Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nelu_242000
    replied
    Te invit în Austria, aici doar sa schimbe uleiul și filtrul le trebuie 2 ore!

    Leave a comment:


  • Maskatu
    replied
    Gata si revizia. 4 ani si putin peste 50.000 km . Asa cum ma asteptam, facuta pe repede inainte, a durat cam 1 ora si jumatate.

    -schimb ulei (Dacia Oil Plus) 5W30 RN17. Nu mi-am mai batut capul sa intreb de Castrol caci am inteles ca este fix acelasi lucru cu dacia oil. A pus cam 4,1 litri. Nu mi-a dat diferenta de 0,900. Data trecuta mi-o daduse.
    -filtru ulei, aer, polen
    -inlocuit curea accesorii + intinzator + rola. Toate la cutie, un Kit, cod 11 72 033 36R. Cea veche evident că mai ducea dar dacă plătește nașu RCI, de ce să nu schimb?
    -Antigelul i-a dat drumul jos pe undeva prin fata sub baterie, a curs ceva, dar a zis ca oricum mai ramane prin instalatie asa ca a pus vreo 2 litri direct din bidon, nediluat ca vezi domne se amesteca cu ala care era deja... eu stiam ca se pune 50-50 dar daca asa zice mecanicul ... mi-a dat si un bidon de 1 litru sa mai pun eu ca se mai lasa prin instalatie. Ce-i drept cand eram acasa parcat deja se golise bidonul, deci am mai completat. De curatat instalatia sau ceva, nici vorba.
    -Lichidul de frana a scos cateva sute de ml prin purjare apoi a pus cam un bidon si ceva inapoi. La fel, sigur a ramas din cel vechi.
    -inlocuit bujii, cu NGK 224019133R asa cum a scris mai sus un coleg, doar astea merg la motorul vietii.
    -verificat placute frana, profil :60% ca doar ce le-am schimbat anul trecut

    Am intrebat cat ar fi costat revizia asta minune, raspunsul, aproape 3000 de lei ! Tinand cont ca am platit doar 2750 lei pentru pachetul de revizii incluse, tind sa cred ca am facut o afacere buna, toate reviziile (5 revizii) costand peste 5000 lei.

    Mai am 1 revizie inclusa (ultima) de anul viitor cand masina implineste 5 ani si se termina si garantia. Cum numai bujiile si kitul curelei de accesorii costa peste 700-800 de lei, plus celelalte, consider ca a meritat din plin si revizia asta, cu toate scaparile ei.... atat s-a putut.

    Leave a comment:


  • DFA
    replied
    Unele service-uri ignoră unele operațiuni..., deci dacă le vrei făcute "ca la carte" le ceri TU să le facă și stai cu ochii să le și facă...

    Leave a comment:


  • Maskatu
    replied
    Ah da? Si eu care ziceam că (virgulă) CastroNu este mai răsărit.... o să văd dacă bagă castrol, dacă nu, merg pe dacia oil... si referitor la restul operatiilor? Ar trebui sa le facă ca la carte, nu?

    Leave a comment:


  • DFA
    replied
    Originally posted by Maskatu View Post
    .....pana la urma imi baga Castrol RN17 5w30 care la fel, se deconteaza de RCI. Probabil au marjă mai bună la dacia oil și din acest motiv vor să scape de el. Apropo, castrolul de la revizia trecuta era imbuteliat, bidoane de 1 litru, nu de butoi. Eu zic ca e mai ok Castrol vs Dacia Oil... totuși....
    Uleiul Dacia Oil Plus e absolut același ulei (Castrol GTX RN17), doar ambalajul diferă..., la fel și cel Renault.

    Leave a comment:


  • nelu_242000
    replied
    La a mea diesel, cu castrol s-a aprins martoru de service la 15000. Cu elf nu am avut nici o problema pana la 20000.

    Leave a comment:


  • Maskatu
    replied
    A scris un coleg acum 2 pagini. In reprezentanta se pune lichid frana DOT 4+ESP .

    DOT4+ este o specificație mai nouă decât DOT4 și are proprietăți de lubrifiere mai bune, precum și un punct de fierbere mai ridicat, ceea ce înseamnă că este mai rezistent la temperaturi ridicate. În general, este mai bine să folosiți lichid de frână care respectă specificația recomandată de producătorul mașinii, deoarece acesta va oferi performanța optimă pentru sistemul de frânare al mașinii.

    Dacă umpli sistemul de frânare cu DOT4, nu ar trebui sa-ti faci prea multe griji, pentru ca DOT4 are o specificație comună și va funcționa bine pentru majoritatea autovehiculelor. Cu toate acestea, dacă vrei... poti cumpara DOT4+ despre care te-ai convins ca este cel recomandat.

    ____
    Urmează sa efectuez și eu magnifica revizie de ... 4 ani. Așa cum am menționat și m-am mai lăudat, am reviziile incluse, le plătește nașul RCI.

    Am fost la reprezentanță (una din București) să mă programez. Foarte indiferenți.... că să o bag repede că schimbă uleiu imediat. Stai așa Boss... că e aia de 4 ani cu bujii cu lichide.... aaaaaa, "o vrei ca la carte".

    Intreb cum schimba lichidele? Un Dorel de acolo ca ... golesc doar ce este in VAS si completeaza. Pai ce inlocuire e asta frățică?? Apoi iar... ahhh tu vrei ca la carte. Păi durează așa.....

