Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dupa cum aratau bujiile alea, sigur stii ceva despre intretinere.
    sigpic

    Comment


    • Foarte multi schimba piesele si consumabilele la fiecare 20.000 km ....este treaba si bani lor ....Asta nu inseama ca nu sunt si altii care se afla in cealalta extrema , cum sunt eu, care schimba piesele pe masina doar atunci cand este cazul !

      Distributie schimbata numai in intervalul 85-90 k
      ulei 10 k
      placute frana 85 k
      ferodouri spate dupa 150 k
      antigel 3 ani
      filtre gpl cand este cazul (in functie de calitatea si statia de alimentare ) dar intre 30-40 k
      pompa apa - daca este cazul si prezinta scurgeri (nu cum schimba uni pompa de apa la fiecare 50 k
      pivoti ,bielete,amortizoare - daca este cazul

      si exemplele pot continua .

      In ceea ce ma priveste consider ca schimbarea pieselor sub aceste intervale de km si fara probleme care sa implice schimbarea unei piese sunt bani aruncati pe geam si-un profit consistent in buzunarul service-urilor si-al magazinelor de piese !
      Last edited by adonis33; 20 October 2013, 22:26. Reason: Automerged Doublepost
      "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

      Comment


      • Un zâmbet larg din partea mea și mult succes !
        Știi unde ne găsești la nevoie, ține-ți mobilul încărcat și rămâi în aria de acoperire, nu te văd bine.
        sigpic

        Comment


        • Doar o bujie a fost defecta, pe celelalte 3 de ce le-ai schimbat ? Nu-ti dai seama cati bani ai aruncat pe geam ?

          Distributia de ce nu o lasi pana se rupe ? Sigur ajugi pe la 150.000 km cu ea daca ai grija.

          De ce schimbi uleiul la 10 k ? Pentru norma de semi, cartea prevede minim 15 k.

          Esti un exemplu de om care pune in pericol viata celor care circula pe aceleasi drumuri. In realitate, intretinerea este mult mai precara decat pare la prima vedere.
          sigpic

          Comment


          • Fie ca te simti sau nu jignit, eu voi arunca banii pe geam schimband bujiile la 25k, indiferent de masina.

            Totusi, de ce ai 2 tipuri de bujii?
            Last edited by mr.K; 20 October 2013, 22:48.

            Comment


            • Stai un pic ca nu inteleg de ce sunt un pericol ?

              Ce ar trebui sa fac sa schimb pivotii,bieletele ,etc chiar daca nu au joc sau uzura si sunt in parametri tehnici buni ?

              Asta din dorinta de-a respecta ,ce?

              Imi poti explica de ce Dacia in Franta recomanda schimbarea distributiei si-n general alte consumabile la alte intervale de km si -n Ro nu este la fel ?

              Originally posted by mr.K View Post
              Fie ca te simti sau nu jignit, eu voi arunca banii pe geam schimband bujiile la 25k, indiferent de masina.

              Totusi, de ce ai 2 tipuri de bujii?
              Pentru ca asa le-am gasit !

              Eu unul nu stiu cine si de ce ar fi umblat la acele bujii !

              Nu exclud varianta unei manereli in service-ul Dacia de-a lungul timpului ca doar masina nu mai este in garantie de 3 ani !
              Last edited by adonis33; 20 October 2013, 22:58. Reason: Automerged Doublepost
              "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

              Comment


              • Originally posted by adonis33 View Post
                N-am numai una ci 5 Logan MCV 3 pe firma (distributie) 2 PF....ce-a mai noua din 2011...cea mai veche din 2007...
                Si asa-ti bati joc si de masinile astealalte?

                Bujiile alea din pozele tale nu-s din acelasi film, ori aia plina de "mal' cu 1 crac, ori alea 3 cu 2 craci...ceva e putred.
                Last edited by Kojak; 21 October 2013, 00:16.

                Comment


                • Mai mult decat evident, nu stiu ce atatea discutii.
                  [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                  Comment


                  • Originally posted by adonis33 View Post
                    .................Asta nu inseama ca nu sunt si altii care se afla in cealalta extrema , cum sunt eu, care schimba piesele pe masina doar atunci cand este cazul !
                    ................................
                    Fiind subiect cu bujii, la capitolul asta ai schimbat piesele mult dupa ce a fost cazul )

                    Pt economisire de bani, puteai sa le cureti frumos (si sa le arzi oleaca pe aragaz) si mai duceai un 20-30000 km )

                    Comment


                    • Originally posted by adonis33 View Post
                      Revenind la discutia noastra ,fara ranchiuna si polemica inutila, trebuie sa va zic ca in cei 175000 km n-am umblat nici macar odata la aceste bujii !
                      Daca n-ai umblat tu, sigur a umblat altcineva, pentru ca Logan-ul nu vine cu NGK din fabrica, ci cu Eyquem sau Renault.
                      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                      Comment


                      • Sau Champion.

                        Comment


                        • Originally posted by vitriol View Post
                          Daca n-ai umblat tu, sigur a umblat altcineva, pentru ca Logan-ul nu vine cu NGK din fabrica, ci cu Eyquem sau Renault.
                          Tin sa precizez contrariul la ceea ce afirmi tu. Loganul meu a venit cu NGK din fabrica! Azi am desfacut bujiile la agregat si erau NGK, si eu am ramas mirat...
                          Atasez o poza cu o bujie rulata 45k. Asa arata toate. Cartea spune ca se schimba la 60k, eu credeam dupa ce am citit pe aici ca la 30k, dar oricum le mai lasam la cum arata.
                          Attached Files

                          Comment


                          • Ciudat...la mine initialele din fabrica erau Renault.

                            Comment


                            • Piroman22, asta pentru ca tu ai 1.2 16v.

                              Eu am 1.4 din 2007 (ca si @adionis33) si aflasem treaba cu bujiile cand ma duceam pe la revizii. De champion nu stiam...
                              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                              Comment


                              • Stiu, dar tu ai zis ca Loganul nu vine cu ngk... :P am eu 1.2 dar e tot lighean... ) Oi fi avand eu NGK din fabrica dar nu vreti sa stiti cat costa o bujie iridium tot ngk pt polizoru' asta micu'. Doar 119 roni bucata, cu tot cu discount ajunge la 100 de euro un set de ngk iridium. In privinta asta va invidiez pe cei cu 1.4, 1.6, 1.6 16v motoare pt care se gasesc bujii iridium la un pret mai decent. Daca va intrebati de ce costa asa mult, raspunsul e dat de dimensiunile acestor bujii care se monteaza inclusiv pe motociclete dar si pe masini precum Nissan 350z de 3,5L. Bujii speciale pentru putere si turatii ridicate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google