Dacia la Salonul Auto Paris-2016

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Stiti ce-o sa fie de cel mai mare efect la exterior pentru noul Sandero ??

    Acele stopuri redesenate, care arata pur si simplu superb!! restul nu exceleaza.
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • Arata okey o sa fac retrofit fata spate la led din lipsa de ocupatie.

      Drujba de 0.9 ii fac remap la 100 de cai.

      Comment


      • chiar subtil nu e blocuri optice noi fata spate cu led (alea de pe spate sunt mai sofisticate), calandru nou, spoiler redesanat fata -spate, volan nou, medianav revizuit la grafica, camera de mers cu spatele, tapiserii noi, un motor nou, chiar daca e naspa...

        clima automata cred ca exista in continuare pe prestige. au expus o versiune laureat, care nu are clima automata.. jante noi, unele false, (alea de pe stepway cu capace) si unele din aliaj adevarate

        pana la urma asta inseamna un facelift, nu implica modificari de substanta. pt astea exista lansarile de noi generatii
        Last edited by cristi....; 29 September 2016, 19:43.

        Comment


        • Deci:
          -H4D aka H4B fără turbină, pus și pe Clio 4 ph2 (dacă nu, e B4D de pe Kwid)
          -stopuri cu 3 becuri nu 4 și o ceață în bară jos în stânga(cea de pe duster ph2 de RU)
          -claxon pe volan (old news)
          -alte noutăți 0
          -dacă nu ai văzut Medianav EVO ai impresia că e revizuit
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • ”De asemenea, există un nou plastic lucios care îmbracă planșa de bord și încadrează mai bine ecranul sistemului multimedia MediaNav. Un sistem care, la rândul lui, a primit o interfață mai prietenoasă, cu o rezoluție mai bună”

            Dacia a venit bine pregătită la Salonul Auto de la Paris. Constructorul român a prezentat faceliftul modelelor Logan și Sandero: un design proaspăt, un volan nou și ceva surprize sub capotă.


            de asta am crezut ca e revizuita grafica

            Comment


            • Platicul acela lucios se pune pe dokker, practic a luat câteva funcționalități de la dokker și le-au pus și pe logan/sandero/mcv. Acu se lauda cu HSA, bricheta în spate la pasageri, volan redesenat cu claxon, un nou bloc de lumini (poate mai rezistent ca cel precedent), grila de duster, led-uri de zi și stopuri și ceata. Acu la cea mai ieftina varianta, probabil nu va suferi modificări de preț, deoarece au făcut downgrade la motor și probabil au mai "taiat" ei pe undeva nu se observa cu ochiul liber. Poate din exces de zel, vor monta și baterie de 36Ah, ca nu are nevoie motorul de mai mult curent.

              Comment


              • de 36ah se pune si pe corsa si pe grupul Hyundai-kia pe benzinare

                au optiune de cateva zeci de euro pt baterie cu amperaj marit

                una peste alta schimbarile eu cred ca sunt de bun augur

                legat de preturi, am auzit la radio ca vor ramane aceleasi in ciuda plusului de dotari si a cresterii calitatii. la fel a fost si când s-a lansat l1 ph2, nu au crescut preturile

                cel mai bine ne dam cu parerea dupa ce o vedem live si dam o tura cu ea pana atunci pozele sunt doar o aproximare grosiera a realitatii
                Last edited by cristi....; 29 September 2016, 20:37.

                Comment


                • Originally posted by aris86 View Post
                  Ce au mai înjurat multi motorul 1,2, dar ce o sa trag de 1L. Avantajul este ca nu mai trebuie sa schimbe distribuia la 60000 km, fiind pe lant..
                  Eu am avut masina cu motor de 1,2 (cu distributia pe lant), fabricata in '78 si cam batea daciile cu motor de 1,3 fabricate mult mai recent ('85+). Asa si asta.
                  Last edited by Fanez; 29 September 2016, 21:00.

                  Comment


                  • Originally posted by Cromatic View Post
                    La Megane nu ai motor pe benzina la versiunea INTENS, e singura versiune pentru care merita luat Megane-ul.

                    Mda, se pare ca Dacia nu vrea sa treaca de bariera celor 100 de cai.
                    La Megane este 1.6 dci 130 cai putere. Macar 1.5dci-ul de 110 cai daca era pe facelift.

                    Comment


                    • Si proiectoarele la Logan au o forma noua.

                      Comment


                      • @t0rquemada crezi ca se pot face retrofit la faruri / stopuri fara probleme ?

                        Comment


                        • Stopuri da, posibil cu redistribuire pini în mufe
                          Faruri doar cu grilă calandru
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Mda. Mult zgomot pentru nimic.

                            Comment


                            • 999 cc http://www.automaniac.org/engine/ren...d-400-16v-70hp

                              versus

                              986 cc http://carplace.uol.com.br/renault-k...alhes-e-fotos/

                              Pretul la clio a crescut frumusel, dupa phacelift, probabil si dacia va urma acelasi trend.
                              Last edited by aris86; 29 September 2016, 22:21.

                              Comment


                              • Originally posted by t0rquemada View Post
                                Stopuri da, posibil cu redistribuire pini în mufe
                                Faruri doar cu grilă calandru
                                Grila pare ca se potriveste si la bara curenta. O sa ma uit. Sper totusi pinii sa fie la fel.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google