    Asta e, durează. Mi-am notat deja operatiile de la colegul gabrieln.
    -revizie;
    -inloc.filtru aer;
    -inloc. filtru habitaclu (la mine a fost in fiecare an);
    -golire, clatire, umplere ansamblu circuit de lichid racire;
    -purjare circuit franare;
    -inloc. curea accesorii;
    -dem.-remont. fulie accesorii arbore cotit;
    -dem.-rem. intinzator curea;
    -dem.-rem. ecran de pasaj roata fata.


    Acum sa vedem ce o fi. S-a aprins si martorul de la CB cu cheia dar si martorul portocaliu in zig zag. Merg saptamana viitoare... am intrebat si de ulei si iar mi-o băga pe aia cu Dacia Oil daca tot "vreau ca la carte". Mereu am discutiile astea cu ei... pana la urma imi baga Castrol RN17 5w30 care la fel, se deconteaza de RCI. Probabil au marjă mai bună la dacia oil și din acest motiv vor să scape de el. Apropo, castrolul de la revizia trecuta era imbuteliat, bidoane de 1 litru, nu de butoi. Eu zic ca e mai ok Castrol vs Dacia Oil... totuși....

    Leave a comment:


  • vali2008
    replied
    Salutare!
    Zilele acestea am schimbat rotile si mi-am propus sa schimb si lichidul de frana cat mai curand, masina are aprox 40.000 km si merge pe 5 ani, am luat lichid de frana DOT4 pentru ca prin carte nu am gasit nimic, DOT4 mi s-a recomandat si de la magazinul de piese auto, am vazut ca pe capacul de la rezervorul de lichid scrie DOT4, insa ulterior am gasit o fisa de intretinere a masinii si scrie ca se recomanda DOT 4+ cu clasa 6..
    Intrebare: daca pun DOT4 e vreo problema, afecteaza in vreun fel instalatia/functionarea?
    Multumesc si Sarbatori Fericite!​

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Da, in fisele de intretinere sunt note ”generice”, dar am si punctat in cea pe care am atasat-o si pct. 8 ”Anumite fulii accesorii ale anumitor motorizari trebuie sa fie inclocuite in timpul acestei operatii”, insa la 1.0 SCe in procedura de demontare \montare se scrie ca se inlocuiesc curelele de accesorii, daca tin bine minte sunt si vreo 2-3 colegi care le-au schimbat, au scris asta atat aici cat si in topicul dedicat ”Revizii/reparatii 1.0 SCe” si nu imi aduc aminte sa fi schimbat vreo rola (dispozitivul de instalare a curelei pozitiile subliniate din procedura care vin impreuna cu cureaua OE sunt altceva), eu chiar i-am felicitat pe colegi in topicul acela ca au ales o masina cu un motor simplu \fiabil care ”tine cu casa” (costuri de intretinere mici).
    Pentru motorizarile la care trebuie schimbati si galetii (care difera si functie de motor) producatorul specifica asta clar in procedurile de demontare \montare, doar ca ex atasat pentru un 0.9 TCe, 1.5 dCi si 1.2 16V.
    La masina mea si eu am schimbat curelele de distributie si accesorii iar inlocuirea colectiei (kit) accesorii s-a facut conform procedurii.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Nu stiu ce fel de configuratie pe partea de accesorii are fiecare 1.0 SCE, in functie de echipare, daca n-ai role, evident ca n-ai ce sa schimbi la acest capitol, dar daca sunt prezente, chiar si una fixa, eu zic ca trebuie inlocuita, acum cu servodirectia electrica, banuiesc ca s-au eliminat multe piese si nu s-au pus role. Cartea de intretinere probabil a facut referire "generic", la toate motoarele cand a specificat si de galeti.

    Leave a comment:


  • cbota
    replied
    Originally posted by Gil26 View Post
    Atasat codurile OE ale curelelor accesorii​ si procedura de demontare \montare (inclusiv dispozitivele de montare care vin cu cele OE) pentru un Logan II 1.0 SCe motor B4D400\409.
    Multumesc de raspuns....prompt ca de obicei, să înțeleg că e suficient să schimb cele două curele? Procedura este și pe youtube...mai sus @prometheus​ spunea ceva de role și rolă întinzătoare, dar logan 1.0SCE nu are rolă întinzătoare...

    Leave a comment:


  • emilian_rks
    replied
    Originally posted by gabrieln1960 View Post
    Cauta dupa acest cod: 224019133R
    Multumesc, codul acesta il aveam deja si eu notat in lista de piese de schimb, dar ma gandeam ca poate t0rquemada are ceva noutati - legate de codul acela de la NGK.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    LE: din graba am uitat sa mentionez ca marcajele curelelor sunt pentru o masina cu AC# 2, iar codurile OE se verifica pe baza seriei VIN.
    Atasez si o fisa de intretinere mai veche pentru un 1.0 SCe.

    Attached Files
    Last edited by Gil26; 30 March 2023, 05:54.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Atasat codurile OE ale curelelor accesorii​ si procedura de demontare \montare (inclusiv dispozitivele de montare care vin cu cele OE) pentru un Logan II 1.0 SCe motor B4D400\409.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Adica sa schimbi si rola/rolele "fixe" cat si cele de intindere, in functie de echipare, pe partea de accesorii.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google