trepidatii ciudate la diesel

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by alint
    am bagat de la OMV euro 4; tot mai sunt neregularitati in functionare, dar mai rare fata de precedenta alimentare; de mentionat ca in rezervor mai aveam cam 10-12 L de la OMV; o sa bag in continuare de la mol sa vad ce se inampla
    pardon, in loc de OMV din prima fraza trebuia sa scriu MOL

    Comment


    • #17
      Originally posted by alint
      am bagat de la MOL euro 4; tot mai sunt neregularitati in functionare, dar mai rare fata de precedenta alimentare; de mentionat ca in rezervor mai aveam cam 10-12 L de la OMV; o sa bag in continuare de la mol sa vad ce se inampla
      Pai chiar daca bagi de la alta benzinarie unde nu are apa, tot a mai ramas apa in pompa de motorina. Daca tot asa face si peste 2-3 saptamani mergi in service sa curete pompa.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #18
        Originally posted by valeriuciprian
        Am patit si eu azi o chestie care ma deranjaza...AC pornit ,motorul la relanti...acul de la turometru nu statea nemiscat ci avea oscilatii ... in sarcina aceste oscilatii se simteau in mersul neregulat al motoruli , cand se tura cand dadea in nas dupa o perioada motorul a mers rotund iar mai spre seara iar a inceput sa faca , chestia prezentata mai sus... Sper ca nu "asa face la toate" ca ma cert tare cu mecanicii...
        Asta vara cand erau caldurile insuportabile nu puteam sa merg cu ac-ul pornit ca ma umpleam de spume la cat dadea in nas ...
        BMW 320i e36
        1.5dci 65cp (de la munca)

        Comment


        • #19
          legat de trepidatii si "dat in nas" ... eram la stop si cand bag in tr. I, vad cu coada ochiului cum acu de la vitezometru scade de la 20km/h la 0 si urca usor cu viteza mea... (raman paf) ... ajung pe la 10-15km/h si iau usor picioru de pe acc (era blocaj) ... vitezometru coboara, dar la un moment dat sare iar fix la 20 ... si isi revine cand apas la loc acceleratia (p.s. a dat in nas foarte grav cand am slabit acc si vitezometru a sarit la 20)

          doar o data s-a intamplat (sau doar o data am vazut eu, desi e putin probabil...)

          probleme sau ... doar dacie?

          Comment


          • #20
            eu n-am inteles a dat in nas motoru si ai simtit si tu sau doar ai vazut pe kilometraj??? poate or fi ceasurile defecte

            sigpic

            Comment


            • #21
              am si simtit ... de-asta m-am ambalat putin ... oricum, si faza cu acu de la vitezometru mi se pare aiurea... adica ma gandesc sa nu inceapa sa-mi faca in trafic cum face in meniul de service

              Comment


              • #22
                Si mie mi-a facut chiar azi asa, a sarit de la 20 km.h direct la 0. E normal, n-are nimic, sa nu faca asa la viteze mai mari, atunci e ceva stricat.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by alint
                  un lucur asemanator am am patit si eu: daca las motorul la ralante fara AC pornit se simt din cand in cand neregularitati in functionarea lui, mai pe romaneste "mersul lui nu e perfect rotund", daca pornesc aerul aceste oscilatii nu mai apar si motorul toarce ff bine; motorina bag numai de la omv, singura problema e ca la revizia de 20.000 boii de acolo mi au depasit nivelul uleiului cu destul de mult (2-6 mm peste nivelul maxim de pe joja); sa fie asta cauza functionarii neregulate a motorului? mentionez ca aceste oscilatii le am cam de cand am facut revizia de 20.000

                  am skimbat uleiul, filtru de ulei, filtru de aer filtru de motorina (apropoo, sa nu luati de la meridian ca sunt scumpe in draci, 2 mil filtru de motorina, 1 mil filtru de aer) si tot am aceste trepidatii; sa fie din cauza slabirii vreunui tambur de sustinere a motorului????

                  Comment


                  • #24
                    E de la apa din motorina, sigur...
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by andrei
                      E de la apa din motorina, sigur...

                      daca e de la apa din mototina, m am gandit sa merg cu masina pana se goleste tot rezervoru, poate asa o sa scap de apa din rezervor

                      Comment


                      • #26
                        Nu scapi nici asa de apa din rezervor, apa ramane in pompa de carburant si in subansamblele ei.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #27
                          Sa va spun cum am scapat eu de apa din rezervor la Cielo si banuiesc ca se poate face asa si la Logan. Am demontat filtrul de benzina (care e amplasat sub masina, in apropierea rezervorului), am orientat tubulatura catre un vas in care sa curga, am pus contactul (pentru a actiona pompa de alimentare) si am asteptat sa se goleasca rezervorul. In momentul in care n-a mai curs benzina am intrerupt contactul pt ca riscam sa ard pompa. La benzinare ar mai fi varianta cu a turna in rezervor 1-2 litri de alcool metilic (alcool industrial), acesta se amesteca atat cu apa cat si cu benzina (motorina) avand in vedere ca acesta are densitatea mai mare ca hidrocarburile acesta se duce direct pe fundul rezervorului (acolo unde este apa) si "dizolva" apa si in acelasi timp o disperseaza in carburant. Problema e ca motorul o sa mearga un pic aiurea pana se consuma carburantul cu amestecat cu alcool. O a treia varianta ar fi demontarea rezervorului si golirea completa a acestuia, spalarea cu alcool metilic, lasat sa se usuce si apoi montarea lui pe masina.

                          Comment


                          • #28
                            Deci si la diesel se poate turna in rezervor alcool metilic (alcool industrial) sau alcool tehnic?
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              In principiu da, dar nu stiu ce influenta are asupra catalizatorului. In mod normal n-ar trebui sa aiba pt ca din arderea alcoolului metilic rezulta CO, CO2 si H2O (asta daca e alcool etilc pur).

                              Comment


                              • #30
                                @Sp!ke: Singura problema e ca filtrul de carburant e direct in rezervor, in interiorul pompei si daca te apuci sa desfaci pompa de carburant nu iti garantez ca o mai faci la loc, sau chiar daca o faci mai iti raman niste piese pentru colectie...
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google