Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • da, nu e nici o diferenta exterioara ca forma si dimensiuni, si fac acelasi lucru si una si cealalta.daca ti s-a recomandat sa schimbi pompa,eu iti spun ca mai inainte sa fi sigur ca pompa ta de pe masina trebuie intradevar schimbata. adica s-o dai jos si s-o verifici pina la ultima piesa, apoi sa arunci cu banii.

    Comment


    • salutare,
      Cu motorul pornit sunt bule si pe tur. Din cate am inteles de la colegul nostru meggeo82 asta ar insemna ca bulele sunt din zona filtrului de motorina fie de la filtru fie de la o-ringurile din mufe sau de la oringul de la senzorul de apa...
      Din pacate nu am avut timp duminica sa stau sa desfac pe la masina, am avut niste invitati... dar astazi o sa incerc sa trec pe la cateva magazine de piese auto sa achizitionez o-ringurile de la mufele de la filtru + de la senzorul de apa si sa le inlocuiesc diseara.
      O sa revin cu un post sa zic daca s a solutionat problema la mine cu inlocuirea oringurilor.
      Drive is the game, Logan 1.5 dCI is my way
      www.upgradefaruri.blogspot.com

      Comment


      • ms meggeo82. baga span pompa .

        Comment


        • Salutare,
          Dupa cum am zis o sa revin cu un post:
          Oringurile nu le am gasit desi am trecut pe la vreo 10-15 magazine de piese auto (am intrebat de oringuri, mufe sau conducte cu totul - nada.... ) moment in care ma gandeam la ce variante am: 1 ar fi fost sa iau de la dezmembarari - care nu ma incantat prea tare si 2. sa vorbesc cu un amic daca poate sa mi faca rost de o-ringuri tinand cont ca el lucreaza intr un service. Am mers pe varianta 2 si am ajuns sa schimb oringul de la senzorul de apa + conductele cu totul de la filtru de motorina la pompa.
          Desi dupa ce am facut operatiunea asta stateam cu frica ca poate nu am scapat de problema.... dar ieri dupa o stationare de 8 ore masina a plecat frumos (ca noua la sfert). Astazi dupa o stationare de mai bine de 12 ore la fel fara sa mai ridic capota sa amorsez de la para ci doar am lasat martorii din bord sa se stinga dau cheie si masina a plecat la fel de bine ca si cum nu ar fi avut problema asta.
          Deci:
          Daca aveti un vuiet/suierat in masina (care sa fi aparut dupa inlocuirea filtrului de motorina)
          Masina se comporta normal in mers (trage la fel , sprintena etc) fara intreruperi sau martori in bord aprinsi.
          Iar singurele probleme sunt: pornirea greoaie cheie lunga, a 2 a cheie , aer pe instalatie iar daca se amorseaza de la para porneste normal sfatul meu este sa verificati conductele / o-ringurile de la mufe chiar si filtru de motorina.
          In cazul meu s a solutionat in felul acesta.

          Pe aceasta cale vreau sa i multumesc colegului nostru meggeo82 care a fost suficient de amabil incat sa ma ajute cu problema asta - si sa mi dau seama de unde imi aparea mie aerul pe instalatie.
          Si nu numai lui CI TUTUROR VA MULTUMESC PENTRU SFATURI.

          Success!

          Ps. Sper sa fie ultima data cand postez pe topicul asta din interes personal ;))
          Drive is the game, Logan 1.5 dCI is my way
          www.upgradefaruri.blogspot.com

          Comment


          • cu placere!

            Comment


            • Pornire grea logan.

              Am si eu o problema la loganul meu porneste foarte greu desi am schimbat pompa de injectie noua 2300 ron + injectoare noi 4 buc 750 ron bucata - am facut abia 10.000 km. si cand verific dimineta para aceea si furtunele au tot timpul bule de aer pe ele. bineintele ca nu am reparato la servici la un mecanic particular.

