If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
iar majoritatea colegilor de forum au achizitionat masinile din Romania, intervalele de revizie fiind pentru aceasta tara (inclusiv la 1.5 dCi) si pentru filtrul de motorina NU este la 60k km sau 6 ani.
In rest de acord, motorul 1.5 dCi de pe X52 (ex K9K626) este unul consacrat\fiabil, si eu in peste 6 ani am facut doar reviziile (la intervalele mentionate), fara cea mai mica problema tehnica pana acum, doar tractorina, talpa si bataie ...
Eu am făcut revizia la 20k +/- 1k km.
Filtrul de aer la fiecare revizie, schimbat de mine, ca idioții ăștia la 4 ani. 15-20 de euro nu e mare scofala, plus ca e foarte ușor de schimbat.
Carburant la 60k, lichid frână la fel.
După cum am mai spus și în alte dați, apa - paie și bătaie.
Am salvat acum ceva timp din aplicația dacia.
Doar de la 6 ani în sus, deoarece am depasit 120 k, si i-am schimbat distribuția la 120 k conform fisei.
Acum nu le mai găsesc în aplicație.
Dar mâine am sa fac poze la hârtia primita, cu intervalele. Sunt în mașină cu caietul de service.
Oricum se poate deduce si asa.
Exemplu filtrul de aer 4 ani sau 60 k, egal cu cel de motorina.
Da, am greșit, am crezut ca sunt 6 ani dar de fapt sunt 4.
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Nu stiu de unde ai valorile astea (60k km sau 6 ani) si nici cum este in Austria, dar in Romania producatorul Dacia specifica ca filtrul de motorina se schimba la 20 000 km sau 1 an (care interval se atinge primul), iti atasez doar ca ex o captura din cartea mea de service, la fel se specifica si in fisa de intretinere pe care am primit-o cu masina, mai atasez si o fisa de intretinere din care a atasat si t0rquemada captura aceea dar pentru 1.5 dCi (la 20k si 4 ani) mai mult pentru a sublinia nota 6) referitoare la filtrul carburant (inclusiv cel de benzina, iar ceea ce bine s-a scris anterior este foarte corect). Iar doar ca info eu schimb filtrul de motorina la fiecare revizie (cam 10-12 k km si 7-8 luni).
Revin cu o intrebare... in cei 5 ani nu am schimbat niciodata filtrul de benzina. Oare cand trebuie schimbata aceasta cmoponenta? nu a aparut in nicio revizie pana acum...
Multumesc
EDITEZ... Imi raspund singur oarecum dupa ce am gasit o poza de la torquemada
Scumpi:
- suport motor de origine 356 lei vs. 295 pe targuldepiese / pieseautoarges
- kit accesorii de origine 445 lei vs. 421 / 373 lei
- placute frana model mic: 129 lei vs. 124 / 117 lei
- disc frana 259 mm: 408 lei vs 328 / 301 lei.
Pentru piese de revizie, alese dupa dorinta, targuldepiese sunt decenti pentru mine.
Pentru alte piese, as face o comanda mare la cei din Arges cu taxa de livrare de 25 lei, sau transport gratuit dacă trece de 400 lei.
Stiti vreun site de piese originale de logan 2 mai ieftine decat pe epiesedacia.ro? E din ce am cautat este cel mai ieftin la piese de origine de departe comparand cu granzii romaniei(autok..., epies).
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Leave a comment: