, umplerea, aerisirea si verificarea sa se faca in mod corect, atasez si procedura de schimbare lichid de racire plus vederea explodata a circuitului de racire pentru un motor 0.9 TCe H4B(408) si traduc doua atentionari din procedura:
    ATENTIE:
    Este esențial sa deschideți toate șuruburile de aerisire pentru a elimina cat mai mult aer din sistemul de racire. Neefectuarea acestei proceduri poate impiedica umplerea corecta a sistemului de racire și poate deteriora motorul.
    ….
    ATENTIE:
    Nu deschideti șuruburile de purjare in timp ce motorul functioneaza, deoarece acest lucru ar putea deteriora motorul.
    Attached Files
    Last edited by Gil26; 7 June 2023, 17:33.

    Leave a comment:


  • Maskatu
    replied
    Am masurat antigelul pus de "meserias" in reprezentanta Dacia. Asa cum am spus, omul pusese 2-3 litri de antigel NEDILUAT, direct din bidon, pe logica ca "se amesteca" cu ala vechi ramas. Acest principiu deosebit de exact folosit de domnul mecanic, a rezultat intr-un punct de inghet de -73 de grade (masurat cu ochiometru dinala profesional). Dupa ce am golit aproape 2 LITRI si am pus apa distilata, l-am adus in -42....

    Mecanicii de la reprezentanta... meseriasi de meseriasi!

    Leave a comment:


  • valioglu
    replied
    Multumesc, este ceea ce cautam.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Atasat procedura de schimbare a filtrului de motorina pentru masina din semnatura, 1.5 dCi K9K626 90CP Euro6 din 2017.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • nelu_242000
    replied
    Ce am văzut la mecanic.
    Dai roata dreapta față jos.
    Desfaci plasticul negru cât poți. Acolo este ascuns.
    Apoi 2 sau 3 conducte de desfăcut de pe filtru, suportul lui parca, si înapoi cu operațiile. Dacă nu o ridici pe elevator, e greu de schimbat.
    Părerea mea.

    Leave a comment:


  • valioglu
    replied
    Salut! Are cineva procedura de schimbare a filtrului de motorina la un Logan 1.5 dci euro 6 din 2017? Este varianta la care se schimba cu totul, nu doar cartusul filtrant.
    Multumesc anticipat!

    Leave a comment:


  • Cerese
    replied
    Da, nu mi-am dat seama. Din păcate nu pot edita postul anterior.
    Sunt din București

    Leave a comment:


  • Maskatu
    replied
    Cam rar asa ceva in Romania dar oricum, nu ai precizat orasul in care esti... Daca tu esti din Constanta si iti recomanda cineva un service in Timisoara, nu cred ca te ajuta.

    Leave a comment:


  • Cerese
    replied
    Salutare colegi!

    Anul ăsta îmi iese mașina din garanție, următoarea revizie nu mă mai prinde în intervalul de garanție.

    Ce service recomandați pentru o revizie ca la carte în adevăratul sens al cuvântului?

    Și să nu stau să mă rog de ei să schimbe tot, cum am citit mai sus.

    Leave a comment:


  • DFA
    replied
    Nu prea se pune antigel concentrat, decât în cantități foarte mici și doar dacă nu ai posibilitatea de a-l dilua (ești într-o pustietate..., etc.)

    Întotdeauna se pune 1:1, indiferent că îl schimbi cu totul sau doar completezi - sau altă proporție, conform regiunii în care te afli, dacă e cazul. În RO nu prea e cazul...

    Leave a comment:


  • Maskatu
    replied
    Dupa revizie, vreo 2-3 zile si cateva zeci de km am completat cu fix 1 litru de lichid de racire, acum pare ca s-a "lăsat" si este la nivel. Nelamurirea mea este punctul de inghet. As vrea totusi sa verific la cate grade cu minus s-a stabilizat. Caci schema asta de scos cat putem si pus peste lichid concentrat, nu-mi pare foarte calculată.

    Leave a comment:


  • Maskatu
    replied
    Prefer sa dureze mai mult si sa facă operațiile ca la carte sau cât de cât pe acolo... ceea ce nu a fost cazul. Antigelul golit pe jumătate, fără clătire și ce a mai scris colegul mai sus, la cel de frână la fel... purjare dar nu prea mi s-a părut că a scos foarte mult lichid. Nah.... stil românesc. Dar la ce salarii au, înțeleg cumva durerea asta în bașcheți.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google