              Comment


              • Trage aer pe instalatie. Cand dai la para pana se intareste porneste bine? banuiesc ca ai schimbat si filtrul de motorina. Ai pus original?
                I HAVE A !sigpic
                fara linkuri externe in semnatura

                Comment


                • Salutare,
                  Cu parere de rau revin cu aceeasi problema de miercuri masina a inceput sa se comporte la fel .... trage aer pe instalatie.
                  Ieri dupa amiaza am dat bara fata jos si m am uitat la filtru sa vad ce si cum .... se vad bule pe tur. Am oprit masina si m am apucat sa curat mufele, oringurile, la filtru de motorina E3 este un "T" pe care vine returul din pompa l am scos si am incercat sa vad daca functioneaza cum trebuie (adica daca suflam pe un capat aerul trebuie sa treaca iar daca suflu pe cealalt capat ar trebui sa nu treaca) la mine trecea aerul in ambele sensuri .... am zis poate de aici este am curatat "T" ul si dupa asta am refacut testul. Dupa curatare puteam sa suflu doar intr-un sens. Buuun.....
                  Mi s a mai parut ceva ciudat la para de amorsare - motiv pentru care am schimbat o cu una after market (vezi poza). Dupa ce am amorsat circuitul am zis hai sa o pornesc - masina a pornit bine dar tot erau bule de aer pe tur .... am miscat de para si am vazut ca bulele au crescut un pic in intensitate. Am oprit masina si am miscat de para sa vad daca e ceva de acolo - daca asta poate fi sursa problemei. Am observat ca mufele de la para se misca prea usor am incercat sa trag sa vad daca le pot scoate si au iesit foarte usor .... cam nasol am presupus ca trage aer pe acolo. Am scos arcurile de pe mufele de la para si le am inlocuit cu niste soricei de plastic (cate 2 pe fiecare parte) dupa care am incercat sa misc de mufe sa vad daca le mai pot scoate si numai sunt fixe.... ca sa fiu un pic mai sigur de toata operatiunea asta si ca nu trage aer pe langa para am pus coliere metalice pe furtunele care intra in para. Am lasat o pana dimineata sa vad cum se comporta si NU AM SCAPAT DE PROBLEMA .
                  Ieri cand am fost sa achizitionez alta para am gasit si para de origine poza 2 pe care intentionez sa o achizitionez astazi + un filtru de motorina nou iar maine o sa inlocuiesc para cu una de origine sa schimb si filtru cu unul nou + mai vreau sa incerc sa fac o chestie sa trag un furtun pe langa masina de la rezervor pana la para sa vad daca mai sunt bule practic sa anulez traseul masinii si sa vad daca mai sunt bule (ultimul loc neverificat - rezervorul)
                  O sa revin maine sera cu un update sa vad daca am reusit sa scap de belea (ar trebui sa fie suficient timp de dimineata pana seara sa vad daca se mai dezamorseaza circuitul)
                  Attached Files
                  Drive is the game, Logan 1.5 dCI is my way
                  www.upgradefaruri.blogspot.com

                  Comment


                  • updateul:
                    am lasat instalatia asa cum am facut o vineri dupa amiaza pentru ca sambata desi dimineata a pornit un pic ma greu si mai se vedeau bule de aer dupa un drum de aprox 40km bulele au disparut (nu cred ca am facut aerisirea cum trebuie.... ) si de atunci pana acum masina s a comportat foooarte bine.
                    mai am o precizare de facut fata de para de origine cea care a fost pe masina si anume indiferent de capatul pe care l tin astupat para isi revine la forma dupa o apasare , in schimb cea after market daca tineam la unu din capete degetul ca sa astup mufa si apasam ramanea apasata ...
                    nu stiu daca asta a fost cauza problemei dar masina acum numai face figuri si numai vad bule de aer pe instalatie
                    Drive is the game, Logan 1.5 dCI is my way
                    www.upgradefaruri.blogspot.com

