trepidatii ciudate la diesel

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by andrei
    @Sp!ke: Singura problema e ca filtrul de carburant e direct in rezervor, in interiorul pompei si daca te apuci sa desfaci pompa de carburant nu iti garantez ca o mai faci la loc, sau chiar daca o faci mai iti raman niste piese pentru colectie...
    M-ai bagat in ceata.... Cum se inlocuieste filtrul in cazul asta? Banuiesc ca nu ramane acolo pana schimbi pompa.

    Comment


    • #32
      Originally posted by Sp!ke
      M-ai bagat in ceata.... Cum se inlocuieste filtrul in cazul asta? Banuiesc ca nu ramane acolo pana schimbi pompa.
      la benzinare, ba da, ramane acolo...scrie in carte ca-i pe viata...probabil pe viata pompei de benzina, ca undeva am vaz't ca si aia trebuie schimbata sper sa nu murim dracu toti posesorii de benzinar cand schimbam pompa de benzina, inclusiv filtrul ei "pe viata" la diesel din cate stiu, exista filtru separat, nu in rezervor, filtru ce se inlocuieste la revizii.la faza cu alcoolul in benzina, subscriu. cred ca poti baga linistit in motorina (acu' nu exagerat, o juma' de litru la un plin) si in principiu ar trebui sa se elimine apa. catalizatoru' n-are absolut nimic daca bagi alcool, ala nu face fum cand detoneaza, apa , co si co2.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #33
        La diesel filtrul de motorina e undeva sub acumulator, aproximativ si e capsulat si carcasa e din tabla.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #34
          Andrei...este cumva gel din imagine?Are surub de golire?
          Attached Files
          sigpic

          Comment


          • #35
            Mai nea Cipriane, si asta este sub acumulator? Ca eu nu am vazut asa ceva pana acum ? Sigur masina mea nu are asa ceva! Din ce stiu eu , doar filtrul ala de suf farul din dreapta, altu... .
            , sunt cu ochii pe voi !
            :thumbsup:

            Comment


            • #36
              Originally posted by valeriuciprian
              Andrei...este cumva gel din imagine?
              Da, ala e. Cat despre surub de golire, n-are. Ala e orificiul pentru introducerea senzorului de apa.
              Daca sunteti curiosi cum arata unul desfacut (poza 1), alt model de filtru Delphi compatibil pe Logan (pozele 2 si 3), un filtru dupa folosire (poza 4) si un filtru dupa folosirea motorinei Effix de la Rompetrol s-a facut roz de la aditivi (pozele 5 si 6).
              Attached Files
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #37
                Mersi de poze Andrei, chiar eram curios cum arata dupa utilizare,
                , sunt cu ochii pe voi !
                :thumbsup:

                Comment


                • #38
                  Originally posted by alint
                  daca e de la apa din mototina, m am gandit sa merg cu masina pana se goleste tot rezervoru, poate asa o sa scap de apa din rezervor
                  am fost la service cu ea si mi-au spus de la ce este trepidatia:
                  1) calamina depusa pe injectoare;
                  2) apa din motorina (care poate fi nu doar din motorina cu care alimentam ci si din cauza rezervorului cand il avem mai putin de jumate se creaza condens in interior si in timp apar picaturi de apa)
                  in attach am pus o poza gasita pe net cu imaginea injectoarelor murdare si curate dupa un tratatment cu aditivi adaugati in combustibil
                  Attached Files
                  Last edited by crististreulea; 10 December 2007, 10:23.

                  Comment


                  • #39
                    Ca tot se vb despre filtrul de motorina . Mi se tot aprinde martorul luminos de busjii incandescente in timpul mersului (aprinderea lui semnaleaza o prblema electrica sau apa in filtrul de motorina). La 20000 de km l-am schimbat conf reviziei, dar pe la 35000 si pana acum la aproape 50000 mi se mai aprinde in spec ial cand e ff multa umezeala in atmosfera sau cand iau viraje sau masina sta inclinata , nu orizontal. motorina folosesc doar OMV sprint sau cea euro5. Ce puteti sa imi spuneti despre asta: sa fie cu adevarat apa in filtru sau sa fie o eroare banala ?
                    BMW 320i e36
                    1.5dci 65cp (de la munca)

                    Comment


                    • #40
                      Pentru apa in filtru de motorina e alt martor (vezi in manual la pagina 1.36). Parerea me e sa te duci la doctor si sa-i spui de treaba asta, sa puna laptopul si sa vada ce probleme sunt.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by bibistrocel
                        am doar 8000 de km si e din oct 2006. totusi imi apare trepidatie ciudate la anumite turatii si hopuri!!m-am "uitat" io pe dedesupt dar nu pare nimic!!1 a mai patit cineva asa ceva???

                        sa fie de la plasticul din interior??
                        sal
                        si eu am patit la fel,verifica toba de esapament sa vezi este posibil sa atinga pe undeva..........
                        Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

                        Comment


                        • #42
                          trepidatiile erau de la depunerile pe injectoare; la service mi-au zis sa bag un aditiv in motorina (havoline performance plus-Fuel System Cleaner) adevaru ca e cam scump (80ron) dar se merita

                          Comment


                          • #43
                            Vesnica calamina... De acum te sfatuiesc sa schimbi treptele de viteza pe la 2500-3000 rpm si cand mergi la drum lung sa o tii vreo 10 minute la 3000 rpm.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by alint View Post
                              pardon, in loc de OMV din prima fraza trebuia sa scriu MOL
                              Nu recomand motorina de la MOL nici eu, este naspa, Petrom Top Diesel 4, e beton, merge f bine si are sprint bun.incearca

                              Comment


                              • #45
                                Se stie ca dieselu trepideaza mai tare ca un benzinar si am avut si eu probleme , nu stiam ce dracu zdrangane dar am descoperit ca obiectele ce le am in buzunarele de la usi fac asa de la trepidatii.
                                1.5 DCI 85 CP Chipuit, toba sport, neoane sub masina, la pedale, sub scaune si portabaj alaturi de lada de 800W RMS pure bass!!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google