Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salutare tuturor,eu lucrez pe un logan cu motor de 1.2 care are 242000 de km an Fab 2013 problemele la el in km aceștia sunt,imi ploua in portbagaj,nu imi sta la relantiv motorul,4 blocuri de lumini schimbate,acuma a inceput sa faca figuri blocul de la stergatoare mai exact treapta a doua nu mai merge,mi se aprinde din cand in cand derapajul in bord Chuck energiul si inca un bec care nu stiu ce semnifica,si cam atata momentan,

    Comment


    • Ce baterie ai la motor? Mananca ulei? Ce tip de ulei ai folosit/folosesti? Cam proaste blocurile de lumini, acu ti-a picat si maneta de la stergatoare.

      Comment


      • Ce treaba are uleiul cu blocul de lumini, stergatoare si ploaia din portbagaj?

        Comment


        • Nu are treaba, dar la rulajul dansului l-am intrebat daca mananca ulei? Daca am citi mai cu atentie ce s-a scris mai sus, poate nu am mai posta gica contra.

          Comment


          • Ulei nu mananca inca,imi arunca puțin deasupra pe la motor,dar nu'i ceva de speriat ceva garnitura trebuie schimbată,bateria e de la Varta ca cea originala apucat anul trecut si am observat cand e pe moarte bateria cand pornesc mașina ștergătoarelor se pornesc singure,are careva vre'o ideie ce e de facut cu relantivul?
            Last edited by sabauflorin18; 10 November 2016, 13:11.

            Comment


            • Relantiul, cat de instabil este? Joaca sus-jos, asemanator ca a unor colegi de pe aici pe forum. La mine se stabilizeaza dupa 1:30 minute.

              Ce tip de ulei folosesti? Bateria este tot de 4Ah?

              Comment


              • Update la soft si/sau/ bateria si/sau/ clapeta electronica....samd, mergi la un service in garantie, daca mai este valabila (are GPL montat?), asa o sa recomande multi colegi.
                Acum, vorba vine....cred in prop de 90% ca un update la soft rezolva problema, daca nu s-a mai facut asa ceva pana acum, ramane un 10% sa fie bateria cauza. M-am uitat in globul de cristal, prin umbre cam asta am vazut.
                PS
                Sunt relativ fericit ca la km tai nu papa ulei, poate este un motor bun...si la mine
                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                Comment


                • Salut, de cand a venit frigul nu intra in prima treapta de viteze decat daca fortez sau o las sa se mai incalzeasca, masina este noua, nu are nici un an(1.5dci), la vechiul logan 1.4(2005), nu aveam aceasta problema.

                  Comment


                  • Schimba uleiul la cutie.

                    Comment


                    • se schimba in garantie?

                      Comment


                      • Originally posted by Oti View Post
                        Sunt relativ fericit ca la km tai nu papa ulei, poate este un motor bun...si la mine
                        Stai ca nu s-a specificat istoricul motorului , posibil in acei 242.000 km sa fi avut vreo segmentare sau schimb simeringuri supape, nu se stie !!
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • @ adi79xro - Eu zic ca da, daca reclami corect problema, dar eu cred ca exista si o cauza care nu tine de ulei, uleiul o sa imbunatateasca, dar nu cred ca o sa si rezolve.
                          Last edited by Oti; 10 November 2016, 15:37.
                          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                          Comment


                          • mi-am facut o programare la service sa vad ce rezolv...

                            Comment


                            • Nu ti-l schimba pe garantie, or sa zica ca nu recomanda producatorul, dar il poti schimba in regie proprie, acum tu stii mai bine

                              Comment


                              • Cand se duce in garantie, uleiul din cutie deja are alta vascozitate si nu o sa faca probleme (sloganul...asa face la toate), cred ca o sa lasi masina peste noapte la ei, insista sa faci un drum de proba, dimineata la prima cheie (ar fi bine sa fie aceleasi conditii, frig, frig.....).
                                Repet, cauza nu este uleiul, acelasi ulei este pus in multe cutii, poate au gresit nivelul, au furat, si la tine este sub nivel, este bine sa asisti la toate operatiile din service, sa vezi cat ulei scoate din cutie , cat pune , de care pune....
                                Last edited by Oti; 10 November 2016, 15:48.
                                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google