                    Comment


                    • Citat:big_electro
                      Da,am facut prima modificare in urma cu 3ani si jumatate.Am incercat sa elimin o parte din sursa de span(pompa de aspiratie),deoarece pompa de inalta trebuie sa lucreze,nu poate fi eliminata.Pompa electrica preia rolul pompei de aspiratie si prin regulatorul de presiune(original) se alimenteaza pompa de inalta ce isi face treaba.Modificare este doar in ansamblul pompei,ce consta in eliminarea rotorului si a paletilor pompei de aspiratie,iar in exterior se....
                      colegu, colegu, parca acum citeva luni ma tot intrebai cum am facut modificarea pe electric, orice spuneam ma contraziceai, si ce vad? tu o ai de 3 ani? oare nu ti-a iesit? sau e ceva gresit pe acolo, dar in acelasi timp suntem si moralisti cu ceilalti, adica chestii de genul: "daca nu ai un bagaj minim de cunostinte... ", lasind impresia ca suntem prea specialisti...

                      DECI, stimati colegi, e valabil pentru cei cu bun simt, nu pentru ingimfati.
                      O P E R A T I U N I, M A R E A T E N T I E:::!!!

                      -pompa electrica de motorina Bosch, folosita de la 1,9dci in sus.
                      -paletii(patratele) de la pompa de joasa aruncati, cu tot cu arculete.
                      -SI GATA!!!!!!
                      ACUM:
                      -se scoate capul tevii de tur din filtru si se interpune pompa electrica, astfel: intre iesirea din filtru si intrarea in pompa furtun. intre iesirea din pompa si intrarea in teava de retur, la fel, furtun, avind la un capat o teava de legatura intre furtun si teava de tur. pentru aceasta legatura se ia de la alt filtru uzat doar teava de metal.
                      -toate astea vin in zona filtrului de motorina, astfel incit la ITP nu se vede nimic in plus, nimic in minus.
                      LA POMPA DE INJECTIE:
                      -se scot DOAR paletii(patratele) de la partea de joasa si bineinteles si arculetele. restul ramine acolo!!!
                      daca facem precum colegul de mai sus, prin scoaterea rotorului, atunci toata, sau aproape toata presiunea pompei electrice se duce asa:intra in joasa, printre gaura capacului de la joasa si axul camei, printre bilele rulmentului camei si iesirea din pompa(returul). probabil coleguli ii porneste masina si doar atit, ca daca o mai si baga in viteza...adio. dar pe unii ii incinta doar sa se laude ca o au pe electric si sa o tina de bibelou, ca de deplasat cu ea in conditiile respective...poate doar la concurenta cu melcii.
                      sa revenim.
                      pentru a beneficia de toata presiunea si tot volumul oferit de pompa electrica, rotorul de la joasa ramine acolo pentru a nu permite motorinei sa treaca direct spre iesirea din pompa, si de a o forta sa se duca spre partea de inalta unde prin acel orificiu subtire asigura si necesarul de lichid pentru ungerea paletilor de le inalta. acel orificiu NU trebuie obturat, asa cum sustine SOLAN, cel cu nu stiu cite inventii la OSIM.
                      materiale:
                      -1m furtun de benzina, de presiune,25ron, eu am folosit de la piese auto, cu diam interior de vre-o 4-5 mm, marca Gaetz.
                      -pompa electrica. eu am pe a mea Bosch de Megane 1,9dci, de la dezmembrari, 1mil buc.
                      -un filtru de la cosul de gunoi dintr-un service oarecare, l-am taiat si mi-am luat tevusca respectiva.
                      -rotorul si capacele de la joasa, se polisheaza pina devin suprafetele oglinda. conditie maxima pentru a nu se mai forma pilitura niciodata! eventuala pilitura produsa de paletii de la inalta se duce pe retur, in injectoare nu vine decit motorina de la electrica, direct, in varianta asta. nu cum sustineau niste Gica-contra pe aici.
                      pompa se leaga cu minusul la masa masinii si plusul, prin releu, la tabloul de sigurante unde va da cu aparatul de masura plus(12V), dupa ce puneti contactul, dar sa si ramina tensiunea in timp ce se da la automat.
                      restul e migala multa, dar la final satisfactia e maxima:
                      -pornire normala cu injectoare proaste.
                      -pornire normala cu aer pe conducte
                      -raspunsul motorului la apasarea acceleratiei este mai rapid decit in varianta clasica.
                      -pornire normala in conditii de cristalizare a motorinei
                      -consumul nu se modifica
                      -nu se mai face aerisirea, in conditiile umblarii la injectoare.
                      efecte negative: in 27 000km si 8 luni, nu am vazut nici una.
                      pentru cine isi face modificarea exact ca mai sus, sa nu ma uite cu o bere!
                      astept contrariosii!!!
                      succes!

                      Comment


                      • Originally posted by meggeo82 View Post
                        eventuala pilitura produsa de paletii de la inalta se duce pe retur, in injectoare nu vine decit motorina de la electrica, direct, in varianta asta.
                        Mai citeste o data ce ai scris, nu ca as fi eu ala ''contrarios''...
                        INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                        Comment


                        • Asa-i Fane. eu unul pana acum nu am vazut o pompa electrica sa faca 1000 bari!!!


                          Oricum cu siguranta s-a exprimat gresit, stim cu totii ce a vrut sa spuna. Dar cum am mai zis, pilitura vine de la partea de inalta, nu de joasa. Daca ar fi de pe partea de joasa, prima oara se bloca pompa de inalta din cauza spanului produs de cea de joasa, nu injectoarele..
                          Last edited by adicata2003; 25 June 2012, 07:35.

                          Comment


                          • Fane, credeam ca realizezi traseul pe care il parcurge motorina, la iesirea din pompa electrica, in varianta enuntata de mine. scuze ca nu am scris de toate traseele si toate curbele pe cale parcurge si "vireaza" motorina, directiile in care se splituieste si orificiile care asigura lucrurile acestea,de rezistenta materialelor, de forte, tensiuni, impulsuri, etc. cum zicea Uzi? ...hai, da-o ma in...de harneala!
                            am scris sa inteleaga si cei care nu sunt asa profesori la limba Romina, si sa nu o mai ardem atit cu marele secret. daca inca mai ai nelamuriri, lasa vorbele si apuca-te de facut asa ceva. daca totusi vrei sa postezi, important e sa aduci ceva "palpabil", nu sa ne aflam in treaba cu corecturi gramaticale sau de fond. am studiat, am pus in practica, am reusit, am postat si pe you tube, am si explicat in detaliu putin mai sus, am omis ceva? au ramas multi cu gura cascata cind au vazut la mine, si chiar ii rog sa posteze impresii. alte detalii???
                            esenta conteaza!!!
                            PS. vezi si ce ora era cind am postat. m-a interesat sa stie oamenii(nu lumea), cum se face treaba asta. mie mi-a iesit, am spus si cum, iar cui nu-i convine ceva...treaba lui.
                            in fine, LUME MULTA, OAMENI PUTINI!

                            Comment


                            • Bravo, felicitari de realizare. Eu doar atata iti spun, NU ai scapat de riscul ca pompa ta de inalta sa produca pilitura.

                              Comment


                              • adicata, daca a scos paletii si arculetele din partea de joasa,a scapat de pilitura,acolo era punctul slab al pomei de injectie,paletii sunt facuti dintr-un alt material, s au aliaj mai slab,fata de rotor,iar partea de inalta daca scoate pilitura...nu o sa mai porneasca niciodata,acolo daca se produce uzura nu are cum sa mai faca presiune la peste 1000 de bari, iar daca a gresit ceva in exprimare nu inseamna ca a schimbat si circuitul de motorina,important este ca merge modificarea,meggeo felicitari pentru ca ai reusit.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google